Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 317 510
  • 66 802
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jengi itkee Amerikan vuoksi. Kaunista. Mulle tuli oikein rapakon takaa viesti, että huomioisinko jotenkin tämän päivän, no, en taida huomioida. "Me kaivataan muun maailman apua!" Sou? Jotenkin kylmäksi jättää. Oon vissiin tunteeton.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Ihanan valkoiset hampaat noilla amerikkalaisilla. Trump on yli 70-vuotias, mutta silti sen hampaat ovat valkoiset kuin Doverin kalliot. Ne ei varmaan juo lainkaan kahvia, kun pystyvät säilyttämään hampaat noin luonnollisen valkoisina.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No kellä muka ei askel heitä? Koittakaapa kävellä vaikka maton reunaa. Joo ei tule mitään. Tai en tiedä monelta ootte aloittanut ja mitkä promillet oli eiliseltä, mut eiks nyt kuitenkin ole perjantai.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Mäkisen Tommin englanti on kyllä hienoa kuultavaa, se on jotenkin jalostunut vuosien varrella.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
@Mr.Fox Sen jo kauan sitten sanoi, onneksi otin allekirjoitukseen talteen. Kyllähän täällä oli paljon viihdyttävämpää vielä pari vuotta sitten. Nykyään pelkkää lapsellista vänkäystä nimittelyineen. Millaisetkohan burgerit noita mukavakavia keskusteluja siellä verkkojenvälisen toisessa päässä suoltaa?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jösses.... onko toi ERÄS päässyt jäähyltä. Tuolla se viisasteli. No, eipähän siinä mitään. Onkos täällä kukaan kännissä?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vaikeita en edes kokeile. Helpommalla pääsen.

Ai niin, pitääkin käydä katsomassa Teemu S. -ketju, onko siellä aktiviteettia, koska Teukkeli oli twiitannut.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Olen tähän mennessä nähnyt tv:stä kaksi UMK17 ehdokasta ja näiden perusteella väitän että Suomi voittaa tänä vuonna Euroviisut. Näkemäni taideteokset olivat taiteilijoilta Günther ja Club de Persé.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Trump halusi tanssia My Wayn tahtiin. Kappaleen, jossa lauletaan "and now, the end is near". Hyvin erikoinen kappalevalinta juhlistamaan presidenttikauden alkua.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Trump halusi tanssia My Wayn tahtiin. Kappaleen, jossa lauletaan "and now, the end is near". Hyvin erikoinen kappalevalinta juhlistamaan presidenttikauden alkua.
Itse mietin kun kanavasurffaillessa satuin uutisista saman kohdan huomaamaan että ei juuri kornimpaa "omaa kappaletta" voi keksiä. Ehkä ajatteli että hienovaraisempi symboliikka saattaisi mennä kohdeyleisönsä ohi.

Apropos of nothing, Sinatra muuten vihasi tuota kappaletta eikä kovin mielellään sitä keikoillaan edes esittänyt vaikka yleisö biisiä toki vaatikin.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Itse mietin kun kanavasurffaillessa satuin uutisista saman kohdan huomaamaan että ei juuri kornimpaa "omaa kappaletta" voi keksiä. Ehkä ajatteli että hienovaraisempi symboliikka saattaisi mennä kohdeyleisönsä ohi.

Olikohan se symboliikka sitä, että alkuperäinen kappale on ranskalainen ja Paul Ankan sanoittama My Way pelkkä käännösversio. America first, America first.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Oi olen otettu kun @VilleLeino lähetti mulle "yxärin" eli yksityisviestin otsikolla " Bieberin hiekka valuu tiimalasissa uhkaavasti" koskien siis Cristiano Ronaldoa. Oli kaikenmoista tyhmää tossa viestissä, ja vähän alentavaa CR:ää koskien mutta en viitsinyt lähettää sitten enää pusuja ja haleja takaisin. Mutta Ville jos luet tätä, minäkin itken!
 

pyyksteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Jokerit
Oi olen otettu kun @VilleLeino lähetti mulle "yxärin" eli yksityisviestin otsikolla " Bieberin hiekka valuu tiimalasissa uhkaavasti" koskien siis Cristiano Ronaldoa. Oli kaikenmoista tyhmää tossa viestissä, ja vähän alentavaa CR:ää koskien mutta en viitsinyt lähettää sitten enää pusuja ja haleja takaisin. Mutta Ville jos luet tätä, minäkin itken!
Odottelen innolla milloin kyseisen nimimerkin allekirjoitukseen ilmestyy viime yön 250 kiloisen karjun numero ja nimi. Jotenkin vaan yhdistin mielessäni tähän nimimerkkiin, en tiedä miksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös