Yön Kärppä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät & Suomi
Kertokaapa 2000-luvun aikalaiset, että millainen suhtautuminen oli sen ajan suomalaisilla kiekkoseuraajilla Miikka Kiprusoffiin? Häntä kun ei välttämättä tuo Suomen paidan edustaminen hirveästi napannut. Kieltäytyi kaksista eri olympialaisista. Vuoden 2002 kisoihin ilmeisesti, kun ei ollut tarpeeksi otteluita alla sekä vuoden 2006 kisoihin siksi, kun oli lonkkavammaa. Oliko tuo lonkkavamma oikea vai oliko luokkaa rasmusristolaisen vamma ennen MM-kisoja? Ja olikohan 2002 kieltäytymisen taustalla se, että vuoden 2001 kisoissa Pasi Nurminen oli ykkösmaalivahti eikä hän. Hän kun ei Leijoniin luukkua halua lähteä availemaan kuten olympialaiset 2010 sen osoitti. No sehän menikin sitten niin perkeleen hyvin kuten Yhdysvallat-välierä osoitti.
Kipperistä ei koskaan tullut mitään kansan syvien rivien suosikkia. Mitähän lie hänelle nykyisin kuuluu, taitaa Helsingissä päin asua? Minä olen sen verran nuori, etten kerennyt koskaan Kiprusoffin pelejä nähdä missään, vaan YouTuben ja lehtitietojen varassa menen itse.
Nippelitieto hänestä: Hänen virallinen suku nimi on Kiprusov ja "taitelijanimi" Kiprusoff.
Kipperistä ei koskaan tullut mitään kansan syvien rivien suosikkia. Mitähän lie hänelle nykyisin kuuluu, taitaa Helsingissä päin asua? Minä olen sen verran nuori, etten kerennyt koskaan Kiprusoffin pelejä nähdä missään, vaan YouTuben ja lehtitietojen varassa menen itse.
Nippelitieto hänestä: Hänen virallinen suku nimi on Kiprusov ja "taitelijanimi" Kiprusoff.