Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 307 800
  • 66 747

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kaj Kunnas selostaa latinalaistanssien SM kisoja (tulee areenasta suorana iltaan asti). Onneksi on asiantuntija vieressä selostuskopissa vaikka taisihan Kunnas TTK:hon joskus osallistuakin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tuli passi uusittua tässä toukokuussa, vähän ehkä kiehtoisi kuitenkin tehdä joku ulkomaanmatka sitten loppukesästä. Aiemmat reissut on olleet sellaisia että on otettu erikseen lento ja majoitus, mutta nyt joissain määrin jopa kiehtoisi ihan simppeli pakettimatka ja voisi olla vaan. Sukat sandaaleihin ja vyölaukku, joku hieman jopa junttimainen reissu Kanarialle voisi jopa toimia...

Ensi vuonna ehkäpä sitten Ameriikan Yhdysvaltoihin.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Oon Puumalassa syntymäpäivillä. Muut paikalla olijat ovat paikkakuntalaisia. En Lappeelaisena koe, että olisin suuren kaupungin asukas, mutta näiden juttuja kuunnellessa... Traktori sitä ja tätä.. Tuleeko kaivosta vettä. Kohta pitää kuulemma kauppaankin menne, kun lauantaina menee aikaisin kiinni. Hohhoijjaa... Pitänee juoda nopeammin olutta, jotta pääsee näihin juttuihin kiinni edes jollain tapaa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tuli passi uusittua tässä toukokuussa, vähän ehkä kiehtoisi kuitenkin tehdä joku ulkomaanmatka sitten loppukesästä. Aiemmat reissut on olleet sellaisia että on otettu erikseen lento ja majoitus, mutta nyt joissain määrin jopa kiehtoisi ihan simppeli pakettimatka ja voisi olla vaan. Sukat sandaaleihin ja vyölaukku, joku hieman jopa junttimainen reissu Kanarialle voisi jopa toimia...

Ensi vuonna ehkäpä sitten Ameriikan Yhdysvaltoihin.
Kai sentään joskus matkustat Lontooseen? MI6:n päämajahan sijaitsee siellä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Oon Puumalassa syntymäpäivillä. Muut paikalla olijat ovat paikkakuntalaisia. En Lappeelaisena koe, että olisin suuren kaupungin asukas, mutta näiden juttuja kuunnellessa... Traktori sitä ja tätä.. Tuleeko kaivosta vettä. Kohta pitää kuulemma kauppaankin menne, kun lauantaina menee aikaisin kiinni. Hohhoijjaa... Pitänee juoda nopeammin olutta, jotta pääsee näihin juttuihin kiinni edes jollain tapaa.
Puumala on paikka, jossa lappeenrantalainenkin on suurkaupunkilainen. Ja tähän hymiö.

Puumala on hieno paikka, vietin siellä kesiäni noin 40 vuotta. Silti vieläkin kerran kesässä on pakko käydä siellä. Puumala on parasta mitä Etelä-Savo tarjoaa.
 

Glove

Jäsen
Puumala on paikka, jossa lappeenrantalainenkin on suurkaupunkilainen. Ja tähän hymiö.

Puumala on hieno paikka, vietin siellä kesiäni noin 40 vuotta. Silti vieläkin kerran kesässä on pakko käydä siellä. Puumala on parasta mitä Etelä-Savo tarjoaa.
Piti nyt sitten tutkia missä Puumala on. Todennäköisesti en ole käynyt ja muutenkin tuo Itä-Suomen matkailu on aika lailla rajoittunut jääkiekon pelireissuihin. Joensuussa, Varkaudessa ja Savonlinnassa olen ainakin pelannut. Pitänee korjata asia jossain vaiheessa kun saa elämän semmoisille raiteille, että se on mahdollista.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Piti nyt sitten tutkia missä Puumala on. Todennäköisesti en ole käynyt ja muutenkin tuo Itä-Suomen matkailu on aika lailla rajoittunut jääkiekon pelireissuihin. Joensuussa, Varkaudessa ja Savonlinnassa olen ainakin pelannut. Pitänee korjata asia jossain vaiheessa kun saa elämän semmoisille raiteille, että se on mahdollista.
Puumalahan on Saimaan hienoin paikka. Isot vedet, isoja veneitä ja laivojakin jopa. Ja iso silta. Kesällä pöhinä satamassa ja yöelämä ihan samalla tasolla rantakaupunkien kanssa. Tämä johtuu siitä, että vaikka Puumala on väkiluvultaan pieni kunta, niin se on maantieteellisesti aika iso, ja siellä on paljon mökkejä. Se on myös tosi keskellä Saimaata. Kannattaa ehdottomasti käydä, kesäinen Puumala on hieno.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Puumala on hieno paikka,
Kerran olen käynyt (syksyä se oli) ja minulle ei jäänyt kovin hyvä vaikutelma. Syömässä piti käydä ja ne kaksi ravintolaa, jotka löytyi, vaikutti sellaisilta räkäliltä ettei huvittanut syödä. Ajeltiin sitten Sulkavalla ja syötiin siellä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kerran olen käynyt (syksyä se oli) ja minulle ei jäänyt kovin hyvä vaikutelma. Syömässä piti käydä ja ne kaksi ravintolaa, jotka löytyi, vaikutti sellaisilta räkäliltä ettei huvittanut syödä. Ajattelin sitten Sulkavalla ja syötiin siellä.
Laita palautetta kuntaan. Kutsuvat sinut varmasti kylään ja syöttävät ja juottavat niin perusteellisesti, ettei enää valittamista jää. Ja tähän hymiö.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Lainausta on lyhennetty

Tästä talon terassilta katselen siltaa tälläkin hetkellä.
Ole onnellinen, että olet siellä. Puumala on kesällä ihan parasta. Itse olen miettinyt, että jossain vaiheessa ostaisin jonkun pienen asunnon Puumalan keskustasta, jotta siellä voisi olla kesällä. Näin 40 vuoden ex-mökkiläisenä sinne haluaa aika palavasti. Mökki pistettiin muutama vuosi sitten rahoiksi, ja hyvin pistettiinkin, mutta siellä kirkonkylässä on ihan naurettavan halpoja asuntoja, jos sieltä haluaisi ostaa. Toki sitten sataman tuntumassa on uusia taloja, joissa sitten eri hinnat. Mutta sieltä kirkonkylältä saisi jonkun rivarinpätkän varmaan muutamalla kymmenellä tonnilla. Se olisi aika hyvä kesämökki.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ole onnellinen, että olet siellä. Puumala on kesällä ihan parasta. Itse olen miettinyt, että jossain vaiheessa ostaisin jonkun pienen asunnon Puumalan keskustasta, jotta siellä voisi olla kesällä. Näin 40 vuoden ex-mökkiläisenä sinne haluaa aika palavasti. Mökki pistettiin muutama vuosi sitten rahoiksi, ja hyvin pistettiinkin, mutta siellä kirkonkylässä on ihan naurettavan halpoja asuntoja, jos sieltä haluaisi ostaa. Toki sitten sataman tuntumassa on uusia taloja, joissa sitten eri hinnat. Mutta sieltä kirkonkylältä saisi jonkun rivarinpätkän varmaan muutamalla kymmenellä tonnilla. Se olisi aika hyvä kesämökki.
Lähes ilmaiseksi täällä asuu, mitä näitä juttuja tässä olen kuunnellut.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Puumala taitaa olla suosituimpia mökkipaikkakuntia. Myös Ville Haapasalon tukikohta hatsapuri-projektin kanssa.
Kyllä. Ihmiset, yrittäjät ja kunta ovat tehneet Puumalasta ilmiön. Sitä nykyään vaaditaan. Me vanhat kesäpuumalalaiset vain myhäilemme, ei silloin takavuosina tällaista tarvittu. Mennään vain veneellä Tiikerihaihin ja vedetään kännit. Jengi ryyppää ja panee ja kaikilla on hauskaa. Puumala oli ilmiö jo ennen kuin se oli ilmiö somessa. Luulen että nykyinen Puumala-ilmiö on ihan muuta kuin mitä se oli takavuosina.

Lähes ilmaiseksi täällä asuu, mitä näitä juttuja tässä olen kuunnellut.
Vinkkaahan mulle halvoista kämpistä :) Ostan heti.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vittu että Taylor Hawkinsin kuolema vituttaa edelleen. Yksi viime vuosien suurimpia rocktähtiä. Taylor oli niitä kavereita, jotka pitivät rockia hengissä. Taylor oli ROCK. Taylor oli puolet Foo Fightersista. Koskas rumpali on ollut puolet bändistä? Ei koskaan. Onneksi Dave Grohl on vielä keskuudessamme.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Vittu että Taylor Hawkinsin kuolema vituttaa edelleen. Yksi viime vuosien suurimpia rocktähtiä. Taylor oli niitä kavereita, jotka pitivät rockia hengissä. Taylor oli ROCK. Taylor oli puolet Foo Fightersista. Koskas rumpali on ollut puolet bändistä? Ei koskaan. Onneksi Dave Grohl on vielä keskuudessamme.
Noh, voisin ujosti Bonzo Bonhamia tarjota. Sami Kuoppamäkeä ja onhan noita, kun oikein miettii. Ei tietenkään ylenpalttisesti.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Noh, voisin ujosti Bonzo Bonhamia tarjota. Sami Kuoppamäkeä ja onhan noita, kun oikein miettii. Ei tietenkään ylenpalttisesti.
Sami Kuoppamäki ei ole kai kuollut? Tai jos on, niin on mennyt täysin ohi.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Ajoin tänään duunin takia tuhat kilometriä ja heti kun pääsin himaan, korkkasin siiderin. Olen sen ansainnut!

Noita tonnin siirtymiä tuli nuorena myyntimulkun alkuna tehtyä muutamia, enää ei ole tarjolla sellaista rahaa että lähtisin.
Levin keikatkin tuntuu vuosi vuodeltaraskaammilta, vaikka autoilun noissa on vaihtanut lentämiseen.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...
Tästä talon terassilta katselen siltaa tälläkin hetkellä.
Tuolla sillalla tuli pysähdyttyä varttitunniksi kerran kesällä varhain aamulla, kun aurinko oli noussut jo paistamaan - näky oli aika mellevä.
Olimme pojan kanssa Rautaperse-ajoa suorittamassa pyörillämme ja mulla oli vielä nuorin tytär kyydissä. Pikkuisen olivat jo väsyneet fiilikset, kun Oulusta Napapiirin ja Kuusamon kautta vitos-/kutostietä alas Ruokolahdella asti oli tultu yön selässä ja siitä aamun valjetessa kohti Mikkeliä.
Tauko sillalla tuli tarpeeseen, mutta pitkään siinä ei kuitenkaan kärsinyt taivastella, kun lähtöpaikkaan (= päätepiste) oli vielä lähes viisisataa kilsaa.
On tullut moottoripyöräilyä myöhemminkin noilla tienoilla ja "sataman" kuppilassa kahvit siemaistua nykyisen vaimoni kanssa reissatessa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Sain siirrettyä työkokeiluhaastattelun torstaiksi, johon mennessä olen toivottavasti parantunut tästä perkeleen taudista *koputtaa puuta*. Noin viidentoista kilon painoinen kivi vierähti olkapäiltäni, sillä olin pelännyt ainoan tilaisuuteni menneen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös