Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 315 404
  • 66 798
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Alalla vuosia töissä olleena, voin kertoa nähneeni jopa kymmenittäin lihavia rapajuoppoja, joten se teidän teorioista.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Sämpylän tutkimuslaitos. Lihava kaljamahainen retku huutelee valheita.
Siinä mielessä laadukas laitos kuitenkin, että faktat taitavat olla kohdallaan, ainakin tutkimuslaitoksen kuvauksen osalta.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Entäs Juice? Laiha nuorena kun ei ollut varaa juomiin, ja sitten uudestaan laiha kun maksan poksahtamisen vuoksi ei voinut vähään aikaan juoda. Muulloin tuhdissa kunnossa.

Ja ei kai se mitään koskaan paljon syönyt, nestemäistä ravintoa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään laitoin kasvihuoneelle kurkkua, tomaattia ja paprikaa. Pikkaisen on vielä ahtaat paikat kun samettiruusut ja asterit on vielä kasvamassa kasvihuoneella ennen kuin istutan ne ulos. Olen unohtanut kastella kasvihuoneella ollutta basilikaviljelmää eikä se ole itänyt, ehkä se nyt alkaa itää kun kastelin sitä. Kasvimaalle laitoin vielä sipulia, tilliä ja porkkanaa. Ensimmäiset lavaan laitetut salaatit ovat jo itäneet. Nyt on kylvöt ja istutukset ihan hyvällä mallilla kun vielä samettiruusut istuttaa penkkeihin ja laatikoihin kun on melko varmaa ettei enää tule hallaa... eli siis joskus ennen juhannusta, varmaan ensi viikolla.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kävin pitkästä aikaa tallin perällä ja siellä se aarre pötkötti. Viime kesänä naapurin papalta ostettu Suzuki PV. Pari kuukautta ehdin sillä ajella, ennnen kuin ilmeisesti laatikosta alkoi kuulua tasaisin väliajoin jotain naputusta. Isän kanssa olis tarkoitus laittaa kuntoon ja lähtee kavereiden kanssa muistelemaan vähän mopoaikoja, joista onkin jo kohta vuosi.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
"Laita seuraava". Olisiko tästä muotisanonnaksi, jopa hallituskauden kestäväksi?

Duunari ravintelin tarjoilijalle: laita seuraava. Työtön Korvenkylän baarin tiskillä: laita seuraava. Valtiovarainministeri: Laita seuraava.
Seuraavat olivat tietysti Jallukola, kolmostuoppi ja miljardi.

Joku laittaa pian seuraavan viestin tähän ketjuun. Se on faktahomma tai siis totuus.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tekisi mieli sanoa, että olen kateellinen sille brändimaisterille, joka väsää päivät pääskytysten pakkaustekstejä kissanruokapakettien kylkiin.

Viime viikolla mentiin saalistajan suosikeilla, mutta tällä viikolla on jo metsästäjän menu käytössä. Kaikissa paketeissa joku väsähtänyt kolli tuijottamassa suoraan silmiin.

Näistä jollekin maksetaan ja minähän sen kustannan. Sama jamppa voisi kyllä laajentaa repertuaaria esim. perunapusseihin: maanviljelijän pyöreä unelma, kyntäjän kauhein painajainen, kainuulaisen jauhoinen yllätys jne.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tekisi mieli sanoa, että olen kateellinen sille brändimaisterille, joka väsää päivät pääskytysten pakkaustekstejä kissanruokapakettien kylkiin.

Ei sille kateellinen kannata olla, mutta sekin olisi jo hyvä, jos kansalaisilla olisi ymmärrys mistä nämä tulee. Tavoitteena on voiton maksimointi ja sen mukaan niitä väsäillään.

Haluaisitko tehdä tuollaista hommaa? Minä en, vaikka en omistakaan porssea ja asun vuokralla.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nauti aina luonnosta. Sain aikoinaan yhden työpaikan varmaankin sen takia, että kun kysyttin mitä teet rentoutuaksesi, vastasin että menen mökille Simpeleelle Etelä-Karjalaan (5km Venäjän rajasta) nauttimaan hiljaisuudesta (kun lähimmät mökkinaapurit on 150m päässä ja yleensä poissa ja itse asiassa silloin taisivat olla aina poissa, nykyään kuuluu joskus).
Minulta kysyttiin samaa yliopiston pääsykokeiden soveltuvuusosiossa. Vastasin että vedän kolmen vartin pullon viskiä, luukutan No Sleep ’til Hammersmithiä ja herään aamulla takapihalta pää kukkapenkissä vaimon potkiessa perseelle ja huutaessa, että nyt ne eropaperit lähtee tänään vetämään, sika. Pääsin sisään. Epäilen, että tuota pidettiin huumorina, vaikka se ei ollut.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Luin Make Them Sufferin instagram-julkaisusta, että heidän tuleva uusi single saa ensiesityksensä paikallisessa aussiradiossa klo 6 Suomen aikaa. Sainpa yhden syyn lisää valvoa loputkin tästä yöstä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Minulta kysyttiin samaa yliopiston pääsykokeiden soveltuvuusosiossa. Vastasin että vedän kolmen vartin pullon viskiä, luukutan No Sleep ’til Hammersmithiä ja herään aamulla takapihalta pää kukkapenkissä vaimon potkiessa perseelle ja huutaessa, että nyt ne eropaperit lähtee tänään vetämään, sika. Pääsin sisään. Epäilen, että tuota pidettiin huumorina, vaikka se ei ollut.

Kysyttiinkö kans mitkä on kolme parasta asiaa työssä, jota pyrit opiskelemaan?

Soveltuvuusosiosta tuli mieleen.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Humala on Jumala. Näin kertoo mm. Cliftersin yksi parhaimmista albumeista. Tämä samainen jumala antoi päivälleen 10 vuotta sitten ihan tolkuttoman vision tästä ketjusta, vaikka moderaattorit sanoivat, että aukaiskaa rohkeasti uusi ketju uudelle asialle, niin mietin, että viitsinkö avata ketjun vaikka sille, että minulla on vain pakottava tarve päästä johonkin kertomaan mm. seuraavan kaltaisia asioita: sain pillua, tuntuipa mukavalta nähdä vanha kaveri, jees lotossa 5+1 oikein ym. Joten tätä pohdiskellessa päädyin avaamaan tämän jumalaisen ketjun, koska en noille viesteille täältä järkevää paikkaa löytänyt.
Alkuinnostuksesta ja humalasta johtuen, en tosin muistanut mikä se asia oli, joka oli sillä hetkellä niin tärkeä, että tuli pakottava tarve avata tämä ketju, mutta avasin kuitenkin.
Humalainen mieli tuli hyvälle päälle, minun 15 minuuttia kuuluisuudessa, tähän ketjuun tulee aikojen saatossa varmaan satoja viestejä ehkä jopa maaginen tonni rikkoutuu. No niin rikkoutui tonni jos toinenkin. Viimeksi kun tarkastin taisi tässä ketjussa olla Jatkoajan keskustelupalstan viidenneksi eniten viestejä, joista suurin osa, no on suurin osa...

Kiitos, anteeksi ja olkaa hyvät. Kirjoitettu pyynnöstä koko teksti.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ai perkele. Piti liittää tuohon viestiin jälleen kerran kuva mun upeasta kuontalosta, unohdin. En liitä siis nytkään.

P. S. Lenny Kravitzin konsertti oli ehdottomasti yksi parhaista keikoista, mitä olen paikan päällä todistanut. Hintansa väärti.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Onnitteluni tälle ketjulle! Muistan kun suhtauduin aluksi tähän ketjuun aivan kuin moniin muihinkin uudistuksiin. Naureskelin hieman ja pohdin ketjun tarpeellisuutta. Alkuun tänne tulikin huonolla huumorilla kerrottua jopa vessakäynneistäni muistaakseni mutta se oli silloin minun asiani olevinaan.

Sittemmin vuosien aikana tämä ketju on kyllä tarpeellisuutensa osoittanut ja noussut viime vuosina suosikkiketjukseni. Ketjuksi johon eniten tulee kirjoiteltua.

Alkunaureskelujen jälkeen täytyy todeta että hieno ja tärkeä ketju tämä on joten ansaitut onnitteluni tälle ketjulle! Kiitos että olet olemassa. Päivieni piristys, tärkeä tuki ja turva parhaimmillaan. Eli vähän kuin koko palsta pienoiskoossa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kysyttiinkö kans mitkä on kolme parasta asiaa työssä, jota pyrit opiskelemaan?

Soveltuvuusosiosta tuli mieleen.
Ensimmäinen kysymys oli ainakin että kerro vitsi. Kysyin heti vastaan, että saako se olla hiukan härski. Sai.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Taimet on tullut... taimet ovat tulleet... Viikonloppuna istuttamaan. Perjantai minulla on vapaa joten enköhän minä saa sen vajaat 5000 kuusentainta maahan kolmessa päivässä. Jos en niin pitää sitten iltavuoroja tehdä alkuviikosta.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olipas mielenkiintoinen luontodokumentti. Etanat eivät tarvitse parittelukumppania lisääntyäkseen: ystävämme genetiikka on kaiketi hieman ihmeissään. Selittää tavallaan keskustapuolueen ja paavoväyrysen.

Varoituksen sana: julkisentilan runkkamisen jälkeen on vaarana vesihanoista, ovenrivoista tahi vaikka paperitelineestä tulevat pienet vekkulit siimahännät. Ollaan tarkkoja siellä kotiluolissa. Kuka haluaa tuleviin EU-parlamentteihin 750 paavoväyrystä?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Puolustusteollisuuskonserni Patrian uudeksi toimitusjohtajaksi on nimitetty Esa Rautalinko. Outotec Oyj:n nykyinen tj. on Markku Teräsvasara.

Armeija-aikanani pataljoonan komentaja oli Risto Rautavirta, ja hänen edeltäjänsä Timo Teräsvalli. Siis oikeasti. "PsPr of Thrones".
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Puolustusteollisuuskonserni Patrian uudeksi toimitusjohtajaksi on nimitetty Esa Rautalinko. Outotec Oyj:n nykyinen tj. on Markku Teräsvasara.

Armeija-aikanani pataljoonan komentaja oli Risto Rautavirta, ja hänen edeltäjänsä Timo Teräsvalli. Siis oikeasti. "PsPr of Thrones".
Äläpäs nyt. Suomeen tuli sukunimilaki kenties vuonna 1928, jolloin kaikilla piti olla hihansuussa vähintään se käännösnimi. Rautalinko, Teräsvasara ja mainitsemasi Teräsvalli ovat osoituksia alemman aatelissäädyn eli ratsumiesten eli ns. ritareiden kohtalaisen kömpelöistä käännöksistä. Naapuri oli ja on kaiketi vieläkin ”Rautapää”, haarniskoitu ratsumies, joka tulevien sukupolvien riemuksi muistihäiriöisenä jalostaa ruppanaisia geenejänsä.

Tuostahan pääsee aika helpolla jonkin sortin artistiin nimeltään: Suvi Teräsniska. Itse olen tusinanimi, eli henkilö, joka työskentelee myllyssä.
Kuka sinä olet, nimesi perusteella?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kuka sinä olet, nimesi perusteella?
Erään muinaisen eurooppalaisen kuningaskunnan edustaja, kiitos kysymästä; ts. sukunimeni viittaa suoraan sukujuuriin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös