Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 307 800
  • 66 747

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Miettikää millasta olisi Veikkausliigan selostus, jos Suomessa olisi käytössä yhtä suurella volyymilla noi hinttimäiset "taitelijanimet", vai mitä hemmekon keski- ja lempinimiä noi jotkut käyttää, niinkuin maailmalla.

"Pena tulee laidasta ja syöttää Masalle. Stigu katkaisee syötön ja passaa Väinämöiselle."
 

Ralph

Jäsen
Ja miettikää, millaista olisi selostus jos brasseilla olisi käytössä kokonimet, eikä taitelijanimiä.

"Marcos Evangelista de Moraes avaa keskelle Ronaldo de Assis Moreiralle, joka jatkaa nopeasti pystyyn Vitor Borba Ferreiralle. Tämä hakee korkealla pallolla Ronaldo Luis Nazario de Limaa, mutta pallo pomppaakin Ricardo Izecson dos Santos Leitelle. Ricardo Izecson dos Santos Leite jättää taakse ja Roberto Carlos da Silva Rocha tykittää pallon upealla kierteellä häkkiin!"
 

sinikettu

Jäsen
Ostin tänään pitkästä aikaa pari pussia karkkia urheilun kyytipojaksi. Petyin molempiin pahemman kerran. Taisi olla eka kerta noin kymmeneen vuoteen ja taitaa vierähtää vähintään toinen samanlainen ennen kun seuraavan kerran karkkihyllyille askel vie. Täytyy sanoa, etten oikein ymmärrä aikuisia ihmisiä, jotka syövät viikoittain karkkia. Lapsekasta lapsekkaiden huímojen täyttämistä, josta ainakaan minä en saa juuri mitään mielihyvää.
 

cornix

Jäsen
Ei makeaa mahan täydeltä, en mä kanssa koskaan mitään karkkipusseja osta mutta suklaalevy kestäisi jääkaapissa varmaan kuukaudenkin ellei talouden toinen osapuoli siitä kävisi rokottamassa. Noh mä tykkään pikkusuolaisesta muutenkin enemmän...

Viikon pelikielto lusittu, nyt on katu-uskottavuutta ihan ylliksi ja kylliksi varastossa. Älä mulle vittuile, oon istunut vähemmästäkin. Palstaa oli siedettävämpi kyllä nyt lukea tän samaisen viikon kun se yksi fundamentalisti nappasi kanssa kakkua. En mä omaa ääntäni niin rakasta kuitenkaan.
 

cornix

Jäsen
Lämpimät voileivät ovat myös hyvä tekosyy syödä lämmitettyä juustoa.
Kyllä vaan. Uunissa toi on hiukan vaikeempi homma vetää läskiksi mutta mikroon kun tarpeeksi ison lautasen kaivaa niin mä asettelen juustoa tarkasti mutta määrätietoisesti kilokaupalla jokaiseen leipävapaaseen spottiin lautasella.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ostin tänään pitkästä aikaa pari pussia karkkia urheilun kyytipojaksi. Petyin molempiin pahemman kerran. Taisi olla eka kerta noin kymmeneen vuoteen ja taitaa vierähtää vähintään toinen samanlainen ennen kun seuraavan kerran karkkihyllyille askel vie. Täytyy sanoa, etten oikein ymmärrä aikuisia ihmisiä, jotka syövät viikoittain karkkia. Lapsekasta lapsekkaiden huímojen täyttämistä, josta ainakaan minä en saa juuri mitään mielihyvää.

Nyt ei voi leikata mitään kohtaa pois, kun tuo on täyttä totta. Söin itsekin karkkia ja sitten rupesin miettimään mihin elämäni on menossa. Avasin oluttölkin sitten ja saatiin järkeä ja suunta elämälle.

Oikeasti söin karkkia ja onhan tälle asialle oma ketjukin täällä. Ehei, en poltellut huumeita, mutta tuli tarve tehdä jotain ja sitten aloin dokaamaan. Kunhan ensin söin karkkia, vaikka olen aikuinen ihminen.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kävin tänään ihmettelemässä ilmeisesti ihmissalakuljettajien erästä piilopaikkaa eräässä stadilaisessa kaupunginosassa. Sänkyjä oli joka puolella, erinäisten epämääräisten eritteiden haju oli toisinaan tyrmäävä sekä joistakin huoneista löytyneiden vaatemäärien perusteella voinee ajatuksen, että lähtö koitti kyseisille immeisille aikas lyhyellä varoitusajalla. Kaikenlaisessa paskassa jotkut ihmiset joutuvat nukkumaan ja elämään. Ja vielä selvennykseksi: kyseiset salakuljettajat sekä aika merkittävä osa heidän "asiakkaistaan" oli somaleja.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo mä kanssa ihmettelen tota karkkien syömistä. Yleensä en syö mitään makeaa, mutta tänään ostin Lidlistä viis tarjouksessa ollutta suklaavanukasta ja kaikki vetäsin naamariin. Hieman morkkis kyllä tuli. Alkoholista mulle ei ole ikinä tullut morkkista.

Päivällä söin Ikeassa kolme hot dogia. 50 senttiä maksoi kappaleelta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Viasatin futisstudion maali- ynnä muissa merkkimomenteissa on taustamusiikki. Nyt tiedän mitä facepalm merkitsee, todella.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ei kyl hirveesti väsytä. Aattelin skippaa pari jotain pilipali-fysiikan luentoa, niin saa nukkua ihmisten ajoille. Kyllähän mä ne tentit toki ryssin, mutta käytännössä kaikki virheet oli sellaisia, että ajattelin vaan liian jumiutuneesti ja olisin osannu. Ainakin melkein kaikki.

Mut niin, tulin vähän kärkkymään, että onko täällä luvassa jotain chat-henkistä ajanvietettä? Makeiset ei ny oikein sytytä. Tai kyllä ne sinänsä maistuu, mut ei viitti ostaa, ja sokerista jää paska jälkimaku suuhun.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Toi on jo vähän noloa... kuka syö jossain Ikean tapaisessa huonekalupuulaakissa jotain hot dogeja?


Sieltä saa niitä lihapulliakin.

50 senttiä. Käytännössä ilmaista. Lämmin nakki, vehnäjauhoa, vettä ja suolaa. Sinappi, ketsuppi ja kuivat mausteet.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Suklaata voi syödä. Okei niitä sipsejä kans. Sitten on se, kun puhutaan mässystä. Saatto olla jotain kasarikieltä eikä nuoriso semmosta tunne. Tai vanhisto.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Helpolla pääsee, kun ei noita osta, koska jos on tarjolla, niin oli mitä snacksia hyvänsä, menevät huomaamatta runsasmääräisenä ruuansulatusjärjestelmääni.
 

cornix

Jäsen
Ja tosi noloa on ylipäätään käydä Ikeassa, mutta vielä nolompaa on mennä Ikeaan vain syödäkseen siellä.
Ihan samaa mieltä sinänsä. Mutta mulle on tullut 2-3 kertaa tilanne vastaan jossa on ollut "pakkorako" mennä Ikeaan, jotain on tarvittu kotiin tosi akuutisti ja oltu marketin lähistöllä tai jotain. En mä kanssa tota ymmärrä mitenkään mutta koska en ole jaksanut autossa postailla niin oon sitten mennyt syömään siksi aikaa. Ne lihapullat uppoo kyllä, 50 sentin hot dog kuulostaa silti vaan hot dogilta vaikka halpa onkin.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Juomissa on se hyvä puoli, että sitä ei kulu paljoa huomaamattomasti.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eikö Ikea oo jossain Vantaalla tai Espoossa? Ei sinne ihan helposti ajaudu. Varovaisuutta ton maakuntamatkailun kanssa, ite kävin viime viikolla Vantaalla ja se oli pelottava kokemus. Onneks oli opas matkassa (ja matkakortissa saldoo), ite en olis puhunut niiden paikallisten kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös