Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 461
  • 66 539

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Mitä välii, kun on liput Hämeenlinnan pellolle!

My answer to evrything.

Niin on kyllä ollut ilo seurata tuota teidän Gunnari-ketjua noiden tulevien konserttien tiimoilta. Siellä on ihan käsin kosketeltavissa se aito ilo mikä välittyy saaduista lipuista. Niitä tunnelmia lukiessa tulee itsekin hyvälle tuulelle. Hieno meininki! Toivottavasti Justin Bieberkin tulee vielä Suomeen, että pääsen fiilistelemään samalla tavalla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Niin on kyllä ollut ilo seurata tuota teidän Gunnari-ketjua noiden tulevien konserttien tiimoilta. Siellä on ihan käsin kosketeltavissa se aito ilo mikä välittyy saaduista lipuista. Niitä tunnelmia lukiessa tulee itsekin hyvälle tuulelle. Hieno meininki! Toivottavasti Justin Bieberkin tulee vielä Suomeen, että pääsen fiilistelemään samalla tavalla.

Niin, mitähän tähän sanoisi. Minua ei joulu kiinnosta, kun ei lapsia ole ja se on sitä lasten riemua. Silti olo on kuin jouluna. Bändi on lukuisia kertoja nähty ja myös Nordiksella 1991, mutta joihinkin asioihin ei vain voi kyllästyä.

Aivan kuin voisi vaikka muka käydä jääkiekko-ottelussa liian monta kertaa ja miettiä, en nyt enää mene, se on nähty.

Tai niin no, Britney Spearsiin menin kahdesti ja kolmatta ei taida tulla. Eikä sitä ensimmäistä Justin Bieberia.

Olen Megazone-paikan ohi kävellyt joskus kuukausi takaperin. Silloin oli ovi auki ja pelit menossa. Mietin tuolloin kyseisen mestan kohdalle saapuessani, että mahtaakohan Megazone tuossa vielä vaikuttaa. Silloin ainakin oli toiminnassa.

Ajan hammasta kestää siis muutkin kuin Appetite for Destruction. Ei kai se kuukaudessa nurin ole mennyt ellei sitten Valavuori ole puikoissa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Niin on kyllä ollut ilo seurata tuota teidän Gunnari-ketjua noiden tulevien konserttien tiimoilta. Siellä on ihan käsin kosketeltavissa se aito ilo mikä välittyy saaduista lipuista. Niitä tunnelmia lukiessa tulee itsekin hyvälle tuulelle. Hieno meininki! Toivottavasti Justin Bieberkin tulee vielä Suomeen, että pääsen fiilistelemään samalla tavalla.

Kiitos, hyvä mies!

Tai niin no, Britney Spearsiin menin kahdesti ja kolmatta ei taida tulla.

Tähän mennessä olemme saaneet tietää, että palstalla on henkilö, joka on toteuttanut aikuistenkeskistä intiimiä kanssakäymistä Torpan Maisan kanssa, mutta Britney Spears!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kuinka usein teillä avioliitossa on tapana harjoittaa yhdyntöjä? (keskenänne)

Olen eronnut jo aikoja sitten, mutta kyllähän siinä välillä oli kuukausitolkulla kuivaa kautta. Ja sen mitä lukee ja kuulee, niin ei siinä mitään epänormaalia ollut. Sellaista se vain on, kun joutuu pitkään olemaan saman ihmisen kanssa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olen eronnut jo aikoja sitten, mutta kyllähän siinä välillä oli kuukausitolkulla kuivaa kautta. Ja sen mitä lukee ja kuulee, niin ei siinä mitään epänormaalia ollut. Sellaista se vain on, kun joutuu pitkään olemaan saman ihmisen kanssa.
Ette vaan osaa. Kaverini on ollut saman naisen kanssa teini-iästä saakka ja ne kyllä panee yli 20 vuoden olemisen jälkeenkin. Toissa kesänä ne pani mun autossa, kun olin kuskina viemässä meitä pois eräältä keikalta. Tokaisin vaan siinä ajaessani: "Minun autossa ei saa tupakoida, mutta panemista ei ole kielletty".
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tiedä sitten, mutta kyllähän paneminen on aivan käsittämättömän yliarvostettua. Kukin tyylillään, mutta usein sitä mielummin juo kaljaa koneen äärellä Jatkista selaten ja uutisia lukien.

Paneminen ei jotenkin vaan oo mun juttu. Nuorempana sitä oli innokkaampi, tosin sillon jäi saamatta vaikka miten yritti, nykyisin sitten ei enää viitti. Hyvin vähän oon elämässäni pannut.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
No vaikka seksi ehkä onkin yliarvostettua, niin onhan se pirun kivaa myös. Pakko myöntää, että olen jopa pieni addikti. Silti vanhetessa viisastuu ja olen oppinut ymmärtämään, että laatu korvaa määrän. Vaimon epäonneksi en vaan pysty tarjoamaan sitä laatua, joten tuo edellinen lause jää osaltani pelkäksi kliseeksi. Yhdessä ollaan kuitenkin oltu vuodesta 1991 ja 2015 mentiin harkinta-ajan jälkeen naimisiin. Ukkomies siis jo toista vuotta.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kuinka usein teillä avioliitossa on tapana harjoittaa yhdyntöjä? (keskenänne)
Pakko ainakin kerta viikkoon nyt ihan velvollisuuskin... yllättäen vaimokin haluaa joskus jopa mieluummin kuin minä. Ja onhan se hieman yliarvostettua. Pitäisi ajatella välillä, että vedetään pikaiset ilman esileikkejä ja muita höpinöitä ja kun homma on ohi niin unta palloon. Rakastelu ja paneminen erikseen..

Mutta entäs aviossa olevat? Kuinka usein runkkaatte vaikka pilluakin saisi?
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Aina silloin tällöin kuuluu tuolta naapurista semmoista kolinaa ja lapsen huutoa että kuulostaa siltä kuin siellä harrastettaisiin perheväkivaltaa. Nämä tuntuu aina ajoittuvan juuri näille sunnuntaipäiville. Virolainen pariskunta jolla on yksi nuori lapsi. Muija on semmoinen syrjäänvetäytyvän oloinen, ei koskaan ota katsekontaktia kun tulee vastaan rapussa. Natsaishan tuossa palaset että äijä vetää aina viikonloppujurrit ja sitten sunnuntaisin ruvetaan riehumaan krapulassa.

Ajatuksia pois muutosta tästä asunnosta on jo tosissaan ruvennut ilmenemään.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Aina silloin tällöin kuuluu tuolta naapurista semmoista kolinaa ja lapsen huutoa että kuulostaa siltä kuin siellä harrastettaisiin perheväkivaltaa. Nämä tuntuu aina ajoittuvan juuri näille sunnuntaipäiville. Virolainen pariskunta jolla on yksi nuori lapsi. Muija on semmoinen syrjäänvetäytyvän oloinen, ei koskaan ota katsekontaktia kun tulee vastaan rapussa. Natsaishan tuossa palaset että äijä vetää aina viikonloppujurrit ja sitten sunnuntaisin ruvetaan riehumaan krapulassa.

Ajatuksia pois muutosta tästä asunnosta on jo tosissaan ruvennut ilmenemään.

Ja sitten kun mies päättää käyttää viimeiseksi jääneen tekonsa, televisiossa ja eduskunnassa puhutaan, miksi kukaan ei huomannut mitään tai tehnyt asialle mitään. Sori vain, mutta eikö tällaisesta kirjoittaminen netistä ole vähän sama asia kuin ohittaa onnettomuuspaikka tekemättä mitään. Kauko Röyhkän sanoin kyllä toiset niitä auttaa, meill' on kiire.
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Joo kyl noista vois ilmotella. On olemassa esim lomake millä voi anonyymisti esittää huolensa jos on lapsella hätä.

Mä olin tulossa tänne valittamaan, oon fb kimppakyydeistä löytyneen jonkun randomin kyydis ja ei saatana se ei osaa kun jauhaa autoista. Pari tuntia melko yksipuolista autokeskustelua, ite en tiiä autoista mitään nii tää on aika lystiä :D
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Joka ainoa vuosi sen joulusiivouksen aloittaminen siirtyy ja siirtyy. Siirtymisten mukana kasvaa ketutus jo valmiiksi. Nyt kun tässä on päivän huhkinut kuin heikkopäinen ja kämppä on tiptop? Ei tästä sen parempi mieli tullut, sillä nyt jokaisen pienenkin tahran tai roskan näkeminen jurpii.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
En tiedä käykö nimimerkki @Tuomas tällä palstalla enää. Jos käy, niin mahtaa vituttaa, kun monet tägäävät hänen nimimerkkinsä @Tuamas nimimerkin sijasta. Ei se voi olla noin vaikeaa.
En olekaan havainnut tuota. Kieltämättä se voi olla ärsyttävää. Sain joskus kunnian viettää aikaa ensinmainitun kanssa, eikä hänelle moista pientä, mutta niin ikävää kohtaloa toivo. Unohtumattomia olivat ne tunnit. Eipä ole täällä palstalla kirjoituksiaan aikoihin näkynyt, tai sitten minä en ole nähnyt.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Spotify lähetti viestin jossa on tämän kuluneen vuoden musiikin kuuntelut listattuna. Pakko myöntää että hämmennyin melko reilusti kun siinä kerrottiin että olin kuunnellut yli 500 eri artistia tänä vuonna. Ja 29 600 minuuttia mennyt tuota kautta musiikin kuunteluun. Pisti hämmentämään.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mistäs tuollaisen sait? Maililla, push, softalta itseltään?
Mailissa laittoivat. Softa kertoo että ovat kasanneet soittolistan joka perustuu niihin biiseihin joita olen tänä vuonna kuunnellut. Kauhea määrä grindiä siellä...
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Mailissa laittoivat. Softa kertoo että ovat kasanneet soittolistan joka perustuu niihin biiseihin joita olen tänä vuonna kuunnellut. Kauhea määrä grindiä siellä...
Ok, kiitosta. Ei ole tuollaista näkynyt.

Last.fm toki juoruaa vähän vastaavaa, joka lienee sinullakin käytössä? Sieltä löytyi samainen vuosikatsaus minullekin. 905 artistia, 910 tuntia. Soittolistaa ei ikävä kyllä löydy, sillä sellainen olisi kyllä kiva nähdä.
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tiedä sitten, mutta kyllähän paneminen on aivan käsittämättömän yliarvostettua.
Eihän panemisessa olekaan tärkeintä paneminen, senkin mies.

Viime viikolla stand up -koomikko sanoi, että kuinka moni mies kuuntelee Samuli Putroa ihan vaan itsekseen ilman naisseuraa. No, mulla on tälläkin hetkellä autossani Putron musiikkia sisältävä CD. Ja HC-kamana Amelie-leffan soundtrack on myös autossani.

Joo joo! On siellä autossani muutakin. Sellaista, joissa kitaraa rämpytetään ja ollaan mies.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joo joo! On siellä autossani muutakin. Sellaista, joissa kitaraa rämpytetään ja ollaan mies.

James Blunttia vai Ed Sheerania? Varmaan jo odottelitkin siellä koska tulin tämän jo ennakkoon tietämäsi viestin kirjoittamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös