...ei saa myydäJa viimeisen käyttöpäivän ylittäneitä tuotteita ei saa käyttää
...ei saa myydäJa viimeisen käyttöpäivän ylittäneitä tuotteita ei saa käyttää
Niin ei saa myydä mutta terveystarkastaja oli sitä mieltä että laki/asetus kieltää myös käyttämisen kotona ruokana. En ole sitä kohtaa mistään lakitekstistä löytänyt......ei saa myydä
Joo, ei löydy ei. Urpoksi osottautui tarkastaja.En ole sitä kohtaa mistään lakitekstistä löytänyt...
Täytyy myöntää että samaa vikaa on täällä. Mitään järkeä ei tuossa ole, mutta jotenkin pari päivää on jo rajoilla. En tiedä miksi, mutta parin päivän jälkeen ei vain pysty. Pakkaseen viedyt menee ongelmitta.Meillä ei voida syödä ruokaa keskiviikkona joka on tehty maanantaina, vaikka se ois ollu jääkaapissa tai pakastettu. Ja täällä minä joudun elämään.
...ei saa myydä
Lakia tai asetusta tästä ei kuitenkaan ole? Vai saisinko sakot jos ilmiannan itseni poliisile syötyäni tänään kinkkua jonka viimeinen käyttöpäivä oli jo?Evira itse asiassa kieltää myös viimeisen käyttöpäivän jälkeisen käyttämisen.
Eiköhän ihmiset saa sydä vaikka useamman päivän vanhaa koiranpaskaa, ei siihen Eviralla ole mitään sanomista. Ei varmaankaan kannata syödä, mutta ei sitä kukaan kieltämäänkään pysty.Lakia tai asetusta tästä ei kuitenkaan ole? Vai saisinko sakot jos ilmiannan itseni poliisile syötyäni tänään kinkkua jonka viimeinen käyttöpäivä oli jo?
Kissa ollu kipee useemman päivän. Tossa se samassa paikassa nukkuu vaan. Äsken sain syötettyä sille jotain gourmet ruokaa ku toin kupissa sänkyyn nenän eteen. Makuultaan söi ne. Pitää vissiin kuskata lääkäriin huomenna jos ei ala rauhottumaan
Kyllä nuo on päässy aika pahasti ihon alle ku hirmunen huoli on vaikka varmaan tavallista kissaflunssaa on vain =).
Noiki on lintujen perään. Joskus nakuttelen dartsia kotona nii ne varmaan luulee niitä tikkoja linnuiks ku ne seuraa niitä ja narskuttelee hampaitaan nii kiivaastiToivottavasti paranee. Meidän katti käänsi mulle selän. Sitä kiinnostaa noi lokit.
Idea ravintolalle:
Antiikin roomalaistyyppinen patriisihuvilaa muistuttava ravintola, jossa ruokailu tapahtuu maaten divaaneilta. Ruokaa kannetaan eteen niin paljon kun jaksaa syödä. Kun on täynnä, voi saada halutessaan oksennuspillerin, tyhjentää vatsansa privaatti WC:ssä ja jatkaa syömistä. Tunnelmaltaan syntisen laiska, länsimaisen ylenpalttisuuden riemuvoitto. Seksuaalisesti vapaamielinen, flirttailevat vähäpukeiset orjattaret toimivat tarjoilijoina, enkelikasvoiset nuoret miehet lannevaatteissa heiluttavat strustin sulista tehtyjä isoja huiskia asiakkaiden päällä viilentääkseen heitä. Ruuasta ja juomasta ei tarvitse maksaa, ainoastaan sisäänpääsystä. Paikka jonne maksetaan suuria summia että päästään syömään ja juomaan tuntikausia, välillä "tyhjentyen" että voi syödä lisää, illat päättyvät orgioihin. Mässäilyn, alkoholin, huumeiden, seksin ja kaiken paheksuttavan ylenpalttisuuden syntinen temppeli.
Voisi toimia ainoastaan Amesterdamissa.
Tuli sitten hommattua ”Jouluksi karkuun”-reissu. Piti elää keski-ikäiseksi että kehtasi lähteä huitsin nevadaan kauas pois ja viettää sellaisen Joulun kun haluaa, eli palmun alla ja ihan itsekseen.
Minusta olisi kyllä äärimmäisen aiheellista jo nyt nostaa. @vetti voisi siellä sitten spekuloida montako mojitoa menee palmun alla.Ajattelin, että kurkistellaan kisat ensin ennen kuin nostellaan dokaatko jouluaattona -ketju, pahaa joulua -ketju ja mitä niitä on.
Mutta onnittelut ja aivan varmasti et tule pettymään.
Saatan mä oluen jos toisenkin parissa viikossa ottaa. Mojitot ei ole minua varten.Minusta olisi kyllä äärimmäisen aiheellista jo nyt nostaa. @vetti voisi siellä sitten spekuloida montako mojitoa menee palmun alla.
Minulla ainakin darrassa tavaraa riittää ja mälli lentää suurinpiirtein kattoon asti.Se on vähän kuin jokusen päivän ryyppäilyn jälkeen runkatessa ei tule kuin pari tippaa ja muuten lentää metrin päähän tai ainakin omalle naamalle.
Kroppa ei vissiinkään ole silloin ihan vastaavassa krapulassa tai tietty me ihmiset ollaan yksilöitä.Minulla ainakin darrassa tavaraa riittää ja mälli lentää suurinpiirtein kattoon asti.