Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 309 315
  • 66 755

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Naurattaako teitä kanssa krapulassa? Siis kun on se helvetin mahtava fiilis. Joo välillä sitä miettii että mitähän muut siitä miettii.
 

Nick Neim

Jäsen
Mistä nuo katsoo jos ei televisiosta? Ei kai vain joltain tietokoneen näytöltä? Jos jotain mielenkiintoista haluaa nähdä niin eihän sellaista alle 40" näytöltä kukaan näkökykyinen katso...
Tätä en ole oikein koskaan ymmärtänyt. Jos on näkökykyinen ihminen, niin kaiken tarvittavan näkee myös pienemmältäkin näytöltä. Ei se laajempi kuva tuo yhtään mitään extraa kohtauksiin, eikä pienestä näytöstä jää esimerkiksi puoli kadunpätkää elokuvan kohtauksista pois.

Kaveri hommasi tuollaisen 65 tuumaisen telkkarin kisastudioonsa, mutta en minä ihan rehellisesti sanoen huomaa oikein mitään eroa esimerkiksi änärin seuraamisessa, katsoin sitä sitten tietokoneen näytöltä, puhelimesta tai tuosta telkkarista. Kaikissa kuva on priimaa ja kaikissa kuvasta saa hyvin selvää, ja kaikissa katselukokemus on samanlainen.

Se täytyy vielä sanoa, että pitkään olin epäileväinen puhelimen näytöltä tapahtuvaan elokuvien, sarjojen ja/tai urheilun seuraamiseen. Ja aivan turhaan.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tätä en ole oikein koskaan ymmärtänyt. Jos on näkökykyinen ihminen, niin kaiken tarvittavan näkee myös pienemmältäkin näytöltä. Ei se laajempi kuva tuo yhtään mitään extraa kohtauksiin, eikä pienestä näytöstä jää esimerkiksi puoli kadunpätkää elokuvan kohtauksista pois.

Kaveri hommasi tuollaisen 65 tuumaisen telkkarin kisastudioonsa, mutta en minä ihan rehellisesti sanoen huomaa oikein mitään eroa esimerkiksi änärin seuraamisessa, katsoin sitä sitten tietokoneen näytöltä, puhelimesta tai tuosta telkkarista. Kaikissa kuva on priimaa ja kaikissa kuvasta saa hyvin selvää, ja kaikissa katselukokemus on samanlainen.

Se täytyy vielä sanoa, että pitkään olin epäileväinen puhelimen näytöltä tapahtuvaan elokuvien, sarjojen ja/tai urheilun seuraamiseen. Ja aivan turhaan.

Juuri näin!
Avainasia on katseluetäisyys. Puhelinta tai tablettia pidetään kädessä, läppäriä sylissä, tietokoneen ruutua pöydällä ja telkkaria sitten jossain ihan muualla. Kuvanlaatu on jo ihan huippua kaikissa laitteissa
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päivällä kävin kaupassa ja samaan ikaan jukurttihyllyllä oli nätti neitonen jonka jooga-pöksyjen läpi vilkkui kunnon cameltoe. Aijaijai. Sedällä meinasi lentää jo jukurtit siinä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Elin kolmisen vuotta ilman televisiota ja sitten alkoi vituttaa, kun ei näe livesporttia tai uutiskanavia.

Niin, molemmat tarpeeni sai netistä kaivettua, mutta onhan se helpompaa lyödä vain telkkari tulille. Sarjoja tai elokuvia en tietenkään katso televisiosta, kuka kummassa nyt niin tekisi.

Tai siis katson, mutta ne eivät ole mitään valtakunnallisia teeveelähetyksiä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ostin uudet monot kun edelliset alkoi tuntua huonoilta. Nyt on oikein hienot monot ja hiihto alkaa taas sujua. Olen sujutellut paikallisille pelloille vähän latuja ja tänään tuli jo yksi perässähiihtäjä. Naapuri päätti kokeilla latusiani kun näki minut hiihtämässä pellollaan. Jokamiehen oikeudet tai jotain... luvan kanssa olin pellolla. Olen siellä ennenkin hiihtänyt ja muutenkin liikkunut kun on sängellä. Jos vielä hetken treenailee tuota vuorohiihtoa, tasatyöntöä ja ylämäen tekniikka (yms) niin voisi uskaltautua jo vaikka Opistolle hiihteleen. Muiden kiusaksi?

Katselin tänään televisiosta SM-kisat hiihdossa, ampumahiihdon maailmancupin kisoja ja vähän keilausta. Illalla vielä puolen yhdeksän uutiset ja urheiluruutu tuli katseltua. Ennen hiihtelykisoja ehdin käydä itse hiihtämässä ja siivota. Miesten pursuitin alkukilometrien aikana leivoin muffineja... Illalla kävi vieraita. Ihan kiva päivä. Paljon tuli katseltua telkkaria kun tuli urheilua mutta jotain muutakin onneksi ehti tehdä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Täh? Miksi ei näe?

Ei kai se internetin käyttäminen niin vaikeaa ole.

Kun ei jaksa säätää ja klikkailla linkkejä mitkä ei joko toimi ollenkaan tai sitten ovat täysin mainosten valloittamia. Tietenkin on Adblock käytössä, mutta jotkut osaavat ohittaa sen.

Tietenkään sellaista peliä ei ole mistä ei linkkiä löytäisi. Se on sitten eri asia näkeekö siitä koskaan mitään.

Odotellaan milloin internetistä tulisi sellainen missä voisi aidosti vain selata kanavia ja ne näkyisivät heti ilman bufferointia ja muuta viivästystä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei ollut Ahojen paras päivä tämä. Toivottavasti Esko on kunnossa!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis soittaaks toi baaritsirbu omaa soittolistaa vai luuleeks se että mä tykkään tästä jostain Eminemistä. Tai siis mä tykkään mistä vaan. Matti ja Teppo. Sympathy for the devil soi aiemmin oujee!
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Mistä nuo katsoo jos ei televisiosta? Ei kai vain joltain tietokoneen näytöltä? Jos jotain mielenkiintoista haluaa nähdä niin eihän sellaista alle 40" näytöltä kukaan näkökykyinen katso...

Valitettavan moni vain mobiiliruudulta. Mutta jos pelkkää kuvaa ajattelee niin kyllähän kuvan paremmin näkee vaikkapa 25-30" qHD/4k näytöltä työpöytäetäisyydeltä kuin 50-60" televisiosta perus sohvaetäisyydeltä oli 4k tai ei. Harvalla toki kunnollista taisteluasemaa hyvällä työtuolilla ja laadukkailla kuulokkeilla/kaijuttimilla on. Mobiili on "in", mutta onhan noita vaihtoehtoja onneksi. Itseltä toki löytyy sekä "taisteluasema" että 49" telkkari vaikka on yksiö...
 
Haluaisin aloittaa someraivon siitä, että homoseksuaaleille ei tunnu olevan yhtään ohjelmaa, jossa homoille etsitään paria. Missä ovat homo bachelor ja bachelorette? Tai Maajussille mies. Paradise hotel in Lesbos for homos. Ei edes Napakymppiin ole otettu homoja.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Haluaisin aloittaa someraivon siitä, että homoseksuaaleille ei tunnu olevan yhtään ohjelmaa, jossa homoille etsitään paria. Missä ovat homo bachelor ja bachelorette? Tai Maajussille mies. Paradise hotel in Lesbos for homos. Ei edes Napakymppiin ole otettu homoja.
On maajussi ainakin kerran etsinyt miestä. Kaveri kertoi, itse en katsele paritusohjelmia.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On maajussi ainakin kerran etsinyt miestä. Kaveri kertoi, itse en katsele paritusohjelmia.

Unelmien poikamiestyttö.


Poikamiestyttö. Boymangirl. Selitä sitä sitten jollekin ulkomaalaiselle. Naisten välistä rakkautta etsivä TV-ohjelma Unelmien naishomopoikamiestyttö voisi olla aika jees
 

Joukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Talvimyrsky teki tepposet ja laiva lähtee Suomeen vuorokauden myöhässä. Saa kerrankin viettää pitemmän tauon eikä tarvitse laittaa herätyskelloa soimaan. Seuraavan keikan laivapaikat saikin sitten perua, mutta ensi viikolla uusi yritys.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
The Happening on kyllä maailman paras elokuva :D
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
The Happening on kyllä maailman paras elokuva :D
Hyvä aihio, mutta kaipaisi kunnon käsikirjoituksen. Etenkin leffan dialogi on kiusallisen huonoa. Piti kyllä laittaa se boksille talteen, kun en ole toviin nähnyt. Ehkä joskus katsonkin.

Sen Shamatyypin leffoissa on usein muutenkin juuri se vika, että idea on sinänsä hyvä, mutta olisi voinut palkata kunnon käsikirjoittajat toteuttamaan idean kunnolla, ettei lopputulos vaikuta pelkältä hahmotelmalta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Onhan täällä vähän tullut lunta. Tuulen kanssa latuni naapurin pellolla olivat peittyneet lumeen. Tein ne uudelleen mutta hämärä oli kintereilläni. Oli kiva lipsutella lumella. Onhan nyt talvi. Ja ihanaa oli kyllä hiihdon jälkeen mennä saunaan lämpimään ja juoda vähän colaa janoon. Ja syödä miehen tekemää pizzaa iltapalaksi.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Tänään on julkistettu viime vuoden myydyimpiä kirjoja. Kaunokirjallisuuden myydyin teos oli Finlandia-voittaja ja toiseksi myydyin tasavallan presidentin runokirja. Myydyin tietokirja oli Jere Karalahden elämäkerta. Juha Hurmetta väheksymättä on hänen kirjansa listan kärjessä saamansa palkinnon takia, runokirja kirjoittajan ei-kirjallisen asemansa takia ja tietokirja ihan muun kuin tiedon arvon takia. Noloa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös