Ja silti olet täällä Jatkiksessa. Pitäisikö olla huolissaan vai loppuiko huuma jo?Äitini vei lapset Lappeenrantaan yhdeksi yöksi. Rouvan kanssa korkkasimme kuoharin ja otimme vaatteet pois.
Ja silti olet täällä Jatkiksessa. Pitäisikö olla huolissaan vai loppuiko huuma jo?Äitini vei lapset Lappeenrantaan yhdeksi yöksi. Rouvan kanssa korkkasimme kuoharin ja otimme vaatteet pois.
Nuolin hänet tyytyväiseksi. Nyt voi keskittyä juomaan ja kuuntelemaan musaa kun kotona ei voi kovin lujaa kuunnella.Ja silti olet täällä Jatkiksessa. Pitäisikö olla huolissaan vai loppuiko huuma jo?
Joko kuohari on juotu? Jäi niin jännään kohtaan tuo edellinen kertomuksesi.Äitini vei lapset Lappeenrantaan yhdeksi yöksi. Rouvan kanssa korkkasimme kuoharin ja otimme vaatteet pois.
Bisnes first, pleasure later.Joko kuohari on juotu? Jäi niin jännään kohtaan tuo edellinen kertomuksesi.
E: Ai tuossa olikin jo ylempänä, että vasta nyt juodaan.
Tuosta kun ottaa 50 miljoonaa maahanmuuttajaa pois, niin meneekin heti vaikeammaksi :). Ei vaan, kuulostaahan se uskomattomalta, että juuri nämä kaksi kilpailee paikasta isossa talossa.Yhdysvalloissa on lähes 350 miljoonaa ihmistä. Parhaat ehdokkaat presidentiksi ovat Joe Biden ja Donald Trump.
Punainen on tupa, mutta onko teillä perunamaakin?Ostettiin tänään kuivanmaan mökki. On kyllä hieno.
Ensi vuonna. Tänä vuonna perustetaan kasvimaa.Punainen on tupa, mutta onko teillä perunamaakin?
Onnibussilla pääsee todella edullisesti kauemmaskin tekemään vaikka päiväreissuja. Esim. Lappeenrantaan olen saanut edestakaisin lipun kympillä.Kävin äsken uusimassa museokortin, joten korkeakulttuuriin ja historiaan tutustuminen voi jatkua taas vuoden verran. Autottomana ja köyhänä olen pakotettu tekemään noita tutustumisia täällä pääkaupunkiseudulla, joten voipi olla, että jossain vaiheessa alkavat ympäryskunnissa olevat vaihtoehdot houkuttamaan, mutta toistaiseksi pysyttelen täällä.
Kaveri oli aikanaan ajanut välin Oulu-Kalajoki ja takaisin kahdella eurolla. Tosin liikennöinti rantatiellä oli silloin ihan alussa niin liekkö ollut joku markkinointitempaus.Onnibussilla pääsee todella edullisesti kauemmaskin tekemään vaikka päiväreissuja. Esim. Lappeenrantaan olen saanut edestakaisin lipun kympillä.
Kävin äsken uusimassa museokortin, joten korkeakulttuuriin ja historiaan tutustuminen voi jatkua taas vuoden verran. Autottomana ja köyhänä olen pakotettu tekemään noita tutustumisia täällä pääkaupunkiseudulla, joten voipi olla, että jossain vaiheessa alkavat ympäryskunnissa olevat vaihtoehdot houkuttamaan, mutta toistaiseksi pysyttelen täällä.
Eikö Onnibussista tule ensimmäisenä mieleen ne euron matkat? Menopaluu plus varausmaksu = 3e. Varmaan 30 reissua oon ostanut. Turku ja Tampere on siitä kivoja kun reilu kaks tuntia per suunta. Käy vaikka kuus tuntia pörräämässä kylillä. Talvella ehkä neljäkin riittää. Lahti ja Porvoo on vähän lähempänä. Lappeenrantaankin oon ostanut kaks päiväreissua, mutta oli krapula enkä jaksanut lähteä.Kaveri oli aikanaan ajanut välin Oulu-Kalajoki ja takaisin kahdella eurolla. Tosin liikennöinti rantatiellä oli silloin ihan alussa niin liekkö ollut joku markkinointitempaus.