Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 306 286
  • 66 729

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Lopettakaa se tupakointi ja muuttakaa pois stadista. Nyt ei olla missään itä-euroopassa.

Kaikenlaista skeidaa sitä tuli viime vuosikymmenellä ripattua ja tallennettua dvd:lle. Nyt saa vaan heittää roskiin. Ei olis kannattanu.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ai saatana että voi mennä päivä päin vittua!

Ensin töissä kattoa maalatessa löin kyynerpään voimalla sellaseen pyyhekoukkuun mitä kylppäreissä on. Sattu niin saatanasti että tiputti polvilleen.

No menin sit kaupasta hakemassa vähän evästä ja kassalla jo hetken odoteltua vuoroani takaa kuuluu jonkun mummon ääni "noin röyhkeestikö menet siihen eteen". Mummopariskunta ei ollut ilmeisesti nähnyt minua(188/110), kun tapanani on ostokset hihnalle laitettua astua liukuhinan viereltä askel sivuun että takana tulevan on helpompi laittaa omat ostoksensa hihnalle. No tästä pienellä sananvaihdolla selvittiin, mutta mummojen mielestä silti etuilin heitä.

Jatkoin sitten töissä katon maalaamista ja miten sattuikin, että jatkovarsi meni kesken touhujen poikki ja märkä maalitela tippui tottakai päälleni. No haalarit on nyt muutenkii ihan maaliset, mutta laittoihan se vituttamaan.

Siinä vaiheessa päätin, että nyt on päivä täys! Kävin vaihtamassa vaatteet ja lähikaupastakotimatkalla olutta ja muuta pientä. Olin jo kilometrin päässä kotoa, kun kolmion takaa tulee joku mummo datsunillaan eteen, niin että joudun jarruttamaan ihan reilusti. Ei sattunut mitään lähellä piti-tilannetta, mutta takapenkillä ollut kaljalaatikko kaatui päin kuskin penkkiä. Kotiin päästyäni huomasin, että kaljalaatikon kulma oli puhkaissut ison reijän penkin verhoukseen. VITTU!

Nyt on kaljat kylmässä, enkä aio liikkua tänään muuta kuin sohvan ja jääkaapin väliä.
Kerro kuin kuinka ilta meni. Päivä kun kuulosti kivalta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kelatkaa, jos Liigassa olisi draftaus. Joku nuori jantteri Espoosta päätyisi sitten Ilvekseen tai Kouvolaan. Muitakin vaihtoehtoja on lähtöpisteestä ja loppupisteestä. Kärppien juniorimyllyn tuotos Saipassa. Tosin ne juniorimyllyt sitten loppuis, kun ei vastustajille mitään tehtäis myllyissä enää. Kunnon juniorisarja Suomeen!
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Syksyllä 2012 vietin varusmiespalveluksestani suuren osan vaunuhallilla. Käytiin läpi jokainen nippeli ja nappeli vaunusta, ja harjoiteltiin vaunun huoltamista ajotuntien lomassa. Hallin radiossa soi koko syksyn joku Radio Suomipoppi tms (joka muuten vaihtui keväällä Radio Rockiin). Syksyn hittibiisi Suomipopilla oli Elonkerjuun "Viistäköön siipeni maata", en tiedä onko tuo sen nimi. Poikain kanssa innostuimme monesti hoilaamaan mukana kun näitä jokapäiväisiä kestohittejä soitettiin. Eräs inttikaveri lauloi sitten joskus "viistäköön kyrpäni maata". Joka kerta kun olen kuullut tuon kappaleen intin jälkeen, laulan tuon kohdan mielessäni tuolla tavalla.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, SaPko, Ivan Huml
Tänään vein tyttöystävääni ja hänen ystävää autolla Kontulaan, joka on aika huonomaineinen lähiö Itä-Helsingissä, illalla noin kello 22:15. Jäin hetkiksi tyttöystävän kanssa heidän kerrotalon pihalle juttelemaan ennen lähtöä takaisin kotiin. Yhtäkkiä jutustelun keskeytti laukauksen tyyppiset äänet ja auton kaahailu (laukauksia tai ääniä kuului useampi). Myönnän Kontulan maineen vaikuttaneen päätelmääni, että kyseessä olivat aseen äänet. Tyttöystävä naureskeli ja sanoi, että ilotulitteita ne vain jonkun synttäreiden kunniaksi ampuvat. No jatkoimme pihassa istuskelua kunnes noin kymmentä yli yksitoista heitimme hyvästit ja lähdin autolla pihasta. Kontulan Alepan ja ostorin välisellä tiellä näin jo kaukaa sinisten valojen välkkeen. Syyksi epäilin jotain sählinkiä esimerkiksi nuorisojoukossa ostarilla.

Lähestyessäni poliisimaijaa huomasin kuitenkin, että paikalla oli ainakin viisi-kuusi partiota ja kyse jostakin muusta kuin pikkunujakasta. Poliisi viitottoikin minua pysähtymään. Konepistooli(!), mielestäni MP5, kädessään poliisi käveli avatun ikkunan luoksi ja tarkasteli minua ja kävi taskulampun kanssa auton läpi. Yksin liikkellä ollessani sain melko nopeasti luvan jatkaa matkaa. Huomasin takapeilistä, että takana tuleva pysäytettiin samasta syystä. Outoa oli se, että takakonttia ei tutkittu. Soitin asiasta tyttöystävälle ja käskin pysyä kotona.

Sinänsä erikoista, että tapauksesta ei ole mitään juttua mediassa tai poliisin sivulla. Mitä lieneekään tapahtunut, on ainakin toistaiseksi mysteeri. Jonkun rikollisjärjestön ja poliisin herkkä kohtaaminen? Vaarallisen henkilön takaa-ajo, josta ei tutkinnallisista syistä haluta jakaa tietoa? Kaveri oli liikkellä Kontulassa ja otti pari kuvaa poliisiautoista.
Harvinaiselta tälläinen kuitenkin tuntuu Suomessa, ei konepistooli mikään poliisin vakioase ole.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sinänsä erikoista, että tapauksesta ei ole mitään juttua mediassa tai poliisin sivulla. Mitä lieneekään tapahtunut, on ainakin toistaiseksi mysteeri. Jonkun rikollisjärjestön ja poliisin herkkä kohtaaminen? Vaarallisen henkilön takaa-ajo, josta ei tutkinnallisista syistä haluta jakaa tietoa? Kaveri oli liikkellä Kontulassa ja otti pari kuvaa poliisiautoista.
Harvinaiselta tälläinen kuitenkin tuntuu Suomessa, ei konepistooli mikään poliisin vakioase ole.
Joo noita sattuu. Jossain Oulussa toi olisi heti etusivulla. Kerran ammuskeltiin tossa mun oven edessä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Varhain aamuyöstä olin tekemässä yötöitä Roihupellossa, kun Tulppatieltä alkoi kuulua mopojen ja mopoautojen pärinää. Avasin ikkunan ja huomasin, että mopoja tuli niin maan saatanasti. En ehättänyt laskea, paljonko niitä tuli, mutta kun sitten rupesin taas jatkamaan omia hommiani, alkoi ikkunan takaa kuulua jotain teknopaskaa höystettynä voimakkailla bassoilla. Kävi ilmi, että noin 200 teiniä ja vähän vanhempaa tyyppiä päättivät pitää mopomiitin juuri minun duunipaikkani edessä.
Runsaat pari tuntia talo tärisi teknon tahtiin, kunnes hieman yli kolmen maissa poliisi saapui paikalle. Juuri ennen Kissalan poikia suurin osa porukasta liukeni paikalta ja tuolloin laskin, että mopoja oli mukana vähintään 90. Joukossa oli mukana myös pari keski-iän ylittänyttä ukkoa, jotka ajelivat jonkin hifi-firman autolla.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Syksyllä 2012 vietin varusmiespalveluksestani suuren osan vaunuhallilla. Käytiin läpi jokainen nippeli ja nappeli vaunusta, ja harjoiteltiin vaunun huoltamista ajotuntien lomassa. Hallin radiossa soi koko syksyn joku Radio Suomipoppi tms (joka muuten vaihtui keväällä Radio Rockiin). Syksyn hittibiisi Suomipopilla oli Elonkerjuun "Viistäköön siipeni maata", en tiedä onko tuo sen nimi. Poikain kanssa innostuimme monesti hoilaamaan mukana kun näitä jokapäiväisiä kestohittejä soitettiin. Eräs inttikaveri lauloi sitten joskus "viistäköön kyrpäni maata". Joka kerta kun olen kuullut tuon kappaleen intin jälkeen, laulan tuon kohdan mielessäni tuolla tavalla.
Olisit koittanut samaa ja sitä helvetin "vielä on kesää jäljellä" biisiä. Että muuten syö miestä kuulla tuo paska renkutus tuon jälkeen... oli nimittäin sitä kesää jäljellä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Käyttekö lukemassa murhainfoa tai kenties oletteko siellä kirjoittelemassa? Välillä lueskelen palstaa ja pikkasen friikkasin, kun luin sen yhden murhaajan tai murhaajan kaverin kirjoituksia siellä. Tappoivat Espanjassa muutama vuosi takaperin alaikäisen vai oliko jo 18-vuotias. Huh-huh. Ei ollut kivan kuuloista juttua. Vissiin oon herkkä.
 
Käyttekö lukemassa murhainfoa tai kenties oletteko siellä kirjoittelemassa? Välillä lueskelen palstaa ja pikkasen friikkasin, kun luin sen yhden murhaajan tai murhaajan kaverin kirjoituksia siellä. Tappoivat Espanjassa muutama vuosi takaperin alaikäisen vai oliko jo 18-vuotias. Huh-huh. Ei ollut kivan kuuloista juttua. Vissiin oon herkkä.
Kyllä se pohjanmaan syvä-joki-meno tuli luettua. Pari kesäyötä meni. En kadu. Mutta en ehkä toiste lähde. Elämän koulu aika vahvana. Siellä pitäisi saada jotenkin filtteröityä vajaalla pakalla pelaavien (eli 80-90%) viestit pois. Ylistaron henkirikos: Isäpuoli googlasi rikosnimikkeitä ennen 19-vuotiaan kuolemaa - Kotimaa - Ilta-Sanomat

Jotain toistakin kyllä luin. Se Nokialla lampeen hukkunut tyttö.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hyi vittu tota meininkiä. Kaiken lisäksi Isojoella on kauppa nimeltään - kyllä - Syväoja. Mitä tulee Kyllikki Saareen, hänen murhansa on selvitetty ja tietty Bodom kans. Tulilahdesta kai on vähän epäselvyyttä.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joo noita sattuu. Jossain Oulussa toi olisi heti etusivulla. Kerran ammuskeltiin tossa mun oven edessä.

Silloin kun joskus aikoinaan asuin ja opiskelin Oulussa, niin: Eräs kimuli asui niin sanotussa ”Työläishotellissa” eli Tuiran Valtatiellä. Tien toisella puolella on niitä pubeja yms.
Joskus kello neljältä aamulla kuulin kymmenkunta laukausta, jotka yhdistin pistooliin. Unensekainen (Lue: spermantäytteinen) tyttis kertoi minun hourivan sekavia. Lähdin aamulla töihin, mutta eräässä päätyovessa oli oven pleksissä lukon ympärillä tusinan verran reikiä. Reiät olivat suunnilleen kokoa seitsemän milliä.

Jollakin herrasmiehellä oli avainnippu unohtunut ja hän käytti mukanaan ollutta yleisavaintaa
Itäinen Tuira oli aina sellainen jännempi kaupunginosa. Asukasluvultaan jo itsessään kaupungin kokoinen ja aina siellä tapahtui jotain.
 

Ralph

Jäsen
On tää kamalaa, kun pihalla on liian kuuma. Piti tulla takaisin sisälle.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
On tää kamalaa, kun pihalla on liian kuuma. Piti tulla takaisin sisälle.

Tämä on sekä first world problem että third world problem. Afrikassa on kuuma aina. Ja muuallakin. "It's always hot in India", sanoo Rajin isä poikansa uteluun, että onko kuuma, Big Bang Theoryssa.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Hyi vittu tota meininkiä. Kaiken lisäksi Isojoella on kauppa nimeltään - kyllä - Syväoja. Mitä tulee Kyllikki Saareen, hänen murhansa on selvitetty ja tietty Bodom kans. Tulilahdesta kai on vähän epäselvyyttä.

Nelostiellä Olhavan kylän kohdalla Iissä, Pohjois-Pohjanmaalla on sentään Vuornoskukko-niminen grilli. Lähellä on käsittääkseni Vuornos-niminen kylä (ent. Wuornos) ja siellähän ne Aileenin sukujuuretkin ovat. Valitettavasti kioski oli tuossa talvella jo suljettu, enkä päässyt näkemään muistuttiko kioskinpitäjä enemmän Aileenia vai Charlize Theronia.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vuornoskukko on myös ns. pistänyt silmään ohi ajaessa (ylinopeutta). Käytiin kerran Kyllikki Saaren suohaudallakin. Siellä ojankaivaja lankomiehineen ahersivat aikoinaan. Bodomilla en oo käynyt. Järvenpään sarjamurhaajan hiekkakuoppaa etsittiin joskus Hyvinkään tienoilta, mutta siellä niitä hiekkakuoppia riittää. Ehkä löydettiin oikea. Ehkä ei. Kytäjän kolmoismurhaajan niemeä olen katsellut. Sinne varmaan pääsee nykyään autollakin, kun vieressä on vapaa-ajan asuntoja, kenties niemessäkin. Tämmöistä kotimaan turismia ollaan vähän harrastettu.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Mä olen Kiteellä käydessä vieraillut pahan Pakarin haudalla. Se oli ennen muinoin ollut ilkeä, en nyt muista mikä, mutta määrännyt ihmisiltä aina puolet itselleen (hevoset, siat, kanat, lehmät, jne) ja pakottanut kylän naiset nauttimaan omasta jortikan lerssistään, jota tykkäsi piilottaa leveisiin naisten takapuoliin. Lopulta kyläläisiltä oli mennyt hermo ja olivat kivittäneet hänet hengiltä. Ja tuo hauta on juuri pelkkä kivikasa, jonka alla legendan mukaan on pahan Pakarin jo maatuneet jäämistöt.

Kiertäkää ihmiset Suomea kesällä ja tutustukaa paikkoihin. Ei me lopulta niin erilaisia olla kuin jatkoaikaa lukemalla voisi luulla. Suomi tutuksi!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kiertäkää ihmiset Suomea kesällä ja tutustukaa paikkoihin. Ei me lopulta niin erilaisia olla kuin jatkoaikaa lukemalla voisi luulla. Suomi tutuksi!

Kyllä näin on. Esim. Kuopion torilla on kiva käydä ja Inarissa. Itä-Suomi on minulle jäänyt vähän vieraaksi (Ilomantsissa oon käynyt panemassa), mutta huhujen mukaan siellä asuu asiallista porukkaa.

Helsingissä vähän kaihdan Kurvin takaisia alueita, mutta sekin on pelkkää ennakkoluuloa. Yhden Hermannissa asuvan tunnen ja ihan ihminen on.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jatkoajan Kesätyttöäänestyksessä on näemmä ihan siinä huudeilla päästä finaaliin kaksi melkoisen houkuttavaa naista: Susanna Laine ja Sara la Fountain. Kumpaakin voisin äänestää tuossa kisassa hyvällä omallatunnolla.

Eiköhän silti joku muovinen nörttisarjan tai nuorisosarjan nevöhööd voita.

Tämä on vakava asia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös