Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 309 042
  • 66 754
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mä tiesin tän. Mä tiesin, että osa tästä porukasta tulee nouseen mua vastaan (hääh...?), kun musta tulee kingi. Vähänkö ootte kylmiä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Luuletko olevasi joku Cheek?

Iltasanomat raportoi kaikenkattavasti Cheekin keikan
. Joka biisissä on joku muu artisti vierailijana.

Onpa ainakin kerrankin kattava keikkaraportti, yleensä iltapäivälehtien keikka-"arviot" ovat vasemmalla kädellä sutaistua paskaa joka on lähetetty julkaistavaksi puoli tuntia ennen keikan loppua ja josta ei saa mitään kuvaa mitä soitettiin ja missä mentiin. Arvostan yksityiskohtaisia keikka-arvioita ja kattavia biisilistauksia, oli artisti kuka hyvänsä.

Ainuttakaan Cheekin biisiä en ole edelleenkään kuullut eikä tietysti tarvitsekaan, ellen herää aamulla, huomaa muuttuneeni 13-vuotiaaksi teinitytöksi ja osta trokarilta lippua huomiselle Cheek-keikalle. Mikäli näin ei käy, niin vältyn jatkossakin Cheek-biiseiltä.

Cheekin äänen olen sentään kuullut, elokuvateattereissa pyöri yhteen aikaan Finnairin ärsyttävä mainos, jossa Cheek höpisi joutavia. Aikamoinen nenä-ääni eli nasaali, mutta sellaiset olivat Nylon Beatin tytöilläkin ja suosio oli heilläkin suuri.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Maailmasta löytyy omituista porukkaa, jotka haluavat nähdä Cheekin livenä ja ovat valmiita siitä maksamaan.

Maailmasta löytyy omituista porukkaa, jotka haluavat nähdä TuTo:n pelejä livenä ja ovat valmiita siitä maksamaan.

Mikäpä minä olen heitä tuomitsemaan.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huomenna pitäisi viettää naapurissa Bolliksella n. 16:00-17:50 välinen aika. Toivottavasti moderni runonlausunta ei ehdi alkaa ennen kuin ehtii pois alta. Living On The Edge.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Huomenna pitäisi viettää naapurissa Bolliksella n. 16:00-17:50 välinen aika. Toivottavasti moderni runonlausunta ei ehdi alkaa ennen kuin ehtii pois alta. Living On The Edge.

Et oo tosissas? Aikaa vetää huomiseen iltapäivään, ennen jotain fckn' taideiiltamia? Kylhän tuossa nyt ehtii yhden puolilavaa tai vaiht.eht. pari pulloa laadukasta punaviiniä vetää.

Neuvo silti: Älä ota jäykkää huomenna ennen klo kuutta. Muuten menee kiville.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Et oo tosissas? Aikaa vetää huomiseen iltapäivään, ennen jotain fckn' taideiiltamia? Kylhän tuossa nyt ehtii yhden puolilavaa tai vaiht.eht. pari pulloa laadukasta punaviiniä vetää.

Neuvo silti: Älä ota jäykkää huomenna ennen klo kuutta. Muuten menee kiville.

Niin, siis pelkään että Stadikalta rupeaa kuulumaan Keekin tai jonkun lämppärin puhumista ennen kuin ehdin alta pois. Bolliksella on vain potkupalloa tiedossa mainittuna ajankohtana.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
No, sitä suuremmalla syyllä on syytä harjoitella toimintoa, joka vie tekijänsä edes hetkeksi unohduksiin maailman menosta...

Kiintoisaa on tämä kyllä sikäli, että filosofisessa katsannossahan on ollut siten, että paetakseen todellisuutta ihmiset tähän saakka ovat hakeutuneet konsertteihin. Nyt paetakseen Cheekin konsertteja ihmiset haluavat hakeutua todellisuuteen.

Elämme kovia aikoja.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä se on jätkät nyt vaan niin että Cheekki jää kakkoseksi kun repästään soimaan Matti ja Teppo greatest hits kybällä krapula-aamuna ja kuunnellaan kyyneleet silmissä kun jätkät tallaa näitä polkuja viimeiseen asti .

Nyt on kovaa kamaa, oikeasti.

Tänään muuten käppäilin huvikseni siinä Stadionin edessä kun siellä oli jotain ohjelmaa. Joku muu räppäri näytti siinä esiintyvän ja mä mietiskelin että sillä oli ihan hyviä biisejä, tai siis sellaisia suht vastaavia kuin Cheekilläkin on. Cheek on vaan niin leso ja kova uhoamaan, ÖÖÖ!!! Se vissiin on sen juttu. Itsevarmuus jne.

Joo en mä räpistä tykkää...
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Cheek on vaan niin leso ja kova uhoamaan, ÖÖÖ!!! Se vissiin on sen juttu. Itsevarmuus jne.

Joo en mä räpistä tykkää...

Ottamatta kantaa musiikilliseen antiin, Cheekin käyttäytymiskoodi on ihan normaali lahessa.

Käykääpä joskus lahessa nakkikioskilla puoli viideltä sunnuntaina aamuna, niin siellä seisoo jonossa jätkiä samanlaisella "mikäs vitun jätkä sä oot ja mitäs siinä heilut" ilmeellä. Kuuluu paikalliseen sielunelämään. Toki Cheek näitä maneereita hyvin korostaa ja tuo parhaat puolet esille.

Muualla maassa tuommoinen yleensä tulkitaan kusipäisyydeksi, itsevarmuudeksi tai mystisyydeksi. Varsinkin jälkimmäiset on Cheekin tulonlähde eli ne kaksi ominaisuutta jotka toimivat teinityttöihin parhaiten. Ensimmäisestä tulkinnasta johtuen ei taida olla hirveän suosittu 30+ vuotiaiden miesten keskuudessa tai voihan se johtua siitä että se musiikki on hirveätä paskaa.

Otin näemmä kuitenkin kantaa musiikkiin.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kateellisten panettelua.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kateellisten panettelua.

Vitun hesalaiset, tulee tänne kukkoilemaan, "mikäs vitun jätkä sä oot ja mitäs siinä heilut" ilme päälle ja kevyt leuan nosto.

Siitäs sait.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Heräsin aamulla aikaisin ja päätin että tänäänpä lähden oikein automatkalle Prismaan ostamaan sitä maankuulua PUTINJUUSTOa. Säästäminenhän minulla oli mielessä ja säästöretkelle kipaisin tuolla jenkkilohjottimellani, joka saa prismanmatkalla kulutettua nelisen litraa 98 oktaanista (onneksi matkaa on ainoastaan 10 kilometriä suuntaansa, ettei tarvitse sen kauemmas lähteä säästämään). No eihän siellä ollut kuin vitullinen määrä pitkäkilpisiä autoja pihassa ja juustolaarit tyhjillään. Onneksi oli eilen kauppaan kärrättyjä PUTINVOI pakkauksia vielä muutama jäänyt laarinperukoille (fasistikauppias oli lyönyt noihin 10 pakkauksen myyntirajoitukset), niin ostin sitten säästömielessä kaksi pakettia voita á 55s/200g. Tosin laskeskelin säästöretken jälkeen, että muistaakseni joskus viime talvena kun viimeeksi voita lituskaisesta ostin, se taisi maksaa kolmisen euroa kilolta. Säästöä siis ehkä 20s kaikkiaan. Hyvä lauantai, lisää tällaista. Tai no ei ihan hyvä kun jostain syystä tomaattilaarit (ja muutkin vihanneslaarit) huusivat tyhjyyttään, vitutti.

edit. Ja kun halusin ostaa maustamatonta jugurttia (nautittavaksi eukon keräämien mustikoiden kanssa), niin eipäs ollukkaan hyllyssä kuin maustettuja. Sekin vitutti. Mutta eniten vitutti kun siinä 1,49e/l tyhjän jugurttihyllyn edessä pönötin ja sitten rohkeuteni keräten kysyin henkilökuntaihmiseltä, että olisikohan ihan maustamatontakin myynnissä jossain, niin sepä tyrkkäs kouraan valion luomuasidofilusavitaminoitujaadajaada3€/0,7l että tuosta sulle jugurttis. Eihän sitä kehannu pistää takas hyllyyn että "ei ku miä tuota halvempaa oisin halunnu". Perkele.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Olen sitä mieltä, että mikäli Zeekin suosiossa olisi kysymys vain musiikista, näkyisi tämä räpin suosiossa laajemmin. Uskonkin, että todella harva Geekin massahurmokseen langennut on kuunnellut esimerkiksi Asaa. Palefaceltakin tiedään vain se Levanterin kullista tehty vasemmisto-cover.

Jukka Poika oli vielä vuosikymmen sitten kotonaan kannabista kasvattava ituhippi ja vaikka musiikkinsa ei ole muuttunut miksikään, tuli hänestä suosittu vasta vähän aikaa sitten jonkin televiissio-ohjelman takia.

Se positiivinen puoli näillä aristeilla on, että ovathan he nuorisolle parempia roolimalleja kuin viinan ja väkivallan kanssa sekoilevat iskelmälaulajat.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Jukka Poika oli vielä vuosikymmen sitten kotonaan kannabista kasvattava ituhippi ja vaikka musiikkinsa ei ole muuttunut miksikään, tuli hänestä suosittu vasta vähän aikaa sitten jonkin televiissio-ohjelman takia.
Jukka Poika pääse siihen ohjelmaan vasta musiikin tuoman suosion jälkeen. Se suosio kasvoi vain hieman kyseisen ohjelman jälkeen.

Toki tuo suosio oli pääosin kahden levyn aikaansaama hype.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hohhoijaa. Krapulapäivä. Eilen eksyin baariin. Tänään vaan odottelen alkoholin palamista. Ei ainakaan ennen kahtatoista haihdu. Ärsyttävästi päivä menee hukkaan. Ei yhtään ole edes huono olo, askel vaan heitti kun äsken kävin vessassa. Tää on taas niin tätä.
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Täälläkin istutaan krapulassa.. kaverin synttäreitä olin juhlimassa ja kotia ajelin taksilla neljän maissa. Vaimon ja lapsien kanssa sitten kirkkoon klo. 10, nice ja nyt koko päivän ollut ihan pöhnässä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kuinkahan moni kiivaasti Cheekin konsertteja ja niiden mediahuomiota vastustanut ja niistä valittanut nimimerkki mahtaa kuitenkin kirjoittaa alkaneesta BB-kaudesta ja kommentoida sitä?

Toinen näistä kun on pinnallista massaviihdettä ja toinen on pinnallista massaviihdettä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kuinkahan moni kiivaasti Cheekin konsertteja ja niiden mediahuomiota vastustanut ja niistä valittanut nimimerkki mahtaa kuitenkin kirjoittaa alkaneesta BB-kaudesta ja kommentoida sitä?

Aika moni. Minä en onneksi lukeudu noihin onnettomiin.

Mukava ilma tuolla ulkona ja tarkoitan tätä todella. Olen aina pitänyt enemmän sateesta kuin paahtavasta auringonpaisteesta. Ainoa huono puoli tässä vuodenajassa onkin se, että naisolennot alkavat peittämään kroppiaan säiden viilentyessä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Mukava ilma tuolla ulkona ja tarkoitan tätä todella. Olen aina pitänyt enemmän sateesta kuin paahtavasta auringonpaisteesta. Ainoa huono puoli tässä vuodenajassa onkin se, että naisolennot alkavat peittämään kroppiaan säiden viilentyessä.

Jotenkin tunnelmallista kuunnella tuota sateen kiivasta ropinaa ikkunaa vasten. Nyt voi olla ihan hyvällä omallatunnolla sisällä. Kesällä tunsin syyllisyyttä jos en aina ollut kauniilla ilmalla siitä ulkona nauttimassa. Tuntuu, että ei osaa oikein hyödyntää kesää. Olisinko voinut olla enemmän puistossa, rannalla, terdellä, pelaamassa korista, viskoos frisbeetä. Siis kaikkia noita tuli harrastettua, mutta tuntui kuitenkin, että kesä meni jotenkin ohi. Ok, olin duunista aika väsynyt, lisäksi yksi toinen häppeninki, joka päättyi valtaisaan pettymykseen, veti hieman hiljaiseksi. Siltikin uudenvuoden rakettien taas hetken päästä paukkuessa, alan odottaa tulevaa kevättä ja kesää. Jälleen kerran. Ehkäpä nyt sinne kesälomareissulle/ reissuille sitten.
 
Viimeksi muokattu:

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Jotenkin tunnelmallista kuunnella tuota sateen kiivasta ropinaa ikkunaa vasten.

Jotenkin on tunnelmallista tulla väsyneenä koulusta/töistä/opiskelupaikalta, kastua ulkona sateessa, käyttää koira ulkona joka myös kastuu läpimäräksi, kuivata tämä ihana rapainen koira ja katsoa kun koira kuraa lattiat, seinät ja matot. Rentouttavaa on myös vaihtaa kastuneet sukat ja havaita, että varpaat ovat paleltuneet sinisiksi ja itkeä uusien, pilalle kastuneiden kenkien edessä.

Paras sää on lämmin, muttei liian kuuma ja puolipilvinen taivas.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös