Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 667
  • 66 550

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ota ihmeessä pois. Ajattele, jos hiuslenkki olis vaikka yhden sentin arvoinen. Kun keräät 100 miljoona tuollaista maasta, niin sulla vois periaatteessa olla miljoona euroa. Miksi ei ilmanen raha kelpaa, hyvä mies.

Tämä meni askeleen kummallisemmaksi, koska parkkipaikallakin oli hiuslenkki. En muista tälläistä koskaan nähneeni.

Niitä myydään selvästi liian halvalla, pitäisi varmaankin alkaa tekemään pisnistä niillä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Elämä on ihmeellistä ja hienoa. Toisinaan vaan pitää lähteä ja viimeinen sammuttaa valot.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Etsin nenäliinaa, löysin valkoiset sukat. Ne oli juhlaa varten jos nailonit hajoaa niin voi vaihtaa bambuun. Nuha alkaa vaivata. On tukkoista. Ja taas mennään, olen heikkona nuhaan. Vihaan sitä ja yskää. Viruksia tulee ja menee. Minä taidan olla uhri.
 

sinikettu

Jäsen
Etsin nenäliinaa, löysin valkoiset sukat. Ne oli juhlaa varten jos nailonit hajoaa niin voi vaihtaa bambuun.
Valkoiset sukat ovat karmea vaatekappale. En osaa syystä tai toisesta käyttää valkoisia sukkia, housuja tai t-paitaa oikealla tavalla. Saan ne aina pinttyneen likaiseksi viimeistään toisella käyttökerralla, joka ei lähde pesulla pois. Tosin tumma pukee minua muutenkin paremmin. Ehkä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Monta kaljaa te muuten voitte vetää aamulla ennen duunia? Vai oottekste jotain pappeja. Tai lentäjiä tai aivokirurgeja. Hitto lastentarhan kyttiä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Monta kaljaa te muuten voitte vetää aamulla ennen duunia? Vai oottekste jotain pappeja. Tai lentäjiä tai aivokirurgeja. Hitto lastentarhan kyttiä.

Muutaman, eipä niitä sen kummemmin lasketa.
--

Eihän tätä selvin päin voisikaan tehdä, loma-anomus hyväksytty. Siihen tarvitaan pomon suostumus, tiiminvetäjän suostumus ja sitten se pitää laittaa järjestelmään ison pomon hyväksyttäväksi. Eikä tässä vielä kaikki, päivät pitää merkitä Excel-taulukkoon.

Onneksi kostoksi sentään kaikki järjestelyt on tehty etukäteen ja joku Airbnb-hostikin tietää retkestä ennen pomoa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Monta kaljaa te muuten voitte vetää aamulla ennen duunia? Vai oottekste jotain pappeja. Tai lentäjiä tai aivokirurgeja. Hitto lastentarhan kyttiä.

Ei sovi yhtään vetää ku oon helikopterin linjamies. Tai no ehkä yhden lonkeron.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Monta kaljaa te muuten voitte vetää aamulla ennen duunia? Vai oottekste jotain pappeja. Tai lentäjiä tai aivokirurgeja. Hitto lastentarhan kyttiä.

Mä juon yleensä aamulla Kossua ja vedän pirihuoraa. Sitten lähden tonne päihdekuntoutukseen kertomaan luusereille, että miten teijän pitäis elää.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Siis mitä vittua? Tuon John Mahoneyn kuolema on menny täysin ohi.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mä juon yleensä aamulla Kossua ja vedän pirihuoraa. Sitten lähden tonne päihdekuntoutukseen kertomaan luusereille, että miten teijän pitäis elää.

Vähän sama. Nykyään oon kyllä vähän keventänyt ja kiskon aamusta yleensä 17 kaljaa.

Sitten painun duuniin kertomaan työttömille, masentuneille ym. asiakaskunnalleni, että kyllä se siitä ja viinaa koneeseen vaan, niin loppuu se arjen ahdistus. Jos on rahaongelmia, niin tyhjillä tölkeillä vaan kaljaa kaupasta.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Varpaiden väliin pitää aamuisin tuikata piikkiä koska muualla ei suonet enää näy. Sillä lähtee hyvä tohina käyntiin. Joskus ovat ammatissani ihmetelleet tokkuraisuutta ja harhanäkyjä, kun näen niitä enemmän kuin asiakkaani katkolla.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Olipahan melkoista keskustelua tuolla Ultra Bra -ketjussa.
Kyseisen ketjun perusteella voisin tehdä itsestäni sellaisen johtopäätöksen, että koska olen tänään kuunnellut mm. Tero Vaaran ja Palefacen musiikkia, niin olen oikeistovihervasemmistolainen suvakkirasisti ja kaikkein pahinta on se, että mulla on ihan helvetin huono musiikkimaku.
On se...
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Olipahan melkoista keskustelua tuolla Ultra Bra -ketjussa.
Kyseisen ketjun perusteella voisin tehdä itsestäni sellaisen johtopäätöksen, että koska olen tänään kuunnellut mm. Tero Vaaran ja Palefacen musiikkia, niin olen oikeistovihervasemmistolainen suvakkirasisti ja kaikkein pahinta on se, että mulla on ihan helvetin huono musiikkimaku.
On se...

Voisit olla myös natsi, mutta kun en ole tietoinen Tero Vaaran poliittisesta suuntautumisesta, niin en voi tehdä sitä päätelmää. Noh, teenpä varmuuden vuoksi kuitenkin.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Olipahan melkoista keskustelua tuolla Ultra Bra -ketjussa.
Kyseisen ketjun perusteella voisin tehdä itsestäni sellaisen johtopäätöksen, että koska olen tänään kuunnellut mm. Tero Vaaran ja Palefacen musiikkia, niin olen oikeistovihervasemmistolainen suvakkirasisti ja kaikkein pahinta on se, että mulla on ihan helvetin huono musiikkimaku.
On se...

Toi musiikkikattaus vaatii jo jonkun verran "ballseja" myöntää, jos listallasi olisi löytynyt vielä Yö, niin väittäisin valehtelijaksi.

Toi UB-ketju hehkuu samaa skeidaa mitä 97% ja:n vapaan ketjuista (+Narrien & KHL-ketjut). Suvakit, rajakit & muut uuvatit kehittävät ikiliikkujia illasta toiseen.
Melkein tulee ikävä JA:n alkuaikoja jolloin turenkilais-huumori oli "ärsyttävintä" palstasisältöä...
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Toi UB-ketju hehkuu samaa skeidaa mitä 97% ja:n vapaan ketjuista (+Narrien & KHL-ketjut). Suvakit, rajakit & muut uuvatit kehittävät ikiliikkujia illasta toiseen.
Melkein tulee ikävä JA:n alkuaikoja jolloin turenkilais-huumori oli "ärsyttävintä" palstasisältöä...

Silti niitä pitää lukea? En minä ainakaan lue. No Ultra Bra -ketjussa oon hassutellut, mutta kun ei vain ota niin vakavasti...
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Toi musiikkikattaus vaatii jo jonkun verran "ballseja" myöntää, jos listallasi olisi löytynyt vielä Yö, niin väittäisin valehtelijaksi.
No joo. Sanotaan nyt näin, jotta Palefacea kuuntelen jopa hyvinkin mielelläni, kun taas Mamba nyt saattoi olla jo pientä totuuden muuntelua. Tosin olen minä nuorena poikana Mambat ja jopa Yötkin, eli molempien parit ekat levyt, kuunnellut.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Melkein tulee ikävä JA:n alkuaikoja jolloin turenkilais-huumori oli "ärsyttävintä" palstasisältöä...
Niinpä, mutta usein oon miettinyt että kuinkahan monta niitä oikeasti oli, jotka joskus myöhemmin hoksasivat että Turenki on oikeasti paikka Suomessa, eikä vaan haukkumasana Hämeenlinnalle vai mikä se paikka nyt olikaan, missä oli niitä turhia mukahassuttelijoita. Vai olikohan ne oikeasti sieltä Turengista.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Tänää ollaan sit 26 vuotiaita. Eli 30 on lähempänä kuin 20...
 
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Alkuperäinen Pasila on kyllä mahtava sarja, vuosikausiin ei ole tullut nähtyä jaksoakaan mutta nyt päädyin tsiigailemaan Areenasta. Briljanttia kamaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös