Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 316 815
  • 66 798

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Kävin Kuopiossa kesällä 2016. Se oli sellainen "uneventful trip". Eipä ole hinkua uudelleen, mutta VR tarjosi ilmaiset junamatkat Helsinkiin, niin miksipäs ei.

Yritin heilutella setelitukkoa, mutta nuori hyvännäköinen konduktööri ei koskaan palannut asiaan. Sitten oltiinkin jo Tikkurilassa ja Pasilassa. Otin muuten salakuvan siitä ihanasta blondista, olisikohan se jossain tallessa.

Ole tyytyväinen ettei Pasilassa ollut odottamassa miekkataksi. Tuossa junassa oli kuulemma ollut joku semi-irstas äijä joka heilutteli rahatukkoa konduktöörille ja otti vielä päälle kuviakin. Likaista menoa.

Etsi ihmeessä tuo masturbaatio-aineisto mikäli kuvakirjastostä löytyy?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ole tyytyväinen ettei Pasilassa ollut odottamassa miekkataksi. Tuossa junassa oli kuulemma ollut joku semi-irstas äijä joka heilutteli rahatukkoa konduktöörille ja otti vielä päälle kuviakin. Likaista menoa.

Etsi ihmeessä tuo masturbaatio-aineisto mikäli kuvakirjastostä löytyy?

Murhainfossa oli juttua tapauksesta, rangaistusten keveyttä harmiteltiin.

PS. pic or did not happen.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Murhainfossa oli juttua tapauksesta, rangaistusten keveyttä harmiteltiin.

PS. pic or did not happen.
Voisi olla kohtuu vaivauttavaa kun joku alkaisi jaella sun persekuvia internäätsissä. Ei sillä ettenkö minäkin kelpuuttaisi moisia kuvia katseltavakseni, siis sen blondin, en sinun. Tai no mistäs sitä tietää kuinka messevä takamus sinulla on, voihan se ollakkin erittäin kuvauksellinen.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Voisi olla kohtuu vaivauttavaa kun joku alkaisi jaella sun persekuvia internäätsissä. Ei sillä ettenkö minäkin kelpuuttaisi moisia kuvia katseltavakseni, siis sen blondin, en sinun. Tai no mistäs sitä tietää kuinka messevä takamus sinulla on, voihan se ollakkin erittäin kuvauksellinen.

Interwebissä jaetaan kaikenlaista. Joskus se on melkoisen vaivaannuttavaa kun kaikenlaista joutuu näkemään. What you have seen you can't unsee.

Toisaalta mikäli joku laittaa jonkun random kuvan penaalista johonkin kuvapalveluun ja jakaa sen "jossain", niin aika uniikki ahteri saa olla jos siitä ihmisen tunnistaa. Ehkä jos pakaroihin on tatuoitu vaikkapa sotu? Tosin mikäli pakarat paljaana junassa on konnari painanut, niin kuvan ottaminen on ehkä "ongelmista" pienin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Interwebissä jaetaan kaikenlaista. Joskus se on melkoisen vaivaannuttavaa kun kaikenlaista joutuu näkemään. What you have seen you can't unsee.

Toisaalta mikäli joku laittaa jonkun random kuvan penaalista johonkin kuvapalveluun ja jakaa sen "jossain", niin aika uniikki ahteri saa olla jos siitä ihmisen tunnistaa. Ehkä jos pakaroihin on tatuoitu vaikkapa sotu?
Olen joutunut huomaamaan tuon interweebin ihmeellisen sisällön kurimuksen. Kaikenlaisia velhonhihoja sitä kävelee vastaan. Mutta minä nyt tarkoitin että jos sinä vaikka jossain raksalla olet duunissa, en siis väitä että olet, mutta esimerkiksi ja sitten siellä joku kävisi sun persustasi kuvailemassa ja jakelisi sitä sitten anonyymillä nettifoorumilla, niin olisi se ainakin allekirjoittneesta hieman vaivaannuttavaa. Tai no en tiedä, kai mä ottasin sen kehuna, jos nyt joku mun leveetä persettäni haluaisi kuvailla. Mistähän muuten johtuu että mulla toi läski kertyy tohon mahaan eikä tonne takamukseen.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Olen joutunut huomaamaan tuon interweebin ihmeellisen sisällön kurimuksen. Kaikenlaisia velhonhihoja sitä kävelee vastaan. Mutta minä nyt tarkoitin että jos sinä vaikka jossain raksalla olet duunissa, en siis väitä että olet, mutta esimerkiksi ja sitten siellä joku kävisi sun persustasi kuvailemassa ja jakelisi sitä sitten anonyymillä nettifoorumilla, niin olisi se ainakin allekirjoittneesta hieman vaivaannuttavaa.

Onhan se toki näinkin. Toisaalta enhän minä tietäisi että (epä)eroottisesta takamuksestani on kuvia jaettu. Tieto lisää tuskaa - tässäkin tapauksessa. Olisihan se toki melko kuumottavaa mikäli kuvitteellisesti seikkailisin real-life gay-kuville omistetulle foorumille ja oma persaukseni ponnahtaisi ruudulle. En oikein tiedä miten tuohon suhtautuisin?

Tosin ensin pitäisi ehkä miettiä ja selvittää itselleen miksi helvetissä olisin moisella foorumilla :)
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Onhan se toki näinkin. Toisaalta enhän minä tietäisi että (epä)eroottisesta takamuksestani on kuvia jaettu. Tieto lisää tuskaa - tässäkin tapauksessa. Olisihan se toki melko kuumottavaa mikäli kuvitteellisesti seikkailisin real-life gay-kuville omistetulle foorumille ja oma persaukseni ponnahtaisi ruudulle. En oikein tiedä miten tuohon suhtautuisin?

Tosin ensin pitäisi ehkä miettiä ja selvittää itselleen miksi helvetissä olisin moisella foorumilla :)
No nyt olet kyllä asioiden ytimessä. Mutta kukapa minä olisi viemään miespoloilta mahdollisuutta helpottaa oloaan. Tästähän muuten vasta nousi kohu Ruotsissa, kun siellä oli jollekkin heterojuttuun miehet laitelleet kuvia vaimoistaan ja tyttöystävistään että muut voi sitten niille tumputtaa. Ja ehkä jos tuollaisten iloisten miesten foorumille sattuu "eksymään", niin on sitten kuvatkin oikeassa paikassa jo valmiiksi.

Eksyyköhän ihmiset useinkin interweebissä?
 

Glove

Jäsen
Eksyyköhän ihmiset useinkin interweebissä?

Ainakin youtubeem voi joskus elsyä katsoessaan videoita ja klikkaillessa auki ehdotettuja videoita. Tänään eksyin katsomaan juttuja Britannian rautateillä kulkevista junista.

Ja sitten olen huomannut Eagles salaliiton. Olen testannut sen muutaman kerran. Laitan soimaan Iron Maidenin Fear of the Darkin ja annan Youtuben soittaa biisejä automaattitoistolla tai mikä se nyt onkaan. Alle kahden tunnin huomaan kuuntelevani Eaglesin Hotel Californiaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pekka Myllykoski 1959-2017.

Voisi arvata jokaisen muun olevan täällä jostain muusta syystä. Parisenkymmentä meitä on tässä kuitenkin ulkopuolellakin kuuntelemassa. Lastenrattaitakin on ainakin kolme. Sisään ei voi mennä, kun se on loppuunvarattu.

Pyörätuolissa istunut arviolta 128-vuotias mies kärrättiin suoraan sisään.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En tiedä minkälaisista kaupoista puhutaan, mutta ainakin täällä pääosin nämä ässät ja koomarketit suosivat perunoissa paikallisia ja lähitiloja, jolloin uudet perunat ovat samasta kunnasta/kaupungista ja maussa, koossa tai rakenteessa ei ole kyllä mitään eroa omasta maasta nostettuihin.
Saatat olla oikeassa. Käytin ylisanoja. Ehkä se on niin että nuoren perunan herkkä kuori vaurioituu nostossa, kuljetuksessa, kaupassa ja kotisäilytyksessä ja se katkeroituu ja sille tulee paha mieli ja herkkänä ihmisenä koen sen sielussani negatiivisesti (vitsi, vitsi). Juuri itse hellävaraisesti nostetun perunan kuori kyllä irtoaa paremmin ja on siistimpi kuin kaupan kautta kotiin kannetun ja se ehkä saa maunkin tuntumaan "miellyttävämmältä". Nämä on ehkä mielikuva juttuja....

Kiitos vinkeistä, mutta tämä aina särähtää vähän korvaan. Siis perunat. Elin onnellisen keskiluokkaisen elämän Espoossa, mutta nuorta poikaa aina ahdisti syksyllä, kun tuli ne perunannostotalkoot. Mökillä oli ja on maita ja mantuja. Se oli ihan oikea työleiri ja asiasta vitsiäkin väännetään ja taitaa joku ketjukin olla.
Itse olen pitänyt perunan nostamisesta vaikka niitä joka syksy kuokittiin koko perheen koko talven tarpeeksi. Löytämisen ilo, yhteinen tekeminen ja kevyen hien pintaan nostava työ... Ei se nyt pahempaa ollut. Mutta ymmärrän kyllä ettei se mitenkään voi kaikkia kiinnostaa.

Koko kasvimaa ja muukin kasvattelu (kukat) on harrastus. Ei se voi muuta olla kun kyllä kaupasta saa kaikkea. Pienet onnistumisen tunteet, jotka saan itämisestä, kasvusta, tuotteiden syönnistä sekä puuhailu ulkoilmassa, auttavat minua jaksamaan päivän kerrallaan. Kasvimaan suunnittelu, kasvien esikasvatus luo jotain odotettavaa tulevaisuuteen ja sekin auttaa minua selviämään. En kasvata mitään säästääkseni rahaa vaan omaksi iloksi.
 
Viimeksi muokattu:

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihanaa se on maanantai ja uusi viikko alkaa, jabadabaduu juujuu! Jos sun lysti on ja tiedät sen niin varmaan myöskin näytät sen, jos sun lysti on niin kädet yhteen lyö. Pää olkapää peppu polvet varpaat polvet varpaat. No niin nyt on saatu veri kiertämään ja ollaan valmiita kohtaamaan uusi viikko. Loistavaa maanantaita kaikille!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ihanaa se on maanantai ja uusi viikko alkaa, jabadabaduu juujuu! Jos sun lysti on ja tiedät sen niin varmaan myöskin näytät sen, jos sun lysti on niin kädet yhteen lyö. Pää olkapää peppu polvet varpaat polvet varpaat. No niin nyt on saatu veri kiertämään ja ollaan valmiita kohtaamaan uusi viikko. Loistavaa maanantaita kaikille!
Ja näin. Koko viikon alku pilalle kun yks tekopirtee paskiainen tuli masentavaa maanantaita pilaamaan. Kiitti vaan sulle.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Iskemätön viikko! Mitään ei ole vielä mokattu, kun ei ole edes aloitettu.

Ai niin, olen vielä neljä viikkoa saikulla. Mukavaa työpäivää ja -viikkoa kaikille, olette tärkeitä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Iskemätön viikko! Mitään ei ole vielä mokattu, kun ei ole edes aloitettu.

Ai niin, olen vielä neljä viikkoa saikulla. Mukavaa työpäivää ja -viikkoa kaikille, olette tärkeitä.

Koko lailla sama mitä tällä viikolla tapahtuu, kun perjantaina klo 9.03 sitten lomille lomps. Sieltäkin joutuu sitten takaisin, mutta se on sitten vasta sitten.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pullotin juuri eilen tekemäni siman. On sitten jotain juotavaa vappuna ja vappua odotellessa. Lihakeiton laitoin kiehumaan tai liemen, luullista lihaa, juureksia ja suolaa. Saa pari tuntia muhia. Lakanat vaihdoin ja ensimmäiset on jo koneessa pyykissä. Jos ne vaikka tänään kuivuisi ulkona. Aurinko ainakin paistaa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Pullotin juuri eilen tekemäni siman. On sitten jotain juotavaa vappuna ja vappua odotellessa. Lihakeiton laitoin kiehumaan tai liemen, luullista lihaa, juureksia ja suolaa. Saa pari tuntia muhia. Lakanat vaihdoin ja ensimmäiset on jo koneessa pyykissä. Jos ne vaikka tänään kuivuisi ulkona. Aurinko ainakin paistaa.
Onkin ensimmäinen vuosi kun voi simankin antaa käydä ihan huoletta vähän ylitse, kun se ei enää ole laitonta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Facebook ihmetyttää tällä kertaa. Minulle tuli ilmoitus, että herra X (en viitsi laittaa oikeaa nimeä tähän) hyväksyi kaveripyyntösi. En vain muista koskaan lähettäneeni mitään kaveripyyntöä. Saatan kyllä tuntea henkilön, en ole ihan varma.

Viime viikolla pelasin yhteensä 17 tuntia biljardia. Että kyllähän sitä kiinnostavan lajin parissa viihtyy kyllästymättä tuntikausia. Mutta mitenköhän sitä innostuisi muistakin liikuntalajeista, esimerkiksi kävelystä? Toivottavasti tulisi tälle viikolle myös ainakin hyvät ulkoilukelit, hyvät kelit pistävät innostuttamaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
@Vanha Len in vinkki, että puuroon hunajaa on hyvä vinkki. Jo monettako kertaa juuri temmoin puuron, niin, hunajalla. Hunajata hunajata. Jostain syystä soi korvien välisessä tyhjiössäni "Lompakossa Väinö Linna yksinäinen on".
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös