Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 309 570
  • 66 756

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suihkussa meni taas kolme tuntia. Siis miten se aika noin hurahtaa. Kaljat vessanpöntön päälle ja siihen lattialle vaan makaamaan sikiöasentoon.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luulisi että se vesi haalenee kolmessa tunnissa. Oliko kylmä kun heräsit?
Ei kait se mihinkään haalene. Pari kertaa kyllä käänsin hitusen kuumemmalle. Joo se on krapulapäivä. Hemmetti kun hirveästi ei viitsis saikutella näitä alkuviikkoja. No kuka muka joka maanantai pääsee töihin. Insinöörit varmaan.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Ei kait se mihinkään haalene. Pari kertaa kyllä käänsin hitusen kuumemmalle. Joo se on krapulapäivä. Hemmetti kun hirveästi ei viitsis saikutella näitä alkuviikkoja. No kuka muka joka maanantai pääsee töihin. Insinöörit varmaan.

Saikuttele ja suihkuttele ihan rauhassa vaan. Mihin tässä muka kiire on valmiissa maailmassa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pahoittelut jos yöllä häiritsin joidenkin unia, mutta oli pakottava tarve vähän hoilata. En mä muuten olis edes muistanut, mutta kamerasta löytyi filminpätkää. Finlandiakin lähti niin tunteella ja spurgut seiso rivissä käsi lipassa. Aiemmin taisin metrossakin vähän herättää hilpeyttä tai nynnyjen mielestä pahennusta, mutta ei ole mun vika kun jengi ei uskonut että seuraava pysäkki on Leningrad ja nyt taskistetaan viisumit.

Joo ylilyönti, mutta mitä sitten häh. Se on aina niin mahtavaa kun kännissä tapaa randomjengiä ja sitten häröilee ympäri kyliä.

Ei ole mitään ikää, missä pitäisi lopettaa hauskanpito. Ja kotona ei ikinä tapahdu mitään.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viimeöisessä unessa Tuomas Tuokkola oli KooKoon valmentaja. Muut käyttää miehistä valtikkaansa unelmien missiin vaaleanpunaiseen pitsiin verhotussa kutuluolassa, jonka jälkeen ratsastaa pois paikalta kuninkaana, mä näen unta Tuomas Tuokkolasta. Onkohan toi muuten enneuni, miksiköhän Tumppi ei valmenna missään?
Nyt valmentaa.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Tuli perkele äsken 5 000. viesti palstalle rustattua. Paljon sitä ehtii paskaa kirjoittamaan ennen kuin tajuavat kenkiä pihalle.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Hetkinen. Mä oon viikon elänyt meetvurstilla. No juustoa oon kanssa vedellyt suoraan paketista.

Toi on hyvä. Olet saanut riittävästi natriumia, kaliumia ja proteiinia. Sinut tuntien olet myös muistanut nesteyttää itseäsi, joten hyvin menee. Kiva aina lukea kuinka nuoret miehet huolehtii hyvinvoinnistaan.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko muuten niin, että merisuola on ennemmin vähemmän epäterveellinen vaihtoehto kuin ruokasuola? Jostain syystä olen luullut, että päin vastoin, mutta kenties vain siksi, että merisuolasta tulee ensimmäisenä mieleen sen olevan "serious gourmet sheeeit".

Nordiksella jaettiin meetvurstia perjantaina. Meni se paketti iltanaposteluna, mutta muutaman siivun jätin seuraavan päivän pizzan päälle - tuoreiden herkkusienien ja sen Lidlin kevyen ilmakuivatun kinkun seuraksi. En leiponut itse, Papa Dennis ja pakastin auttoi pohjan kanssa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Onko muuten niin, että merisuola on ennemmin vähemmän epäterveellinen vaihtoehto kuin ruokasuola? Jostain syystä olen luullut, että päin vastoin, mutta kenties vain siksi, että merisuolasta tulee ensimmäisenä mieleen sen olevan "serious gourmet sheeeit".
Suhteellista tuokin. Perus merisuola on useimmiten puhdistettua, eli ne kaikki ihanat jalometallit ja häviävän pienet määrät kaikkia hyödyllisiä aineita niistä vedetään pois. Puhdistamattomat taas sitten teoriassa sisältää häviävän pieniä määriä kaikkia ihmeen magnesiumeja ja muita. Eli siis jos käytät 3g suolaa ja siinä on 0.001% magnesiumia, niin varmana toimii.

Ruokasuolassa on sitten jodia lisättynä, sen saanti kun voi muuten olla vähän nihkeetä. Älä kuitenkaan laita loheen ruokasuolaa, kiitos.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Myöhemmin tänään edessä joku lounastilaisuus. Harmikseni purukalustoni on viime päivinä alkanut kiukuttelemaan (visurit sekä erityisesti piakkoin juurihoidettava kulmahammas), joten aika varovaisesti joutuu syömään. Noh, onneksi ongelma on vain väliaikainen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nordiksella jaettiin meetvurstia perjantaina. Meni se paketti iltanaposteluna...
Hah. En kerro monta otin. Hitto koko illan takki pullotti missä lie kapakoissa.

Ja lisäksi sunnuntaina vielä kännissä ostin Martin markkinoilta monta pötkylää ja taas raahasin niitä kassissa ympäri kyliä ennen kuin pääsin himaan.

Suhteellista tuokin. Perus merisuola on useimmiten puhdistettua, eli ne kaikki ihanat jalometallit ja häviävän pienet määrät kaikkia hyödyllisiä aineita niistä vedetään pois. Puhdistamattomat taas sitten teoriassa sisältää häviävän pieniä määriä kaikkia ihmeen magnesiumeja ja muita. Eli siis jos käytät 3g suolaa ja siinä on 0.001% magnesiumia, niin varmana toimii.
Mä en mistään milligrammoista tiedä, mutta Himalajan kristallisuolan huomaa heti vaikuttavan oloon ja krapulaan. Vähän samaan tapaan kuin Itä-Euroopan maissa ne vedet.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mä en mistään milligrammoista tiedä, mutta Himalajan kristallisuolan huomaa heti vaikuttavan oloon ja krapulaan. Vähän samaan tapaan kuin Itä-Euroopan maissa ne vedet.
Ja jos ei siinä sun purkissa lukisi sitä Himalajan kristallisuolaa (tätä älkää laittako kalaan), niin sokkotestissä et edes tietäisi moista vetäväsi. Plasebo on ihme aine.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
"Mira Potkonen vuoden urheilijaksi" -ketju olisi syytä avata; olympia- ja MM-pronssit sekä EM-hopea yhden vuoden aikana on todella upea suoritus.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja jos ei siinä sun purkissa lukisi sitä Himalajan kristallisuolaa (tätä älkää laittako kalaan), niin sokkotestissä et edes tietäisi moista vetäväsi. Plasebo on ihme aine.
Niin en mä sitä maun takia syökään, vaikka kuulemma on hyvää. Vähän kyllä epäilen että saattaisin maistaakin, vaikka montaa juttua en varmaan erottaisi.

Kaljoissa Karjalan, Karhun ja Nobelanerin kyllä erottaa, mutta onhan niissä vähän eri valmistusaineetkin.

Mun mielestä mä en ole mikään luulotautinen. Tossa vaan huomaa eron. Joo en olis ikinä uskonut. Magnesiumin avulla löysin vahingossa kun siitä sai apua vaivoihin. En nyt jaksa avautua.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Mira Potkonen vuoden urheilijaksi" -ketju olisi syytä avata; olympia- ja MM-pronssit sekä EM-hopea yhden vuoden aikana on todella upea suoritus.
Toi on kyllä totta. En ajatellutkaan tai en ole seurannut noita.

Jotenkin olisi hassua äänestää puoliksi tai ainakin kolmasosaksi säälistä vammaista ja Patrik Lainekin on ainakin yleisöäänestyksissä paremmalla sijalla tai ainakin isommassa äänimäärässä kuin mitä ansaitsisi kun on teini-idoli ja median lemmikki.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Älä sitten äänestä Ville Niinistöä, jos se kerran tuntuu hassulta.
Oonkohan ikinä äänestänyt vihreitä. Noin muuten en tiedä tyyppiä tarkemmin. Joo minkään tietyn puolueen aatetta en halua julkisesti kannattaa enkä oikein edes päänikään sisällä miettiä. Itse asiassa mä oon aina pitänyt politiikasta puhuvia vähän yksinkertaisempina tai oikeastaan aika paljonkin, vähän kuin ne historiafriikitkin yms. Tietääkö kukaan fiksua sellaista? Tietty ne tietää tosi paljon asioita, mutta järjellä ajateltuna ovat tyhmiä kun suostuvat miettimään niitä juttuja.

Vähän kuten iltapäivälehtien ja minkä lie mensan testit, missä yritetään laskea mikä numero tulee seuraavaksi tai arvaillaan montako elefantin persettä on kuvassa. Fiksuimmat heittää röhönaurut tuollaiselle täysin turhanpäiväiselle.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Se on @pettter aika pitkälle juuri noin. Turhan moni pilaa elämäänsä miettien jotain aatesuuntaa ja sitten näkee muunlaiset mielipiteet jotenkin väärinä. Vasemmisto vs. oikeisto hyvänä esimerkkinä. Ihmiset jos eläis suihkutellen ja saikutellen, niin maailma ois paljon chillimpi paikka elää ja olla. Meidän kaikkien. Yhdessä. We are the world.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ilmeisesti pelikiellot voi palstan softa asettaa sekunninkin tarkkuudella. Eli esim. viikko on tasan 168 tuntia ei enempää eikä vähempää. Tää on hienoo.

Tossa yllä onkin skrivannut kaks mun suosikkinimimerkkiäni @attendo ja @pettter . Helkutin hyvä juttu!

Politiikka on kyl täyttä paskaa. Inhottaa ajatellakin.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Olli Juolevi on jostain syystä kauhean vaikea nimi jenkkien suuhun. Tuon tuosta kuulee erilaisia mongerruksia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös