Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Ja toki Danny, joka nuorenee joka kerta yhtyessään nuorikkoonsa.Vuoden verran joka vuosi. Paitsi se Interstellarin tyyppi.
Ja toki Danny, joka nuorenee joka kerta yhtyessään nuorikkoonsa.Vuoden verran joka vuosi. Paitsi se Interstellarin tyyppi.
Tuota sitä on aina aika ajoin hyvä miettiä. Siellä se varmaan nytkin painaa menemään että tyrät rytkyy.Ja toki Danny, joka nuorenee joka kerta yhtyessään nuorikkoonsa.
Ja toki Danny, joka nuorenee joka kerta yhtyessään nuorikkoonsa.
Tekisi mieleni kysyä, että ootko... En uskalla, tulee kuukauden kakku. Mietin vain tuota nimimerkkisi "D":n etymologiaa.Mihin Danny ei yhtyisi? Danny tai Danny D. Harmi, ettemme saa enää kokea Danny D:n ilosanomaa tällä palstalla erään nimimerkin osalta. Itse Danny on mies, joka seisoi (heheh) sanojensa takana. Danny D:n todistajista päivää, olisiko teillä hetki aikaa jutella? Kaikki Dannyt käyvät.
Minulle riitti yksi. Makaronilaatikko lähti äsken uuniin sunnuntain kunniaksi.Söin äsken kahvin kyytipoikana kaksi Runebergin torttua. Sanotaanko että yksikin olisi riittänyt.
Joo, ajattelin kun niitä myytiin tuollaisissa kahden pakkauksissa niin turha jättää yksinäistä lojumaan...Minulle riitti yksi. Makaronilaatikko lähti äsken uuniin sunnuntain kunniaksi.
Katsoitko, että kantoiko mukanaan jotain kassia tai jätesäkkiä?Helsinki ilmeisesti taas hakenut säästöjä mielenterveyspalveluista. Äsken sporaan hypättyä ihmettelin, miksi porukka on sulloutunut etuosiin ja takana istuu vain yksi, ulkoisesti ihan siisti ja rauhallinen tyyppi. Menin istumaan hänen taakseen kuulokkeet päässä ja huomasin, että kaveri höpisee jotain itsekseen, laitoin musiikin pois ja kuulin kaverin puhuvan täydellisellä suomella "olen kertonut sinulle jo tämän: leikkaan sinun kaulasi auki, laitan sinut roskikseen..." -mantraa. Tää on kyllä toden totta kaikenlaisen kansan kaupunki: toivottavasti kaveri saa apua ja jutut jäävät – ovat jääneet – puheen tasolle.
Katsoitko, että kantoiko mukanaan jotain kassia tai jätesäkkiä?
Jatketaan tätä viälä. Meillä kävi tossa ystäväpariskunta Kalakukkomaasta. Ne halus että mennään ekaks baariin missä on Mansen halvin kalja. Sanoin että sitten pitää varmaan ottaa mittari alle ja lähtee kapunkinosiin. Ei kelvannu. Pitää löytyä keskustasta. No, talutin sitten pariskunnan tähän yhteen anniskeluonnelaan. Kuvat alhaalla vessasta. Asiakkaista en ees viittiny ottaa kuvaa. Mutta semmosia 60-70v. väsyneitä setiä, ajamaton parranreuhka ja 80-luvun takki ja paskaset farkut, noin niinku vinkkinä. Veikkauksia tästä eliittipaikasta..?
Alla kuva 22 vuotiaasta, siloposkisesta asiakirjottajasta sen jälkeen kun hän on lukenu vartin tätä huikeeta, ihan kuset housuun lirauttavaa hassuttelua.
Taisi Johnny-poika tavata baarissa jonkun joka oli hassutellut ja ottanut Johnnyn kommentista itseensä.Lääkärissä. Päätä tutkitaan. Ei niinkä että onko vikaa, vaan kuinka paljo.
Söin äsken kahvin kyytipoikana kaksi Runebergin torttua. Sanotaanko että yksikin olisi riittänyt.
Jospahäntä uskaltaisi sitten taas laskea itsekin törkyä palstalle.Tänään alkavan palstan ohjelmiston huoltokatkon aikana varmaan korjataan tehdyt virheet, joissa robotti bottinen ilmoitti ikibanneista silloin ja tällöin. Onpa totta Mooses hieno homma ja chapeuta vaan.
Vähän samaa vikaa täälläkin... Kävin mä vähän kävelyllä tuossa aamupäivällä kun on tuo kaunis auringonpaiste ja pikku pakkanen. Jotain kotitöitä voisi tehdä muttei hotsita. Telkkariakaan ei viitti katsella kun ei ole mitään kovin mielenkiintoista tallennettuna. Kirjatkin on kaikki mälsiä...Vittu, mua huvita taas yhtikäs mikään...
Ai vitsit... sinä se sitten viitsit... ja osaat......
Sitten innostuin tekemään käsillä jotain... pientä, rentouttavaa väkerrystä. Aluksi sai taas vähän hakea että miten niistä helmistä nyt niitä palloja tulee. Mutta tulihan niistä lopulta kelpo palleroita.