Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 590
  • 66 549
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Samaa mieltä minäkin, mutta vähän vituttaa kun siinä on kaikenlaista töhnää. Semmoinen sivulta toiselle jatkuva Nättinen Anaheimiin -jollotus olisi ollut upea. PiFissä kuulemma on ikiliikkujaketjuna jokin numeropalindromiketju. Että ihailen sellaista.

Nättinen Anaheimiin.

Nättinen Anaheimiin.

Nättinen Anaheimiin.

Nättinen Anaheimiin.

Nättinen Anaheimiin.

Nättinen Anaheimiin.

Nättinen Anaheimiin.

Nättinen Anaheimiin.

Nättinen Anaheimiin.

Nättinen Anaheimiin.

Nättinen Anaheimiin.

Nättinen Anaheimiin.


& ad infinitum




Joo. Mulkkuja ovat tuollaiset ot:n jauhajat. Missä on modet kun niitä kaivattaisiin?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Hymähdin joo. Ihan hauska.

Ketjun avaaja olisi tietty voinut nohevana ensin perustaa ketjun Keskustelua Nättinen Anaheimiin-ketjusta ja sitten vasta avata Nättinen Anaheimiin-ketjun, ja todeta sen alussa, että ei saa kirjoittaa mitään muuta tähän tai moden kuuma linja laulaa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Erinomainen Nättinen Anaheimiin -ketju ei sitten oikein onnistunut. Tuo on kyllä niin Punk in Finland -ketju kuin olla ja voi, joten ei se toimi täällä lätkäjätkien keskuudessa.

Mua kanssa jotenkin vitutti toi. Hyvä ketjunavaus, josta idea tuli ilmi, mutta kun ei niin ei. Älyllistä lahjattomuutta.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Eikö tää ole yhtä hyvä aika lopettaa röökit kun mikä tahansa? Nyt tuli se hetki, ja mennään kun seinään. Korvaukset sun muut on homoille.
Mua auttoi aikanaan ajatus siitä, ettei siinä röökissä kaipaa kuin sitä ekaa nikotiini-hittiä. Ja sekin menee äkkiä ohitse. Mieliteko hellittää äkkiä. Impulssikontrolli, siitä se on kiinni. Eihän sitä muitakaan halujaan tyydytä kahtakymmentä kertaa päivässä. Yleensä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mua auttoi aikanaan ajatus siitä, ettei siinä röökissä kaipaa kuin sitä ekaa nikotiini-hittiä. Ja sekin menee äkkiä ohitse. Mieliteko hellittää äkkiä. Impulssikontrolli, siitä se on kiinni. Eihän sitä muitakaan halujaan tyydytä kahtakymmentä kertaa päivässä. Yleensä.
Nyt tuli se totaalinen kyllästyminen. Joskus oli sama juttu ja se oli silloin siinä, kerralla. Sit eroamisen tuskissa meni liikaa viinaa tupakka tuli taas mukaan. Toinen, eli viina, meni, mutta rööki jäi.

Kyllä tässä jonkun aikaa tuskaa, mut kyllä tää tästä. Motivaatio.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään aloitin mehunkeittokauden. Meillä on kaksi punaviinimarjapensasta, jotka tuottaa isoja punaisia marjoja hieman aikaisemmin kuin muut pensaat. Niistä saa hyvin yhden maijallisen kun laittaa vielä mukaan viime vuonna pakastettua vattua. Kolmetoista kolmen vartin pulloa tuli tällä kertaa mehua. Ihan hyvä alku.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Laitoin kahden litran omenamehupurkin pakastimeen noin puolitoista tuntia sitten. Jokohan sitä voisi kohta juoda.

Olut menee lämpimänä, mutta eihän mehua nyt sentään voi.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aaah ekaa kertaa saan hengittää ja oikasta jalkoja tänään. Olipas työntäyteinen ja hikinen päivä. Taidankin nukahtaa tästä myös kohta nopeasti. Joten hyviä öitä kaikki kusimutterit ja käsille töitä.

Katon satuhäät ohjelmaa jostakin syystä. Onks kaikki naimisiin menevät tommosia hössöttäjiä? Hyvin epävakaita ihmisiä. Vannotaan ikuista rakkautta ja kohta itketään kun työkaveri Kalle kompastui pikkujouluissa ilman housuja muna edellä morsiamen haarojen väliin, jolta on just sattumoisin kaakao kaatunut housuille ja on siksi ilman housuja myös.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Katon satuhäät ohjelmaa jostakin syystä. Onks kaikki naimisiin menevät tommosia hössöttäjiä? Hyvin epävakaita ihmisiä.
Kerran olin festareilla. No oon ollut monesti. Aamulla heräsin. Joku nais siinä kans. Lähti sit meneen.

Talvella katsoin Satuhäät. Oli sama nainen siellä morsiamena. 4 kk siitä kun heräsi vierestäni oli ollut häät.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Iltalehti kertoo, että ihminen nukahtaa paremmin kun ruumiinlämpö laskee noin asteen.

Meen pakastimeen nukkumaan ens yöks, nii nukahan nopeemmin.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
En minä tiedä. Tuossa kirjoitettiin yhdestä asteesta.

En minäkään. Oletin vain, kun lukee "ihminen nukahtaa paremmin kun ruuminlämpö laskee noin asteen", että per aste aina nopeammin.

Noh, ehkä saamme alkuperäisen viestin laittajan selvittämään tämän outouden.

Että silleen...
 

Ralph

Jäsen
En minäkään. Oletin vain, kun lukee "ihminen nukahtaa paremmin kun ruuminlämpö laskee noin asteen", että per aste aina nopeammin.
Kun tarpeeksi monta kertaa ruumiinlämpösi putoaa aste asteelta, luultavasti nukahdat aika nopeasti, muttet enää herää.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Meen pakastimeen nukkumaan ens yöks, nii nukahan nopeemmin.
Tästä tuli mieleen kryoniikka eli ajatus siitä että kun nyt pakastaa juuri kuolleen ihmisen todella kylmäksi niin myöhemmin hänet voi herättää ja parantaa syyn miksi on kuollut ja elämä jatkuu. Ei ne vaan ajattele että kaikki solut räjähtää kun ne jäätyy. Hullun hommaa...
Kryoniikka – Wikipedia
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tästä tuli mieleen kryoniikka eli ajatus siitä että kun nyt pakastaa juuri kuolleen ihmisen todella kylmäksi niin myöhemmin hänet voi herättää ja parantaa syyn miksi on kuollut ja elämä jatkuu. Ei ne vaan ajattele että kaikki solut räjähtää kun ne jäätyy. Hullun hommaa...

Suomen Kuvalehdessä oli viime kesänä laaja juttu. Onhan tuo erittäin mielenkiintoinen asia teoriatasolla ja näin, mutta eihän se nyt tietenkään ainakaan vielä toimi. Aivan tosissaan sitä kuitenkin tehdään eikä se sillä lailla ole hihhulointia. Siis tavallaan ei ole.

Aika näyttää, ehkä tuon jotenkin saa toimimaan. Ei kai ne solut tainneet jäätyessään vielä räjähtää vaan se sulatus on se ongelma. Niin, ongelmia oli tosiaan jokunen muukin. Hinnatkaan eivät mahdottoman kalliita olleet, mutta tyhjästähän siinä maksetaan. Laitoksia ei montaa ole, Venäjällä oli ainakin ja tietysti Jenkeissä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Aika näyttää, ehkä tuon jotenkin saa toimimaan. Ei kai ne solut tainneet jäätyessään vielä räjähtää vaan se sulatus on se ongelma.
Sulatus on ongelma koska solut ovat hajonneet jäätyessään. Niin minä olen tämän jutun tajunnut... Kyllä, voin olla väärässä. Koko ajatus on minusta absurdi, henkiin herätetyt ihmiset... Voi ihme!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sulatus on ongelma koska solut ovat hajonneet jäätyessään. Niin minä olen tämän jutun tajunnut... Kyllä, voin olla väärässä. Koko ajatus on minusta absurdi, henkiin herätetyt ihmiset... Voi ihme!

Totta, saattoi olla noinkin. Uskoisin lehden olevan tallessa läheisessä kaapissa, täytyy tutkia. Minulla on niin vähän omaisuutta, että löydän sen kahdessa minuutissa, jos se tuossa on. En heitä noita pois ellei sitten jonnekin retkelle ole jäänyt, kun esimerkiksi junaan tulee otettua matkalukemiseksi.

(Junamatkat toki menee pubivaunussa ja lehdet on turhaan mukana.)

EDIT:

Paitsi tietenkin heitin pois viime syksynä muuttaessa. Painaa aika paljon joku parinkinkymmenen lehden nippu.
 
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
@pernaveikko , onko sillä väliä. Eihän me edes kiistellä mistään. Koko kryoniikka on minulle utopiaa. Huhunjen mukaan Walt Disney on syväjäädytetty. En tiedä mitä hän odottaa herättyään....
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
@pernaveikko , onko sillä väliä. Eihän me edes kiistellä mistään. Koko kryoniikka on minulle utopiaa. Huhunjen mukaan Walt Disney on syväjäädytetty. En tiedä mitä hän odottaa herättyään....

Olisi mielenkiintoista lukea artikkeli uudelleen. Ei aiheesta taideta puolueettomissa julkaisuissa hirveästi kirjoitella muutenkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös