Hippi Hiiri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Nanna Karalahti
Luen ketjun "Yhden hitin ihmeitä" nimen jatkuvasti "Yhden hiNTin ihmeitä" ja mietiskelen, kuka Jatkiksen pride-siivestä on avannut oman päiväkirjansa tänne.
Luen ketjun "Yhden hitin ihmeitä" nimen jatkuvasti "Yhden hiNTin ihmeitä" ja mietiskelen, kuka Jatkiksen pride-siivestä on avannut oman päiväkirjansa tänne.
Omat lapseni eivät ole edes noin vanhoja ja tuota keskenään harrastavat. Käyvät toki kouluaankin englanniksi. Nykynuorison puhetta ei ole tullut kuunneltua, mutta varmaan kännyköiden ansiota sekin kun kaiket päivät kuunnellaan enkkua vääntäviä "influenssereita" ja pelataan enkunkielisiä pelejä.Kuinka yleistä muuten on täällä pääkaupunkiseudulla, että sellaiset nuoret aikuiset (ikähaarukka 18 - 30 vuotta) solkkaavat englannin ja suomen sekoitusta? Olen kyllä kuullu suomen ja ruotsin sekoitusta sekä joskus myös suomen ja somalinkielen sekoitusta, mutta eniten minua hämää tuo englannin ja suomen sotkeminen keskenään.
En käy käytännössä koskaan karaokemestoissa saati että lähtisin itse lavalle ”laulamaan”. Olen kuitenkin funtsinut, että Bohemian Rhapsody olis varmaan yks vaikeimmista biiseistä vetää karaokessa. Kerran kuitenkin jollain nuuskapiknikillä eksyttiin hetkeks karaokebaariin ja kun vetäjä ilmoitti seuraavan esiintyjän esittävän Queenin Bohemian Rhapsodyn, heräsi mielenkiinto, mitäköhän sieltä tulee. Keski-ikäinen, harmaahiirulaisen oloinen nainen veti biisin ihan helvetin hienosti. Esityksen päätyttyä olikin pakko kehaista pöytämme ohi kävelleelle naiselle, että olipa hieno esitys.Tosin kerran olen nähnyt myös hyvin vedetyn Bohemian Rhapsodyn karaokessa. Joku sellainen suht spurgun oloinen jantteri yllätti aika täysin kun kävi vetäisemässä sen. Tuo olikin todennäköisesti ainoa kerta kun se kuulosti karaokessa hyvältä.
...
Tosin kerran olen nähnyt myös hyvin vedetyn Bohemian Rhapsodyn karaokessa. Joku sellainen suht spurgun oloinen jantteri yllätti aika täysin kun kävi vetäisemässä sen. Tuo olikin todennäköisesti ainoa kerta kun se kuulosti karaokessa hyvältä.
Nyt voin olla väärässäkin, mutta muistaakseni Koivusen Ari, jo ennen Idolsia, osallistui Japanissa Karaoken MM- kisoihin ja veti ainakin Bohemian Rhapsodyn, tuli kaiken kaikkiaan kolmanneksi.En käy käytännössä koskaan karaokemestoissa saati että lähtisin itse lavalle ”laulamaan”. Olen kuitenkin funtsinut, että Bohemian Rhapsody olis varmaan yks vaikeimmista biiseistä vetää karaokessa. Kerran kuitenkin jollain nuuskapiknikillä eksyttiin hetkeks karaokebaariin ja kun vetäjä ilmoitti seuraavan esiintyjän esittävän Queenin Bohemian Rhapsodyn, heräsi mielenkiinto, mitäköhän sieltä tulee. Keski-ikäinen, harmaahiirulaisen oloinen nainen veti biisin ihan helvetin hienosti. Esityksen päätyttyä olikin pakko kehaista pöytämme ohi kävelleelle naiselle, että olipa hieno esitys.
...
Nyt voin olla väärässäkin, mutta muistaakseni Koivusen Ari, jo ennen Idolsia, osallistui Japanissa Karaoken MM- kisoihin ja veti ainakin Bohemian Rhapsodyn, tuli kaiken kaikkiaan kolmanneksi.
Pitäähän sitä nuottiöljyä olla......
Karaokessa itselle turvallinen ratkaisu oli aikoinaan Kilpi - Sielut iskee tulta. Kun oli vähintään 2 promillea alla, toki.
Pitäähän sitä nuottiöljyä olla...
Purkkia suunnittelemassa on ollut Kirsti Paakkanen. Ei ihme että on edelleen hieno.Piti ihan nostalgian takia ostaa tuo klassinen sininen "Erittäin hieno Suomalainen shampoo."
Porukoilla monesti joskus ysärillä tuota oli ja onhan tuo tyylikäs purkki. Haluan Erittäin Hienon logolla olevan t-paidan.
Aina hyllyssä kaksi, toinen tervaa.Piti ihan nostalgian takia ostaa tuo klassinen sininen "Erittäin hieno Suomalainen shampoo."
Porukoilla monesti joskus ysärillä tuota oli ja onhan tuo tyylikäs purkki. Haluan Erittäin Hienon logolla olevan t-paidan.
Tuolla kattauksella tapahtuu yleensä hyviä asioita. Jos haluat pizzaa, mene pizzeriaan.Nyt on legendaarista. Tiistai ja ostin repullisen Nobelarenia. Saa nähä mihin tässä joutuu.
Jaha. Varustauduit sitten reilummin maalausurakkaan.Nyt on legendaarista. Tiistai ja ostin repullisen Nobelarenia. Saa nähä mihin tässä joutuu.