Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 604 327
  • 68 364

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Pitääkö mun oikeasti alkaa tututstumaan T. Läntisen tuotantoon tarkemmin kun sitä täällä niin hehkutetaan?
Mietin ihan samaa. Kun ensimmäinen ajatus T.Läntisestä on ”EI”, ainakin tähän asti.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mietin ihan samaa. Kun ensimmäinen ajatus T.Läntisestä on ”EI”, ainakin tähän asti.
Hyvä ääni Tommilla kyllä on, mutta en silti tunne minkäänlaisen fanituksen alkaneen voimistua edes tämän massiivisen "kehu Läntistä" -kampanjan vaikutuksesta.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pitääkö mun oikeasti alkaa tututstumaan T. Läntisen tuotantoon tarkemmin kun sitä täällä niin hehkutetaan?
En usko että tarvitsee. Kukin tavallaan. Mutta jos tahtoo niin mikä jottei. @nummenkallio nyt on oma persoonansa kun on juonut ja hän sen Länä-jutun tällä kertaa aloitti...

Minulle vain sattui sopivaan saumaan herran levy ja se linkittyy minulle muistirikkaisiin asioihin ja auttoi aikoinaan jaksamaan. Minulle oli aikoinaan tärkeä... juuri silloin. Ei tartte olla muille. Enkä häpeä puhua siitä ajasta kun luukutin Läntistä kun halusin...

Edit. En itse kutsuisi Tommi Läntistä Länäksi. Minusta se on alentavaa.

Viimeksi muokattu:

Glove

Jäsen

Tommi Läntinen Appreciation Societylle. Meitä on ehkä jopa neljä. @Sue, @Roger Moore, @-FNM-

Oli Länästä muuten mitä mieltä tahansa, niin saatanan hyvin se tuossa vetää. Yksi kovimpia vetoja suomalaisessa rockissa ikinä. Sillä saa anteeksi 30 vuotta iskelmää.

No joo, olinhan minä tämän kuullut (varmaan monta kertaa) mutta eipä se ole jäänyt soittolistoille. Se varmaan kertoo kaiken.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Länä on vitun kova. Ei mulla muuta.

Nuoruuden rock antaa anteeksi 30 vuoden iskelmät.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Voi kunpa Teuvo Loman arvostelisi Liigapaidat mediassa, kuten joskus back in the days. Kyllä on huonoks mennyt nykymaailma.
Voi kunpa Teuvo Loman pääsisi laulamaan maamme Helsingissä pelattavan liigan loppuottelun alkuun. Niin joo ei ole IFK tainnut viime aikoina finaaleihin päästä. Tämän on pakko olla syy yllä mainittuun epäkohtaan!

Glove

Jäsen
Voi kunpa Teuvo Loman pääsisi laulamaan maamme Helsingissä pelattavan liigan loppuottelun alkuun. Niin joo ei ole IFK tainnut viime aikoina finaaleihin päästä. Tämän on pakko olla syy yllä mainittuun epäkohtaan!
Odota seuraavaan kauteen niin Jokerit on finaalissa. Siellä voi Teuvo laulaa itsellensä Loman tai vaikka yövuoron.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tommi Läntisestä ei ole jäänyt juuri muuta mieleen kuin tämä:

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...
Edit. En itse kutsuisi Tommi Läntistä Länäksi. Minusta se on alentavaa.
Lempinimi siinä kuin jokin muukin, imho.
Mutta - muistan, kun Tommi oli "Tähdet tähdet"-ohjelmassa yhtenä kilpailijana ja jossakin musiikkikategoriassa oli vierailevana tuomarina Jannika "Tonin vaimo" B. Hän arvosteli Tommin esitystä jotakuinkin sanoilla: "... Tommi onnistuu "länättään" joka kappaleen, minkä esittää..."
Tykkäsin paskaa moisesta termistä, se oli minusta jotenkin loukkaavaa, vaikkei se varmaan ollut sellaiseksi tarkoitettu ja vaikken minä mikään Läntis-fani olekkaan - sorry.
Kuten ymmärrämme, ko. tuomari tietysti halusi kertoa, kuinka Tommi tekee jokaisesta laulamastaan kappaleesta omaleimaisen, mutta termi "länättää" oli aika paska ilmaisu...

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olin tänään taas siellä Klubitalolla päivän. Oli oikein mukava päivä ja olen mielissäni siitä että olen nyt innostunut ja myös rohkaistunut siellä käymään. Nyt on varmaan helpompi käydä siellä jatkossakin kun on vauhtiin päässyt ja talo sekä osa väestä tullut jo vähän tutuiksi.

Tänään oli ne grillibileet ja tein myös hommia keittiössä. En mitään ihmeempiä tehtäviä mutta tekemistä silti riitti. Ja onhan se mieltä ylentävää ja riemastuttavaa kun saa kommenttia että etkö sinä tulekin keittoöalalta? Katsoin vain kun nuo hommat käy sinulta heti niin sujuvasti. On mukava huomata että ne vuodet siellä entisessä työpaikassa olivat opettavaisia. Ja toivottavasti hommat onnistuu jatkossakin.

Mukava päivä oli tänään ja hommia riitti ihan hyvin. Eikä koko päivä ollut vain hommien paiskimista kun ei nyt kuitenkaan missään töissä olla. Vaan pelattiin myös mölkkyä ja kerrottiin vitsejä. Jokainen oli saanut ottaa mukaansa yhden vitsin ja sai kertoa sen muille.

Mutta niin kuin jo sanoin niin olen innoissani siitä että olen nyt alkanut käymään tuolla Klubitalolla. Se on hyvä paikka varmasti minulle ja keittiöhommia pääsen kyllä siellä jatkossakin tekemään. Alkuhan se varmasti aina pahin on mutta kun on vauhtiin päässyt niin kaikki käy jo kuin luonnostaan.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tein kävelylenkin äsken ja lenkin varrella minulla alkoi pitkästä aikaa tehdä mieli cokista lasipullosta. Onhan kai oikein testattukin että maut on lasipullossa parhaiten tallessa ja maku on täten siis parempaa. Olen itsekin tätä mieltä että cokiskin maistuu paremmalta lasipullosta juotuna kuin muovipullosta.

Joskus tulee mieliteko että pitää saada cokista vanhasta kunnon lasipullosta. No ei onneksi kovin usein tällaisia mielitekoja tule, viimeksi joskus pari vuotta sitten. Olen muutenkin kyllä onnistunut vähentämään limun juonnin määrääni.

En kyllä vaan tiedä että myydäänkö limuja enää kovin paljoa lasipulloissa? Kai tämä on ainakin jonkin verran harvinaistunut, siltä tuntuu ainakin.

No tiesin ainakin yhden kaupan jossa cokista lasipulloissa myydään myös ja tämä kauppa sijaitsi kävelylenkkini varrella joten suuntasin nokkani sinne. Muutaman pullon ostin sieltä cokista ja itse asiassa ostin näemmä koko tämän lasipullohyllyvalikoiman tyhjäksi. Kovin montaa pulloa siellä ei suinkaan myynnissä lasipulloissa ollut.

Nyt nautin kylmästä kokiksesta jossa on maut pysyneet hyvin tallessa. Etenkin kesällä tämä on nautinto.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Kun murskaa sinistä turkinpippuria ja liottaa viinaan niin tulee vihreitä drinkkejä.

Liitteet

• 20220617_182359.jpg
    20220617_182359.jpg
    767,4 KB · kertaa luettu: 95

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Nyt oli sellasta lähihistorian retro-nostalgiaa ilmassa kun YLE ajoi perjantai-illan livessään ulos Ruisrock 2012 festareilta Michael Monroe 50 v. keikan sekä PMMP:n suurhuikean vedon. Jäänyt nuo setit hyvin mieleen. Sehän siirtyi sitten Fagerholmin poikakin seuraavalle kymmenluvulle ja PMMP:n viimeisimmästä pitkäsoitosta tuli juuri niin ikään 10 vuotta.

Jotain hieman samaa ajankuvaa henkii myös YLEn huomeniltainen Olohuone. Perjantaina olivat jo Lappeen satamassa Puoli Seiskan voimin, Viipurinrinkelit ja vety-atomit vahvasti mukana. Laineen Kasperi veti pitäjän biisin livenä. Lauantain Olohuoneessa paikalla ainakin Hyrde, Hynynen ja Pakarinen.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ei me nyt sinne mökille menty kun tuo ilmanala kääntyi sateelliseksi. Sen sijaan siivottiin. Ei mikään optimi vaihtokauppa mutta saatiin jotenkin homma kuitenkin toimimaan.

K

Kiekkokatsoja

Ei oo mirriä ei. Joinakin kesinä se kyläili mun luona. Mutta nyt on tullut kesy orava terassille kyläilemään. Ei se säikähdä vaikka avaa oven taikka ikkunan. Ja hieman sille juttelenkin. Oon pohtinut, että mitä syötävää sille antaisin. Lähinnä mikä soveltuu oravan mahalle? Jotain oon kokeillut, ja kyllä se maistelee ilomielin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy