Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 314 030
  • 66 796

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Mä aloin kerran mökillä kännissä paistaa muurinpohjalettuja ja muistona siitä on pohkeessa ihosiirrännäinen ja ruma arpikudos, kun jälkihoito meni vituiksi. Mutta eipä se menoa haittaa, kun ei sitä pohje edellä mennä mihinkään. Ja tosta on jo muutenkin aikaa, tulipa vaan meleen tosta kännissä kokkaamisesta. Kotipihalla on senkin jälkeen usein grillattu kännissä, mutta palaneita pihvejä pahempaa ei ole enään tapahtunut. Noin muuten loppuun vielä, että brenkku ja tuli ei todellakaan sovi yhteen.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Onkohan palstalla muita mun lisäksi kuka ei ole facebookissa? En ole nähnyt mitään syytä liittyä siihen vanhoilla päivilläni.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Onkohan palstalla muita mun lisäksi kuka ei ole facebookissa? En ole nähnyt mitään syytä liittyä siihen vanhoilla päivilläni.
HEP! Olimme yhdessä tovin aikaa, mutta sitten huomasin eromme olevan viisas ratkaisu. Ei ole koirat perään haukkunut.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Onkohan palstalla muita mun lisäksi kuka ei ole facebookissa? En ole nähnyt mitään syytä liittyä siihen vanhoilla päivilläni.
Hep minäkin. Olin siellä ammoisina aikoina, rohkenen sanoa olleeni Suomessa alkujoukoissa Facebookissa. Nyt olen kuitenkin jo vuosia ollut sieltä pois.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vittuile takaisin tuolle näkymättömälle ajanhallitsijalle

Pyydetään Putinia pommittamaan internet huitsin nevadaan!

"Hei Vladimir-setä,

interweb on fasistien keksintö, jolla rappeutunut länsi aikoo tuhota ylväät isovenäläiset!

Parhain terveisin uskolliset alamaisesi,

vlad ja Turha Kaukalo
".

vlad

Näin toimimme!
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Ai niin @vlad se Moskovan suuri sirkus oli tosi hieno ilman niitä villieläimiäkin.

Muistan käyneeni pikkupoikana isäukon kanssa Hakametsässä katsomassa kun venäläiset karhut pelasivat jääkiekkoa. Mieleenpainuva kokemus.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Onkohan palstalla muita mun lisäksi kuka ei ole facebookissa?
Minäkään en ole Facebookissa. Moneen muuhun some-palveluun olen kyllä liittynyt, mutta Facebookissa en ole enkä tulekaan olemaan.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Eikös tänään ollut Amerikan Yhdysvaltojen itsenäisyyspäivä? Siellä on syöty kalkkunaa mahan täydeltä ja laulettu Stars and stripesia tai jotain sinnepäin. Mun mielestä jenkkien yli-isänmaallisuus on jotenkin hienoa ja huvittavaa samalla kertaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eikös tänään ollut Amerikan Yhdysvaltojen itsenäisyyspäivä? Siellä on syöty kalkkunaa mahan täydeltä ja laulettu Stars and stripesia tai jotain sinnepäin. Mun mielestä jenkkien yli-isänmaallisuus on jotenkin hienoa ja huvittavaa samalla kertaa.

Amerikkalaiset on jotenkin sööttejä siinä naurettavuudessaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Amerikkalaiset on jotenkin sööttejä siinä naurettavuudessaan.

Aivan helvetin paljon söpömpää on kuinka iso osa Jatkista seuraa suu vaahdossa niiden tulevaa pressanvaalia. Vaikka tulos tiedetään etukäteen eikä se tavallisen ihmisen elämään vaikuta muutenkaan yhtään mitenkään. Vieraan vallan vaalit.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Aivan helvetin paljon söpömpää on kuinka iso osa Jatkista seuraa suu vaahdossa niiden tulevaa pressanvaalia. Vaikka tulos tiedetään etukäteen eikä se tavallisen ihmisen elämään vaikuta muutenkaan yhtään mitenkään. Vieraan vallan vaalit.

Täytyy myöntää,että itsekin seuraan kyseistä vaalia, jos en nyt suu vaahdossa niin kuitenkin silmät ja korvat auki. Samalla tavalla ja itseasiassa samalla motiivilla kun seurasin Britannian EU äänestystä. Loppupeleissä mulle on aivan sama mikä on lopputulos, mutta totisesti toivon poliittisesti ei toivottavaa lopputulosta.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Amerikkalaiset on jotenkin sööttejä siinä naurettavuudessaan.

Sain kerran erään amerikkalaisen täysin pois tolaltaan toteamalla kutakuinkin näin: "Oh, you're American? I'm sorry I overestimated you. I thought you were Canadian". Se valtava itsensä kanssa kamppailu oli hupaisaa seurattavaa kun henkilö tajusi, että aivan mikä tahansa vastaus vain vahvistaa sitä, mitä juuri sanoin. Ja tämä henkilö siis suuttui siitä, että amerikkalaisella bensa-asemalla ajoin vuorollani mittarille, vaikka autossani oli kanadalaiset rekisterikilvet. Hänet olisi hänen mielestään pitänyt päästää ensin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Jumalauta, että nää oman maan Siiklit ovat hyviä. Saiskohan näillä vielä pelaajan tai pari hankittua Kerhoon? Tosin ei tosta aarin pläntistä ihan hirviästi näitä irtoa.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Varmaan joskus olen tämän todennutkin, mutta Jason Sudeikis on hyvä perheenisä, vielä parempi pomonsa murhaa suunnitteleva työläinen ja ehkäpä jopa maailman paras Saatana. Hienoimman roolinsa veti kuitenkin Eastbound & Downissa. Ja Ed Helms on vain halpa kopio, vaikkakin Vacation oli yllättävän hyvä elokuva kun sen tässä yhtenä iltana Netflixistä katselin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vaikeita kysymyksiä, Ronaldo on kuitenkin edelleen täsmälleen yhtä kyrpä vittunaama kuin ennenkin. Mistä tämä sitten johtuu? Haluaisin mielipiteen @Turha Kaukalo koska yhdistelmä Hifk + Real Madrid on kutakuinkin epäinhimillisintä mitä ihminen voi elämässään valita. Tässä ketjussahan voi kirjoitella mitä lystää joten aloita vaikka lapsuudestasi, sieltä se syy kuitenkin löytyy.

Lapsuudestapa toki löytyy. Real Madrid jotenkin miellytti silloin, samaten HIFK. Varmasti voittivat silloin jotakin. Siitä se lähti. Itse asiassa tarkistin asian vähän aikaa sitten, eikä RM silloin juuri voittanut, mutta HIFK voitti. Näin se lähti, eikä esim. siitä että henkilö X olisi kannattanut ja sitä kautta minäkin.

Pidän myös semmoisesta vähän rehvakkaammasta asenteesta. Altavastaajan osa ei minua kiehdo, enemmän tykkään olla ennakkosuosikki. Jotenkin sitten tykkään myös suurista, toki Leicesterin mestaruus oli hieno asia, tuosta Islannista en niin syttynyt. Saksakaan minua ei futiksessa innosta, tai jääkiekossa Kanada, tietenkään, olenhan suomalainen ja kannatan leijonia.

Kiitos kysymyksestä. Toivottavasti vastaukseni tyydytti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös