Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 314 501
  • 66 797
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@Johnny B. Goode Ei kannata tänään suudella vaimoa. Voi olla että siellä maistuu sämpylän elixiirit. Kunhan varoitin. Ei muuta!
No wittu, mää aloin jo epäileen ku se "töistä" tullessa oli kumman hilpeen olonen. Sitten mää muistin sun järvi, soutu ja kulumisviestin. Oli sitten pakko tehä tiedettä ja kokeilla. Tosa ku se tiskas, niin sisiliskomaisella sähäkkyydellä nostin hameenhelmaa, siirsin stringin nyärin sivuun ja tuuttasin tavin koloseen. Ja eikö mitä, oli tunnelma kun olis pyrhältäny mopoautolla lentokonehangaariin! Oli pakko vetää kaks rullaa mustaa erkkaria kullin ympärille että sai ees vähän kitkantuntua. Ei sitä ny keskenkä jätetä jos on sille tiälle lähretty. Sitä suuvärkkiä mää en sen jälkeen ees viittiny testata. Saatana.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kuu ompi komiana nyt.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen iltakävelyllä kuu ja aurinko olivat yhdessä taivaalla. Olisi siis pitänyt varmaan kerätä kaikki pihalle esiin ja polttaa, mutta metsäpalovaroitukset ovat kaiketi kaupungissakin päällä.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olisi siis pitänyt varmaan kerätä kaikki pihalle esiin ja polttaa.

Minä muuten tiedän, miltä tuntuu lämmittää käsiä palaneen kodin (ei oman) tuhkassa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä muuten tiedän, miltä tuntuu lämmittää käsiä palaneen kodin (ei oman) tuhkassa.
Ja jos eräällä legendaarisella, edesmenneellä(?) kysymyspalstalla kysyisi, viittaako se "kotien" kotiin vai kotaan, vastaus olisi "kyllä" tai "tarkoittaa". Varmaan ihan sen takia, kun Yrkki on lappilainen, olen tulkinnut sen viittaavan kotaan.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Schumin vaimo sitten osti huvilan 30 000000€. Kyllä. 30 miljoonalla eurolla. Voihan vitalis. Vitalista äiti aina laitto mun poskiin kun lähdin pakkasella pelaamaan ulkojäille lätkää ettei mun posket jäätyny. No ei ne jäätynytkään. Varpaat jääty. Ai niin toi huvila. On Schumilla massia, pätäkkää, tuohta ja rahaa. Silloin kun mä harrastin autourheilua, niin olin näköjään väärän lajin parissa. Formuloita mun ois kandennu ajaa neppaamisen sijasta. No olihan nekin hienoja aikoja hiekkalaatikolla, ei siinä mitään. Jaahas, jos lähtis heittää tikkaa nyt kun ilmakin on viilee näin kolmen aikaan yöllä. Heittäis 1-10 ja sitten alkais leipoo karjalanpiirakoita, ni ne ois juuri tuoreita kun vaimo herää. Pitäkää huolta eläimistä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Katselin tuossa teltassa olevan lämpömittarin dataa... No nyt on 22,5 ja nousee kovaa vauhtia. Aurinko tuolta oksaston välistä näyttää osuvan telttaan. Yöllä näyttää olleen 14,3 astetta alimmillaan. No ihan OK on ollut peiton alla, ei ole yhtään palellut. Kosteutta näyttää olevan nyt 85% jos mittariin on uskomista. Eilen on päivällä käynyt lämpö teltassa yli 40 asteessa silloin kun tähän on aurinko suoraan paistanut.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Haluutteks te kuulla vitsin? Viime viikon keskiviikkona lähdin yhdelle kaljalle. Buah-hah-hah-haa!

Joo ihmisen täytyy olla valmis siihen että saa ryyppyputken poikki. Vähän kuin pitää olla valmis lähtemään baarista. Ei sitä tosta noin vaan voi tehdä. Sun pitää ensin saattaa itsesi siihen tilaan.
 

JKyykka

Jäsen
Syötiin eilen perunamuussia ja nakkikastiketta. Todella harvoin syödään mitään perunasta, vaan riisiä tai pastaa on aina lisukkeena. Ja vielä harvemmin syödään nakkeja tai muita lihavalmisteita. Kymmenen prossan naudan jauheliha tai broileri jossain muodosssa on yleensä lihavalinta. Mutta oli kyllä mukavaa vaihtelua tuo nakkikastike. Vaimo teki sitä sen verran paljon, että saan vielä tänään lounaaksikin. Nami nami.
 

teppana

Jäsen
Ketsupin on oltava ehdottomasti felix. Muut merkit on suolesta. Menee täällä purnukka viikossa heittämällä jos nyt ei kumminkaan ihan maksalaatikkoon.

Lisätään vielä että itselläni on kumma tapa että käytän ketsuppia todella paljon mutten grillimakkaran kanssa. Olen outo tapaus ilmeisesti :)

Nyt junttimittari huutaa hoosiannaa. Oikea ketsuppi on Heinz. Felix on pikkulasten soossia.
 

teppana

Jäsen
Olen viime päivinä vasta kirjoittanut blogiini että minua on myös aikoinaan koulukiusattu ja kiusattu myös armeijassa. Ei ehkä ollut aikoinaan viisasta, mutta olen näistä asioista ollut hiljaa aina näihin päiviin saakka. En ole koskaan kenellekään aiemmin puhunut siitä että olen joutunut kärsimään kiusaamisesta. En vaikka kiusaamiseni oli välillä aika pahaakin.

Mutta sen verran jäänyt nuo koettelemukset painamaan pääkoppaani että näin parhaaksi edes nyt monien vuosien jälkeen kertoa joutuneeni nuoruudessa kiusaamisen uhriksi.

En sitten tiedä kiinnostaako ketään enää se että myös minua on kiusattu. Mutta eipähän ole enää tuotakaan asiaa salattavien asioiden listalla. En edes tiedä kuinka pystyin tuon kaiken aikoinaan pitämään sisälläni ja olemaan kertomatta siitä kenellekään. Muistan että olin välillä henkisesti kovillakin ja luulen että nimenomaan se puhuminen vaikka vanhemmilleni olisi sittenkin auttanut.

Vaikeneminen ei tässä tilanteessa ollut kyllä kultaa. Kiusaaminen kannattaisi mielestäni heti ottaa puheeksi vaikka tiedän omasta kokemuksestani että helppoa se ei todellakaan aina ole. Mutta helppoa ei ole myöskään olla yksin vaikeuksiensa kanssa.

Ehkä paljon muutakin tulisi kiusaamisesta mieleen mitä voisi tänne kirjoittaa mutta tässä nyt sanottuna ainakin olennaisin asia.

Hieno homma että oot päättänyt avata suusi. Se voi olla tietynlaista terapiaa ja joku toinen joka kärsii tällä hetkellä kiusaamisesta voi saada apua sinun kirjoituksesta. Jatka ihmeessä asiasta puhumista. Sinun ja muiden hyväksi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pystytteks te krapulassa lukemaan Ilta-Sanomia itkemättä? Alle neljän päivän ryyppäystä ei lasketa. Mä en.

Toinen on se kun tulee vastaan joku ylhäältä kuvattu kuva. Huh. Youtube-videoissakin on välillä jotain dronesta tai vaikka talon katolta kuvattuja pätkiä. Samantien pää sivulle ja kelaus pitemmälle. Hitto pelkkä ajatuskin pistää heikottamaan.
 

scholl

Jäsen
Pystytteks te krapulassa lukemaan Ilta-Sanomia itkemättä? Alle neljän päivän ryyppäystä ei lasketa. Mä en.

pitääkö olla paperilehti? En muista, koska olisin lukenut paperista iltapäivälehteä. Varmaan silloin, kun lehdet olivat vielä Finskin lennoilla ilmaisia. Tosin en ole koskaan dokannut yli neljää päivää, enkä todellakaan muista, koska olisi ollut viimeksi krapula. Yleensä krapula on ollut sellainen, että se on sisältänyt päänsäryn ja silloin mikään lukeminen ei ole ollut mielessä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Eikö tää ole yhtä hyvä aika lopettaa röökit kun mikä tahansa? Nyt tuli se hetki, ja mennään kun seinään. Korvaukset sun muut on homoille.
 

teppana

Jäsen
Youtubella on huvittavan erikoinen kuva päivityksistä. Se kun meinaa nykyään sivuston downgreidausta.

Eli ainakaan puhelimella ei voi enää kelata videota haluttuun kohtaan, vaan pitää runkata sitä palloa siihen minuuttimää, missä haluaa videon pyörivän. En voi olla miettimättä, käyköhän tuolle sivustolle myspacet

Ei käy. Liian iso kaatuakseen. Edes facebook ei pysty kilpailemaan videopalveluna. Youtube on tullut jäädäkseen siinä missä googlen hakukone on myös.
 

teppana

Jäsen
Pystytteks te krapulassa lukemaan Ilta-Sanomia itkemättä? Alle neljän päivän ryyppäystä ei lasketa. Mä en.

Toinen on se kun tulee vastaan joku ylhäältä kuvattu kuva. Huh. Youtube-videoissakin on välillä jotain dronesta tai vaikka talon katolta kuvattuja pätkiä. Samantien pää sivulle ja kelaus pitemmälle. Hitto pelkkä ajatuskin pistää heikottamaan.

Tässä koitan just päästä siihen neljään päivään. La-su-ma otin olutta mutta eilinen jo jäi aika vaisuksi. Nyt tässä kärvistelen että otanko kaljaa mukaan ku lähden kalaan. Tavallaan tekisi mieli mutta kroppa huutaa vahvaa ei viestiä.
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Human Centipede? Tosta on joku jynkkyversiokin tehty. Runkkasin molemmille niin että miltei katkes versuoni peästä.

Ja ystävät hyvät, edellämainittu väittämä oli mauton vitsi. Vai oliko taas...? Giggity! Giggity!
Ja tämän kaltaisten kulttuurileffojen ystäville suosittelen lämpimästi Salo 120 Days Of Sodom. Nauttikaa! Itse en pystynyt.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mietin sekunnin, rupeanko palstan uudeksi näen vain puut, missä vitussa on metsä -tyypiksi, mutta tulin siihen tulokseen, etten viitsi.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ja jos eräällä legendaarisella, edesmenneellä(?) kysymyspalstalla kysyisi, viittaako se "kotien" kotiin vai kotaan, vastaus olisi "kyllä" tai "tarkoittaa". Varmaan ihan sen takia, kun Yrkki on lappilainen, olen tulkinnut sen viittaavan kotaan.

Palaneen kodan tuhkassa en kyllä olekaan lämmitellyt. Eli en siis ehkä tiedäkään, miltä se tuntuu. Voi hitsi. Tältä siis tuntuu, kun on luullut tietävänsä jotain jo vuosikymmenien ajan, kunnes sitten ehkä selviää että ei ehkä tiennytkään. Toisaalta taas: palaneesta kodasta ei ehkä voi sanoa jäävän raunioita. Toisin kuin kodista. Eli ehkä olen sittenkin tiennyt.

Mulla olisi kyllä muutakin asiaa Yrjänälle. Eli jos joskus sattuu mieheen törmäämään, niin pitää yrittää puristaa totuus.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Erinomainen Nättinen Anaheimiin -ketju ei sitten oikein onnistunut. Tuo on kyllä niin Punk in Finland -ketju kuin olla ja voi, joten ei se toimi täällä lätkäjätkien keskuudessa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Erinomainen Nättinen Anaheimiin -ketju ei sitten oikein onnistunut. Tuo on kyllä niin Punk in Finland -ketju kuin olla ja voi, joten ei se toimi täällä lätkäjätkien keskuudessa.

Minusta aivan loistava ketju. No, tokihan menin panttaamaan turhaan tämänvuotista Nättinen Anaheimiin -viestiä, kun luulin tuon olevan menestys.
 

scholl

Jäsen
Erinomainen Nättinen Anaheimiin -ketju ei sitten oikein onnistunut. Tuo on kyllä niin Punk in Finland -ketju kuin olla ja voi, joten ei se toimi täällä lätkäjätkien keskuudessa.

et osaa varmaan osallistua siihen punkmaisesti. Eikö punkjätkät sano: "mitä vittua. Miks muka nättinen" ja kirjoittaisivat: "Selänne Seiskalehteen!"
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Minusta aivan loistava ketju. No, tokihan menin panttaamaan turhaan tämänvuotista Nättinen Anaheimiin -viestiä, kun luulin tuon olevan menestys.

Samaa mieltä minäkin, mutta vähän vituttaa kun siinä on kaikenlaista töhnää. Semmoinen sivulta toiselle jatkuva Nättinen Anaheimiin -jollotus olisi ollut upea. PiFissä kuulemma on ikiliikkujaketjuna jokin numeropalindromiketju. Että ihailen sellaista.

Nättinen Anaheimiin.

Nättinen Anaheimiin.

Nättinen Anaheimiin.

Nättinen Anaheimiin.

Nättinen Anaheimiin.

Nättinen Anaheimiin.

Nättinen Anaheimiin.

Nättinen Anaheimiin.

Nättinen Anaheimiin.

Nättinen Anaheimiin.

Nättinen Anaheimiin.

Nättinen Anaheimiin.


& ad infinitum




 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös