Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 299 806
  • 66 709

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
No tänään tultiin sitten mökille (kun eilen sateelta päästy). En nyt tiedä oliko tänäänkään mikään hyvä ilma lähtiä. Tuuleen niin että meinasi tukka lähteä päästä... aurinko paistaa kuitenkin. Ja oli aivan hirveä vastatuuli soutaa järven poikki mökille. Tässä veneessä, joka on lähinnä meidän taloa, ei ole moottoriakaan. No perille päästiin, sauna on kohta lämmin ja ruoka on syöty. Jos kohtpuoleen kiurauttaisi kahvit... Mutta jos saunotaan ja uidaan ensin.
 
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Juhannusruusu kukkii jo.
 

Liitteet

  • IMG_20220619_145711_HDR.jpg
    IMG_20220619_145711_HDR.jpg
    749,6 KB · kertaa luettu: 35

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jaa, Iisopin kesälomahan tässä alkoi... Mitähän kivaa sitä tänään keksisi? Siivoaisiko kaappeja...? ;-)
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Jaa, Iisopin kesälomahan tässä alkoi... Mitähän kivaa sitä tänään keksisi? Siivoaisiko kaappeja...? ;-)
Hyvää lomaa sinulle - ota rennosti....

Kaapit on pelottavia, niistä voi löytyä luurankoja. Jos ilma sallii niin suosittelen ulkoilua.
Penguin juuri lauantaiaamuna kaappejani löytääkseni yhden kadonneen neuleen, kun olin reissuun lähdössä - löysinkin...
Löysin kyllä paljon muutakin ja ymmärrän @Iisoppi n tarpeen, sillä itse(-kin) päätin vakaasti, että tänä suvena nuo kaappeihini sedimentoituneet vaatekappaleet pääsevät, kunnosta riippuen, joko vaatekeräykseen tai jätteenkäsittelylaitokselle.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen kirjoitellut aiemminkin niistä siskon tytön valmistujaisjuhlista ja mielellänihän minä niihin toki menisin mutta on tullut mutkia matkaan. Juhlathan olisi juhannuslauantaina mutta minulla on vaikeuksia päästä juhlapaikalle joka ei ole Hämeenlinnassa vaan naapurikunnassa.

Isäni ei välttämättä ole kotona tuolloin ja ei välttämättä siis pysty myöskään hakemaan minua juhlapaikalle. Eikä myöskään näemmä mitkään paikallisbussit kulje tuolloin lauantaina, koska on juhannus. Pyörällä en viitsisi mennä kun voi hikoontua juhlatamineissa. Yksi vaihtoehto on kyllä mennä junalla mutta silloinkin pitäisi kävellä täällä Hämeenlinnassa asemalle ja tuolla naapurikunnassa juhlapaikalle ja siinäkin hikoilisi. Taksilla en ainakaan pysty menemään koska se tulisi maksamaan niin paljon.

Onhan tässä mutkia matkassa. Juhlavaatteiden hommaaminen on oma juttunsa ja niihinkin tulee kyllä sitten uppoamaan jonkin verran rahaa koska pitää hommata uudet farkut, paita ja kengät. Minulla ei ole mitään oikein noista ja juhlakengätkin tosiaan pitäisi hommata. Ei sinne kai oikein lenkkareissakaan viitsi mennä.

Vähän mietityttää nuo lauantain tulevat juhlat. Kuinka niiden kanssa käy oikein.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
@vilperi
Siis kukaan ei ole menossa juhliin, joka voisi koukata sinut asemalta mukaan ja palauttaa kahvin jälkeen samaan paikkaan?
 
Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
@vilperi
Siis kukaan ei ole menossa juliin, joka voisi koukata sinut asemalta mukaan ja palauttaa kahvin jälkeen samaan paikkaan?

No, en minä oikein tiedä keitä muita sinne juhliin tulee. Tuskin kovin montaa etukäteen minulle tuttua ihmistä. Ehkä asiat selviää kun pistin ongelmasta suoraan viestiä siskolleni. Kysyin ainakin pystyisikö joku siskon perheestä tarjoamaan minulle autokyydit tuona päivänä. Ehkä asia selvinnee vielä.

Ja voisihan tuolla junalla kulkea kyllä myös mutta täällä Hämeenlinnassa on asunnoltani asemalle noin kolme kilometriä eli aika mukava matka kävellä, pitäisi sitten pystyä vaihtamaan ainakin paitaa jossain päin.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Ja voisihan tuolla junalla kulkea kyllä myös mutta täällä Hämeenlinnassa on asunnoltani asemalle noin kolme kilometriä eli aika mukava matka kävellä, pitäisi sitten pystyä vaihtamaan ainakin paitaa jossain päin.
Kai sinne juna-asemalle voisi pyörälläkin mennä?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kai sinne juna-asemalle voisi pyörälläkin mennä?

Voisi kai ja se junalla kulkeminen on varmaan sitten se minun kakkosvaihtoehtoni. Kulkee vaikka täällä kaupungissa sitten juna-asemalle tosiaan pyörällä.

Sisko pisti just viestiä että kyyti todennäköisesti myös järjestyy niin saattaa olla että stressasin taas vähän turhaankin. Isä pisti taas viestiä että voin vallan hyvin mennä juhliin noilla keväällä ostamillani kävelykengillä. Ne on kuitenkin ihan hienot vaikkei mitkään viralliset juhlakengät olekaan. Alkaa ongelmat ratkeamaan ja se on hyvä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kaapit on pelottavia, niistä voi löytyä luurankoja.
Minun kaapissahan ei tietenkään ole niitä... Paitsi kasa siellä nurkassa mutta niistä ei puhuta.

Jos ilma sallii niin suosittelen ulkoilua.
Kyllähän se sää salli ulkoilun. Kitkin vähän kasvimaata, kävin (juoksu)lenkillä, kastelin kasveja ja kukkia ja liikuin muuten vaan pihapiirissä. Välillä paistoi jopa aurinko...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kaapit on pelottavia, niistä voi löytyä luurankoja. Jos ilma sallii niin suosittelen ulkoilua.
Joskus sieltä olisi @Iisoppi voinut löytää myös minut.

Kotona. Huomenna ei-etäduunipäivä. Olisihan tuota mökille voinut vielä jäädä.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ikiaikainen ystävä kävi moottoripyörällä kylässä. Ensin tietysti mietittiin ja katseltiin pyörän kaikki jutut läpi ja sen jälkeen alettiin muistelemaan 25 vuotta vanhoja Suzuki PV -aikoja.
Kai teilläkin oli kasikymppinenå?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Katsotaan @Iisoppi kukkiiko meilläkin mökillä jussina juhannusruusu, teillä kuvien perusteella joo.

Rhodot kukkii, ja jotkut toiset kukat. Mä kun en noita tunne, tuo puutarha on veljen vaimon puuhamaa. Lähinnä yritän olla tappamatta niitä. Mun mielestä on kukkia, on puskia ja on puita.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Wille Rydman sai ainakin toistaiseksi kenkää Kokoomuksesta. Laulaakohan tuo huomenna näin kun muistelee potkujaan:

"Eilen se sattui, eilen se sattui keskellä päivää, kirkasta päivää..."

En voi tälle mitään mutta aina kun esille tulee nimi Rydman, niin aina tulee mieleen tämä:



 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
@Roger Moore nouseekohan tuo Bat & Ryyd nyt esille useammassakin paikassa? Tuleeko lisää soittoaikaa?

Mielenkiintoista seurata sivusta miten käy Willen poliitikko-uralle. Vähän vastatuulessa juuri nyt. Eikö Veijo Balzaria kans syytetty monenlaisista seksuaalisista häiriköinneistä ja aika hyvin julkisuudessa tuomittiin vaikka oikeudessa kävi esille että sinänsä tuomittavaa ei kai ollutkaan? Tuo tapaus kyllä vaikutti omaan silmääni pari astetta hämärämmältä touhulta.

Poliitikoilla ja muilla julkisuuden henkilöillä (vaikkapa Axel Smith ja alkanut kameramiehen ura..) nämä tietynlaiset sekoilut voi lopettaa hyvän uran aikaisessa vaiheessa. Toki on toisenlaisia esimerkkejäkin kuten Kanervan Ike.

Mutta Ryydmannia ei varmaan juuri nyt hymyilytä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Katsotaan @Iisoppi kukkiiko meilläkin mökillä jussina juhannusruusu, teillä kuvien perusteella joo.

Rhodot kukkii, ja jotkut toiset kukat. Mä kun en noita tunne, tuo puutarha on veljen vaimon puuhamaa. Lähinnä yritän olla tappamatta niitä. Mun mielestä on kukkia, on puskia ja on puita.
Se teitin mökki on todellinen kukkiva tölli.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyseinen kappale soi eilein Radio Rockilla aamulla. Samalla oli juttua Willen isosisästä Kari Rydmanista, joka ei ollut kovin ilahtunut aikoinaan tästä hittibiisistä.
Kari Rydman oli ilmoittanut Ylelle että hänen sävellyksiään ei saa soittaa jos Bat & Ryyd soi Ylen taajuuksilla. Yleltä oltiin sanottu että ok, ei soiteta enää sävellyksiäsi.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Parempi jättää kokoomuslaiset rauhaan, koska ei tuo sota yhtä miestä kaipaa. Keskityn tärkeämpään asiaan eli Rashomonin katseluun. Rokulipäivät ovat toisinaan ihan kivoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös