Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 315 358
  • 66 798

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Iltaisin Forsmanin Anti-stress yrttitee + Kamomillatee + hunaja - Helvetin hyvää.

Eiköhän tuo trio terveellistäkin ole. En tiiä, menen röökille.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Käsi pystyyn ketä ei aio kattoo tän kevään Liigan finaaleja sekuntiakaan! Oikeastaan jopa huvitti kun tajusin vasta aamulla suihkussa että en ollut edes käynyt katsomassa kumpi voitti game 1:n. Mulle on aivan yhdentekevää voittaako Tappara vai Kärpät mestaruuden. Kummallekaan en toivo menestystä.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Käsi pystyyn ketä ei aio kattoo tän kevään Liigan finaaleja sekuntiakaan! Oikeastaan jopa huvitti kun tajusin vasta aamulla suihkussa että en ollut edes käynyt katsomassa kumpi voitti game 1:n. Mulle on aivan yhdentekevää voittaako Tappara vai Kärpät mestaruuden. Kummallekaan en toivo menestystä.
Täältä nousee räpylä, mutta täytyy rehellisyyden nimissä myöntää, ettei välierät kiinnostanut sen enempää. Sille toki naureskelin, että ei näytä finaalit kiinnostelevan edes Oulussa ekan pelin yleisömäärästä päätellen.
 
Jotenkin karu tuo Avainapteekin mainos, jossa maskotti kysyy Antti Ruuskaselta, mitäs se terve mies täällä tekee. No Ruuskanen ei ole ainakaan keihästä pystynyt heittämään kahteen vuoteen, joten hänelle jää paljon enemmän aikaa apteeekissä käyntiin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Käykö teillekin aina niin, että ku ootte pillittäneet koko päivän kaupungilla fiilistellen saatuanne yllättäen tietää suurimman unelmanne todella tulevan todeksi, niin kotiin tullessanne ex-vaimonne on korjannut astianpesukoneenne ja vieläpä ulkomailta käsin? Mulle käy. Aina.

En mä tiiä, ei kai. Mikä sun suurin unelma on?
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Kattelen youtubesta Joe Roganin podcastia missä Eddie Bravo sekoilee salaliittoteorioista. Se ei usko mihinkään, pohjois-korea ja dinosaurukset on feikkiä ja maakin on litteä. Todella friikkiä shittiä. Mietin tässä, että täytyykö perustaa pitääkö olla huolissaan - ketju, koska olen huolissani ihmisistä ja vähän itsestäni kun katson tämmöstä paskaa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaimolla on tänään synttärit ja erehdyin eilen heikkona hetkenäni kysymään, että "mitä haluut synttärilahjaksi?" Vastaus oli "sitä, että huomaat mua enemmän". Käsi sydämellä näin meni toi keskustelu ja toi oli osoitus siitä, että vaikka ollaan oltu yli 25-vuotta yhdessä, niin vaimon arvostus mua ja mulle tärkeitä asioita kohtaan on pyöreä nolla. Nada. Se varsin hyvin tietää, että juuri nyt on mulla vuoden kiireisintä aikaa kun joka yö tulee nhl:n pudotuspelejä, joka alkuilta tulee joko liigan tai khl:n finaaleita ja myöhäisillassa pelataan eri eurooppalaisia fudissarjoja ja niissäkin on mielenkiintoisia pelejä joko putoamisen suhteen tai eurocup-paikkojen suhteen. Ja juuri nyt mun pitäis alkaa huomaamaan vaimoa! Toi on juuri sitä henkistä väkivaltaa mitä naiset usein parisuhteissa käyttää. Ei mulla nyt muuta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kattelen youtubesta Joe Roganin podcastia missä Eddie Bravo sekoilee salaliittoteorioista. Se ei usko mihinkään, pohjois-korea ja dinosaurukset on feikkiä ja maakin on litteä. Todella friikkiä shittiä. Mietin tässä, että täytyykö perustaa pitääkö olla huolissaan - ketju, koska olen huolissani ihmisistä ja vähän itsestäni kun katson tämmöstä paskaa.

Täytyy perustaa. Tekisin ihan itte, mutta en voi, kun on toi ketjunavauskielto 4 good.

@Hera80 : naisella ei ole muistia, häntä pitää valistaa kerta toisensa jälkeen. Kenties liittyy kuukautiskiertoon.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Milloin arvelette Hjalliksen ilmoittavan ehdokkuudestaan tasavallan presidentin vaalissa 2024?

Voi tulla mielenkiintoinen kisa, jos vastakkain ovat Harkimo, Haavisto ja Huhtasaari/Halla-aho.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Milloin arvelette Hjalliksen ilmoittavan ehdokkuudestaan tasavallan presidentin vaalissa 2024?

Voi tulla mielenkiintoinen kisa, jos vastakkain ovat Harkimo, Haavisto ja Huhtasaari/Halla-aho.

Venäjän ja Putinin tuli olisi ainakin 100% Harkimolla. Onhan hän jo valmiiksi Putinin sisäpiiriin kuuluvien oligarkkien kuuliainen keulakuva ja tämän takia sekä EU:n että Suomen etujen vastaista myyräntyötä tekevä kätyri. Harkimon takia Venäjän hallinnon lähipiirillä on jalansija ja "yhteistyökumppani" Suomen eduskuntaa myöten, ja Harkimon takia Suomikin on osa Putinin propagandakoneistoa ja urheilun kautta tapahtuvaa pehmeää vallankäyttöä.

Näiden tekojen ja päätöksien perusteella Harkimolle tuskin muu merkitsee kuin raha ja valta, joten sikäli hän olisi hyvä liberaalipuolueen edustaja, mutta toisaalta harvan oikean liberaalin luulisi kannattavan itänaapurin mafiavaltiota ja sen liki fasistista tyranniaa.

Haavistoa Putin vastustaisi, luultavasti myös Halla-ahoa ja/tai Huhtasaarta. Persuissa tosin on jokunen Venäjää ihannoiva rajatapaus ja Putinia puolusteleva henkilö, mutta keskimäärin taitavat persut Venäjän hallintoa vastustaa kuin esim. sitä avoimesti tukeva Keskusta taloushankkeineen tai esim. demarien vanha kaarti Paavo Lipposineen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Unelmani on olla sotilas. Marssia sata ja tuhat kilometriä päivässä, jotta teidän ei tarvitse. Olla sotilas, jonka kiväärin piippu on sulkakynä, taisteluvyössä kranaatteina serpentiiniä, repussa koko maailma ja olkapäillä teistä jokainen. Olla sotilas tässä sodassa, jonka nimen me kaikki tiedämme, eikä mun sen vuoksi tarvi sitä ääneen lausua. Helvetintulen sataessa taivaalta juoksen auringonkukkapellolle ja kyynelsilmin tanssin kauneimman tanssini ja hämmästytte, ei taivaalta satanutkaan tulta, eikä helvetti tullut päälle maan, vaan huomaattekin jälleen auringonkukat ja ette ymmärrä milloin saatoittekaan niille sokeutua, ja alatte huojua hiljaa niiden tahtiin tuulessa ensi kertaa elämässänne hymyillen. Ja kun kuolen puolestanne, tuokaa keväisin haudalleni liljoja ja soittakaa hetki kitaraa.

Novalis ja Baudelaire sanoivat, että on kolme kunniakasta ammattia: sotilas, pappi ja runoilija. Luullakseni tuossa nuo kolme yhdistyvät.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mä oon tänään ollut sattuneesta syystä nestemäisellä ruoalla ja olen vielä muutaman päivän tämän jälkeenkin. Eikä nyt puhuta alkkomahoolista.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Vaimolla on tänään synttärit ja erehdyin eilen heikkona hetkenäni kysymään, että "mitä haluut synttärilahjaksi?" Vastaus oli "sitä, että huomaat mua enemmän". Käsi sydämellä näin meni toi keskustelu ja toi oli osoitus siitä, että vaikka ollaan oltu yli 25-vuotta yhdessä, niin vaimon arvostus mua ja mulle tärkeitä asioita kohtaan on pyöreä nolla. Nada. Se varsin hyvin tietää, että juuri nyt on mulla vuoden kiireisintä aikaa kun joka yö tulee nhl:n pudotuspelejä, joka alkuilta tulee joko liigan tai khl:n finaaleita ja myöhäisillassa pelataan eri eurooppalaisia fudissarjoja ja niissäkin on mielenkiintoisia pelejä joko putoamisen suhteen tai eurocup-paikkojen suhteen. Ja juuri nyt mun pitäis alkaa huomaamaan vaimoa! Toi on juuri sitä henkistä väkivaltaa mitä naiset usein parisuhteissa käyttää. Ei mulla nyt muuta.
Mä kysyin. Tekee kuulemma tahallaan, kun se ei ole oikeaa huomioimista jos sun ei pidä urhrata niitä omia tärkeitä juttujasi hänen eteen. Sitten se on loistava lahja kun uhraat kaiken vain hänen vuoksensa, tai no ainakin suurimman osan.

Onneksi tälleen vajaan 20v jälkeen voi jo aika suosiolla linjata että ja vitut, omistani en luovu, muista voin sitten vähäsen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jaa että parisuhdepohdintoja. Pitäisikö minua huomata/huomioida enemmän? Tokkopa. Herra on kyllä viettänyt iltansa jonkun uuden projektin parissa autotallissa (kyllä siellä ihan on moottoripyörä eikä huoraa, kai). Ei ole paljon miestä näkynyt mutta ei se minua haittaa. Olen tottunut siihen että mies uppoutuu omiin juttuihinsa ja pidän itsekseen olosta. Viikonloppukin menee kuulemma projektia roplatessa joten tässä voi alkaa suunnitella viikonlopuksi tekemistä. Vaikka niin raflaavaa kuin pihan haravointi, lenkillä käynti ja television katsominen. Täytyy itsekin myöntää että tylsältä kuulostaa. Pitäiskö repäistä ja lähteä Karismaan....
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotenkin surullinen ajatus että joku tietää jostain internetin keskustelupalstalta enemmän nimimerkkejä kuin lähipubissa ihmisiä oikealta nimeltä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jotenkin surullinen ajatus että joku tietää jostain internetin keskustelupalstalta enemmän nimimerkkejä kuin lähipubissa ihmisiä oikealta nimeltä.

Oot oikeilla linjoilla mutta sitä ihmettelen, että mitä niillä nimillä pubissakaan tekee. Hetkonen, mä tiedän lähikahvilani työntekijöiden nimet melkein kokonaisuudessaan. Nyt veti mielen maahan.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En halua spämmätä, enkä ole mieleltäni mätä, mutta kylläpäs suomalainen nainen tuoksuu hyvältä! Käveli äsken ohitseni ja toinen istui hetken vierelläni. Olenkohan hetero?

Mikäli se hajuvesi tuoksuu hyvältä vain naisen korvan takana, niin olet hetero. Mikäli se hajuvesi tuoksuu hyvältä myös miehellä, niin olet biseksuaali. Kummassakaan tapauksessa ei ole syytä huoleen, joten pidä sieraimet auki ja haistele jatkossakin.
 

sinikettu

Jäsen
En halua spämmätä, enkä ole mieleltäni mätä, mutta kylläpäs suomalainen nainen tuoksuu hyvältä! Käveli äsken ohitseni ja toinen istui hetken vierelläni. Olenkohan hetero?
Kyllä monet miehetkin haisevat hyvältä aina silloin tällöin. En kyllä siltikään haluaisi polvistua näiden eteen ja ottaa tattia suuhun. Ainakaan tietoisesti.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kyllä monet miehetkin haisevat hyvältä aina silloin tällöin. En kyllä siltikään haluaisi polvistua näiden eteen ja ottaa tattia suuhun. Ainakaan tietoisesti.
Kyllä se siitä. Muutama vuosi vielä kaapissa, niin sitten sinäkin haluat eheytyä meidän muiden kanssa ja olla rohkeasti oikein miesten mies!
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eihän se kerta homoksi tee ja kymmenestä nollautuu.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Iisopin kevätseuranta osa, mikähän lienee. No kumminkin lumet on sulaneet pihasta lukuunottamatta talon taakse kolattua isoa kasaa (sinne kun ei puiden takia paljon aurinko paista). Joten alkaa piha olla haravoitavassa kunnossa. Krookukset kukkii penkeissä ja tulppaanit&narsissit puskee maan pintaan. Ruohosipuli ja persilja vihertävät jo ja timjamikin vaikuttaa talvehtineen. Rakuuna ei ole vielä heräillyt. Eilen näin leskenlehtiä ja sinivuokkoja lenkillä käydessäni. "Maa-ampiaiset" ovat heränneet ja rinne on täynnä pieniä reikiä. Västäräkkejä hypähtelee pitkin pihaa mutta pääskysiä ei ole näkynyt. Kivan aurinkoista ja lämmintä ollut taas pari päivää, on selvinnyt ulkohommissa hetkittäin ilman takkia. Kohta on taas kylmempää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös