Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 305 505
  • 66 728

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Ja heti sattui mielenkiintoinen tapahtuma: Romanipariskunta meni ensin videoliikkeeseen ja heti tämän perään aikuisten lelukauppaan. Voikohan tästä tehdä jotain päätelmiä heidän seksielämästä?

Ostokäyttäytymisestä en saanut vielä tietoa.

Tuskinpa he mitään ostivat..
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Ja heti sattui mielenkiintoinen tapahtuma: Romanipariskunta meni ensin videoliikkeeseen ja heti tämän perään aikuisten lelukauppaan. Voikohan tästä tehdä jotain päätelmiä heidän seksielämästä?

Ostokäyttäytymisestä en saanut vielä tietoa.

Montakohan tekopeenistä mahtuu mustalaismamman hameen alle? Muutama ainakin sujahtaa luonnollisiin aukkoihin.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Onhan tää hei vähä tarpeettoman halpaa, bussilla Hml-Lahti 1e. Lahesta Mikkeliin joutuukin pulittaan jo 14e, mutta eipä sekään paha oo, kun on tottunut maksamaan ainakin pari kymppiä edes Helsinkiin menosta.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Onhan tää hei vähä tarpeettoman halpaa, bussilla Hml-Lahti 1e. Lahesta Mikkeliin joutuukin pulittaan jo 14e, mutta eipä sekään paha oo, kun on tottunut maksamaan ainakin pari kymppiä edes Helsinkiin menosta.

Nyt pitäisi vielä tietää, että mistä olet Helsinkiin matkustanut. Oletko matkustanut parilla kympillä Helsinkiin Kepasta vai PP:stä?
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Onko joku onnistunut Tinderistä bongaamaan jotain järkeviä naisia tai tyttöjä? Tänään kävin kahvilla yhden kanssa ja tosiaan ihan kahviksi jäi. Kuvien ja juttujen perusteella vaikutti ihan normaalilta nuorelta tytöltä. Sitten huomasin viiltelyjälkiä ranteissa ja totesin itselleni että tämäkin taisi olla tässä. Viiltelyjäljet ovat sen kokoluokan turn-off, ettei varmaan saisi omaa peliä edes toimimaan tiedostaessa niiden olemassaolon. Hyi vittu.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kohta lähden kohti Joensuuta, poikkeuksellisesti vasta lauantaina Ilosaareen. No, säästyypähän rahaa ja järkeä. Niin ja Jerry: tulen mulkoilemaan harvinaisen pitkäksi venähtänyttä rahastusprojektiasi erittäin kriittisellä tavalla.
 

Rämekuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Altavastaajat
Maalipallo on varmasti hieno peli. Tuli todettua, että mitään kriittistä siitä ei saa sanoa tai olet todella paha ihminen.

Linkki Wikipediaan
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Nyt pitäisi vielä tietää, että mistä olet Helsinkiin matkustanut. Oletko matkustanut parilla kympillä Helsinkiin Kepasta vai PP:stä?
Miten ihmeessä.suosikkijoukkueesta voisi matkustaa mihinkään? Ja johan tuon Hml-kohdan pitäisi Kepan kanssa antaa vihjettä sen verran, että ihmettelen ihmettelyä.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Palstan Iijokilaisin Oululainen lähetti minulle juuri viestin, jossa hän kertoo toisen Oululaisen, nyt jo bannatun, käyttäjän peniksen koosta(S, kuten pojanpoikasi t-paita). Höböö!
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä vuorokausi ranskalaisilla viivoilla:

- Herätys 9:00 ja ylös nousin 9:30
- Avopuolison lapset oli jo ylhäällä (käyvät siis meillä 3:na viikonloppuna per kuukausi) ja olivat innoissaan kun nousin jo noin aikaisin
- Päivään kun pääsin edes jotensakin kiinni niin soitto isäpuolelle josko voisi heittää meidät Ilosaareen Vekararockiin. Isäpuoli heitti.
- Klo 11:45 oltiin Ilosaaren tuntumassa valmiina menemään lapsille tärkeään Vekararockiin
- No siellä oltiin lähes tappiin saakka
- Pomputin emännän tytärtä (4v) olkapäilläni pariinkin eri otteeseen ja tyttö tykkäs
- Emännän 9v poika taas fanittaa mua, koska oon räppiäijiä ja sekin haluais olla ja olen huomannut sen matkivan mua aika paljonkin.
- No mentiin sitten Ilosaaresta hengailemaan toviksi keskustaan. Aurinkoinen sää vain puolsi tätäkin ja koko päivää noin muutenkin. Nice :)
- Isäpuoli tuli sitten meidät hakee about 17:00
- Tätä ennen selvisi, että sisko sittenkin tulee tänään meille (asuu eri paikkakunnalla). Helvetin hienoa!
- Sisko tuli kavereidensa kanssa tänne, autolla ja auto jäi mulle huomiseen saakka.
- Käytiin sitten kurvailemassa kun kerrankin oli auto käytössä
- Muksut, sisko ja eukko mukaan ja kartsalle
- Ajeltiin siellä täällä, melkein oli entisajan pilluralli meininki, muttei ihan sentään
- Siinä se kello kävi jo vaille 20 kun himaan tultiin
- Juuri vartti sitten luin ensimmäistä kertaa emännän muksuille iltasadun
- 10min ja muksut untenmailla. Tehtävä suoritettu onnistuneesti. Oli jotenkin niin jännä tilanne itselle, ettei aluksi meinannut lukemisesta juurikaan mitään tulla (ääni värisi ainakin omasta mielestä). Tässähän perhana meinaa oikeastikin aikuistua! Tai silleen, tiiättekö, kun tulitestiin joudun ja halusinkin niin kun sekin onnistui niin hemmetin iloinen olen siitä. Iso juttu kuitenkin mulle vaikka monesta varmasti tuntuu ihan mitättömältä. Koko spektaakkeli oli mulle uusinta uutta, tässä roolissa missä nyt olen
- Nyt sisko ja avovaimo istuu tuossa selän takana sohvalla ja jotain hömpöttävät, mukava kuunnella "salaa" :) Ja muutenkin hemmetin hienoa kun sisko sai kun saikin lähdettyä tänne. Sillä kun tuo lähtemisen vaikeus on kovaa luokkaa.
- Kohta alkaa pronssipeli. Se päälle, laatufutista ja pelin jälkeen nukkumaan
- Päivä oli onnistunut kaikin puolin. Erittäin onnistunut


Näin se vaan pienistäkin asioista koostuu se isompi onni ja iloisuus. Elämä on ihan kivaa kun sen oikein oivaltaa :)
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
- Päivä oli onnistunut kaikin puolin. Erittäin onnistunut

Olen iloinen puolestasi, kuvauksesi päivästä oli jotenkin niin hyväntuulisen onnellinen, että se piristi. Ei sitä aina tarvitse loma-aikana onnen koostua jatkuvasta minuuttiaikataulutetusta huvituksesta tai erittäin kalliista reissuista kaukomaille, ihan ns. tavallinen päiväkin voi olla kaikin puolin loistava. Se on toisinaan harvinaista, että ihmiset itse tajuavat nauttia arjen onnesta. Kyllähän perhe ja lapset varmasti antavat elämälle muutenkin enemmän tarkoitusta ja sisältöä.

Oma päiväni on mennyt enemmän tai vähemmän hukkaan. Huonosti nukutun yön jälkeen heräsin yhdeltätoista, roikuin pari tuntia koneella, ruokin ja lääkitsin kissat ja menin sitten hetken "torkuille" jotka kestivät lähes kuuteen asti alkuillasta. Sen jälkeen sain aikaiseksi laittaa ranskalaiset uuniin ribsien kera ja söin ne, jonka jälkeen roikuin taas koneella ja harkitsin, ehtisinkö lähikauppaan asti, joka meni klo 21 kiinni. En ehtinyt, joten luin vanhoja sarjakuvia ja pistin nyt telkkarin päälle jalkapalloa odotellessa. Kissoille laitoin ruokaa ja iltalääkitykset, oma olo on jotenkin nuutunut eikä ole nälkä.

Päivän ainoa aktiviteetti oli lopulta se, että sain varattua netitse vihdoin hammaslääkärin tarkastusajan, jota olen vältellyt hetken (vuosissa mitattuna) ja ostin itselleni bussiliput netitse Hki-Vantaalle ensi viikon Prahan reissuani varten. Ulos en asunnostani ole siis tänään poistunut lainkaan, vaikka tänään olisi ollut lähes täydellinen keli. Ei vain veto riitä.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ulos en asunnostani ole siis tänään poistunut lainkaan, vaikka tänään olisi ollut lähes täydellinen keli. Ei vain veto riitä.

Aina ei riitä, se on selvä. Itse tässä koitin puottaa erästä SSRI-lääkettä pois. Pieni annos jo alun alkaen ja puolitin sen sitten ja sitä puolikasta söin jotain viikon. No ekat 3 päivää meni hyvin, mutta seuraavat neljä päivää eli ti-pe niin voi vittu mitkä olot. Lopulta tilanne oli jo niin perseestä, että pakko oli lopettaa alasajo ja otin toisen puolikkaan eilen illalla. Tunnin päästä olin taas oma itseni. Tuona neljänä päivänä kävin kerran kaupassa, tuskissani senkin tein ja pienellä väkipakolla. Oloista en ala sen kummemmin, ellei kysytä, kertomaan, mutta niin vittumainen oli tila ettei vaan enää kestänyt. Tänään sitten otin jo suoraan kokonaisen ja olo on ollut fressi ja mieli korkealla. Vittu sanon vaan, että joskus jos pääsen eroon tuosta myrkystä niin halleluuja. Nyt ei vaan ollut sen aika eikä toisaalta periaatteessa edes tarvis ole puottaa sitä pois. Hyvin menee sen ja muutaman muun napin kanssa niin miksipä sitä sitten muuttamaan. Ajattelin vaan huvikseen koittaa tiputusta kun lääkemäärä päivässä on kohtuu kova ja se ärsyttää. No joskus toiste sitten toi pois, mutta tiiänpähän nyt ettei se maailman helpoin työmaa ole.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Tämä vuorokausi ranskalaisilla viivoilla:
...
Näin se vaan pienistäkin asioista koostuu se isompi onni ja iloisuus. Elämä on ihan kivaa kun sen oikein oivaltaa :)

Hyvä mieli tuli (tai oikeastaan vahvistui) tätä lukiessa, onneksi olkoon onnen löytämisestä.

Omalta puolelta kanssa hyvissä merkeissä lähtenyt päivä käyntiin, neitiystävän luota heräiltiin aikaisin aamulla, sitten meiksin kämpille aamiaista yms touhuilemaan. Ensimmäinen kokonainen vuorokausi tuli vietettyä yhdessä eikä tainnut olla kummallekaan mikään kovin ahdistava kokemus, eli suht lupaavalta näyttää tuo keissi. Nyt hetkellisesti tässä itekseni päkistän, mutta kohta ois ohjelmassa lähteä kesän ekalle "pidemmälle" (n 200km) pärrälenkille ja elämä tuntuu hymyilevän (varauksetta ja kautta linjan, ihmeellinen tunne).
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin ja Jerry: tulen mulkoilemaan harvinaisen pitkäksi venähtänyttä rahastusprojektiasi erittäin kriittisellä tavalla.

Olipahan todella väsyneen oloinen keikka. Toki kyseessä oli viimeinen keikka kiertueella ja saattoi se väsymys painaa lisäkseni myös bändiä. Mutta Jerry: Ei pitäisi rutiinin ihan noin paljon näkyä hommassa. Toki Layne Staleya ei voi korvata millään tavalla, mutta onhan tämä nykyinen laulaja tämän keikan perusteella väärässä bändissä väärääm aikaan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Sotien jälkeen syntynyt kansanosa on täysiä velliperseitä kaikki, minä mukaanlukien. Kaikki on nykyään helppoa ja suorastaan itsestään selvää. Pitäisi jokainen jannu ja jannutar laittaa aina 5 vuoden välein johonkin pakolliseen kuukauden työleiriin, josta ei ole mahdollisuutta saada vapautusta vaikka olisi itse Kekkonen ja siellä tehtäisiin kunnon fyysistä työtä ilman lakisääteisiä taukoja ja nykyajan mukavuuksia.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Sotien jälkeen syntynyt kansanosa on täysiä velliperseitä kaikki, minä mukaanlukien. Kaikki on nykyään helppoa ja suorastaan itsestään selvää.
Ihmiskunta ja ihmisten elintaso ei saisi kehittyä? Koska joskus "silloin kun minä olin nuori" oli kaikki huonommin ja silloin syötiin pettuleipää ja velliä ja raadettiin metsässä koko päivä? Kansan olot paranevat koko ajan, pitäisikö tätä kehitystä jotenkin estää vaan koska joskus ennen oli tosi kurjaa?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ihmiskunta ja ihmisten elintaso ei saisi kehittyä? Koska joskus "silloin kun minä olin nuori" oli kaikki huonommin ja silloin syötiin pettuleipää ja velliä ja raadettiin metsässä koko päivä? Kansan olot paranevat koko ajan, pitäisikö tätä kehitystä jotenkin estää vaan koska joskus ennen oli tosi kurjaa?

Arvasin, ettei tätä ymmärretä oikein. Tottakai saa kehittyä, mutta nykyään länsimaalainen ihminen ei osaa arvostaa oikeastaan mitään ja silti saa kaiken kuin ilmaiseksi eteen. Suurimmalla osalla maailman ihmisistä, kun olot ei ole lähellekään meidän tasoa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ihmiskunta ja ihmisten elintaso ei saisi kehittyä? Koska joskus "silloin kun minä olin nuori" oli kaikki huonommin ja silloin syötiin pettuleipää ja velliä ja raadettiin metsässä koko päivä? Kansan olot paranevat koko ajan, pitäisikö tätä kehitystä jotenkin estää vaan koska joskus ennen oli tosi kurjaa?

Pitäisikö näin internetin 25-vuotispäivänä jättää väliin "ennen sitä hiihdettiin kesät talvet kouluun tukkitöihin eikä valitettu" -keskustelu?
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Arvasin, ettei tätä ymmärretä oikein. Tottakai saa kehittyä, mutta nykyään länsimaalainen ihminen ei osaa arvostaa oikeastaan mitään ja silti saa kaiken kuin ilmaiseksi eteen. Suurimmalla osalla maailman ihmisistä, kun olot ei ole lähellekään meidän tasoa.
Sillä tavalla se maailma voi kehittyä kun länsimaalainen oppii arvostamaan jotain uutta. Eli ei opita arvostamaan asioita sen kautta, että verrattaisiin entisiin aikoihin vaan siten, että arvostetaan jotain uutta ja mullistavaa, esimerkiksi uutta syöpälääkettä joka pelastaisi koko maailman. Tämä siis karrikoituna esimerkkinä.

Se nyt on ihan sama miten jossain Afrikassa on asiat, siihen me emme voi vaikuttaa paskan vertaa. Enkä nää järkeä lähettää ihmisiä sinne tutustumaan täkäläiseen elämään ainoastaam sen takia että opittaisiin arvostamaan asioita.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
On se nyt ite saatana, kun en saa millään lähes laillisesti hankittua GuitarProta toimimaan, yrittänyt jo vaikka kuinka kauan. Poistanut ja ladannut uudestaan ja vaikka mitä, mutta ei. Kyllä muut retostelee, että sain toimimaan noin vain tai ainakin pienen säädön jälkeen. Soitan pelkästään Ukko Nooaa jatkossakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös