Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 536
  • 66 539
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Huhheijaa, siellähän oli kovaa settiä tarjolla. Ei ollut pelkästään Jennifer Lawrencea, vaan myös sellaisia leidejä kuin Kate Upton, Alison Brie ja Yvonne Strahovski ja muita. Olen sanaton. Tämä päivä on hieno päivä ihmiskunnalle.
Tästä saikkupäivästä tuli kerta heitolla parempi. Kiitos Apple ja heidän krääsään uskovat ihmiset. Kiitos. :)
 

Bacon

Jäsen
Täytyy sanoa, että Van Basten #66:nen kokonaiset kolme viestiä aiheuttivat jokainen pientä hilpeyttä. Voi tosin myös johtua väsymyksestä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Täytyy sanoa, että Van Basten #66:nen kokonaiset kolme viestiä aiheuttivat jokainen pientä hilpeyttä. Voi tosin myös johtua väsymyksestä.

Tulin surumielelle, kun huomasin miehen/naisen(vai transsukupuolisen?) viimeisimmän viestin olleen yksi historian saatossa raportoimani viesti. Palstamme menetti juuri mahtavan persoonan, joka tullaan erityisesti muistamaan asiantuntevista kommenteistaan Pittsburgh Penguinsin kausiketjussa. Tunnen syvää syyllisyyttä ja kannan täyden vastuun omien suolaamisesta.

Van Basten #66:n erottamisen myötä palsta menetti viimeisetkin aitouden ja lempeyden rippeet. Tämä on nykyään kylmää seutua, jossa ei ole liikaa Van Basten #66:n kaltaisia toverillisia tarinankertojia. Van Basten #66 is the hero Jatkoajan keskustelupalsta needs, but not the one it deserves.
 

Bacon

Jäsen
Tulin surumielelle, kun huomasin miehen/naisen(vai transsukupuolisen?) viimeisimmän viestin olleen yksi historian saatossa raportoimani viesti. Palstamme menetti juuri mahtavan persoonan, joka tullaan erityisesti muistamaan asiantuntevista kommenteistaan Pittsburgh Penguinsin kausiketjussa. Tunnen syvää syyllisyyttä ja kannan täyden vastuun omien suolaamisesta.

Van Basten #66:n erottamisen myötä palsta menetti viimeisetkin aitouden ja lempeyden rippeet. Tämä on nykyään kylmää seutua, jossa ei ole liikaa Van Basten #66:n kaltaisia toverillisia tarinankertojia. Van Basten #66 is the hero Jatkoajan keskustelupalsta needs, but not the one it deserves.

Voi pyhän Pietarin sandaalit, mitä olet mennyt tekemään. Voi olla, ettei palstaveljet anna tätä ihan helpolla anteeksi. Etkö miettinyt Pengua, Boscoa, Wild-Chesteriä ja muita pingviinikannattajia yhtään, kun teit tuon julman tempun? Nyt he menettivät suuren persoonan joukostaan ja heidän sydämessä on suuri tyhjiö.

Van Basten #66 kertoi myös koko kansalle ehkä legendaarisimman lauseen liittyen Fleuryyn. Otan siis oikeuden laittaa sen tähän ikään kuin muistopuheeksi:

''Fleuryn olis voinnu vaihtaa mutta ei se hyvä oo mutta ihan ok.''

Aamen.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Voi pyhän Pietarin sandaalit, mitä olet mennyt tekemään. Voi olla, ettei palstaveljet anna tätä ihan helpolla anteeksi. Etkö miettinyt Pengua, Boscoa, Wild-Chesteriä ja muita pingviinikannattajia yhtään, kun teit tuon julman tempun? Nyt he menettivät suuren persoonan joukostaan ja heidän sydämessä on suuri tyhjiö.

Minulle ei taida olla muita vaihtoehtoja, kuin vähintään pienimuotoinen palstaharakiri, välttääkseni lopullisen julkisen lynkkayksen. -vetää miekan(ei sen miekan) esiin-
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Luojan kiitos kännyköiden kehittäjille ja vielä suurempi kiitos noille nuorille naisjulkkiksille, jotka riskeistä huolimatta haluavat jakaa omia kuviaan kavereilleen.

Aamen.

Lena Dunham tuomitsee hakkerin: Hän on seksirikollinen

Tämä "vuotokeissi" aiheuttaa myös toisenlaista nautintoa. Odottelinkin jo milloin se ensimmäinen naisasianainen(tässä tapauksessa vielä se muuta porukkaa selvästi epäviehättävämpi) kaivautuu esiin ja tykittää täysin yksiulotteista sekä todellisuudesta erkaantunutta tekstiä. Nyt odotetaan josko paulavesalat&rosameriläiset nappaisivat kopin tästä ja saataisiin kotimaiseen mediaankin törinää pyttyyn. Linkki iltalehden juttuun.
 
Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Aika perseestä tuollainen elämöinti noista kuvista. Kuvissa itsessään ei ole mitään pahaa, sillä ne vaan kertovat siitä, että miljoonistaan huolimatta starat ovat ihan yhtä pervoja kuin me muutkin.

Ja kaikenlainen julkisuus on noille staroille ihan yhtä tervetullutta, sillä nyt kun toistakymmentä miljoonaa silmäparia on päässyt esim. ihailemaan Jennifer Lawrencen alastonta kroppaa, tulee tuosta määrästä aika suuri osa ihailemaan häntä myös hänen tulevissa leffoissaan tuoden hänelle vielä enemmän rahaa.

Ihmettelen vaan sitä, että miksi jonkun Kim Kardashianin ja vaikkapa Paris Hiltonin varastettuja alastonkuvia hehkutetaan netissä, koska kyseiset daamithan ovat muutenkin varsin avoimesti jakaneet omia rohkeita otoksiaan vuosien ajan siellä sun täällä. Tekopyhää touhua sanon ma.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Minusta näillä julkkiksilla on täysi oikeus olla tuohtuneita, koska heidän yksityisyyttään kiistatta loukattiin hyvin törkeällä tavalla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Löytyiväthän nämä torrenttina, kun hieman etsi. Ihan kivoja kuvia, vaikka vain muutama nimi on edes tuttu.
 
Tässäkin casessa on taas ironiaa aika monella levellilä.

Toisaalta tuo sama nörttiväki joka on nyrkit pystyssä elämöinyt yksityisyydensuojasta esim. Snowdenin paljastusten yhteydessä, latailee nyt tatti pystyssä jotain neverheardien alastonkuvia eikä se yksityisyydensuoja yhtäkkiä enää niin tärkeältä jutulta tunnukaan.

Toisaalta suurin osa kuvissa esiintyneistä julkkiksista olisi saattanut kysyttäessä oletusarvoisesti kritiikittä kannattaa esim. NSA:n takaportteja, joita pidetään yhtenä mahdollisena vuodon lähteenä, sillä "eihän heillä ole mitään salattavaa".
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Uusin Kummeli on ihan vitun hirveetä paskaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viime viikolla tuli ensimmäinen tilaus SportsDirectistä ja nyt on toinen matkalla. Kerralla meni koko vaatekaappi uusiksi. Huh.

En mä yleensä tykkää shoppailla, mutta nyt innostuin kun halvalla sai. Eipähän tarvitse enää missään kuluneissa kledjuissa kuljeskella.
 

Ralph

Jäsen
Ajelin tuossa kotiopäin kun takana tullut autoilija hämmensi todenteolla. Ajoin lievää ylinopeutta taajama-alueella kun tämä Volvo-kuski ajoi aivan takapuskurissani kiinni hetken, kunnes teki rakoa ja laittoi pitkät päälle. Sitäkin kesti hetken, kunnes alkoi vilkuttamaan pitkiä valoja. Onneksi siitä tuli pian risteys, jossa hän meni kääntyjien kaistalle. Oli pakko vilkaista siinä, että kuka pelle siellä ratissa on ja tämä minulle tuntematon kaveri näytti kieltä ja ajoi pois.

Menin ihan sanattomaksi, vaikka ajoin yksin eikä minulla ole tapana puhua yksikseni.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Saatan olla väärässä, mutta ettei vaan kyseessä ollut joku Jatkiksen moderaattoreista?
Ei taatusti; ne ovat tähän(kin) aikaan illasta naisissa kaikki.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Filosofinen kysymys: mistä löytää rohkeus olla aidosti rohkea? Tuntuu, että olen sen jo melkein löytänyt ja sen löydettyäni en katuisi päätöstäni hetkeäkään mutta silti rohkeus loistaa vielä poissaoloaan. Tällä hetkellä en vielä uskalla, vaikka niin tiedän, että jos olisin hetken rohkea niin olisin sen jälkeen todella onnellinen.

Enempää en tätä nyt avaa mutta jos joku teistä onnistuu heittämään jonkun filosofisen vastauksen, jolla tämän nyt ratkaisen niin melkein pitäisi tulla henkilökohtaisesti sen jälkeen kiittämään :D
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Filosofinen kysymys: mistä löytää rohkeus olla aidosti rohkea? Tuntuu, että olen sen jo melkein löytänyt ja sen löydettyäni en katuisi päätöstäni hetkeäkään mutta silti rohkeus loistaa vielä poissaoloaan. Tällä hetkellä en vielä uskalla, vaikka niin tiedän, että jos olisin hetken rohkea niin olisin sen jälkeen todella onnellinen.

Enempää en tätä nyt avaa mutta jos joku teistä onnistuu heittämään jonkun filosofisen vastauksen, jolla tämän nyt ratkaisen niin melkein pitäisi tulla henkilökohtaisesti sen jälkeen kiittämään :D

Omasta tahdosta sen löytää. pitää päättää mitä haluaa oikeasti ja tehdä sen mukaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Filosofinen kysymys: mistä löytää rohkeus olla aidosti rohkea? Tuntuu, että olen sen jo melkein löytänyt ja sen löydettyäni en katuisi päätöstäni hetkeäkään mutta silti rohkeus loistaa vielä poissaoloaan. Tällä hetkellä en vielä uskalla, vaikka niin tiedän, että jos olisin hetken rohkea niin olisin sen jälkeen todella onnellinen.

Esitit tässä väittämän, jonka todenperäisyyttä on mahdotonta arvioida, ennenkuin väittämäsi tapahtumat ovat muuntuneet todeksi eli tapahtuneet. Kiintoisa empiirinen yksittäistapaukseen kohdentuva tutkimus tässä meillä käsillä onpi. Olepa nyt iso poika ja hoida homma kotiin, jotta saamme tutkimusaineiston kasaan ja päästään argumentoimaan oikein olan takaa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mitä on rohkeus? Kaikki esteet ovat itse "aiheutettuja"(pl. liikuntarajoitteisuus, ja osin köyhyys). Menkää ja tehkää, itse en.
 

Nick Neim

Jäsen
Pari tuntia yövuoron jäljiltä oltu kotosalla, mutta ei meinaa väsyttää sitten millään. Viikonloppukin jo alkoi omalta osalta, joten siinä mielessä ei tarvitse nukkumisen suhteen stressata. Kahdeksi on tosin parturi varattu, joten eipä tässä enää hirveän kauan ehtisi nukkuakaan. Ehkäpä menen nukkumaan vasta parturin jälkeen, tai sitten vasta illalla.

Kaiken lisäksi sain "kenkää" töistä, eli tämän kuun jälkeen ei työt jatku. Muihin, tarpeellisiin tehtäviin otetaan uudet tilalle, johtuen mun palkkaluokastani. Johan mä ehdin tuonne viisi eri työsopimusta allekirjoittaa, mutta kuudetta en siis saa. Sama opastusaika olisi mulla ja niillä uusilla, joten päättivät ottaa uudet. Saas nähdä mitä sitä keksii, ainakin ajattelin pitää hieman myöhäisen kesäloman.

Oliko tää päiväkirja? Siltä tää mun viesti vaikuttaa.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Kaiken lisäksi sain "kenkää" töistä, eli tämän kuun jälkeen ei työt jatku. Muihin, tarpeellisiin tehtäviin otetaan uudet tilalle, johtuen mun palkkaluokastani. Johan mä ehdin tuonne viisi eri työsopimusta allekirjoittaa, mutta kuudetta en siis saa. Sama opastusaika olisi mulla ja niillä uusilla, joten päättivät ottaa uudet. Saas nähdä mitä sitä keksii, ainakin ajattelin pitää hieman myöhäisen kesäloman.

Oliko tää päiväkirja? Siltä tää mun viesti vaikuttaa.

Öö, onko tuo nyt ihan laillista? Tää on kyllä vahvaa mutuilua, mutta muistelisin, että jos kirjoittaa tarpeeksi monta sopimusta peräjälkeen, muuttuu sopimus toistaiseksi voimassa olevaksi sopimukseksi. Tai ainakin avokille sanottiin näin, kun rustasi neljänne perättäisen sopimuksen. En nyt lähde vannomaan mitään, mutta kannattaahan asia selvittää ainakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös