Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 314 215
  • 66 797

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Youtube tyrkyttää päiväkotimainoksia. Vihjaako se, että mun pitäs mennä semmoseen vai pitäisikö tässä alkaa vielä lisääntymään, että Touhulalle riittää asiakkaita? Muutenkaan niillä ei taida algoritmit olla ihan kohdillaan kun ovat mulle mainostaneet esimerkiksi raskaustestejä ja pikkuhousunsuojia.

Youtubeahan voi käyttää Googlen tunnuksilla, niin algoritmit voi mm. poimia Googlen hakuhistoriasta kaikenlaista. Itelläkin tulee joskus ties mitä tappeja ja nahka-asuja ehdotuksiin.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Youtube tyrkyttää päiväkotimainoksia. Vihjaako se, että mun pitäs mennä semmoseen vai pitäisikö tässä alkaa vielä lisääntymään, että Touhulalle riittää asiakkaita? Muutenkaan niillä ei taida algoritmit olla ihan kohdillaan kun ovat mulle mainostaneet esimerkiksi raskaustestejä ja pikkuhousunsuojia.

Se on tätä nykypäivän tasa-arvoa, miehille libressejä, naisille aseita ja muunsukupuolisille "another danish guyta". Maailma muuttuu Eskoseni...minä silti en.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mua harmittaa Maantietovisa. Tykkäisin muuten, mutta sehän on pelkkä nopeusvisa
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Mua harmittaa Maantietovisa. Tykkäisin muuten, mutta sehän on pelkkä nopeusvisa
Sama vika. Maantieto ollut aina lempiaineita koulussakin ja helvetin hyväkin olen vielä siinä. Mutta mukaan en ikinä kerkiä. Nytkään ei ollut uutta valtiota visassa, kun kävin kurkkaamassa. Aina myöhässä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään tuli tehtyä riisipiirakoita ekaa kertaa. Vittu että tuli rumia. Jäis kaupan hyllyyn. Mutta hyvää oli, se on pääasia.

Ei musta leipuria tuu.
 

Liitteet

  • 20201219_135000.jpg
    20201219_135000.jpg
    124,1 KB · kertaa luettu: 162

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
No eihän noi ole kaukana munkaan kokeiluista, mutta maku ratkaisee kaiken. Oli ilmeisesti valmis taikina? Mä yritin omia ruisjauhoista tehtynä. Olivat maulta hyviä voin kanssa, esteettisesti aivan kammottavia,
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Aika samalta nuo näyttävät kuin minun tekemäni. En ole kyllä muutamaan vuoteen kokeillut.

Minä kävin äsken hakemassa joulukuusen. Vielä kun saisi tuohon laitettua valot niin pääsevät lapset koristelemaan tuon muuten.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Aika samalta nuo näyttävät kuin minun tekemäni. En ole kyllä muutamaan vuoteen kokeillut.

Minä kävin äsken hakemassa joulukuusen. Vielä kun saisi tuohon laitettua valot niin pääsevät lapset koristelemaan tuon muuten.

Onko tontulle tarvetta hiukan myöhemmin?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Sama vika. Maantieto ollut aina lempiaineita koulussakin ja helvetin hyväkin olen vielä siinä. Mutta mukaan en ikinä kerkiä. Nytkään ei ollut uutta valtiota visassa, kun kävin kurkkaamassa. Aina myöhässä.
Maantieto oli kivaa niin kauan kun piti osata sanoa missä on mikäkin maa ja mikä on pääkaupunki. Sitten kun tuli puhetta mannerlaatoista ja muusta oikeasta asiasta päätin mennä tekemään jotain muuta.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään tuli tehtyä riisipiirakoita ekaa kertaa. Vittu että tuli rumia. Jäis kaupan hyllyyn. Mutta hyvää oli, se on pääasia.

Ei musta leipuria tuu.
Piirakat jees, mutta käytä nyt hyvä mies leivinpaperia. Kauhean näköinen toi uuninpelti tossa kuvassa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Youtube tyrkyttää päiväkotimainoksia. Vihjaako se, että mun pitäs mennä semmoseen vai pitäisikö tässä alkaa vielä lisääntymään, että Touhulalle riittää asiakkaita? Muutenkaan niillä ei taida algoritmit olla ihan kohdillaan kun ovat mulle mainostaneet esimerkiksi raskaustestejä ja pikkuhousunsuojia.
Tänään tuli tehtyä riisipiirakoita ekaa kertaa. Vittu että tuli rumia. Jäis kaupan hyllyyn. Mutta hyvää oli, se on pääasia.

Ei musta leipuria tuu.
Ihanhan nuo on näkösiä. Olikos se rva sämppäri karjalanlikkoi, jolta mallin sait?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minä kävin äsken hakemassa joulukuusen. Vielä kun saisi tuohon laitettua valot niin pääsevät lapset koristelemaan tuon muuten.
Ja isälle jouluolutta.

Kaadoithan kuusen itse? Haithan naapurin metsästä?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään tuli tehtyä riisipiirakoita ekaa kertaa.
Kyllähän noista tunnistaa mistä on kyse. Ei todellakaan hullumpi saavutus ekaksi kerraksi.

Ei musta leipuria tuu.
Harjoitus tekee mestarin... tai enpä olisi niin varma. Mutta taidot saattaa parantua kun kokeilee monta kertaa. Tuossa liitteessä on vuosien harjoittelun tulos... Riisipiirakoita Iisopin vääntämänä.

Maanantaina olisi taas sellaisen parin sadan piirakan urakka äidin kanssa edessä. Siinä kyllä saa pinnaa venyttää äärimmilleen. Äidin kuuluisat joulupiirakat pitää vaan saada tehtyä. Sanoin hälle että pitää sitten maskia koko ajan. Kehtas haistatella mulle hometta... En kyllä tosissani ollut mutta välillä pitää (leikkisästi) muistuttaa että nyt ollaan kriisissä... Koronakriisissä. Mieskin on varmaan tyytyväinen kun saa loman alun kunniaksi anopin päiväksi kyläilemään...
 

Liitteet

  • Piirakat.png
    Piirakat.png
    449,1 KB · kertaa luettu: 112

Telemarketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Toivottavasti tulevissa U-20 MM-kisoissa ei ole sama "jäähylaulu" kuin vuosi sitten Tshekissä. Onnea vaan kaikille joilla se alkoi nyt soimaan päässä. Mulle kävi niin tänään, kun oli kaverin kanssa puhetta viime kisojen huippuhetkistä. Ihan oikeesti...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös