Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 314 330
  • 66 797

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Spectre eli Bond näkyy nyt.

En tykkää kun Bondissa ammutaan ja tapetaan. MacGyveria tykkään katsella, kun hän ei alvariinsa murhaile.

Haluan uuden Bond-elokuvan olevan tällainen: istutaan ringissä jalat ristissä hyvikset ja pahikset sulassa sovussa. Pidetään toisia käsistä kiinni, paitsi yksi, joka soittaa pan-huilua. Ringin keskellä on pupu syömässä porkkanoita. Kesto 3 h.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Spectre eli Bond näkyy nyt.

En tykkää kun Bondissa ammutaan ja tapetaan. MacGyveria tykkään katsella, kun hän ei alvariinsa murhaile.

Haluan uuden Bond-elokuvan olevan tällainen: istutaan ringissä jalat ristissä hyvikset ja pahikset sulassa sovussa. Pidetään toisia käsistä kiinni, paitsi yksi, joka soittaa pan-huilua. Ringin keskellä on pupu syömässä porkkanoita. Kesto 3 h.
Ja muista että Bondin pitää mielellään olla tummaihoinen. Ja homoseksuaali. Ja ehkä nainen. Se olisi tätä päivää ja suvaitsevaista.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Oli muuten hieno hetki tässä Spectressä kun ekaa kertaa näkyi tuo Blofeldin valkoinen katti.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nykyaikaista olisi, että Bond olisi aseksuaali. Sitä paitsi kaikki muut vaihtoehdot Bondin kohdalla päätyvät patriarkaattiseen naisen esineellistämiseen ja alistamiseen.

Tämähän tulee tapahtumaan. Vuotta on vielä liian aikaista tarkkaan arvioida, mutta tapahtuu. Ei mene enää kauaa.

Jossain kohtaa on erätauko ja sitten suurella kohulla Bondin paluu. Klikkiotsikot kertoo tälläinen on uusi Bond.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kaaduin kotitiellä kun astuin kuoppaan huonolla nilkalla ja se vääntyi vähän ja petti alta. Nyt on sitten nilkka kipeä ja toisen jalan polvi auki. Että hyvin meni sekin kotiin paluu... Onneksi kädet pysyi ehjinä vaikka otin niillä vastaan kaatumisen.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaaduin kotitiellä kun astuin kuoppaan huonolla nilkalla ja se vääntyi vähän ja petti alta. Nyt on sitten nilkka kipeä ja toisen jalan polvi auki. Että hyvin meni sekin kotiin paluu... Onneksi kädet pysyi ehjinä vaikka otin niillä vastaan kaatumisen.

Suosittelen kävelykepin ostamista. Sillä kepillä voit tunnustella maata, että mihin voi astua ja mihin ei. Et kompastu enää jatkossa huonolla nilkallasi kuoppiin. Ootkohan muuten ollut lähiaikoina ilkeä jollekin? Tuli vaan mieleen tosta kuoppaan kaatumisesta, kun "se joka toiselle kuoppaa kaivaa, se itse siihen lankeaa". Noin muuten pikaisia paranemisia.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pelasin tossa Hitman Blood Moneya sellaiset kolme varttia. Oli aikoinaan yksi suosikkipelejäni ja varmasti yksi parhaita mitä olen pelannut, mutta nyt ei vaan jotenkin jaksanut innostua enempää. Muistan kun joskus aikoinaan tuli keksittyä toinen toistaan kekseliäämpiä tapoja pistää se kohde kylmäksi, mutta nyt vaan ei jaksanut. Ehkä joskus toisen kerran.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Suosittelen kävelykepin ostamista. Sillä kepillä voit tunnustella maata, että mihin voi astua ja mihin ei.
Olen kyllä sitä harkinnut mutta keppi tuntuu niin vanhusten hommalta. Joten yritän selvitä omilla jaloilla.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
No niin nyt se polvi on aikalailla musta... On se edelleen repaleinen ja rupinen. Sen lisäksi siihen on tullut iso mustelma. Rumaa jälkeä pienestä kaatumisesta.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ilmoittauduin taidekurssille, jossa mulle opetetaan akvarellien maalausta. Vituttaa kun tää mun boheemipuoli iskeytyy toisinaan päälle, valtaa perdoonan. Tilanteen tulkessa normaaliksi, poltan teokset, piten niitä ai van vitun noloina. Näin tämä elämä ajoittaisessa taidehelvetissä vaan etenee. Mutta miten sitä muuten pääsisi tästä luomisen vimmasta?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
No niin, on taas päivä aluillaan. Kahvit on juotu ja aamureissari syöty juustolla ja paprikalla. Kohta voi lähteä paarustamaan tien varteen dösää odottamaan. Ulkona näyttää olevan 14,9 astetta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Näin tämä elämä ajoittaisessa taidehelvetissä vaan etenee. Mutta miten sitä muuten pääsisi tästä luomisen vimmasta?
Suotta pyristelet. Käy pian niinkuin Martti Hakoselle aikoinaan ja tuska keittää yli. Missä vaiheessa boheemisoitumisprosessisi etenee? Oletko jo innostunut homostelemaan absinttipäissäsi? Sekin vaihe on edessä jos ei vielä ole kolahtanut. Sen jälkeen koittaa syrjäytyminen jolloin luomisen ohessa runkataan ja vedetään bonanzaa. Vähän niinku Kalle Palsa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Makaan nurmella ja katselen puita yläpuolella. Vehreitä on. Ehkä joku ohikulkija ihmettelee maassa makaamistani mutta puiden katselu on rentouttavaa. Hyvää ruokataukoa niille joilla se on nyt (kuten minulla) ja muille hyvää päivän jatkoa. Lähden pian työn ääreen ja täällä taitaa alkaa sataa...
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Makaan nurmella ja katselen puita yläpuolella. Vehreitä on. Ehkä joku ohikulkija ihmettelee maassa makaamistani mutta puiden katselu on rentouttavaa.
On muuten! Itse olen enemmän liikkujatyyppiä niin mulla se puiden katselu on yleensä sitä että lähen metsään fillaroimaan. Siellä on niin ihanan hiljaista ja rauhallista. Vain minä, omat ajatukseni ja metsä ympärillä. Niin rentouttavaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
On muuten! Itse olen enemmän liikkujatyyppiä niin mulla se puiden katselu on yleensä sitä että lähen metsään fillaroimaan. Siellä on niin ihanan hiljaista ja rauhallista. Vain minä, omat ajatukseni ja metsä ympärillä. Niin rentouttavaa.
Kyllä minäkin pidän liikkumisesta luonnossa juosten taikka kävellen tai jopa pyöräillen. Välillä on vaan kiva pysähtyä ja katsella puiden latvoja ja hakea niistä muotoja. Tai vaan kuunnella puiden havinaa tuulessa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jenkkien kansallislaulu on oikein mainio kappale ja mukava kerrankin kuulla siitä tavallinen versio. Aika vähän katson jenkkien urheilua, mutta siellä se ei luonnollisesti toteudu koskaan. Kyseessä on tietenkin 9/11 -muistotilausuus ja joku nuori blondi laulamassa.

Sattumalta osuin kanavalle, eihän tämäkään kiinnosta, mutta ensi vuonna täytyy katsoa samasta syystä.Ei montaa muutakaan, kun CNN ei esimerkiksi näytä ollenkaan

Minkähän takia iso lippu oli täynnä reikiä, sen täytyy liittyä johonkin. Olisiko joku raunioista pelastettu sankarilippu tai vastaavaa. Luetaankohan niitä nimiä muuten vielä. Joskus oli puhetta, että sen voisi lopettaa, kun se kestää niin kauan eikä siinä ole oikein järkeäkään.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Ärsyttää oma selkäranka. Sunnuntain ja eilisen malttoi olla ilman olutta, nyt tuli taas illaksi 10 kpl haettua. Ennen viime vkl pari viikkoa arkisin aina se jokunen törppö kotona tissutellen. Toki pitkästä aikaa "noinkin pitkään", mutta viikonloppuisin se on se laatikollinen + tuopit muualla. Ei ole mitään syytä edes tähän hölmöilyyn muuta kuin tietty oma surkea elämä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ärsyttää oma selkäranka. Sunnuntain ja eilisen malttoi olla ilman olutta, nyt tuli taas illaksi 10 kpl haettua. Ennen viime vkl pari viikkoa arkisin aina se jokunen törppö kotona tissutellen.
Mää oisin työtön, koditon ja rahaton, jos joka ilta joisin edes kaks kaljaa. En oo koskaan pystyny tissuttelemaan. Kalja kun aukee, nii aukee myös baarien ovet parin tunnin päästä. Täys mahdottomuus vaan juoda muutama kotona, en saa siitä oikeen mitään mielihyvää. Kunnon känni päälle tai ei mitään.

Toki ihmiset on erillaisia ja joillekkin sopii tommonen tissuttelu. Positiivistahan tuossa sulla on se, et se ei oo mitään sikakännäämistä koko ajan. Muutama törppö illassahan on vielä ihan "normaalia".
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Mää oisin työtön, koditon ja rahaton, jos joka ilta joisin edes kaks kaljaa. En oo koskaan pystyny tissuttelemaan. Kalja kun aukee, nii aukee myös baarien ovet parin tunnin päästä. Täys mahdottomuus vaan juoda muutama kotona, en saa siitä oikeen mitään mielihyvää. Kunnon känni päälle tai ei mitään.

Toki ihmiset on erillaisia ja joillekkin sopii tommonen tissuttelu. Positiivistahan tuossa sulla on se, et se ei oo mitään sikakännäämistä koko ajan. Muutama törppö illassahan on vielä ihan "normaalia".

Niin no muutamalla törpöllä meinasin just tätä 8-12 arkisin, pieni pieru päälle illan aikana ennen unia, tästä itse taas saan juuri sen mielihyvän. Eilen oli todella ankea ilta selvinpäin. Kun se oliskin niin helppoa vain olla hakematta niitä. Jotain virikettä tartteis, aloittais vaikka lenkkeilyn ilman selityksiä, kunhan menis vaan. Niin. Työni hoidan kuitenkin ja hoidan myös jatkossa eli arkimäärät ei tule tästä lisääntymään.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@heavylutaa18 Eihän tuo nyt sinällään paha edes oo. Kuhan tosiaan sen törpöttelyn takia ei kärsi työt jne. Mulla on parikin tuttua ketkä on törpötelly kymmeniä vuosia jokailta muutaman kaljan, ja ei niistä sitä huomaa, ihan normi menoa elämä.

Itellä se on ehkä vähän ollu myös itsesuojeluvaisto etten ota arkisin edes yhtä. Vaikka ei oo ongelma ikinä ollukkaa, nii en luota yhtään itseeni juomisen suhteen.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Itellä se on ehkä vähän ollu myös itsesuojeluvaisto etten ota arkisin edes yhtä. Vaikka ei oo ongelma ikinä ollukkaa, nii en luota yhtään itseeni juomisen suhteen.
No se on hyvä juttu että peli on selvä ton suhteen. Ei sitten ainakaan lähde lapasesta tai vastaavaa kun ei illalla saunakaljoja ota. :-)
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ylivoimaisesti paras keino olla ryyppäämättä on kehitellä muuta toiminnallista tekemistä. Mielellään jollain tapaa "pakollista". Ihan vaikka tennisvuoro klo 20-21. Tennis voi olla mitä vaan. Lenkille jos yksin aikoo, niin sen skippaa helpommin, kuin kaverin kanssa sovitun homman.

Lisäys: kirjoitin tämän viestini kuntosalilla...
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös