Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 075
  • 66 541

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Veikkaan että joku markkinoinnista osaava henkilö lukee. Itse vihaan mainontaa ois kiva kuulla miksi sitä pakotetaan? Monta ravintolaa yms paikkaa jätän heti pois jos yksiki mainos tulee eteen. Maikkarista sanotaan et mainoksilla maksetaaan ohjelmat mut et kai siitä ole hyötyä että joudun katsomaan mainoksia jotka meneee heti "en osta" listalle?

Joitain ihmisiä tai aika paljoaki mainokset kiiinnostaa koska puhutaan Super Bowlin väliaikamainoksesta. Ikinä en ole kattonu ja oli asia mikä hyvänsä en senttiäkää laita siihe koska mainos. Yle vero ei haittaa pätkääkää kun sieltä saa katottua rauhassa. Mainostus uppoo joihinkin, firmoille ois järkevää jtättää pois henkilöt jotka ei siihen lähe.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Aika moni taitaa katsoa TLC-kanavaa, vaikka väitetään, että "emmää mut muija kattoo...".
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kuluvalla viikolla saimme kuulla suru-uutiset kahden taiteilijan Sinikka Nopolan ja Pave Maijasen kuolemista. Rauha heidän sieluilleen. Aktiivina teksti-tv:n käyttäjänä olen pannut merkille maikkarin uutisoinnit julkisuuden ihmisten poismenoista. Tälläkin viikolla toistui sama asia, kuten niin monesti aiemminkin. Nopolan kuolemasta uutisoitiin "uutissivuilla", kun taas Paavon kuolemasta kerrottiin "viihdeuutisista". Mikä määrittää ja kuka määrää saammeko lukea näistä rip-uutisista 100- vai 120-alkuisilta sivuilta. Urheilijat jättävät jäähyväisensä puolestaan 200-sivuille, mikä on ihan ymmärrettävää, vaikka tietynlaisia taiteilijoitahan hekin ovat. Toivoisin jonkinlaista selkeää linjausta kyseiseltä medialta. Touhu on epäjohdonmukaista, päämäärätöntä ja sekavaa kuin Kärppien peli. jäähy-hyväisiin.

Kyseessä on ero ns. tavallisen taiteilijan ja julkkistaiteilijan välillä. Pave Maijanen oli kaikille tuttu nimi suuressa yleisössä, Sinikka Nopola ei ihan samalla tavalla ollut, joten jutut menee eri kategoriaan.

Lista Suomen virallisista julkkiksista on luettavissa MTV3:n Helsingin toimistossa arkipäivisin klo 8-16.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jos sun lysti on niin syöpäsepä pääs, jos sun lysti on niin syöpäsepä pääs. Jos sun lysti on ja tiedät sen, niin sen varmaan myöskin näytät, jos sun lysti on niin syöpäsepä pääs.

Muuten. Myöskin on pleonasmi, kielivirhe. Sehän tarkoittaa myös myös.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Veikkaan että joku markkinoinnista osaava henkilö lukee. Itse vihaan mainontaa ois kiva kuulla miksi sitä pakotetaan? Monta ravintolaa yms paikkaa jätän heti pois jos yksiki mainos tulee eteen. Maikkarista sanotaan et mainoksilla maksetaaan ohjelmat mut et kai siitä ole hyötyä että joudun katsomaan mainoksia jotka meneee heti "en osta" listalle?

Joitain ihmisiä tai aika paljoaki mainokset kiiinnostaa koska puhutaan Super Bowlin väliaikamainoksesta. Ikinä en ole kattonu ja oli asia mikä hyvänsä en senttiäkää laita siihe koska mainos. Yle vero ei haittaa pätkääkää kun sieltä saa katottua rauhassa. Mainostus uppoo joihinkin, firmoille ois järkevää jtättää pois henkilöt jotka ei siihen lähe.
Tuohivirsuissako liikut vai miten tällainen elämäntapa oikeasti konkretisoituu? Oletko koskaan miettinyt, että siinä missä teet yhden tietoisen päätöksen olla käyttämättä markkinoinnin takia jotain tuotetta tai palvelua, saatat sitä kohden kuluttaa 99 muuta ihan tiedostamattasi ja juuri tehokkaasta markkinoinnista johtuen? Se on aina hellyttävää, kun ihmiset pitävät itseään hyvin rationaalisina kuluttajina, vaikka oikeasti tunne vie ja järki vikisee.

Mihin kuvittelet, että esimerkiksi joiden tubettajien ja muiden sometähtien tienestit perustuvat? Markkinointiin. Ne ovat aivan täynnä tuotesijoittelua, eikä ihminen nykyään edes tajua miten valtavan markkinoinnin kohteena hän on jatkuvasti. Siinä on pari tv-mainosta aika pieni pieru koko paskassa.

Ja jos oikeasti elät, kuten kerrot, niin pitäisi jäädä vaikka ne viasatin nhl-lähetykset katsomatta, kun mainostavat pirulaiset itseäänkin.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Maanantai-aamun herkässä olotilassa vierähti poskelleni melkein kyynel. Tämä on kaunista.


Avasimme teoksen, siinä hiljaa virtasi Don.

Välistä sen, löysimme paperilappusen.


Figuuri,

omena kultainen,

ja siinä kaiverrettuna, kauneimmalle.


Eeppinen, elämyksenomainen henkilökuvaus ja tyrmäävän todentuntuinen, uhkea illuusio.

 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jos sun lysti on niin syöpäsepä pääs, jos sun lysti on niin syöpäsepä pääs. Jos sun lysti on ja tiedät sen, niin sen varmaan myöskin näytät, jos sun lysti on niin syöpäsepä pääs.

Muuten. Myöskin on pleonasmi, kielivirhe. Sehän tarkoittaa myös myös.
Joo, tämä kerrottiin kirjallisessa viestinnässä, mutta olen virheellisyydestä vähän eri mieltä. Toki en myöskiniä asiatekstiin laittaisi, eli olenkin samaa mieltä, myös.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pikkuisen vaan ripuli haisee ja naiset vaihtaa vierestä paikkaa. Joku adonisko tässä pitäis olla. Pepsodenttia ja Rexonaa. Mynthonia ja Niveaa. Clearasia. Oil of Olay ja Vidal Sassoon.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Töissä avautunut taas pari asiaa. Aina kun on mahdollisuus vähänkään säästää itseään niin kannattaa säästää. En tarkoita toki mitään lusmuilua mutta esimerkiksi kärryjä kannattaa käyttää mahdollisimman paljon. Jos vain kärryjä on vapaana.

Itse toki oppinut tämän jo ajat sitten mutta vähän huvitti katsella perehdytyksessä ollutta henkilöä tänään joka väen väkisin kantoi sen melko painavan pesuainelaatikon. Sanoin hänelle kyllä että kannattaa käyttää kärryjä koska on järkevää säästää itseään aina kun se on mahdollista. En minä ainakaan pitäisi kärryjen kanssa kulkevaa laiskana vaan lähinnä fiksuna ja järkevänä. Ja nämä tuppaa olemaan usein vielä sellaisia asioita että eivät nämä vaikutukset välttämättä heti näy mutta joskus voi vaikka vituttaakin sitten kun ei osannut ajatella ergonomisemmin.

Ja sitten vituttaa sellainen asia että kun kysyin torstaina että voiko nuo melonit, banaanit, kurkut, salaatit olla tuolla ulkovarastossa kun se on luvannut pakkasen kiristyvän ulkona. Itse en ollut varma mutta oletin saavani varman vastauksen henkilöiltä joita asiaa kysyin eli paikan valituksista työntekijöiltä. No, jostain syystä minäkin sitten unohdin asian torstaina ja kun palasin tänään työpaikalle vapaiden jälkeen niin oli vastassa sitten se tieto että ne tuotteet niitä ei oltu saatu pois sieltä ulkovarastosta ja ne olivat jäätyneet.

Nyt kyllä avautui ja on ennenkin avautunut se asia että jos jotain huomaa töissä tai jos jokin asia vähänkin askarruttaa niin asia kannattaa ottaa puheeksi. Ja sitten sille asialle pitää tehdä jotain myös, riippuen tietenkin vastauksesta. Joskus on tapahtunut myös sitä että olen vain mielessä jotain asiaa ajatellut ja sitten onkin tullut eteen tilanteita että joku toinen ei huomannut tuotakaan... Ja se on ollut just se asia mikä minun mielessä oli.

Ja ei noiden tuotteiden jäätyminen ulkovarastosta nyt pelkästään minunkaan vastuulla ollut. Kaikilla se oli tiedossa että siellä on tavaraa ja jokainen olisi voinut tehdä hoksatessaan asialle jotain.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Voisko aamu paremmin alkaa? Hissi hajonnut. Junista ensimmäinen peruttu. Eikä viitsitä ilmoittaa että se seuraavakin on peruttu. Puolisen tuntia meni sitten asemalla. Ja miksiköhän mä olen mieluummin etätöissä? NIh. Tai taidan taas muuttaa ihan kaupunkiin. Metrot ja sporat kulkee.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Toista päivää OYS:ssa parantelemassa nilkkatulehdusta. Parempaan päin menossa pikkuhiljaa, niin jokohan sitä pääsis viimeistään huomenna kotia.
 

444

Jäsen
Voisko aamu paremmin alkaa? Hissi hajonnut. Junista ensimmäinen peruttu. Eikä viitsitä ilmoittaa että se seuraavakin on peruttu. Puolisen tuntia meni sitten asemalla. Ja miksiköhän mä olen mieluummin etätöissä? NIh. Tai taidan taas muuttaa ihan kaupunkiin. Metrot ja sporat kulkee.
Tai aina voi muuttaa maalle, tuonne julkisen liikenteen ulottumattomiin. Työmatkat sitten autolla silloin, kun on tarvetta. Toki joistain pikku asioista täytyy sitten tinkiä, kuten 24/7 Prismasta ja Woltin kotiinkuljetuksesta. Valintoja.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tai aina voi muuttaa maalle, tuonne julkisen liikenteen ulottumattomiin. Työmatkat sitten autolla silloin, kun on tarvetta. Toki joistain pikku asioista täytyy sitten tinkiä, kuten 24/7 Prismasta ja Woltin kotiinkuljetuksesta. Valintoja.

Kunpa olisi kaupunki ilman julkista liikennettä, 247 Prismoja ja Woltin kotiinkuljetuksia.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tai aina voi muuttaa maalle, tuonne julkisen liikenteen ulottumattomiin. Työmatkat sitten autolla silloin, kun on tarvetta. Toki joistain pikku asioista täytyy sitten tinkiä, kuten 24/7 Prismasta ja Woltin kotiinkuljetuksesta. Valintoja.
No en muuta maalle. Hyi. Käyn mökillä, se riittää. Auto on hallissa 6/7 päivää viikossa.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Palstalla ovat aika ajoin esiintyneet: muurahaiskarhu, poliisikoira, kanahaukka.
Onko niiden lisääntymiseen liityvä geneettinen perimä todellakaan edes mahdollista?

Unettomia öitä on saanut aikaan myös paholaisrausku. Wanhan testamentin mukainen mielikuvani luo eteen rauskuparan agggrressiisen coituksen, jossa femailin rauskuruppanan sielullishenkinen sekä fyysinen selkäranka jörnitään hajalle.

Maailma on pelottava paikka. En nouda enää edes mainospostia.
 
Lisäisin listaan vielä lohikäärme ja kaupan hyllyltä tutun nauta-sian.

Lahtivalaaseen suhtautumista pitänee vielä hetki miettiä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jatkosopimushuhujahan on kiva aina kuulla, eikö niin? No tänään tarjoilen sellaisen jatkosopparihuhun että tulen tämän viikon aikana vielä allekirjoittamaan nykyisen työnantajani kanssa peräti 8 kuukauden jatkosopparin!

Nykyinen työsopimus päättyy joka tapauksessa helmikuun puolivälissä ja tänään oli taas emännän kanssa puhetta asiasta ja aika iso tavoite on kuulemma että minun kanssani sorvattaisiin 8 kuukauden jatkosopimus!

Ja joka tapauksessakaan tässä ei tarvitse kauaa jännittää, sopimus allekirjoitettaneen jo tämän viikon aikana. Alan olemaan aika innoissani vaikka koskaan ei pidä nuolaista liian aikaisin. Jatkosopimus on hyvin varma asia, vain sopimuksen pituus on vielä vähän epävarma juttu. Olisin toki onnellinen jatkosopimuksesta, ja vieläpä pitkähköstä sellaisesta.

Kun oli pohjalla näin, ainoa suunta oli ylöspäin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös