Internet.
Pyydetään Putinia pommittamaan internet huitsin nevadaan!
"Hei Vladimir-setä,
interweb on fasistien keksintö, jolla rappeutunut länsi aikoo tuhota ylväät isovenäläiset!
Parhain terveisin uskolliset alamaisesi,
vlad ja Turha Kaukalo".
vlad
Internet.
HEP! Olimme yhdessä tovin aikaa, mutta sitten huomasin eromme olevan viisas ratkaisu. Ei ole koirat perään haukkunut.Onkohan palstalla muita mun lisäksi kuka ei ole facebookissa? En ole nähnyt mitään syytä liittyä siihen vanhoilla päivilläni.
Hep minäkin. Olin siellä ammoisina aikoina, rohkenen sanoa olleeni Suomessa alkujoukoissa Facebookissa. Nyt olen kuitenkin jo vuosia ollut sieltä pois.Onkohan palstalla muita mun lisäksi kuka ei ole facebookissa? En ole nähnyt mitään syytä liittyä siihen vanhoilla päivilläni.
Vittuile takaisin tuolle näkymättömälle ajanhallitsijalle
Pyydetään Putinia pommittamaan internet huitsin nevadaan!
"Hei Vladimir-setä,
interweb on fasistien keksintö, jolla rappeutunut länsi aikoo tuhota ylväät isovenäläiset!
Parhain terveisin uskolliset alamaisesi,
vlad ja Turha Kaukalo".
vlad
Ai niin @vlad se Moskovan suuri sirkus oli tosi hieno ilman niitä villieläimiäkin.
Varmaan oli kun karhut taisivat pelata paremmin kuin Tappara.Muistan käyneeni pikkupoikana isäukon kanssa Hakametsässä katsomassa kun venäläiset karhut pelasivat jääkiekkoa. Mieleenpainuva kokemus.
Minäkään en ole Facebookissa. Moneen muuhun some-palveluun olen kyllä liittynyt, mutta Facebookissa en ole enkä tulekaan olemaan.Onkohan palstalla muita mun lisäksi kuka ei ole facebookissa?
Eikös tänään ollut Amerikan Yhdysvaltojen itsenäisyyspäivä? Siellä on syöty kalkkunaa mahan täydeltä ja laulettu Stars and stripesia tai jotain sinnepäin. Mun mielestä jenkkien yli-isänmaallisuus on jotenkin hienoa ja huvittavaa samalla kertaa.
Amerikkalaiset on jotenkin sööttejä siinä naurettavuudessaan.
Aivan helvetin paljon söpömpää on kuinka iso osa Jatkista seuraa suu vaahdossa niiden tulevaa pressanvaalia. Vaikka tulos tiedetään etukäteen eikä se tavallisen ihmisen elämään vaikuta muutenkaan yhtään mitenkään. Vieraan vallan vaalit.
Amerikkalaiset on jotenkin sööttejä siinä naurettavuudessaan.
Vaikeita kysymyksiä, Ronaldo on kuitenkin edelleen täsmälleen yhtä kyrpä vittunaama kuin ennenkin. Mistä tämä sitten johtuu? Haluaisin mielipiteen @Turha Kaukalo koska yhdistelmä Hifk + Real Madrid on kutakuinkin epäinhimillisintä mitä ihminen voi elämässään valita. Tässä ketjussahan voi kirjoitella mitä lystää joten aloita vaikka lapsuudestasi, sieltä se syy kuitenkin löytyy.
Pelaaja, jota en ole ennen voinut sietää, onkin suosikkejani pelatessaan jossain muussa joukkueessa.
Nimen omaan umpi-, TV7 on suht kiihkokristillinen propagandatorvi. MOT:n kaivamien tietojen perusteella TV7 on myös tehokas rahankeruuapparaatti. YLE:n artikkelin mukaan kanava onnistui keräämään vv. 2007-2012 noin 11,5 miljoonan euron tukirahat toimintaa pyörittävän Ristin Tuki ry:n kautta. Samassa artikkelissa TV7:n perustaja-toimitusjohtaja Matti Ojares viittaa noin 3 mEUR vuotuiseen lahjoituspottiin, joka on siis ollut tilanne noin muutama vuosi sitten. Ilmeisesti aika moni haluaa tukea pajunköyden kuten luomisopin syöttämistä.Katsoin hetken aikaa TV7:ää ja täytyy sanoa, että termi "taivaskanavat" sai ihan uuden merkityksen. Kanava kun on umpikristillinen.
Ronaldon eleistä en tiedä mutta jos jonkun mulkku olisi pakko ottaa suuhun niin kyllä se sopisi olla Antoine Griezmannin. Löysänä. Antoinesta ei tosin löydy tarpeeksi edustavia tuoreita stillikuvia joita voisi tähän laittaa mutta seuraapa tänään illalla "sillä silmällä".Mä oon jo pitkään miettinyt tuleeko Christiano Ronaldoa ja muita vastaavia fanittaville heteromiehille ensimmäisenä noista mieleen ällöttävä, kuvottava jne. Tietty jotkut seuraa matsit pelkästä teksti-tv:stä, mutta että jos näkee ruudusta sen kaiken, siis ulkonäkö ja koko olemus, eleet jne.
Tai sitten mä oon tietämättäni joku homokammoinen tai jotain.
Okei. Aina kun mä näen sen niin mä mietin että sen muna olis sun suussa.Antoinesta ei tosin löydy tarpeeksi edustavia tuoreita stillikuvia joita voisi tähän laittaa mutta seuraapa tänään illalla "sillä silmällä".