Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 313 678
  • 66 794

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Mä en ole koskaan päässyt sisään tuohon, että mikä Rick & Mortyssa porukoita kiehtoo. Väkisin joskus krapulassa katsoin neljä jaksoa ja uskomatonta kuraa oli ainakin tuolloin. Todella pettynyt olo oli sen jälkeen kun sitä kaikki olivat hehkuttaneet niin kovasti.

Ehkä mä vaan olen liian yksinkertainen.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mä en ole koskaan päässyt sisään tuohon, että mikä Rick & Mortyssa porukoita kiehtoo. Väkisin joskus krapulassa katsoin neljä jaksoa ja uskomatonta kuraa oli ainakin tuolloin. Todella pettynyt olo oli sen jälkeen kun sitä kaikki olivat hehkuttaneet niin kovasti.

Ehkä mä vaan olen liian yksinkertainen.

Kyllähän tuo sarja on enemmän senkaltaisille ihmisille, jotka ovat yksinkertaisia ja haluavat korostaa sitä etteivät varmasti ole.

Jatkoaika-lisäys: Eivät kaikki ole.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Mä en ole koskaan päässyt sisään tuohon, että mikä Rick & Mortyssa porukoita kiehtoo. Väkisin joskus krapulassa katsoin neljä jaksoa ja uskomatonta kuraa oli ainakin tuolloin. Todella pettynyt olo oli sen jälkeen kun sitä kaikki olivat hehkuttaneet niin kovasti.

Ehkä mä vaan olen liian yksinkertainen.
Jotenkin tuo huumori on vedetty niin yli, että se puhuttelee tällaista yksinkertaista mieltä. Hahmoina on muun muassa puhuvia kiveksiä. Hahmojen mieliteot ja motiivit ovat käsittämättömiä. Missään ei ole mitään järkeä ja yksityiskohtiin on panostettu huolella. Tuossa Get Schwifty-jaksossa esimerkiksi se typerä pääele jota presidentti ja Rick aina toistavat sanoessaan Schwifty on minusta äärettömän hauska. Aina kun vaikka Morty haluaa tehdä jotain hyvää, esimerkiksi pelastaa jonkun, tuloksena on vain entistä suurempaa tuhoa ja kaikki päätyvät kärsimään. Ääninäyttely on ihan omalla tasollaan. Mortyn vinkuva "Oh maaan" riittää jo naurattamaan minua.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ai ai, nyt löytyi todellinen audiovisuaalinen herkkupaketti! Kaikki Beavis & Butt-Head kaudet + pilotit + elokuva musiikkivideoineen päivineen. Odotan jo malttamattomana seuraavaa krapulapäivää jolloin tämä taidearkku korkataan valtavan aurakebabin ja jokusen jääkylmä lonkeron kera. Olis jo viikonloppu.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Joku torrenttijuttu ilmeisesti?
Juu. Sellaista boxia kun ei kuulemma ole olemassakaan missä olisi ihan koko paska musavideoineen. Kyllähän siitä herkusta mieluusti jonkun kympin maksaisikin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Eipä yllättänyt että muutama sankari taas siirtyi kierrätyskeskukseen näyttämään tasonsa, kun ei normi ketjut riitä.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Nyt on apu tarpeen. Ajattelin pyöräyttää emännälle ja sen muksulle yllärinä pannukakkua iltapalaksi. Jääkaapissa olevista munista mennyt päiväys kuitenkin 14.7. Täältä palstalta vast'ikään bongasin, että jos muna kelluu niin ei kannata käyttää. Nämä eivät kelluneet eivätkä rikottuani haisseet pahalle. Uskallanko siis käyttää moisia ilman pelkoa ribalikostosta?
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Nyt on apu tarpeen. Ajattelin pyöräyttää emännälle ja sen muksulle yllärinä pannukakkua iltapalaksi. Jääkaapissa olevista munista mennyt päiväys kuitenkin 14.7. Täältä palstalta vast'ikään bongasin, että jos muna kelluu niin ei kannata käyttää. Nämä eivät kelluneet eivätkä rikottuani haisseet pahalle. Uskallanko siis käyttää moisia ilman pelkoa ribalikostosta?

Jos ne kuitenkin seisoivat päällään pohjalla, niin kaasua on muodostunut jonkun verran.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Jos ne kuitenkin seisoivat päällään pohjalla, niin kaasua on muodostunut jonkun verran.
En minä niin tarkasti katsellut asentoa - kunhan katsoin että pohjassa pysyvät ja haistelin tarkasti kun rikoin ja minkäänlaista epämääräistä hajua ei kyllä ollut. Noh, taikinaan ne meni - toivotaan siis parasta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nämä eivät kelluneet eivätkä rikottuani haisseet pahalle. Uskallanko siis käyttää moisia ilman pelkoa ribalikostosta?
Kyllä aistinvarainen arviointi toimii hyvin kananmunien syötävyyden selvitämisessä. Jos kananmuna ei haise ja näyttää ns. normaalilta niin syöntiin vaan. Kun pannukakku on kypsennettävä tuote niin sekin auttaa asiaa. Että ei tarvi mielestäni olla huolissaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Rupean paistamaan kananmunia ja päiväys oli eilen. Tiedän ihmisen mikä ei noihin koskisi.
 

teppana

Jäsen
Rupean paistamaan kananmunia ja päiväys oli eilen. Tiedän ihmisen mikä ei noihin koskisi.

Itse tiedän parikin jotka maidon ja lihan kanssa ainakin ovat aivan älyttömän tarkkoja päiväyksistä.

Munien kanssa se on aivan arpapeliä. Joskus menee pilalle jo parin päivän sisällä ja joskus kestää hyvin viikon kaksi yli päiväyksen.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itse tiedän parikin jotka maidon ja lihan kanssa ainakin ovat aivan älyttömän tarkkoja päiväyksistä.

Munien kanssa se on aivan arpapeliä. Joskus menee pilalle jo parin päivän sisällä ja joskus kestää hyvin viikon kaksi yli päiväyksen.

Maitoa nyt pystyy helposti useimmiten käyttämään vielä viikko päiväyksen jälkeenkin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Rasvaton tuppaa menemään aika nopeasti huonoks. Tässä ihan viikko sitten kahviin laitoin yhden päivän yli mennyttä ja oli sellaista puuroa jo ettei voinut käyttää.
Kyllä minä olen käyttänyt rasvatonta maitoa jonka päiväys oli mennyt viikkoa aiemmin. Et vain osaa säilyttää.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Itse tiedän parikin jotka maidon ja lihan kanssa ainakin ovat aivan älyttömän tarkkoja päiväyksistä.
Jännästi Valiolla on päiväykset 1.5-2vkoa alakanttiin vrt. paikalliseen meijeriin.

Ite oon lihan suhteen noudattanut sitä esim. grillipihveissä et jos paketti ei oo pullistunut/haise kaasulle/pihvit muuten vaan harmaita, niin pannulle vaan 5-15min pitemmäksi aikaa.
 

Nick Neim

Jäsen
Rasvaton tuppaa menemään aika nopeasti huonoks. Tässä ihan viikko sitten kahviin laitoin yhden päivän yli mennyttä ja oli sellaista puuroa jo ettei voinut käyttää.
En ala kinaamaan ja varmasti on noin voinut käydäkin. En tiedä kuinka suuresta salaisuudesta puhutaan, mutta tiedän parikin tuotantolaitosta varmuudella, jossa esimerkiksi joulun pyhinä lyödään maitoon parin päivän lisäleima. Siis siihen ihan samaan maitoon, joka normaalisti pakataan leimalla X, ja joka jouluna muuttuukin muotoon X+2.

Ilmeisesti ne joulukuun lehmät ovat pitkäpiimäisempää väkeä.

No joo, joka tapauksessa Suomessa esimerkiksi maidon suhteen leima on vedetty äärimmäisen kireälle. Pari päivää pitäisi mennä suht kevyesti ja viikkokin vielä kelvollisesti, tai kyseessä olisi (teoreettisesti) kuluttajapalautteen paikka.
 

teppana

Jäsen
Jännästi Valiolla on päiväykset 1.5-2vkoa alakanttiin vrt. paikalliseen meijeriin.

Ite oon lihan suhteen noudattanut sitä esim. grillipihveissä et jos paketti ei oo pullistunut/haise kaasulle/pihvit muuten vaan harmaita, niin pannulle vaan 5-15min pitemmäksi aikaa.

Sama itsellä. Sen verran vikaa ruoan suhteen minussa on, että raakaa kalaa en yleensä osta -30%. Varmasti pään sisällä vika, mutta tuntuu että siinä maku kärsii.

Muissa tuotteissa en katso päiväyksiä. Kahdestaan kun asutaan niin ruokaa tulee ostettua sen verran vähän, ettei se juuri koskaan pääse vanhaksi menemään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös