Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 510
  • 66 539
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Tuli liioiteltua. On tuota aiemminkin tullut tehtyä, siitä on vain turhan paljon aikaa, ehkä siksi on pieni pelko perseessä. Perusasiat on toki muistissa. Ja ei tällä homoudella ole todellakaan asian kanssa mitään tekemistä. Ei noi heterot vain suostuneet sen sahan varteen, homon se tämäkin täytyy tehdä. No, onhan ne mun puita. @BlackWolf
Nonni, homot on aina tommosia draama kuningattaria.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tuli liioiteltua. On tuota aiemminkin tullut tehtyä, siitä on vain turhan paljon aikaa, ehkä siksi on pieni pelko perseessä. Perusasiat on toki muistissa. Ja ei tällä homoudella ole todellakaan asian kanssa mitään tekemistä. Ei noi heterot vain suostuneet sen sahan varteen, homon se tämäkin täytyy tehdä. No, onhan ne mun puita. @BlackWolf
No jo on kavereita, jos ei miehet työvälineeseen suostu tarttumaan ;) Eiköhän se hyvin kuitenkin mene. Sitäpaitsi eihän ilman sopivaa liioittelua tulisi edes keskustelua, kuuluu ns. asiaan pieni värikynä, niin on maailma paljon jännittävämpää.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
No jo on kavereita, jos ei miehet työvälineeseen suostu tarttumaan ;) Eiköhän se hyvin kuitenkin mene. Sitäpaitsi eihän ilman sopivaa liioittelua tulisi edes keskustelua, kuuluu ns. asiaan pieni värikynä, niin on maailma paljon jännittävämpää.
Joo. Hyviä neuvoja heiltä toki tullee. Kyllä se siitä (kuuluisat viimeiset sanat). Saavat sitten roudata pöllit oikeaan paikkaan, riittänee rangaistukseksi.

E: ex-appi oli metsuri, aika hyvää oppia sieltä tuli kieltämättä katsomalla ja muutenkin, ei tässä ihan neitsyenä ekoille treffeille olla menossa. Korkeintaan pari vuotta saamatta.
 
Viimeksi muokattu:

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Keisari Aarnio sarjassa eletään vuotta 2006, mutta ajellaan vuoden 2015 vuosimallin autoilla... eikait siinä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
On muuten harvinaisen pitkäveteinen sarja ainaki mun mielestä. Neljä jaksoa kahtonu ja jokaisessa on pitäny seinille katella ettei nukaha.
Joku TV-kolumnisti kirjoitti että kirja oli niin tylsä että epäilee ettei sarjasta saa mielenkiintoista. Itse en ole seurannut sarjaa mutta kirjan luin ja kyllähän oli melko raskasta luettavaa kun se pitkälti perustui (oikeudenkäynnin)pöytäkirjoihin.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tämä on mielestäni omalla tavallaan ehkä hienoin F1-kisakuva koskaan. Linkki ohjaa Ylen F1-liveseurannan kuvaan Valtteri Bottaksesta Azerbaidzhanin (!) GP:ssä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tämä on mielestäni omalla tavallaan ehkä hienoin F1-kisakuva koskaan. Linkki ohjaa Ylen F1-liveseurannan kuvaan Valtteri Bottaksesta Azerbaidzhanin (!) GP:ssä.
On kyllä tyylikäs kuva. Taustakuvamateriaalia.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Siis jotkin tiedotusvälineet ovat päättäneet ihan itse harrastavansa "vastuullista journalismia" ja panevat juttuihinsa sloganin "Vastuullista journalismia". Hehee... paskasakki ei petä. Kuulosti aprillilta muttei kai ollut.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ryöstivät sitten kuitenkin. Ensiksi GPS ei toiminut ja marssitti ympäri maita ja mantuja. Sitten kun vihdoinkin pelipaikka löytyi, niin odotti slaavijekku. Eivät suostuneet myymään irtolippua vaan piti ostaa kausikortti loppukaudeksi.

Taloudellisesti se ei ollut niin kova paikka, mutta henkisesti. En haluaisi olla vihollisen kausikorttilainen, mutta sitten olisi jäänyt niiden peli näkemättä. Ja helvetti tuollakin rahalla olisi voinut istua pubissa, kun en kuitenkaan enää näiden peliin ainakaan tällä kaudella tule.

Viihdyttävä 4-2 -sirkus sentään ja tappiosta nousu auttaa oman pesän säilymistaistelua. Joona Toivio pelasi koko pelin vieraiden puolustuksessa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei saatana kroppa mustelmilla. Kädessäkin neljä rivissä. Eihän tää ole enää normaalia. Mut akka väittää että seurustellaan. Ootteks te uskaltanut kysyä muijiltanne ikää? Mä en. Parempi vaan olla hiljaa ja halia.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hetkinen. Torstaina katosi fillari, oliko se keskiviikko vai torstai kun rillit, mut lauantaina kännykän laturi. Melkein värisuora. Ei se ihan halpaa ole ryypiskely täällä Malmillakaan. Mut onneks poikuus on tallella. Huh. Oli läheltä piti tilanne. Ei seisonut.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Hetkinen. Torstaina katosi fillari, oliko se keskiviikko vai torstai kun rillit, mut lauantaina kännykän laturi. Melkein värisuora. Ei se ihan halpaa ole ryypiskely täällä Malmillakaan. Mut onneks poikuus on tallella. Huh. Oli läheltä piti tilanne. Ei seisonut.
Eli selvisit puhumalla. Se on aina oikein se.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
@Turha Kaukalo Mitkä ovat meidän yhteisen palstataipaleen parhaimmat hetket, entä ikävimmät? Ilo ja nauru on maailman tärkeimpiä asioita, mutta on jotain vielä suurempaakin. Mikään ei yhdistä kahta ihmistä kuin yhdessä koettu ja ennen kaikkea läpikäyty ja selvitetty häpeä, viha, turtumus, ärsyyntyminen ja pettymys. Siksi kysyn. Tässä olen, sinun kanssasi ja sinua varten, sillä haluan kulkea tämän Jatkoajan polun loppuun asti vierelläsi. Hyvää vappua Jatkoajan aidosti inhimillisimmälle humanistille toivottelee veli raitis, eikä raikuli!

Hyviä kysymyksiä esität. Mietitäänpä. Vastaan näin: ärsyyntyminen puoleltani on ollut, etten ole jaksanut lukea pitkiä viestejäsi, ei pahempaa. Toisaalta, jos olen jaksanut lukea, olen ollut mieltynyt. Vittu mä oon kyllä huono näissä!

Hyvää vappua ja jo vappuaattoa!

PS: amatöörit oli jo aika tuubassa kun kävelin Hesarilla, ammattilaiset normaalitilassa. Rakastan Kalliota! Nistit, spuget, hullut, uskikset, maahanmuuttajat, mannet, kriminaalit ja muut luuserit.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Keltainen toukokuu, miks et sä jo tuu.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ikuisen vapun aukiolla lienee vappu ytimekkäässä tilassa oikein nyt.

Ai saakeli kun on hyvä biisi! En kerro mikä.
 

sinikettu

Jäsen
Näin jäniksen pihalla. Jänis ei nähnyt minua. Tai ainakin hyvin kykeni hämäämään, jos oikeesti näki.

En usko, että jänikset ovat niin ovelia.

Nyt googlailen, miten menee biisi nimeltä Jänis istui maassa. Avautui myös, että siinä on enemmän säkeistöjä kuin olin luullu. En kyllä muista koskaan kuulleeni, että se jänis pistää päänsä pensaaseen, puikkii pakohon ja varoo metsäkoiraa. Lähteenä tämä aineisto: Jänis istui maassa – Wikiaineisto
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ryöstivät sitten kuitenkin. Ensiksi GPS ei toiminut ja marssitti ympäri maita ja mantuja. Sitten kun vihdoinkin pelipaikka löytyi, niin odotti slaavijekku. Eivät suostuneet myymään irtolippua vaan piti ostaa kausikortti loppukaudeksi.

Taloudellisesti se ei ollut niin kova paikka, mutta henkisesti. En haluaisi olla vihollisen kausikorttilainen, mutta sitten olisi jäänyt niiden peli näkemättä. Ja helvetti tuollakin rahalla olisi voinut istua pubissa, kun en kuitenkaan enää näiden peliin ainakaan tällä kaudella tule.

Viihdyttävä 4-2 -sirkus sentään ja tappiosta nousu auttaa oman pesän säilymistaistelua. Joona Toivio pelasi koko pelin vieraiden puolustuksessa.

Myy kausikorttisi netissä jollekin "viholliselle" tai pidä se kuriositeettimuistona muiden lippujen joukossa. Vai säästätkö ylipäätään harvinaisempia lippuja ynnä muita muistoja reissuista? Minä säästän osan lipuista, esim. EM-kisojen 2012 matsilipun ESP-IRL tai vastaavia. Peruslippuja ynnä perusmatsien kokoonpanolippusia en enää jaksa, joskus niitäkin tuli talletettua pöytälaatikkoon mutta sitten mietin, että koska minä oikein muka katson jonkun 10 vuotta sitten pelatun ottelun kokoonpanoa?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tein tänään munkkeja. Kyllä se on tarkkaa hommaa kun yrittää pitää sen öljyn 170 ja 180 asteen välissä ettei munkit pala liian kuumassa tai ime liikaa rasvaa liian kylmässä öljyssä. Hyviä niistä tuli, siman kanssa meni useampi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Myy kausikorttisi netissä jollekin "viholliselle" tai pidä se kuriositeettimuistona muiden lippujen joukossa. Vai säästätkö ylipäätään harvinaisempia lippuja ynnä muita muistoja reissuista? Minä säästän osan lipuista, esim. EM-kisojen 2012 matsilipun ESP-IRL tai vastaavia. Peruslippuja ynnä perusmatsien kokoonpanolippusia en enää jaksa, joskus niitäkin tuli talletettua pöytälaatikkoon mutta sitten mietin, että koska minä oikein muka katson jonkun 10 vuotta sitten pelatun ottelun kokoonpanoa?

Tietysti säästetään, jääkaapin ovessa ne on. Alkaa vain ovi olla niin täynnä, että tarvitsisi uuden jääkaapin.

Harmillisen usein on toki typeriä printtilippuja mitä ei kannata säästää, mutta onneksi kehitys ei vielä ole liikaa kehittynyt ja hienojakin lippuja on olemassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös