Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 510
  • 66 539

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nyt taisi @Breeze Harbour ottaa taas vähän liian pahasti itseensä, kun kokee itsensä taiteelliseksi ihmiseksi. Valitettavasti se vaan on omienkin useiden kokemuksien perusteella niin, että "taiteilijoiden" kanssa on helvetti vaikeampi tulla toimeen normaalissa kanssakäymisessä. Tottakai jokainen ihminen kohdataan yksilönä, mutta pyydäppäs tuota samanlaista kohtaamista siltä "taiteilijalta". Kyllä se sieltäpäin tulee se "sinä olet alempiarvoinen etkä tiedä mistään mitään, koska minä olen sentään taiteilija". Sitten mennään vielä pidemmälle kun aletaan olemaan tekemisissä taiteilijan jälkikasvun kanssa, se se vasta on jotain ihan uskomatonta. Jos et muuten usko @Breeze Harbour niin kuuntele PMMP:n kappale taiteilia.

En oo lukenut ketjua taaemmas joten en edes tiedä mistä on puhe, mutta puutun tähän viestiin, jonka voin valitettavasti todentaa paikkansapitäväksi, koska olen virallisesti taiteilija (mitä tämä sitten tarkoittaakaan, mutta on taiteellisia töitä, taiteellista työtä ja eikö ole niin että "taiteellinen" kuulostaa ihan vitun tyhmältä? naurettavinta tässä on, että joskus pentuna oikein pyrin tähän ja nyt kun elin on ketunraudoissa niin on vähän hankalampi fiilis, joo että ihan terveisiä vaan sinne valtion taidetoimikuntaankin vitun mulkut, sen yhden läskinhän mä suututin niin pahasti että kerjuulle lähtö ei ole kaukana). Me ollaan paskiaisia järjestään. Jatkoaika on jonkinlainen turvasatama tuosta hullusta maailmasta, jossa ei järjen valoa juuri näy. On poikkeuksia, mutta harvemmassa, ja ne on ajettu jonnekin hevon kuuseen.

Taiteilija on sellainen, jonka paskaa äiti vähän turhan pitkään tarkasteli potassa ja kehuu lapsensa aikaansaannosta edelleen.

En muuten ole "taiteellinen luonne" tai no olen muija siitä on huomauttanut eikä niin kehuvaan sävyyn. Vituttaa. Niin joo ja sitä vielä että ei se ihan niin mene kuin olette kertoneet, tämä "taiteilijuus". En kerro miten koska en viitsi. Tulkaa nyt tähän joku aggressioimaan jotain teille tyypillisen älykästä. Tänäänkin pitäisi töitä tehdä. En kyllä viitsisi. Oikeastaan tämän viestin voisi leikkaaliimata kohtaan X. On jo sen verran sumeaa menoa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Joku aika sitten joku linkkasi videon siitä Ylöjärven jääkiekko-ottelusta, jossa katsoja hyppäsi alas katsomosta. Muistaako kukaan kuka mitä häh missä ketjussa sen laittoi?

Mille naurat juuri nyt? -ketju.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Joku aika sitten joku linkkasi videon siitä Ylöjärven jääkiekko-ottelusta, jossa katsoja hyppäsi alas katsomosta. Muistaako kukaan kuka mitä häh missä ketjussa sen laittoi?

Täältä löytyy video, vaikket sitä kysynytkään, mutta kunnon tyyliin vastaan vaikkei kysyttykään:

 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Ensimmäiset sanat uudella läppärillä eetteriin. Ostin kun vanha alkoi hidastella, eikä huvita palkata meediota manaamaan valokuvia ja tiedostoja sinisen savuverhon tuolta puolen.
Helvetin halpa Lenovon Chromebook Lenovo Chromebook S345 14&quote; kannettava (musta) - Chromebookit) Tää on 14 tuumaa ja sen verran kevyt, että tulee otettua helpommin matkalle mukaan kuin edellinen, raahattava Samsung, joka on 17.tuumaisena korvannut pöytäkoneen. Vallan hyvin sinänsä palveli.
Eikä siinä vielä kaikki! Oli myös pakko ostaa tavikengät. Nää sain Timberlandin Forumin myymälän muuttomyynnistä: 5552R Ek Storm Chelsea Dark Brown | Footway
No jo on pitkä linkki... Nuo tuntuu jalassa saappailta! En ole sitten intin saapastellut, muutamaa pakollista kumisaapaskeikkaa lukuun ottamatta. No, olen tyytyväinen.
Julkaisuvapaa heti.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ensimmäiset sanat uudella läppärillä eetteriin. Ostin kun vanha alkoi hidastella, eikä huvita palkata meediota manaamaan valokuvia ja tiedostoja sinisen savuverhon tuolta puolen.
Tämähän olisi kuulunut tehdä oikeaoppisesti kirjoittamalla tietokoneketjuun "Hello world!"
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tässä on tämän vuoden joulukortti-viritelmäni... kuusia. Ei noista nyt koskaan tule sellaisia (niin hienoja) kuin askartelulehdissä näyttää. No näillä mennään...
 

Liitteet

  • IMG_20201208_201523.jpg
    IMG_20201208_201523.jpg
    604 KB · kertaa luettu: 116

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
MISSÄ ON VUODEN JATKOAIKALAINEN 2020 -ÄÄNESTYS? MIETIN LENKILLÄ, KEITÄ ÄÄNESTÄN JA MISSÄ JÄRJESTYKSESSÄ.
Heimo25 saa myötätuntoääneni. Sitä on rankastu viesteistään lähes yhtä kovalla prossalla kun mua.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hienoja ovat kuitenkin. Minulla jäisi tekemättä.
No kiitti! Jotain pitää aina yrittää. On tullut tavaksi tehdä joulukortit itse. Kyllähän sitä tekee kun saa idean josta voi työstää kortteja. Voisin melkein sanoa että tykkään askartelusta mutta vihaan liimaisia sormia. Joten homma on aikalailla "fifty-sixty"...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Valitettavasti se vaan on omienkin useiden kokemuksien perusteella niin, että "taiteilijoiden" kanssa on helvetti vaikeampi tulla toimeen normaalissa kanssakäymisessä.
No niin, tunnen minä yhden taiteilijan. Hän on kyllä varsin maanläheinen eikä yhtään tärkeä. Hänen kanssaan on mukava kylillä jutella kun tapaa... kun hän on hävittämässä lupiineja tai kotiloita. Ei kyllä korosta itseään yhtään vaan kyselee toisen kuulumisia ja kertoo kylän uutisia. Hän kuitenkin on saanut taiteilija-apurahan ja teoksia löytyy ainakin Kiasman, Lahden taidemuseon, Pyhäniemen kartanon ja Iisopin kokoelmista. Ehkä hän on joku oikea taiteilija...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
No niin, tunnen minä yhden taiteilijan. Hän on kyllä varsin maanläheinen eikä yhtään tärkeä. Hänen kanssaan on mukava kylillä jutella kun tapaa... kun hän on hävittämässä lupiineja tai kotiloita. Ei kyllä korosta itseään yhtään vaan kyselee toisen kuulumisia ja kertoo kylän uutisia. Hän kuitenkin on saanut taiteilija-apurahan ja teoksia löytyy ainakin Kiasman, Lahden taidemuseon, Pyhäniemen kartanon ja Iisopin kokoelmista. Ehkä hän on joku oikea taiteilija...

Tässä on järkeä. Eilinen kannanottoni oli siten värittynyt, että joudun kestämään näitä tiettyjä tyyppejä.
 
K

Kiekkokatsoja

Pystyyköhän sillä koronarokotteen mukana tulevalla sisään asennettavalla mikrosirulla maksamaan lähimaksuja? Vituttaa kantaa lompakkoa mukana, niin helpottaisi mukavasti elämää, kun ostokset pystyy maksamaan vaikka katsomalla maksupäätettä.
Saa nähdä. Mutta jos pystyy, niin toivottavasti ei rokoteta pakaraan. Se olisi pöljän näköistä, kun ihmiset hinkkaavat hanuriaan maksupäätteeseen.
 

444

Jäsen
No niin, tunnen minä yhden taiteilijan. Hän on kyllä varsin maanläheinen eikä yhtään tärkeä. Hänen kanssaan on mukava kylillä jutella kun tapaa... kun hän on hävittämässä lupiineja tai kotiloita. Ei kyllä korosta itseään yhtään vaan kyselee toisen kuulumisia ja kertoo kylän uutisia. Hän kuitenkin on saanut taiteilija-apurahan ja teoksia löytyy ainakin Kiasman, Lahden taidemuseon, Pyhäniemen kartanon ja Iisopin kokoelmista. Ehkä hän on joku oikea taiteilija...
Mulla on erikoinen lukihärö. Aina toisinaan luen pitkästä tekstistä satunnaisen sanan väärin ja koko teksti muuttuu vähän absurdiksi. Nyt luin moneen kertaan, että tämä tuttusi hävittää lupiineja tai kattiloita. Mietin, että on kyllä erikoinen tyyppi. Miksi kukaan hävittäisi kattiloita? Kattila lives matter.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös