Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 308 237
  • 66 750

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tuohan taisi olla se, joka haastoi Evilin vittuilukilpailuun ja hävisi liput liehuen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ainakin Evilin mielestä ja muilla mielipiteillä ei ole merkitystä.
Sinun mielipiteelläsi on merkitys. Olet tietenkin oikeassa ja minä väärässä. Namaste, kaikkea hyvää ja peace on earth.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Kauden päätösjakso The Mandaloriania vielä katsomatta, ajattelin laittaa liekkisiivet uuniin ja tuhota ne oluen kyydityksellä samalla kun yytsin sen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Callum Wilson teki maalin, tervehdin ilolla.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jotain mä meinasin vielä kirjoittaa mutta hitsi kun ei enää viitti eikä huvita. Taidan nyt käydä nukkumaan ja jatkaa huomenna uusin voimin tuottamaan uusia juttuja... Good night!
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kauden päätösjakso The Mandaloriania vielä katsomatta, ajattelin laittaa liekkisiivet uuniin ja tuhota ne oluen kyydityksellä samalla kun yytsin sen.

Tiesitkö, että monet luulee katselleensa mandaloriania, mutta oikeasti ovatkin tsiiganneet klementoriania tai satsumoriania? Näin joulunaikaan ne yleensä on klementoriania mitä on tarjolla.
 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Duuniasiaa.

Teen nykytyötäni vain ja ainoastan rahan takia. Koulutusta vastaavaa duunia, mutta ei vaan kiinnosta. Ihmiset duunissa ovat mukavia ja ovat tyytyväisiä panokseeni, mutta itse tunnen kuolevani sisäisesti tässä duunissa. Liksa on hyvä ja varmaan jatkaisin määräaikaisen jälkeen jos jatkoa tarjotaan

Mä tiedän mitä haluan. Pyrin siihen, haku päällä. Opiskelut menin miten menin, nyt osuu nilkkaan, vaikka motivaario on tapissa.

Hetken teinkin tätä duunia, mutta se ei mennyt ihan nappiin. Olin itse hukassa ja sivurauteilla. Yksityiselämässä ja esim. nukkumisen kanssa. Mokasin ja putosin hepan selästä. Nyt on halu takaisin konin kyytiin, olen voittanut ongelmat, mutta saanko enää mahdollisuutta.

Mä oikeasti haluan vaan tehdä duunia, joka innostaa ja joka tekee yhteiskunnalle hyvää.

Tuli tajunnan virtaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Työ on työtä. Siitä saa rahaa, että voi sitten vapaalla tehdä asioita joista tykkää.
 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Työ on työtä. Siitä saa rahaa, että voi sitten vapaalla tehdä asioita joista tykkää.

Näinhän se, en kiellä. Vituttaa vain kun tietää, että olisi duuni, missä kokisi tekevän hyödyllistä työtä liksan vastineeksi, eikä vain suorittaa minimejä.

Noh, mä yritän hoitaa itseni sinne.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jotain mä meinasin vielä kirjoittaa mutta hitsi kun ei enää viitti eikä huvita. Taidan nyt käydä nukkumaan ja jatkaa huomenna uusin voimin tuottamaan uusia juttuja... Good night!
Laita mulle jotain pikkutuhmaa. Kamala kapula ja mujja ala millekkää...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Voiko olla parempaa krapula-aamua kun pari lonkeroo, Avara Luonto ja piiitkä suihku...?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Pitkä ja harras suukuorma isotissisen mulattimimmin kanssa? Vai onks mulattikin nykyään kiellettyjen sanojen listalla?
@Iisoppi n ottasin ennemmin, mutta kun se nimenomaan sano notta en saa käyttää sen tissejä tyynynä. Itkin sitten itteni uneen.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
@Iisoppi n ottasin ennemmin, mutta kun se nimenomaan sano notta en saa käyttää sen tissejä tyynynä. Itkin sitten itteni uneen.
Älä ole Johnny murheissasi. Tuo, ettet saa käyttää tissejä tyynynä, johtuu tietysti vain siitä, että @Iisoppi nukkuu vatsallaan. Luulen, että saat ihan yhtä hyvät unet siinä sen tinzen päällä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jos saa olla utelias, niin kummakos mallin mukaan nuo kuvan piirakat on tehty?
Kyllä ne varmaan oman mallilla on tehty kun minä ne tein.

Noitahan pitää itsekkin vääntää ens viikolla. On meinaan oikeesti hienoja, joten pakko rohjeta pyytämään malliksi? Karjalainen malli oli aikanaan, ja tuotokset @Sämppäri n tasoa. En tiiä paraneeko vaihtamalla, niin siksi pelaisin mielellään varman päälle ja kysyn, tuletko?
Ei nyt kyllä ehdi... On vähän kiireitä kun "joulu on jo ovella"... Tai jotain. Mutta onnea yritykseen nykyisellä mallilla. ;-)
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Älä ole Johnny murheissasi. Tuo, ettet saa käyttää tissejä tyynynä, johtuu tietysti vain siitä, että @Iisoppi nukkuu vatsallaan. Luulen, että saat ihan yhtä hyvät unet siinä sen tinzen päällä.
Pylly kelpaa. Taas.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos saa olla utelias, niin kummakos mallin mukaan nuo kuvan piirakat on tehty?

Nyt varovasti, karjalanpiirakoiden mallin kysely saatetaan nykyaikoina tulkita jopa seksuaaliseksi häirinnäksi.

 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Nyt varovasti, karjalanpiirakoiden mallin kysely saatetaan nykyaikoina tulkita jopa seksuaaliseksi häirinnäksi.

Jos näin kerran on, täten nöyrimmät anteeksipyyntöni, @Iisoppi; tarkoitukseni ei ollut tietenkään loukata ketään.
Ja toisaalta, onhan se jokaisen oma asia, millä mallilla mitäkin tekee... niin kuin nyt minäkin donitsit....
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
On taas ollut tänäkin vuonna hieno joulukuu. Joulukuu on heittämällä yksi vuoden parhaimpia kuukausia, jos ei jopa paras! Itse joulu tulee nyt olemaan varsin karsittu ja moni tärkeäkin perinne loistaa poissaolollaan, kuten haudoilla käyminen, saunominen ja jopa lahjojen avaaminen.

Sen sijaan joulun valmistelusta ei karsittu pois mitään muuta kuin vähensin runsaasti lahjojen ostamista. Joulun valmistelu on kuitenkin sisältänyt kaikki tutut jouluruokien valmistamiset ja leipomiset. Nyt olisi ollut tarpeen karsia myös keittiöhommia mutta enhän minä toki sellaista... Vaan ehkä jopa lisäsin vähän erilaisten ruokien ja herkkujen duunaamista. No, onneksi on se pakastin!

Joulussa hienoa on toki myös se itse joulujuhla verraton mutta jo tenavasta lähtien olen tykännyt koko joulukuusta joulun valmisteluineen. Hommia riittää mutta koska olen innokas keittiö-alan työntekijä muutenkin niin lähinnä vain pidän kokkaamisesta ja leipomisesta. Ainoastaan se tiskaaminen on kurjaa ja siivoaminen. Tänä vuonna en kyllä mitään perusteellisempaa joulusiivousta teekään.

Sen pitemmittä puheitta, vielä tänään hihat käärittävä ylös ja paiskittava hommia joulun eteen. Vähän joululauluja soimaan ja töihin. Tänään paistan lanttulaatikot ainakin, minulle siitä tulee ehkä se vahvin joulun tuoksu.

Hyvää 4. adventtisunnuntaita! Nautitaan tästä joulun valmisteluiden loppukiristäkin!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hovimäen neloskausi menossa. Sanotaanko että hyvän kolmoskauden loppupuoliskon jälkeen ihan ei samalla tasolla olla, mutta hyvin etenee yhä.

Onhan tässä pientä huumorilinjaa näiden näyttelijöiden suhteen. Axel Inbergiä on esittänyt sama näyttelijä siitä asti kun hahmo oli joku reilu parikymppinen ja nyt näissä viimeisen kauden jaksoissa ikää taitaa olla 90 vuotta ellei enemmänkin. Ei tässä muuta, mutta näyttelijä on joku 35v niin aika vahvat kummelifiilikset tulee tuosta ylinäyttelystä ja maskeerauksesta.

Muutenkin kyllä erikoista linjaa on vedetty kun joillain hahmoilla on sama näyttelijä ties miten pitkään ja maskeerauksen avulla on saatu näyttämään vanhemmalta, mutta sitten joidenkin kanssa tämä ei ole onnistunut. Toki ei siinä, onhan esim. Tapani Perttua kiva katsoa Wilhelm Lindhofin roolissa vaikka ei siinä nuoremmassakaan mitään vikaa ollut.

Eipä tässä montaa jaksoa enää jäljellä ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös