Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 308 018
  • 66 747

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Täytyi oikein googlata mitä Iron Mike sanoi:

“On count two, I sentence you to ten years.” Don King and my friends in the courtroom audibly gasped. That count was for using my fingers. Five years for each finger. “On count three, I sentence you to ten years.” That was for using my tongue. For twenty minutes. It was probably a world record the longest [oral sex] performed during a rape.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Toi Amerikka on siitä jännä maa, että selkeät syylliset juoksevat vapaina, kun sitten joku istuu sellissä kun hänellä on huono imago. Kelatkaa nyt OJ Simpsonia, joka tasan tarkkaan tappoi eksänsä ja sen äijän, kun taas Mike Tyson miten sen nyt sanois no hän itse sen sanoi parhaiten suoritti "maailman pisimmän pillunnuolennan joka oli oli raiskaus" (ulkomuistista) ja kelasi että kannattiko muutaman vuoden kalterien takana.

Tuo OJ Simpsonin keissi oli kyllä niin vitsi. Ei sopinu hanskat käteen. Voi vittu oikeasti. Kaveri vetää jossain huumeissaan motarilla kyttiä karkuun ja vapauttava tuomio. Eikö siellä ollu Simpsonin vertaki ympäri kartanoa kun oli söhiny itteänsä siinä samalla.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Täytyi oikein googlata mitä Iron Mike sanoi:
Oliks Mikellä tossa niinku pointtina se, että ei voinut olla raiskaus, kun kerran pilluakin nuoli, varmaan tykkäs siitä? En oo niin tutustunu tapaukseen.
Tuo OJ Simpsonin keissi oli kyllä niin vitsi. Ei sopinu hanskat käteen. Voi vittu oikeasti. Kaveri vetää jossain huumeissaan motarilla kyttiä karkuun ja vapauttava tuomio. Eikö siellä ollu Simpsonin vertaki ympäri kartanoa kun oli söhiny itteänsä siinä samalla.
Toi on kaikkiaan äärimmäisen mielenkiintoinen tapahtumasarja. Tietty se oli syyllinen, mutta kun juttuun kiteytyi sitten kaikki sosiaaliset ongelmat amerikkalaisessa metropolissa, niin lähes ymmärtää miksi se meni niin kuin meni. Sitten kun otetaan mukaan tää vankilatuomio, mistä OJ taannoin istui, joka oli samankaltainen farssi toiseen suuntaan, niin ihan hyvin vedetty. Eihän sitä suomalaisena kakarana edes voinut tajuta, miten iso tähti se jätkä oli ja miten järjettömän iso (media)tapaus se oli. Se dokumenttisarja taannoin oli aika hyvä ja kattava, toki aika raskas kun matskua joku 3*1,5h.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Lähden retkelle ja suunnilleen ensimmäistä kertaa koskaan unohdin laturin. Naurettavaa miten kummallinen olo siitä tulee, kun tietää, että huomenna ei paljon luuria näpräillä. Karttaa olisin tarvinnut, mutta kaivetaanko nyt sitten sellainen paperikartta jostain. Eihän siitä kauaa ole, kun sellaisista oli puhe.

Tai sitten menee johonkin kauppakeskukseen ja etsii laturikaupan. Onhan niissäkin niitä jonkunlaisia latausjuttuja, mutta ne taitaa kaikki vaatia oman laturin.

Taidan vain voin hortoilla kaupungilla tölkki kourassa. Tämä siis vasta illalla, ensin lataillaan luuria tehtaalla.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
On se jännää kun ollaan tultu siihen pisteeseen, että kohta kaikkien suomalaisten NHL pelaajien sukunimi on Laine. Risto Laine, Patrik Laine ja kohta siellä on Kristian Vesa Laine. Ketä muita suomalaisia siellä ylipäätään on? No Barkovi, mut se on puoliks venäläinen.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taidan vain voin hortoilla kaupungilla tölkki kourassa. Tämä siis vasta illalla, ensin lataillaan luuria tehtaalla.
Mä menisin pubin ja pyytäisin niitä lataamaan puhelimen sillä välin kun itse juon pari tai kolme pinttiä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mä menisin pubin ja pyytäisin niitä lataamaan puhelimen sillä välin kun itse juon pari tai kolme pinttiä.
On muuten helskutin vaikeaa löytää USB-C mallin latureita yhtään mistään. Eihän tuo nyt olekkaan ollut kauaa vielä olemassa, mitä nyt 2014 loppupuolella lyötiin standardi lukkoon ja allekkirjoittaneen luuri julkaistiin 2015, toki loppupuolella. Ettei nyt pitäisi enää olla mikään ihan hirveän uusi ja ihmeellinen juttu. No ei vaan löydy. Pitkään sai etsiä kissojen ja koirien kanssa ihan perus johtoa kaupoista, kun ei missään ollut myynnissä, nyt sentään jo paremmin. Onneksi kiinasta noita saa pilkkahintaan.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Katson IS nettisivujen kautta radiogaalaa. Jurriset paviaanit palkitsee humalaisia tyhjäntoimittajia.

Kaupallisen radion tekijät ovat kyllä vastenmielisin ihmisryhmä titä tiedän. Nuolkaa vittu toistenne perseitä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Laitoin "luureihin" Master of Puppetsin. Joskus maailmalla oli vielä mieli, saattoi luottaa siihen, että aamulla tulee aamu, sitten tuli musta albumi.
 

sinikettu

Jäsen
Laitoin "luureihin" Master of Puppetsin. Joskus maailmalla oli vielä mieli, saattoi luottaa siihen, että aamulla tulee aamu, sitten tuli musta albumi.
Oot sie sitä jengiä, joka kuuntelee, mustaa albumia, lukee mustaa raamattua, yrittävät lähettää saatanallisia viestejä toisille ihmisille telepatian voimalla ja syövät joka lauantai hernekeittoa?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Joku on vienyt läskin. Syyttävä sormi osoittaa kohden tikkaa mutta selvät todisteet puuttuu. Aamulla se oli paikallaan vielä, iltapäivällä ei enää. Mistäs minä nyt uuden saan vai tarviinko edes. Sidoin läskin kalalangalla ja ohuella rautalangalla kiinni puunhaaraan pari viikkoa sitten. Nyt on enää langat jäljellä, läski on hukassa. Joku vei sen.... Mitä linnut nyt nakuttaa?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Oot sie sitä jengiä, joka kuuntelee, mustaa albumia, lukee mustaa raamattua, yrittävät lähettää saatanallisia viestejä toisille ihmisille telepatian voimalla ja syövät joka lauantai hernekeittoa?
lauantai? Torstaisin syödään rokkaa ja pannaria, etkö sinä ole edes armeijaa käynyt? Siellä tehdään pojista miehiä ja opetetaan syömään rokkaa. Tai ainakin se jälkimmäinen opetetaan, todella hyvin. Niin hyvin että minulla meni näköjään 5 vuotta kunnes uskaltauduin rokkalautaselle, tein itse ja oli muuten ihan toista kuin armeijan rokka.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Tänään Ilkka ja Pohjalainen on tabloidi ja ei muuksi muutu. Vanhassa broadsheet -muodossa on enää Muaseutu ja mikä muu?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mikäköhän mahtaa olla Radiogaalan äänestäjien keski-ikä? Tokkopa Jaajon horinoita jaksaa monikaan yli 30-vuotias kuunnella vuodesta toiseen ja muutenkin ihmetyttää, että samat naamat näkyvät ehdokaslistoilla joka vuosi.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Joku on vienyt läskin. Syyttävä sormi osoittaa kohden tikkaa mutta selvät todisteet puuttuu. Aamulla se oli paikallaan vielä, iltapäivällä ei enää. Mistäs minä nyt uuden saan vai tarviinko edes. Sidoin läskin kalalangalla ja ohuella rautalangalla kiinni puunhaaraan pari viikkoa sitten. Nyt on enää langat jäljellä, läski on hukassa. Joku vei sen.... Mitä linnut nyt nakuttaa?

Tämän viestin kun postaisit Trump-ketjuun niin nimimerkki Sako saattaisi hämmentyä.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Tämän viestin kun postaisit Trump-ketjuun niin nimimerkki Sako saattaisi hämmentyä.
Itse mietin että hirveen rumasti kirjoittaa jostakusta läheisestään. Arveluttavaa toki myös mm. kalalankabondage ja "lintujen nakutus", mitä sitten meinaakaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Itse mietin että hirveen rumasti kirjoittaa jostakusta läheisestään. Arveluttavaa toki myös mm. kalalankabondage ja "lintujen nakutus", mitä sitten meinaakaan.
Niin, elämä täällä maalla (kaupungissa) on rankkaa ja erilaista. Ei aina tiedä mitä sattuu ja tapahtuu. Asukkaatkin taitaa olla aika höppänöitä ("hulluja").

Oikeasti kyse oli sian lapapalasta irroitetusta läskikaistaleesta, jonka olin sitonut linnunruuaksi. Tikat sitä kävivät innolla hakkaamassa. Ehkä se vaan löystyi, irtosi ja tilaisuus teki varkaan. Oli se varas sitten harakka, tikka tai jopa kissa. Tai ihan joku muu pihalla vieraileva otus.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
On muuten helskutin vaikeaa löytää USB-C mallin latureita yhtään mistään.

Tämä. Pubista saa kaikenlaisia kummallisia oluita mistä et ole koskaan kuullutkaan ja sitten tilailet niitä ja kerrot mitä tilasit internetissa.

Sitten jos oikeasti olisi hankala tilanne ja apua tarvitsisi niin eipä onnistukaan. Vettä ehkä saa kuihtuneelle.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Oikeasti kyse oli sian lapapalasta irroitetusta läskikaistaleesta, jonka olin sitonut linnunruuaksi. Tikat sitä kävivät innolla hakkaamassa. Ehkä se vaan löystyi, irtosi ja tilaisuus teki varkaan. Oli se varas sitten harakka, tikka tai jopa kissa. Tai ihan joku muu pihalla vieraileva otus.


Naapurin ukko kuitenkin kännissä käynyt syömässä. Lapapala on tavupalindromi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pitsamies toi lättynsä. Nyt on kyllä niin raaka pohja, että laitoin vähän uuniin lämpenemään.

En tiedä mitä tästä seuraa, mutta en myöskään rupea antamaan huonoa palautetta. En vain tilaa tuolta enää, kymmeniä paikkoja, niin eihän tämä nyt asiakkaallekaan helppoa ole.

Otin kaksi, tuo toinen on parempi, mutta ei kovin hyvä. En edes muista paikan nimeä, mutta noissa pahveissa se lukee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös