Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 313 957
  • 66 796

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Palstaveljen ylläolevasta kommentista tuli mieleen vanha klassikko.

Mihinköhän se linkki vie? Vittu. YOUUtuBEEEEEEEN.

"Poika on tullut kotiin" saa ihan uusia ulottuvuuksia vanhasta (?) klassikosta (kyllä).
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Osa porukasta varmasti tietää sen leffan, jossa pesueellinen puhuvia koiranpentuja seikkailee ympäri maita ja mantuja? Pentujen rotu on kultainennoutaja, leffassa on typeriä ihmishahmoja kuten pikkupoikia ja sheriffejä ja niin edespäin. Jokin aika sitten satuin näkemään pätkän tuosta elokuvasta, tunnistin koirat, mutta en tarinaa. Siinä taidepätkässä jonka luulin tietäväni, koirat seikkailivat Alaskassa. Tällä kertaa ne olivatkin avaruudessa. Jokin ei täsmännyt, en voinut olla ajattelematta asiaa. Vasta nyt koko asian laajuus on valjennut minulle.

Robert Vince. Mies, joka on ohjannut koiraleffoja 20 vuotta. Ja vittu. Ensin tuli Air Bud, tarina koirasta joka pelaa koripalloa. Sitten tulivat jatko-osat: Air Bud: Golden Receiver, Air Bud 3: World Pup, Air Bud: Seventh Inning Fetch sekä oma suosikkini, Air Bud: Spikes Back. Tämä hullutus ei todellakaan vielä riittänyt Robille. Hän tajusi, että urheileva koira ei välttämättä enää pure yleisöön yhtä hyvin, kun leffoja on tehty jo viisi kappaletta. Miten franchise pidetään elossa? Nuoruus on seksikästä, tuumasi Robert, ja teki seitsemän elokuvaa sekopäisistä koiranpennuista. Air Buddies, Snow Buddies, Space Buddies, Santa Buddies, Spooky Buddies, Treasure Buddies, Super Buddies. Kaksitoista elokuvaa koirista. Miksi, Robert? Miksi teit sen?
 
Pitäisikö hommata GoPro-kamerat juoksulenkille. Kuulemma voi synkata aktiivisuusrannekkeen ja varmaan sykemittarinkin kanssa. Kunto kasvaa sitten myöhemmin hölkkävideota katsellessa!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koko päivän oon ihmetellyt että nyt on perjantai. Mihin esimerkiksi eilinen katosi? Ei mitään muistikuvaa. Joo en päässyt tällä viikolla töihin. Mitä sitten häh? Kyllä mä sinne soitin ja jotain siinä kännissä sössöttelin. Täytyy ens viikolla selitellä. Ehkä ne ymmärtää. Tää on inhimillistä. Alkuviikosta tulin laivalta ja kädet rakkuloilla kannoin kaljaa ja viinaa. Kuka siinä muka jotain töitä miettii? Me ollaan ihmisiä kaikki ja ymmärretään toisiamme. On luontaisia tarpeita ja nynnyily ei kuulu niihin.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Se on kun ei oo mitään asiaa. Järkevää tai muutakaan. Päässä pyörii kaikkia jäsentämättömiä ajatuksia, ja olo on henkisesti hämmentynyt mutta jollain tavalla positiivinen. Sekin taitaa olla ihan arvokasta, että ajattelee kirjoittamatta, eikä vaan kirjoita ajattelematta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Axl Smithin retoriikka tuo mieleen Teemu Selänteen retoriikan "pitaa pahaa Han on teille tehnyt?":

"Tiedän, kuka on syytöksen laittanut vireille, hän on nainen, jota olen tapaillut ja joka ilmeisesti haluaa mulle pahaa" - Axl Smith

Erona on se, että Teemu on aktiivinen, kun taas Axl passiivinen sillain viattoman olosesti.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Axl Smithin retoriikka tuo mieleen Teemu Selänteen retoriikan "pitaa pahaa Han on teille tehnyt?":

"Tiedän, kuka on syytöksen laittanut vireille, hän on nainen, jota olen tapaillut ja joka ilmeisesti haluaa mulle pahaa" - Axl Smith

Erona on se, että Teemu on aktiivinen, kun taas Axl passiivinen sillain viattoman olosesti.
Eiks vituta, kun nimi Axl yhdistetään tähän heppuun ja tapaukseen ?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Säälipudotuspelikierroksen ensimmäiselle TPS - Sport -ottelulle ei vielä kello 16:47 ole avattu ketjua.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Tepsin ja Sportin välisiä playoff-ketjuja lukiessani olen 99,99% varma, että tänään napsahtaa palstalla vähintään muutamia pelikieltoja edellyttäen, että TPS menee jatkoon. Sen verran poruisaa ja räjähdysherkkää tuntuu meno olevan jo nyt.

Kurinpidon mielivaltaisuus, kuolevat joutsenet yms. Kaikki ovat vain Sporttia vastaan.. :(
 

Ralph

Jäsen
Tepsin ja Sportin välisiä playoff-ketjuja lukiessani olen 99,99% varma, että tänään napsahtaa palstalla vähintään muutamia pelikieltoja edellyttäen, että TPS menee jatkoon. Sen verran poruisaa ja räjähdysherkkää tuntuu meno olevan jo nyt.
En ole lukenut kyseistä keskustelua, johtuen Sportin faneista, mutta en yllättänyt yhtään tästä tiedosta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Täytyykin käväistä lukemassa playoff-ketjua, mutta käyn ensin hakemassa popcornia.

Voisi vääntää vitsiä. Mitä eroa on Sportin fanilla ja Paavo Väyrysellä? Ööö.... mitäs tästä keksis... toisella on kuppi ja toisella se menee nurin. Tai jotain. Kyllä Vaasankin veri vapisee.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Paavo Väyrysellä on oikeasti aivot.

Tarkoittanet kuuluisaa jo Pahkasian uutisoimaa keissiä, jossa Paavo (kesk.) pyörtyi kaupan ulkopuolella varastettuaan kaupan pakastealtaasta Kalevi Sorsan (sd.) pakasteviran pannen sen, siis pakasteviran, lätsänsä alle.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa on sivulla 666. JEEEE!

Pikasella vilkasulla useampi ihminen ilmaissut Kentin olevan yksi kaikkein tärkeimmistä bändeistä heille. Mulle tulee lähinnä mieleen Jyrki-ohjelma ja sittemmin ehkä yks, kaks biisiä. Ei myöskään oo bändi joka sois ihan joka kanavalla eli paljon olen missannutkin.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
2 päivän tissuttelun jälkeen ymmärrän astetta paremmin erään palstatoverin ajtuksenjuoksua. Enhän mää tätä elämää kovin kauaa kestäisi itse mutta kyllä tämä virkistävää aina välillä on irtautua normaalista.

Kiitos internet ja schengen alueen vapaa liikkuvuus tästäkin halvasta humalasta!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pikasella vilkasulla useampi ihminen ilmaissut Kentin olevan yksi kaikkein tärkeimmistä bändeistä heille. Mulle tulee lähinnä mieleen Jyrki-ohjelma ja sittemmin ehkä yks, kaks biisiä. Ei myöskään oo bändi joka sois ihan joka kanavalla eli paljon olen missannutkin.

Mutta tässä ketjussa puhutaankin täyttä asiaa eikä lätistä paskaa.

Jos joku joskus edes kerran käy eli on käynyt Hakaniemessä, paikassa jota ei ole, sillä paikan nimi on Siltasaari, niin jos tämä käynti on vast'ikään suorittunut, niin on kenties voinut huomata, että Ympyrätalon kyljessä lukee SDP ja DEMOKRAATTI. Ajatella, jos Ympyrätalo olisikin WC-pönttö, joka aina välillä vedettäisiin. Siinä keskellähän on reikä ja helppo olisi kaivaa tunneli johonkin maanalaiseen luolastoon, joita Helsingissä riittää, esim. siihen luolastoon, joka on Hakaniemen (sic!) metroaseman kyljessä siltä varalta, että metroa laajennetaan Pasilan suuntaan. Ympyrätalon apteekin hullu myyjä joutaisi sinne myös.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa on sivulla 666. JEEEE!

Pikasella vilkasulla useampi ihminen ilmaissut Kentin olevan yksi kaikkein tärkeimmistä bändeistä heille. Mulle tulee lähinnä mieleen Jyrki-ohjelma ja sittemmin ehkä yks, kaks biisiä. Ei myöskään oo bändi joka sois ihan joka kanavalla eli paljon olen missannutkin.

Minulle ei tule mieleen yhtä ainutta biisiä. Sellaista on kentitön elämä. Mitään en koe menettäneeni, joten en myöskään osaa ottaa toisten menetykseen. Makunsa toki kullakin, kunhan muusikot soittavat itse fyysisiä instrumenttejaan ja tekevät itse enemmistön biiseistään eivätkä laula mustien ylivallasta, vasemmistopolitiikasta tai huumekaupasta. Muuten tuppaa jälki olemaan paskaa, oli genre mikä hyvänsä.

Hetken mietin, olisiko sittenkin yksi Kentin biisitiedossani eli inha renkutus Sommaren är kort, mutta se olikin Tomas Ledin. Kunhan ei Mats Sundin kumminkaan.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Minulle tulee Kentistä mieleen ensimmäisenä tupakkimerkki, ei musiikki tai bändi.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Minulle tulee Kentistä mieleen ensimmäisenä tupakkimerkki, ei musiikki tai bändi.

Minulle tulee mieleen ensimmäiseksi Clark Kent eli Teräsmies.

Toiseksi tulee mieleen kirjokehrääjäperhonen eli Kentish Glory. Tämä on sikäli outoa, että en muuten tiedä perhosista mitään enkä tätäkään varmasti luonnossa tunnistaisi.
 
Pakko päästä sivulle 666!

Kent on ihan ookoo ja menee taustamusana, mutta kyllä Ruotsista paljon parempaakin settiä on aikojen saatossa tullut.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ai niin, nyt oli tosiaan menossa sivu 666.

Six six six, I'll vomit on the crucifix!

Kuuskuuskuus, nyt maistuu couscous!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös