Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 278 680
  • 66 554

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kyllä toki. Mutta ei ainakaan Suomessa. Jossain ulkomailla missä olet käynyt. Niiden maassa.

Totta, toivottavasti nuo eivät Suomeen tule. En haluaisi kuunnella radiota missä kerrottaisiin jollain lauluäänellä meillä voit pesettää rakkisi koska tahansa.

Entä uskoisitteko, jos sanon, että Ukrainassa on "klubeja", joissa miehet maksaa siitä, että näkevät uroskoiran penetroivan naarasihmisen kanssa?

Miksi tämä yllättäisi. En tosin ole käynyt.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tänä vuonna olen jotenkin onnistunut häivyttämään lähes koko joulun pois mielestäni. Kokonaanhan se ei tietenkään onnistu, mutta tänä vuonna homma on menny aika kivuttomasti, kun ei ole tarvinnu miettiä lahjoja tai ruokia sen enempää ja aattokin menee duunissa klo 23 saakka. Oikein hyvä näin.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Unohdat vesikatkon. Ei ole kivaa huomata, että vettä ei tule. Kaipa jossain alaovella aina joku lappu on mitä ei ole huomannut. Sellainenkin oli, kun ei lämmintä vettä ollut ollenkaan. Mutta vain nynnyt käy joka päivä suihkussa muutenkaan.

Nämä alaovien laput on mystisiä. Varsinkin kun ne usein on laitettu jollekin ilmoitustaululle, jota varmaan lukee taloyhtiöiden kyylät ja semmoiset kauhean järjestelmälliset ihmiset. Meillä tilanne on kehittynyt tässä taloyhtiössä, jossa se lappu liimataan siihen oveen josta mennään ulos. Siitä sen aika usein jo huomaa lukea.

Varmaan jossain onkin, mutta miksi tämä ei ole sähköisenä? Viesti luuriin, että huomenna ei tule vettä jne.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vittu tätä touhua. Yritin keskustella puhelimitse hyvän ystäväni kanssa ja akka nalkuttaa taustalla. Tuota on jatkunut jo vuosia ja kaveri on kyllä niskan päällä, ei siinä mitään. Pitäisi vaan mennä punkkaamaan sinne ensi kuussa ja eihän se sitä vielä tiedä. Ja riemastuu sitten todella paljon kuullessaan ai veikkoko tänne tulee.

Lapsia ei ole, mutta asuntolaina ja iso kämppä ja se tuttu turvallisuus. Pilluakin kuulema joskus saa. Mihin tuosta nyt sitten lähtisi menemäänkään. Menestynyt yrittäjä eli siitäkään se ei olisi kiinni.

Kiva mennä sotatantereelle missä tuntee itsensä todella tervetulleeksi.

Kuinkahan moni tosiaan elelee tuollaisissa parisuhteissa. Toinen kaveri lähti menemään ja muutti yksiöön, kun sitä akkaa ei vain pystynyt. Nykyään hänellä on tyttöystävä. Olen tavannut hänet ja onneksi siitä päästiin eroon.

Ei, kaikki ei ole aina naisten syy, mutta tuollaiset tilanteet ovat vain typeriä ja turhia.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kuuntelin Spotifysta Remu Aaltosen "Täysikuu"-klassikon, minkä jälkeen kappaleradiosta (?) tuli Rauli Badding Somerjoen "Laivat", joka on kaunis ja ajaton mutta omituisella tavalla todella ahdistava kappale. Samoin kuin Kirkan biisi "Leijat", joka on vielä ehkä himpun verran ahdistavampi.

Levätköön rauhassa kumpikin hieno muusikko.
 
Viimeksi muokattu:

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Huuliharppukostaja, metkaa kuinka se saa aina arveen katsomaan, vaikka tiedän melko hyvin kuinka siinä lopulta käy.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Huuliharppukostaja, metkaa kuinka se saa aina arveen katsomaan, vaikka tiedän melko hyvin kuinka siinä lopulta käy.
Se tunnelma kokonaisuudesaan. Viipyvät otokset, värimaailma, näyttelijöiden karisma, musiikki...
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Se tunnelma kokonaisuudesaan. Viipyvät otokset, värimaailma, näyttelijöiden karisma, musiikki...

Tässähän se viehtymyksen pohja on, kokonaisuudessa.
Minua vielä jaksaa kiinnostaa loppukohtaus, mihin suuntaan Harmonica Cheynnen ruumiin kuljettaa? Junan suuntaan vaikuttaisi, ja romantikkona ajattelen että Jill McBainin tilalle, jossa Cardinale ja Bronson sitten sextaavat jokapäiväisesti ja tekevät muutenkin kaupunkia onnellisina elämänsä loppuun asti, helvetin rikkaina ökyihmisinä kuolevat.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Onko todistetusti mikään eli yksikään jumala ostanut yhdellekään ihmisille Mercedes-Benziä?
No ehkä muuten on, biblebelttiläisille radioteeveeprofeettojen parhaimmille jopa useita. Vai miten se nyt meni?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tiättekö mitä? Vanha kyyninen Johnny alkaa menettään tatsiaan. Oon ollu aina ihan helvetisti vastaan kaikkia jouluja ja synttäreitä ynnä muita kissanristiäisiä. Oon viättäny niitä aina ihan vaan muitten takia ja muadon vuaks. Mutta helvetti, tänäaamuna kun heräsin niin kelasin että ei helevetti, ei se ny niin paha oo. Mää oon kuitenkin käyny aika pohjalla, miltei kuus jalkaa mullan alla ja samaan osotteeseen toivottanu muitakin. Oon kuitenkin päässy pois siitä paskasta ja oon tyytyväinen elämääni. Ihan uskomatonta että mun rakas vaimoni on jaksanu mua kaikki nää vuadet. Nyt tuntuu että kun joulu tulee niin oon niin kiltti ja rakastava mies kun vain voin olla. Ja toivottavasti sen jälkeenkin. En tiä, kai joku Joulun taika on päässy sittenkin puraseen tän paksun nahan läpite. En tiä miks tämmöstä siirappia nyt eetteriin pukkaan mutta tuntu vaan siltä. Ja tää on todennäkösesti viimonen joulu kun nään isäukon hengissä.
Anteeksi tämmönen ny. Piti vaan tilittää. Kyllä mää edelleen oon silti se pahapäinen tyhjännauraja ja huano humoristi. Ja mitä kaikkee muuta... Hyvää Joulua kaikille!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mä ratkesin.

Stressaa varmaan toi ylihuominen, kun on tän vuoden ainoo työpäivä. Työuupumus, saatana.
 

Bacon

Jäsen
Eilen piti lähteä muutamille. Käytiin sitten tissibaarit ja yökerhot pelaamassa läpi. Tänään glögiä ja olutta. Rankkaa tää elämä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
CMX:n "Puuvertaus" on hämmentävän iloinen, keveä ja toiveikas kappale. Ja hyvä. Tuli jostain syystä Youtuben ehdotuksissa kuunnellessani Marina and the Diamondsia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös