Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 299 989
  • 66 709

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Menin, kun pääkallonmetsästäjä minut varta vasten paikalle kutsui (head hunter). Onneksi ei ollut marokkolainen, vaan ihan nätti blondi. Jos mä ehkä menisin jonnekin tekemään jotain, niin mitä mä osapuilleen haluaisin liksaa siitä? Vittu pahan heitti.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nyt saisin hyvän fiiliksen jos löytys joku vähävarainen perhe, jonka lapset haluaa pelikonsolin, mutta perheellä ei ole mitään mahdollisuutta sitä ostaa. Lahjottaisin PS4 konsolin + pelejä joulunpyhien iloksi. Harmi vaan kun tämä ei taida olla mahdollista ilman järjestöjen välikäsiä.
Älä ainakaan länsi-Afrikkaan lahjota. Siä pikkukakarat pääsee pelaan Battlefieldiä livenä joka päivä vaikka ne on ihan persaukisia.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Nyt saisin hyvän fiiliksen jos löytys joku vähävarainen perhe, jonka lapset haluaa pelikonsolin, mutta perheellä ei ole mitään mahdollisuutta sitä ostaa. Lahjottaisin PS4 konsolin + pelejä joulunpyhien iloksi. Harmi vaan kun tämä ei taida olla mahdollista ilman järjestöjen välikäsiä.

Tsekkaa esim. lähisairaalan lastenosastot. Vähävaraisille perheille järjestetään myös noita konsolikeräyksiä jne. Muutama vuosi sitten raijattiin kaveriporukalla iso kasa konsoleita ja pelejä lasten syöpäosastolle Turkuun esim.

Lisäys: Tietty voi kysellä suoraan PS4-ryhmistä jne. Esim. meikäläinen tuntee hyvin yhden ison FB-ryhmän ylläpitäjän, notta jos niin haluat niin voin toimia välikätenä.
 
Viimeksi muokattu:

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Menin, kun pääkallonmetsästäjä minut varta vasten paikalle kutsui (head hunter). Onneksi ei ollut marokkolainen, vaan ihan nätti blondi. Jos mä ehkä menisin jonnekkin tekemään jotain, niin mitä mä osapuilleen haluaisin liksaa siitä? Vittu pahan heitti.
Mulla vastaava kokemus parin kk:n takaa, blondi oli milffi (wich was nice). Heitin tohon kysymykseen riittävän suuren vastauksen koska muutaman välivaiheen jälkeen kauppa-akti suoritettiin.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hitto Jutta Urpilainen A-studiossa, mä arvasin ettei siitä niin helpolla päästy. Varmana on puolen vuoden sisään jonkin sortin ministeri.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Työvuosi 2018 on takana.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Miksi Jatkoajan verkkolehden puolella ei ole mieskiekko- tai/ja transsukupuolikiekko-osiota tasa-arvon nimessä?
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Se on nyt sillä lailla arvon mustarastaat, että jos ei osaa olla sontimatta ruokintapaikalla, niin ruokinta loppuu tykkänään. Tästä ei edes neuvotella. Ottaisitte mallia talitinteistä, jotka osaavat arvostaa talipalloansa.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Poistan sut mun facebook -kavereista. Joulusiivouksen aikana mulkkujen lisäksi kaverilistalta lähtevät kaikki natsit ja antifasistit.
Onhan tuo hyvä ja mutkaton periaate, mutta kattaakohan se suruksemme tosimulkkujen lisäksi myös meidät pienimulkkuiset piilonatsit?

Toisaalta ymmärrän, ettei halua ja yritä ymmärtää kaikkia. Kukaan ei varmaankaan halua olla kusipääkuiskaaja ja saada siitä vielä oma nolostuttava teevee-ohjelma?
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Miksi ei kukaan ole vielä ehdottanut että ottais nuo kaulat katkoneet reppanat tänne asuskelemaan? Aika kurjaa nuorten miesten viettää elämäänsä tollein vuoristossa huonossa seurassa. Puukot lipsuu välillä, näitä sattuu paremmissakin piireissä.

Vai alkaiskohan ihmiset jo heräämään pikkuhiljaa?
 

Nick Neim

Jäsen
Hitto vie. Uran ensimmäinen viikko lusittuna. Vieroitusoireet olivat kyllä kovat. Onneksi pääsee taas jauhamaan paskaa.

Seuraava sitten vuonna 2030.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ootteko muuten kuulleet, että on vihdoin kehitetty supertietokone, ohjelmisto ja anturit, jotka laskevat äärimmäisen tehokkaasti aivojen työskentelyä? Lopulta muuttaa kaiken aivotyön videokuvaksi eli voimme itse omin silmin nähdä käytännössä mitä aivoissamme tapahtuu koko ajan.

Kävin itse "kuvauttamassa" omat aivoni. Laitan linkin alle, jos teitä kiinnostaa nähdä videomuodossa miltä ajatustyöni näyttää kuvamuodossa. Hassuttelijoille tiedoksi, että kyllä aivoissani on nyt todistetusti toimintaa.

Pigmi Dance
Mä kävin kanssa. Eka ku klikattii sitä videofilee, ni se kysy että "Age verification: Are you sure you are over 18?" No siihen toki että joo'o. Sitte se sano että "Your IP has been sent to your local authorities". Sitten tuli poliisi ja vei meirät kaikki pois.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onks teilläkin mottona katkon kautta kotiin?
Miksää ny katkolle oot menny? Eihän siä muutaku lääkitä rapulaa. Sillä se lähtee millä tuliki. Oon muute itekkin ollu joskus katkolla. Otin sen silleen että vittu tänne ei sitten enää ikinä tarvi tulla, otetaan tästä ny kaikki hyäty irti. Lähti rapula äkkiä, sai vähän järkee päähän kun otti tosissaan ne jutut siälä. Ei musta raivoraitista tullu eikä tuu, mutta ei oo tullu toiste tarvetta sinne hakeutua. Homma on ny ikäänkun hanskassa. Toivotaan että pysyy. Vannomatta paras.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksää ny katkolle oot menny? Eihän siä muutaku lääkitä rapulaa. Sillä se lähtee millä tuliki. Oon muute itekkin ollu joskus katkolla. Otin sen silleen että vittu tänne ei sitten enää ikinä tarvi tulla, otetaan tästä ny kaikki hyäty irti. Lähti rapula äkkiä, sai vähän järkee päähän kun otti tosissaan ne jutut siälä. Ei musta raivoraitista tullu eikä tuu, mutta ei oo tullu toiste tarvetta sinne hakeutua. Homma on ny ikäänkun hanskassa. Toivotaan että pysyy. Vannomatta paras.
En mä nyt missään ole ollut tai no viikko sitten kyllä marssin hattu kourassa tonne päihdepolille. Napit taskuun, saikkulappu kouraan ja himaan tai siis kapakkaan. Mutta nyt on suunnitelmia.

Ei jollain työllä nyt niin väliä, mutta hitto pari matsia meni vähän ohi. Tänään ei kyllä mene. Ihan hyvä fiilis. @Individual

Joulu tietty on joulu ja se on tulossa.

Sen joskus vaan tietää sillä samalla sekunnilla kun herää ettei tänään ole mitään mahdollisuutta ja sen mä olen oppinut, että siinä on ihan turha edes yrittää pyristellä vastaan. Pitää odotella että kroppa pistää tarpeeksi hanttiin.

Minä poljen, sinä ohjaat.
 
pettter missä Karhut? Nurkassa turvassa ja kohta turvassa! Buahahaaha. Kaadoin karhun muuten myös pelissä nimeltä Red Dead Redemption. Oli pieni karhu, ei siis se isompi. Tuli kyl yllättäen vastaan ja pikkumetikössä, melko lähellä julkisia teitä. Se iso möllikkä raateli yhden metsästäjän, kauhea kohtalo huh. Itse lähdin hevosella karkuun siitä heti enkä huomenna..
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Lähes kaksi vuotta tuli pätkittäin samassa työpaikassa täyteen määräaikaisella työsopimuksella. Tänään vakinaistettiin. Huomenna kaljaa.
Katoppakö onneksi olkoon!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
On tietenkin. Katkoista omat suosikkini ovat palokatko, sähkökatko ja tietenkin varsinainen katkojen katko eli Katko Oy.

Unohdat vesikatkon. Ei ole kivaa huomata, että vettä ei tule. Kaipa jossain alaovella aina joku lappu on mitä ei ole huomannut. Sellainenkin oli, kun ei lämmintä vettä ollut ollenkaan. Mutta vain nynnyt käy joka päivä suihkussa muutenkaan.

Mikähän kunta se oli taas nyt missä piti keittää vettä, kun oli jotain bakteereja.

Lähes kaksi vuotta tuli pätkittäin samassa työpaikassa täyteen määräaikaisella työsopimuksella. Tänään vakinaistettiin. Huomenna kaljaa.

Mitä meinasit tänään tehdä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös