Mietin ihan samaa. Kun ensimmäinen ajatus T.Läntisestä on ”EI”, ainakin tähän asti.Pitääkö mun oikeasti alkaa tututstumaan T. Läntisen tuotantoon tarkemmin kun sitä täällä niin hehkutetaan?
Hyvä ääni Tommilla kyllä on, mutta en silti tunne minkäänlaisen fanituksen alkaneen voimistua edes tämän massiivisen "kehu Läntistä" -kampanjan vaikutuksesta.Mietin ihan samaa. Kun ensimmäinen ajatus T.Läntisestä on ”EI”, ainakin tähän asti.
En usko että tarvitsee. Kukin tavallaan. Mutta jos tahtoo niin mikä jottei. @nummenkallio nyt on oma persoonansa kun on juonut ja hän sen Länä-jutun tällä kertaa aloitti...Pitääkö mun oikeasti alkaa tututstumaan T. Läntisen tuotantoon tarkemmin kun sitä täällä niin hehkutetaan?
Tommi Läntinen Appreciation Societylle. Meitä on ehkä jopa neljä. @Sue, @Roger Moore, @-FNM-
Oli Länästä muuten mitä mieltä tahansa, niin saatanan hyvin se tuossa vetää. Yksi kovimpia vetoja suomalaisessa rockissa ikinä. Sillä saa anteeksi 30 vuotta iskelmää.
Voi kunpa Teuvo Loman pääsisi laulamaan maamme Helsingissä pelattavan liigan loppuottelun alkuun. Niin joo ei ole IFK tainnut viime aikoina finaaleihin päästä. Tämän on pakko olla syy yllä mainittuun epäkohtaan!Voi kunpa Teuvo Loman arvostelisi Liigapaidat mediassa, kuten joskus back in the days. Kyllä on huonoks mennyt nykymaailma.
Odota seuraavaan kauteen niin Jokerit on finaalissa. Siellä voi Teuvo laulaa itsellensä Loman tai vaikka yövuoron.Voi kunpa Teuvo Loman pääsisi laulamaan maamme Helsingissä pelattavan liigan loppuottelun alkuun. Niin joo ei ole IFK tainnut viime aikoina finaaleihin päästä. Tämän on pakko olla syy yllä mainittuun epäkohtaan!
Kantsii aina laittaa puhelimesta ajastin päälle, jos jotain uuniin laittaa. Varsinkin kun ryypiskelee. Muista pete toi tapa ottaa käyttöön.Ei hitto monta kertaa viikossa te yleensä unohdatte pakastepizzan tai jonkun vastaavan uuniin. Mä en kerro.
Kantsii aina laittaa puhelimesta ajastin päälle, jos jotain uuniin laittaa. Varsinkin kun ryypiskelee. Muista pete toi tapa ottaa käyttöön.
Totta muuten. Oisko joku viritettävä kello tms. parempi uunin vieressä. Semmoinen mikä pitäisi saakelin kovaa ääntä.Varmaan vaatisi sen, että puhelin on tallessa kusiringissä ryyppäämisen jäljiltä.
Lempinimi siinä kuin jokin muukin, imho....
Edit. En itse kutsuisi Tommi Läntistä Länäksi. Minusta se on alentavaa.
Selvinpäin oleminen välillä varmaan voisi auttaa asiaan jonkin verran.Ei hitto monta kertaa viikossa te yleensä unohdatte pakastepizzan tai jonkun vastaavan uuniin. Mä en kerro.
Kyllä mulla on ajastin, tai siis lasken lampaita. Sekunnin välein hyppäävät aidan yli.Kantsii aina laittaa puhelimesta ajastin päälle, jos jotain uuniin laittaa. Varsinkin kun ryypiskelee. Muista pete toi tapa ottaa käyttöön.
Länä on vitun kova. Ei mulla muuta.
Nuoruuden rock antaa anteeksi 30 vuoden iskelmät.