Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 316 662
  • 66 798

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tänään aamulla alko loma. Normaalissa tilanteessa oltais jo matkalla kohti aurinkoa ja lämpöä, mutta nyt tilanne on mikä on. Kieltämättä vituttaa tää tilanne aika paljon. Jos mennään ilon kautta, niin ei tarvii kahteen viikkoon mennä töihin. Onneks viihdytän vaimon kanssa pari viikkoa ihan kotonakin.
Vuos sitten tultiin just sillon reissulta, kun nää karanteenit yms. alko iskeä päälle. Sillon lusittiin kotona pari viikkoa ja yllättävän mukavasti meni sillon.
En ois vuos sitten ikinä uskonu, että tää paska vaan jatkuu ja jatkuu, eikä mitään nopeaa ratkaisua oo ees näkyvissä, kun tartuntamäärät kasvaa päivä päivältä ja rokotteiden tuotanto tökkii käsittämättömästi.
 

Glove

Jäsen
”Projekti kissa” niminen ketju löytyy. Mun on varmaan ihan turha aloittaa ketjua ”projekti käärme” ei siihen kuitenkaan kukaan kirjoittaisi.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eikö täällä ole muka lemmikkiketjua? Minulla on myyriä - siis kontiaisia - lemmikkeinä suuri määrä. Haluaisin jakaa kokemuksia.
 

Glove

Jäsen
Ehkä jakoajasta löytyy muitakin, joilla on käärme lisko tms tai on tällaisen hankkimista.

@nummenkallio näköjään tarjoaa safkat sille sun tulevalle käärmeelle.
Myyrä olisi kyllä sopivan kokoinen eväs hieman isommille käärmeille. Aiemmille käärmeilleni syötin lähinnä hiren ja rotan poikasia. Tiikeripytonille voisi toki syöttää vaikka kaneja.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luteet on siitä kivoja lemmikkejä ettei niille tarvitse erikseen pistää mitään ruokakippoa eikä putsata hiekka-astiata, eikä ulkoiluttaa. Hitto siellä on nyt liukastakin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Laitoin taas Led Zeppelinin soimaan. Toimii aina.

Elämäni suurimpia hetkiä oli se, kun Robert Plant alkoi laulaa Whole Lotta Lovea Porissa jokunen vuosi sitten. Harvoin olen kokenut niin maagista hetkeä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Voisin heittää vastaavaksi tilanteeksi Ozzyn ja Paranoidin Hartwall Areenalla.
Kova on, mutta Ossin ja Paranoidin olen kuullut useamman kertaa. Roope Lanttu ja Zeppeliini on aika ainutkertainen tapaus.

Niin ja jos minulla on joskus poika, sen nimeksi tulee Roope. Robert Plantin mukaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Entäs toinen nimi? Roope Lanttu Nummenkallio?
Tuo nimeäminen on kyllä kova paikka, myönnetään. Nimiä on jonossa hirveästi. Tällä hetkellä nimi on Roope Nikki Liam Sebastiano.

Roope = Robert Plant
Nikki = Sixx
Liam = Gallagher
Sebastiano = Sebastiano Nela.

Nummenkallio olisi hieno sukunimi. Voisin jopa vaihtaa siihen, kun identiteettikin alkaa olla vähitellen sitä. Ja harva tajuaa, että se tulee virolaisesta höntsäjoukkueesta.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuosta tuli mieleen, että James Dean Bradfieldin isä olisi halunnut nimetä poikansa Clint Eastwood Bradfieldiksi. Äiti pisti hanttiin. Tuo olisi kyllä ollut aika kova.

Nummis tietty tietää kuka, mutta siis Manic Street Preachersin nokkamies, mikäli jonnet ei muista.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
”Projekti kissa” niminen ketju löytyy. Mun on varmaan ihan turha aloittaa ketjua ”projekti käärme” ei siihen kuitenkaan kukaan kirjoittaisi.
Minä voisin vähän kirjoitella koska minun pitkäaikainen haave on saada käärme lemmikiksi. Mies ei vastusta mutta miehen lapsi on sitä mieltä että jos tähän taloon tulee käärme niin hän ei ehkä tule. Viljakäärmeen minä haluaisin, olen tavannut sellaisia. Kuitenkaan en ole varma että olen valmis käärmeestä huolehtimaan kun ei ne mitään helppoja lemmikkejä ole. Kissa meillä on... projekti hänkin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuosta tuli mieleen, että James Dean Bradfieldin isä olisi halunnut nimetä poikansa Clint Eastwood Bradfieldiksi. Äiti pisti hanttiin. Tuo olisi kyllä ollut aika kova.

Nummis tietty tietää kuka, mutta siis Manic Street Preachersin nokkamies, mikäli jonnet ei muista.
Unohdin juuri, että sille tulevalle lapselle pitäisi löytää joku nimi Manicseistakin. Mihin sen nyt tunkisi? Myös Brett Anderson, Damon Albarn ja Jarvis Cocker pitäisi saada mukaan. Ja Frank Lampard.

Mutta Roope on selvä eka nimi. Ei voi olla pojalle suurempaa siunausta kuin syntyä Robert Plantin mukaan nimettynä.

Myös Nikki on perusteltu. Maailman kovin tukkahevari. Ja Liam, maailman ikonisin brittipoppari Fred Perryineen.

Sebastiano on sitten viittaus vanhaan kunnon takavuosien Serie A:han. Sebastiano Nela, yksi kovimpia Serie A-jyriä ikinä. Rakastan futista, mutta viime vuosina olen huomannut pyöriväni yhä enemmän nostalgiassa. Katson vanhoja Serie A-matseja ja fiilistelen. Oli se hienoa silloin. Siksi Il Grande Sebino.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Roope Nikki Liam Sebastiano Nummenkallio? Ja mie kun aina yritin nimetä lapseni siten, etten antaisi hiekkalaatikkokiusaajille teroitettuja kirveitä käteen. Mutta kukin toki tavallaan.

Minä jos saisin, tai miksipä en saisi, valita nimeni uudestaan niin se olisi Urho Erkki Ronald. Urho tulee Kekkosesta, Erkki oli isäni ja Ronaldeja ovat kaksi maailman kovinta rockrunoilijaa, Bon Scott ja Ronnie Van Zant.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mulla on viisi lasta. Jokaisen nimeäminen oli iso prosessi. Piti löytää nimi, joka ei olisi kaikista suosituin mutta toisaalta ei myöskään liian erikoinen. Sellainen, josta ei vittuilla hiekkalaatikolla. Ei mitään Ridge-Thorneja eikä Caroline-Elizabethejä. Tytöistä tuli Silja, Vilma ja Milla. Pojat on Leevi ja Lenni. Mielestäni onnistuttiin aika hyvin.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mulla on viisi lasta. Jokaisen nimeäminen oli iso prosessi. Piti löytää nimi, joka ei olisi kaikista suosituin mutta toisaalta ei myöskään liian erikoinen. Sellainen, josta ei vittuilla hiekkalaatikolla. Ei mitään Ridge-Thorneja eikä Caroline-Elizabethejä. Tytöistä tuli Silja, Vilma ja Milla. Pojat on Leevi ja Lenni. Mielestäni onnistuttiin aika hyvin.
Milla on kiva nimi. Oma naiseni on kuulkaas.

T:kirjastosetä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Bob Dylan vai Roky Ericson?
 

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olipa kämäinen lauantai. Tai en sanoisi kämäinen mutta aika yhdentekevä... en edes tiedä montako tuntia on nukuttu putkeen. Väkikin miettinyt missä olen. Unten maillahan minä. Ässätkin hävisi taas...
 

redpecka

Jäsen
Tuo nimeäminen on kyllä kova paikka, myönnetään. Nimiä on jonossa hirveästi. Tällä hetkellä nimi on Roope Nikki Liam Sebastiano.

Roope = Robert Plant
Nikki = Sixx
Liam = Gallagher
Sebastiano = Sebastiano Nela.
Olipa ylläri kun luin viestiä eteenpäin: Nikki! No tietenkin se on yhtenä siellä mutta että tulee jostain amerikkalaisen bändin basistista eikä kotikulmien rock-ikonista. Ihme touhua siellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös