Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 315 639
  • 66 798

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäisikö reissu jättää nyt kokonaan tekemättä ja tehdä sitten yhä parempi reissu kesällä jonnekin. Kiitos nyt säästyvien rahojenkin. Vai pitäisikö tehdä Tampereelle vain sellainen reissu jonka aikana käy vain tutustumassa siellä oleviin museoihin.
Vapriikkiin muuten on ilmainen sisäänpääsy perjantaisin klo 15-18, ei tosin koske sitä Dracula-näyttelyä.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Loman alkaessa pitäisi olla hyvä fiilis ja onhan toki nytkin, mutta tänään työvuoroni lopettaessa ei ollut sellainen niin loistava olo, mitä joskus aiemmin. Edessä olis vielä ti-ke kaks maailman turhinta koulutuspäivää. No,noi pari päivää siellä lusin, kun määrätty on. Koulutus on sikälikin kaiken turhuuden lisäksi ihan vitun kiusallinen, kun siellä pitäis leikkiä jotain roolipelejä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Koulutus on sikälikin kaiken turhuuden lisäksi ihan vitun kiusallinen, kun siellä pitäis leikkiä jotain roolipelejä.

Eikö voi lentsu iskeä? Toi on täyttä helvettiä tommonen. Aikuset miehet laitetaan esittämään. Ja joku kirottu konsultti tai muu Tami vetää hyvät fyffet paskanjauhannastaan.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eikö voi lentsu iskeä? Toi on täyttä helvettiä tommonen. Aikuset miehet laitetaan esittämään. Ja joku kirottu konsultti tai muu Tami vetää hyvät fyffet paskanjauhannastaan.

Sehän tässä kaikkein surullisinta onkin, kun Kaikkein Viisain Keskusvirasto on määrännyt jokaisen alaisensa käymään tämän koulutuksen. Ei auta lomat eikä saikut, JOKAISEN on tämä paskakoulutus läpikäytävä. Aika kauan yritin vältellä tätä "koulutusta", mutta tuntui olevan pakollisempaa kuin verotus ja kuolema.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Voisihan sitä tehdä Tampereelle sellaisen reissun jossa kävisi vain tutustumassa siellä sijaitseviin museoihin. Sitten olisi enemmän aikaa tutustuakin alueen museoihin. Esimerkiksi tuo Vapriikki vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta museokeskukselta.

Jos teet museoreissun, niin toinen suositeltava kohde on Tampereen Vakoilumuseo, joka on auki joka viikonpäivä, myös maanantaisin. Nimensä mukaisesti vakoiluun, agenttitoimintaan ja salaiseen toimintaan keskittyvä erikoismuseo, joka oli maailman ensimmäinen laatuaan ja jossa kerrotaan tosielämän vakoojista, vakoilijoista ja tiedustelutoiminnasta. Erittäin paljon tietoa ja esineitä, joihin moneen voi myös koskea ja kokeilla miten laitteet toimivat. Kattaa niin kotimaisen vakoilun kuin ulkomaisetkin, ja on varsin ainutlaatuinen paikka. Hiihtolomaviikoilla (8-9) museo on auki tavallista pidemmillä aukioloilla.

Vapriikissa viettää myös vaikka koko päivän.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Black Pantherille jo kaksi pystiä. Ovatko nuo nyt puvustuksesta ja lavastuksesta. #oscars
Kovasti ovat olleet liikuttuneita palkitut, eikä kiitospuheen lukeminen meinaa onnistua.
Vuoden taidetapaus Roma nappasi palkinnon parhaasta kuvauksesta.
Bohemian Rhapsodylle kaksi palkintoa äänestä (sound editing, sound mixing).
Romalle parhaan ulkomaisen elokuvan Oscar.
Bohemian Rhapsodylle leikkauspysti.
Mahershala Ali/ Green Book - paras miessivuosa
Jne...
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eikö voi lentsu iskeä? Toi on täyttä helvettiä tommonen. Aikuset miehet laitetaan esittämään. Ja joku kirottu konsultti tai muu Tami vetää hyvät fyffet paskanjauhannastaan.

Olin viime viikolla uuden pomon kanssa kehityskeskustelussa. Hän kysyi ihan suoraan miltä tuntuu, onko jotain koulutustarpeita. En tietenkään rupea ketään pakottamaan mihinkään menemään hän sanoi. Aivan mahtavaa kuinka joku uskaltaa sanoa tuon ääneen.

Pitää katsoa, jos vaikka menisikin jollekin kurssille, osa niistä voi olla hyviäkin. Niin se ei vain voi olla, että on pakko mennä, koska puljun sääntökirjassa niin lukee. Tälle vuodelle kevennettiin myös kehityskeskusteluprosessia mikä on kaikkia vituttanut ja ollut täysin turha.
 
Mä halusin kaiken varalta kirjoitusoikeudet takaisin, ja sain ne kerrottuani modeille, että haluan takaisin tänne missä on laadukkain keskustelu. Sitten käytännössä olen kuitenkin vaan trollannut useampienkin pelikieltojen arvoisesti.

Nyt tuntuu, että tulin tavallaan huijanneeksi. Mutta mitä niille ois voinut kirjoittaa? Että tulen trollaamaan?

Kyllä me nyt mielemme pahoitettiin. Vannoisitko kautta kiven ja kannon, että leikit jatkossa kiltisti? Muuten tämä intensiivinen tuijotus sinua vainotkoon kaikkina unettomina öinä.

T: Modet
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kyllä me nyt mielemme pahoitettiin. Vannoisitko kautta kiven ja kannon, että leikit jatkossa kiltisti? Muuten tämä intensiivinen tuijotus sinua vainotkoon kaikkina unettomina öinä.

T: Modet


Katohan, hyvä maanantaifiilis konehuoneessa.

Hyvä on fiilis täälläkin, Hesaria (Helsinginkatu, kulkuväylä Helsingissä) dallatessa sontsa paistoi ja nisteillä oli hymy herkässä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tässä olen nyt sitten yrittänyt suunnitella tuota Tampereen reissua. Olen mielessäni pyöritellyt myös mahdollisuutta yöpyä Tampereella, jossain edullisessa majoituskohteessa kuten hotelli Villessä. Vai hostelliko tuo on, mutta kuitenkin.

Reissusuunnitelmani vaan hiukan tyssäsi nyt, kun pitäisi keksiä joku hyvä ja edullinen ruokapaikka ilta-aikaan missä söisin Vapriikista tuloni jälkeen. Jos joku tietää jonkin tällaisen ruokapaikan missä syödä iltasella Vapriikki- Komediateatteri välisen matkan varrella niin saa kertoa minullekin mielellään. Paikan edullisuudesta siis iso plussa.

Kun en oikein hyvin Tampereen seutua tunne näin etukäteen. Joskus olen Tampereella kyllä käynyt, mutta niistäkin ajoista on jo jonkin verran aikaa. Eikä viitsisi jokaista ruokapaikkaa pistää reittipalvelun hakuun ja katsoa erikseen kuinka pitkä matka siitä on jonnekin.

Vai toisaalta, tarvitsisiko sitä suunnitellakaan reissua niin tarkkaan etukäteen?
 

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Reissusuunnitelmani vaan hiukan tyssäsi nyt, kun pitäisi keksiä joku hyvä ja edullinen ruokapaikka ilta-aikaan missä söisin Vapriikista tuloni jälkeen. Jos joku tietää jonkin tällaisen ruokapaikan missä syödä iltasella Vapriikki- Komediateatteri välisen matkan varrella niin saa kertoa minullekin mielellään. Paikan edullisuudesta siis iso plussa.

Vapriikki ja Komediateatteri on melkein vierekkäin ja tuolla ei taida oikein ruokapaikkoja olla.
Mikäli näiden välissä pitäisi käydä syömässä, niin kosken toisella puolen Finlaysonin alueella useampia ruokapaikkoja, mutta itse suuntaisin Plevnaan

Finlaysonin alue, Tampere - Kahvilat ja ravintolat
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Varasin ittelleni lääkäriajan. Mulla on juaminen lähteny lapasesta. Kyllä oon pystyny perusvelvotteet hoitaan ihan ok, mutta melko märkänä on tullu oltua jo liian pitkään. Oli kyllä aika korkee kumpu se minkä yli piti kiivetä että sai soitettua. Viä pitäs päästä paikanpäälle. Varmaan tulee historian pisimmät 800 metriä... Keskiviikkona ois aika.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Oli kyllä aika korkee kumpu se minkä yli piti kiivetä että sai soitettua. Viä pitäs päästä paikanpäälle. Varmaan tulee historian pisimmät 800 metriä... Keskiviikkona ois aika.
Vedä pää täyteen niin on helpompi mennä... Anteeksi, todella huono heitto... Tsemppiä keskiviikolle, siitä se sitten lähtee! Toivottavasti saat lääkäristä sen avun ja ohjauksen muuttaaksesi kurssia haluamaasi suuntaan.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Varasin ittelleni lääkäriajan. Mulla on juaminen lähteny lapasesta. Kyllä oon pystyny perusvelvotteet hoitaan ihan ok, mutta melko märkänä on tullu oltua jo liian pitkään. Oli kyllä aika korkee kumpu se minkä yli piti kiivetä että sai soitettua. Viä pitäs päästä paikanpäälle. Varmaan tulee historian pisimmät 800 metriä... Keskiviikkona ois aika.
Tuosta se lähtee, omalla empirialla toi on yllättävän iso temppu, niin monelta olen nähnyt puheista huolimatta tuon jääneen.
Tsemppiä, toivottavasti natsaa hommat sullakin vaikuttaa paljon olevan menetettävää...
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
La-su yönä pamahti mahatauti. Yöllä tuli tyhjeni maha yläkautta ja kaikki neste tuli sunnuntaina solisten läpi. Eilissä iltana hörpin mehukeittoa ja join jaffaa. Tänäpäivänä ne syöny töissä mitään ja join vissyvettä. Nyt söin makkaramunakkaan ja toivon, että pysyis sisällä.

Eikös nää mahataudit mene yleensä 24-36h ohi?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kirjoitellaan nyt jotain tännekin, niin saattaisi olla omakohtainen ennätysmäärä mainintoja Kierrätyskeskuksen etusivulla.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mies oli niin voipunut että meni jo nukkumaan. Minä täällä lämmittelen takkaa ja katselen oscar-gaalaa tekstitettynä. Tuli palaa hyvin ja gaala on aika yhden tekevä kun tulokset tietää jo. Se on vain auki taustalla kun katselen tuleen ja mietin syntyjä syviä. Onpa ruma puku tuolla Olivia Colmanilla...
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mies oli niin voipunut että meni jo nukkumaan. Minä täällä lämmittelen takkaa ja katselen oscar-gaalaa tekstitettynä. Tuli palaa hyvin ja gaala on aika yhden tekevä kun tulokset tietää jo. Se on vain auki taustalla kun katselen tuleen ja mietin syntyjä syviä. Onpa ruma puku tuolla Olivia Colmanilla...
Mitä silloin tekee televisiolla, kun talossa on aito takka? Ihan vilpittömästi kysyn.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mitä silloin tekee televisiolla, kun talossa on aito takka? Ihan vilpittömästi kysyn.
Takasta ei tule niin hyviä dokumenttiohjelmia kuin telkkarista. Eikä sitä koko ajan voi polttaa puuta että voi tuleen tuijottaa, tulee ihan liian lämmin taloon.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juuri saamamme tiedon mukaan palstalta on löydetty ihka aito emoji. Moderaattoritiimi etsii sitä kuumeisesti ja myös ylläpito on hälytetty ylitöihin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juuri saamamme tiedon mukaan palstalta on löydetty ihka aito emoji. Moderaattoritiimi etsii sitä kuumeisesti ja myös ylläpito on hälytetty ylitöihin.
On kyllä hölmö sana.

Vasta pari päivää sitten mulle avautui että noi on tavallisia hymiöitä ja muitakin sellaisia eikä vaan jotain kissa antaa kukan -animaatioita, mitä jotkut yh-naiset pistelee.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös