Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 305 838
  • 66 728

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En uskalla mennä kyseisiin ketjuihin, koska saisin turpaani siellä. Mutta täällä voin ihmetellä sitä, että miten vitussa lupaavista nuorista kiekkoilijoista nhl:ssä on onnistuttu saamaan elämää suurempi kilpailu siitä, kumpi tai kuka on paras. En käsi sydämellä voi käsittää sitä. Ennen vanhaan, silloin kun olin nuori eikä ollut nettimaailmaa, oltiin iloisia jokaisesta nhl-tähdestä/pelaajasta mitä tämä maa pystyi tuottamaan. Nykyään on näköjään toisin. Sitä en silti ymmärrä. En vaan voi käsittää miksi penkkiurheilijoiden pitää järjestää kilpailu asiasta, mikä ei ole kilpailun arvoinen. Miksi ei voida seistä kaikkien nhl:ssä tai yleensä missä vaan kiekkoilevien Suomalaisten takana? En voi käsittää. Olen pudonnut kelkasta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Miten hankala noita NHL-streameja on muuten löytää? Tuntuu että tänne jengi kirjoittelee joka kierroksen aikana "oisko jollain striimiä laittaa yv:nä", vaikka äkkiseltään uskoisi että tuo Google osaisi kertoa jonkun streamin peliin ja se löytyisi nopeammin kuin se että venailee täällä linkkiä peliin.

No näin on. Striimi löytyy nopeasti. Ja niitä on.

Luureissa: RAW POWER (originaali) saatan kohta helliä kuuloani myös maailman parhaan versiolla kyseisestä merkkiteoksesta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kylläpä tänään tuli Lahdessa vähän lunta. Jossain oli kaistojen välissä isot vallit ja parkkipaikat pöpperönä. Kadut oli rynkyttävää kynnöspeltoa. Mutta hyvin pääsi kulkemaan, ei mitään hätää. Kävin vähän pälyilemässä Raksa-messuja kun saan sinne joka vuosi kutsulipun kytkentöjeni takia. Ei hirveästi kiinnosta mutta voi harjoitella sosiaalisuutta. Kun toiset haluaa myydä jotain ja minä en halua ostaa mitään. Kyllä siellä aina muutaman edustajan kanssa juttusille joutuu. Ja muutaman karkin, kynän ja kassin saa kerättyä. Vähän oli lumitöitä kotonakin kun messuilta sinne selvisi.
 

sinikettu

Jäsen
Ei tartte tänää laittaa naisystävää vaihtoon.

Mikshän naisystävän nimitys Suomessa on yleisemmin tyttöystävä? En mää ainakaa halua tapailla tyttöjä, vaan naisia.

Oliskohan nuo patriarkaalista sortoa naisia kohtaan? Yritetään alentaa ja asettaa lapsen asemaan parisuhteessa asti.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Miten hankala noita NHL-streameja on muuten löytää? Tuntuu että tänne jengi kirjoittelee joka kierroksen aikana "oisko jollain striimiä laittaa yv:nä", vaikka äkkiseltään uskoisi että tuo Google osaisi kertoa jonkun streamin peliin ja se löytyisi nopeammin kuin se että venailee täällä linkkiä peliin.
Joskus on tullut googlailtua striimejä ja heikonlaisella tuloksella. Mutta nykyään kun tiedän yhden hyvän saitin, niin näkee kaikki matsit poikkeuksetta. Ei tartte arpoa.
Sitä tässä mietin silti, että nämä ihmiset jotka kyselee linkkejä, niin mahtavatkohan he olla satunnaiskatsojia vai eivätkö he muista mistä edellisellä kerralla on peli näkynyt. Mene ja tiedä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Niin ylpeä olo. Mä oon nyt skrivannut tähän ketjuun 1500 viestiä. Ei ainakaan aiheen ohi oo mennyt.

Nyt keksin! Olisko Alice Cooperin aika? Kyllä.

Mitä tulee noihin NHL-striimeihin niin oon mä niitä löytänyt mutta en viitti niitä kattoa. Se on vähän kuin Lidlin-bongaus, niitä vain tulee eikä viitti kattoo.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mikshän naisystävän nimitys Suomessa on yleisemmin tyttöystävä? En mää ainakaa halua tapailla tyttöjä, vaan naisia.
En mä vaa tiiä. Ollaako vaa tyttöi ja likkoi koko ikä? Ja sitte lopuks iha mummoi.

Kyllä se on niin että itsekin aluksi sanoi että on poikaystävä vaikka ihan mies se oli. Eli pitäisikö pariutua silloin kun pojat on poikia eikä vielä miehiä... Kun ikää tarttuu mutta termit jää. Nyt on kyseessä kuitenkin avomies että miehisyyteen ollaan jo päästy. Hämmentävää...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Sports Illustrated on näemmä julkaissut Paige Spiranacin uusimmat kuvat. Ei paha, etten sanoisi. Onhan siellä muitakin malleja, mutta tuon huomasin ensin.

Monte-Criston Kreiviä, siis sitä vuoden -34 leffaa tässä katselen ja onhan tämä aikamoinen kulttuurikokemus. Aiemmin päivällä tuli katsastettua Sierra Madren Aarre ja muutenkin kaikenlaiset klassikot ovat löytäneet minusta suuren fanin.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tampere on kyllä aivan oma maailmansa. Siellä kun nyt on tullu ravattua ja bussi aina pyyhältää Hämeenlinnan ohi, niin tullut tuumailtua, josko sitä joskus sielläkin piipahtaisi hieman pidemmäksi aikaa.

Käy ihmeessä Hämeenlinnassa, Hämeen linna on komea paikka. Sen vieressä on Museo Militaria eli Suomen tykistö-, pioneeri- ja viestimuseo jossa on paljon nähtävää ja kelpo lounas.

Mieron tien välttämiseksi kannattaa käydä myös samassa paikassa sijaitsevassa Vankilamuseossa, joka on toukokuun alusta alkaen auki kesän. Tuo oli vankilakäytössä 1871-1993, ja sellejä on entisessä kunnossaan nähtävänä.

Tässä virtuaalikierros vankilaan, jos ei bussi pysähdy Hämeenlinnaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Queenin biiseistä Innuendo on parempi biisi kuin Bohemian Rhapsody.
 

sinikettu

Jäsen
Pizzaketjussa on aikamoista kommarimeininkiä. Vasaraa ja sirppiä. Eikä sellasta kevyttä nuorisokommarimeininkiä, vaan kunnon kovanahkaista, kansanmurhaisaa ja viiksekästä meininkiä. Muistakaa toverit tämä kuolematon mantra ennen kuin gulageja alatte pystyyn laittaa:

"From each according to his ability, to each according to his needs"

Pätee myös pizzan syömiseen ja ananasten käyttöön.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös