Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 310 012
  • 66 761

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä kävin just kaupassa, kun vessapaperi loppui päivällä. Mä muistin myöskin ostaa sitä vessapaperia, lällätilää!
Myös minä muistin ostaa tänään vessapaperia, eli hyvin pyyhkii tässäkin taloudessa.

Antoisa retki päivällä, ensin muksun kanssa pulkkamäessä ja siitä kaupan kautta perseenpyyhintäpaperirullien kanssa kotiin.
 

Ralph

Jäsen
Mä kävin just kaupassa, kun vessapaperi loppui päivällä. Mä muistin myöskin ostaa sitä vessapaperia, lällätilää!
Jos olisin Pelicansin kannattaja, voisin väittää tällaisen lällättelyn olevan jo työpaikkakiusaamista.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Löytyi tuolta urheilijoiden fyysisen kunnon vertailu ketjusta huikea pätkä... Hommahan meni about niin, että yksi sankari väitti että Riitta-Liisa Roposella on jotain erikoiskykyjä ja sitten jäi vastaukset vähän laihoiksi, joten minä saavun nyt "hieman" jälkijunassa, valkoisena ritarina, pelastamaan tämän hiihtohullun.
Mitä kykyjä Ritulla on, mihin yksikään mies maailmassa ei pysty vastaamaan?
Voi tulla raskaaksi ja synnyttää, thi hih.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Joku täällä totesi muinoin, että pillu sihisee kustessa. Nuo sanat ovat jostain syystä jääneet kummittelemaan mieleeni, ja aina välillä sitä tulee tuumattua, että näinhän se on. Miksi aina silloin tällöin huomaan ajattelevani asiaa, sitä en tiedä. Totuuden sanoja ne ovat kumminkin.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Tarkalleen ottaen kyseessä oli "sihisevä kusivittu". Viisaita sanoja, muistan.

Tämän ketjun sivulla 286 asiaa onkin avattu varsin hyvin. Kusisihinä on mainittu, mutta en tuota sihisevää kusivittua löytänyt. Joka tapauksessa varsin antoisaa keskustelua. Kaikkihan lähti tästä:
Pillu sihisee kustessa. Varma tieto.

Eikä ollut muuten edes ensimmäinen kerta, kun mies käppäräpipossa on asian äärellä:

Miten Uleåborgir selität naisten pillun suhinan kustessa? Feministiriitti?

Siinähän suhisee itse pillu, eikä kyse ole tietoisesta valinnasta vaan naisen fysiologiasta ts. rasian rakenteesta. Miehen lorottaessa on lorina seuraus valinnasta tähdätä keskelle vesiallasta. Saattaapa siinä mies ajatella, että kun muut kuulevat kovaa lorinaa, niin samalla saan kerrottua senkin, että vehkeeni lähdettää myös siittiöt pitkälle - vehkeen omistaja on erinomaista ainesta lisääntymishommiin.

Vuosi 2012 oli rakentavan ja laadukkaan keskustelun aikaa. Liittyipä tähän juttuun myös muun turkulainen, mutta hänen viestiään en yrityksistä huolimatta löytänyt. Saattaa siis olla, että sihisevä kusivittu olikin jo ihan jonkun toisen ketjun kamaa. Asia ei ole vielä loppuunkäsitelty.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kuhiseva sisivittu. Hih.

Joo, ei mulla mitään asiapainotteista ole, pelkästään paskaa n. 100 kertaa kerrottua inttijuttua. Olkoon sitten niin, koska tosiaan mistään muusta ole hirveästi perillä. Eli ei ole asiaa mitään tahansa. Kai tänne silti voi kirjoittaa, vaikkei ole pakko?
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Kuhiseva sisivittu. Hih.

Joo, ei mulla mitään asiapainotteista ole, pelkästään paskaa n. 100 kertaa kerrottua inttijuttua. Olkoon sitten niin, koska tosiaan mistään muusta ole hirveästi perillä. Eli ei ole asiaa mitään tahansa. Kai tänne silti voi kirjoittaa, vaikkei ole pakko?

Vaikka mitään asiaa ei olisikaan niin kerro nyt aikasi kuluksi muutama inttijuttu.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Tuli tuossa uutisia Yhdysvaltain esivaaleista luettua ja mieleeni tuli edesmenneen mummoni juttu.
Mummo kertoili, että kotopuolessa Karjalassa heillä oli koira, joka osasi lausua Yhdysvaltain presidentin nimen: "RuuMAN". Isä ei koskaan tätä tarinaa ostanut, mutta kyllä minä voin kuvitella, että 1940-luvulla siellä on koira voinut tuon suuntaista sanoa. Lisäksi ajan hengessä taisi USA olla kovassa huudossa.
Voin kuvitella miten on puhuttu Ruumanin Harrista.

Tänä päivänä olisikin koiralla haastetta sanoa Obama. Bushin joku eläin osaisi varmasti sanoa, seuraavaa odotellessa.
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Miksei aikoihin ole otettu hermoon "ihan naurettavista äänestyksistä ja kyselyistä". Pikkasen menee fiilis kun ei joku the man tuu itkemään. Semmonen persujen äänestäjä ja kriittinen ajattelija. Melkein alkaa vituttamaan.
 

Kiakonsyöjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onssimouhot
Kun haukuin jo kahvin niin tasapuolisuuden nimissä teen saman teelle.

Muutama kesä takaperin olin perheeni kanssa Egyptissä reissussa. Vierailimme jossain hajuvesikaupassa, joka tunnettiin myös loistavana teen valmistajana. Maistoin teetä ja eihän se maistunut yhtään miltään. Kauhoin sokeriakin toistakymmentä lusikallista sekaan mutta yhä se vain oli mautonta. Lisäsin sekaan vielä jotain erikoismaustetta, se jo antoi hieman makua. Päätin vain vetää lopun "huipputeestä" nopeasti alas ja antaa asian olla. Kotiin päästyäni päätin maistaa ihan normaalia teetä, olikohan Liptonia tai jotain vastaavaa. No ihan samanlaista mautonta litkuahan sekin oli. Jääteet tosin ovat aivan saamarin hyviä varsinkin juuri grillatun makkaran kanssa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Miksei aikoihin ole otettu hermoon "ihan naurettavista äänestyksistä ja kyselyistä". Pikkasen menee fiilis kun ei joku the man tuu itkemään. Semmonen persujen äänestäjä ja kriittinen ajattelija. Melkein alkaa vituttamaan.

Minulla meni fiilis, kun kukaan ei ole avannut "Mitä syöt iltapalaksi?" -ketjua. Et muuten selvästikään tiedä, että "alkaa vituttamaan" on nykyisin hyväksytty muoto. Joskus viime vuonna asiasta jossain oli.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Miksei aikoihin ole otettu hermoon "ihan naurettavista äänestyksistä ja kyselyistä". Pikkasen menee fiilis kun ei joku the man tuu itkemään. Semmonen persujen äänestäjä ja kriittinen ajattelija.

Ne on vihreitä ja vasemmistolaisia, jotka itkevät. Persujen äänestäjät vetävät kysymättä turpiin ja sen jälkeen katsovat salamoiden paukkuessa kun hevoset nussii.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Minulla meni fiilis, kun kukaan ei ole avannut "Mitä syöt iltapalaksi?" -ketjua. Et muuten selvästikään tiedä, että "alkaa vituttamaan" on nykyisin hyväksytty muoto. Joskus viime vuonna asiasta jossain oli.

Ne on vihreitä ja vasemmistolaisia, jotka itkevät. Persujen äänestäjät vetävät kysymättä turpiin ja sen jälkeen katsovat salamoiden paukkuessa kun hevoset nussii.

Todellakin tiesin, että "alkaa vituttamaan" on suomen kielen lautakunnan mielestä okei, mutta jätin asian tarkoituksellisesti kertomatta, koska tiesin pääseväni asiasta sitten mainitsemaan sellaisella ylimielisellä tyylillä "todellakin tiesin, että 'alkaa vituttamaan" on suomen kielen lautakunnan mielestä okei jne."

Päätös on muuten kaksi vuotta vanha, eikä "joskus viime vuonna". Niin. Tarkasti sanottuna, ja miksi emme sanoisi tarkasti, tarkasti sanottuna päätöksestä on aikaa kaksi vuotta ja 23 päivää.

Alkaa tehdä ja alkaa tekemään rinnakkain yleiskielessä - Kotimaisten kielten keskus

Sitten tähän toiseen asiaan. Kyllä, vihreät, vasemmistolaiset ja muut idiootit itkevät, mutta tahdoin tällä kertaa ("vaihtelu virkistää") pilkata perussuomalaisia (kuuluvat kategoriaan "muut idiootit").
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Päätös on muuten kaksi vuotta vanha, eikä "joskus viime vuonna". Niin. Tarkasti sanottuna, ja miksi emme sanoisi tarkasti, tarkasti sanottuna päätöksestä on aikaa kaksi vuotta ja 23 päivää.

Voin ylimielisesti todeta olevani sinua sen verran vanhempi, että vuodet vierivät nopeammin. Se mikä tuntui olevan joskus viime vuonna olikin tosiasiallisesti kaksi vuotta ja 23 päivää sitten.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei saatana kait tässä selviää huomiseksi kun on duunia. Ensin kiskoin himassa muutaman tunnin ja sitten imasin hallin pihalla pari ja siellä areenan baarissakin vetelin surutta ja nyt on kapakassa mennyt sen verran että akat ei juttele takaisin. Äsken hain taas nelostuopin. Siis nyt tästä ei tule mitään. Ei oikeasti. Seuraava tuoppi saa olla viimeinen tai vittu klo 01 on hyvä stoppi. Käsi raamatulla se on vihoviimeinen raja tai viimeistään valomerkki, mutta ei hitto kun himassa odottaa vielä kolme. Mitä sitten häh?
 
Alkoholistin pahin vihollinen on duuni. Kamankäyttäjät pääsevät helpommalla, kun ne eivät haise hengityksessä. Kyllä oli akoilla ilmeet kun kaupungintalolla yläasteen tettiviikolla uloshengitykseni haisi parina päivänä lyijyttömälle ysivitoselle. En tiedä arvasivatko lopulta, vai jäikö arvoitukseksi. Huoltomiehetkin sitä löyhkää kävivät ihmettelemässä. Pidättelin hengitystä ja yritin hautautua näyttöpäätteen taakse. Täysin aliarvostettu psykedeeli. Kosminen.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt on pari päivää pierettänyt aivan järjettömästi. Tuossa kun käveli pihalla, niin joka askeleella tuli sellainen pieni "silence killeri". Sen on pakko johtua noista pähkinöistä, sillä mitään muuta merkittävää muutosta ei ruokavaliossa ole ollut. Muuten ei haittaisi, mutta täytyy koittaa vältellä vastaan tulevia ihmisiä. Isommissa väkijoukoissa ei väliä olisi, sillä silloin ei välttämättä pystyisi paskan käryä paikallistamaan juuri minuun.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lokakuussa 2006 avaamani Ketonen & Myllyrinne-ketju nousi takaisin pinnalle. Se on viimeisin ketju, jonka olen Jatkoaikaan avannut. Pitää koittaa muistaa 10-vuotisjuhlapäivän kunniaksi avata jotain. Vaikka olut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös