Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 308 075
  • 66 747
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Phil Anselmo. Aloin siis kuunnella Panteraa vasta noin 10 vuotta sitten. Jostain syystä oli minulle ihan vierasta musiikkia. Niin joo, Phil. Aina puhutaan veljeksistä, mutta ilman laulajaa bändistä ei ikinä olisi tullut niin iso kuin siitä tuli. No joo, yksi murha teki siitä vielä tunnetumman.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hieman onnekseni rauhoittunut pääkoppani tänään eilisestä. Eilen kävinkin jokseenkin ylikierroksilla ajattelun tasolla. En tiedä kuullostaako tämä ihan soopalta mutta tarkoitan sitä että eilen pyöri jo liiankin kanssa mielessäni vain tuo korona ja eilen työpaikallani tapahtuneet muutokset todella lyhyessä ajassa. Olin kyllä eilen jostain syystä todella väsynytkin. Niin kuin jo epäilin niin taisivat nuo muutokset uuvuttaa minuakin ekstra paljon.

Mitään ihmeempiä ylilyöntejä en tehnyt vaan ylikierrokset näkyivät lähinnä vain suht asiallisissa kirjoituksissa muutamaan eri paikkaan ja siinä että nukuin viime yönä jokseenkin huonosti. Alkuyön nukuin hyvin mutta unta ei riittänyt kuin johonkin puoli neljään asti aamuyöllä. Sitten valvoin tunnin pari ja nukuin sen jälkeen seitsemään. Tuonne Yöketjuun jo kirjoittelinkin nukkumisestani. Sitä Suomen peliä en yöllä onnekseni katsellut kuin pienen hetken verran. Aamulla katselin sitten loput matsista.

Olen herkkä ihminen luonteeltani ja reagoin aika vahvasti tällaisiin asioihin. Tässä voi tilanne työpaikalla pahimmassa tapauksessa pysyä vaikeahkona pitkään ja jopa vaikeutua entisestään. Parhaimmassa tapauksessa koronat jää tähän yhteen tartuntaan ja siitä selvitään näillä toimilla. Tätä täytyy toivoa ja melkein jopa rukoilla asian puolesta.

Mutta parasta olisi jos pystyisin olemaan murehtimatta etukäteen mahdollisista käänteistä työpaikallani. Se auttaisi jatkossa nukkumisessanikin, varmasti. Väsynyt en kuitenkaan tälläkään hetkellä ole, sillä nukuin kahdet päikkärit tänään päivällä.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kyllähän se on mukavaa käydä ostoksilla Punaisen Ristin Kontissa. Kahdet housut, takki ja kengät mukaan 45 euron hintaan. Halpaa oli
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Koronahöpinästä ei saa kuin pahan olon. Tässä ei tunnu pian edes tietävän miten päin kuuluisi olla. Olen aidosti iloinen että Ässille tulee kahden viikon tauko kotipeleistä huomisen Sport-ottelun jälkeen.

No mulla on vinkki: Yritä noudattaa turvavälejä ja käytä maskia suositusten mukaan. Muuta et oikein voi tehdä ja se riittää.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kävin ekaa kertaa tällä sesongilla kattomassa Veikkausliigaa paikan päällä. Kyllähän tuo futis on perkeleen maagista iltavalaistuksessa. Suosittelen kaikille lämpimästi.

KUOPIO 3 HELSINKI 2
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Muistatteko Kirjoittelijan? Palstalla tuntuisi olevan monta ketjua, johon Kirjoittelija pääsisi hyvin hämmentämään.
Yritin muistella, mikä oli Kirjoittelijan viimeinen viesti ennen isoista ovista lentämistä, mutta ei kyllä muistu mieleen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tiedoksi vaan että täällä jossain Lahden seudulla sataa ihan hitosteen vettä. Koko peltikatto raikaa ja jos se ei tästä laannu niin musiikin hiljennettyä kuulokkeista ja kun käyn nukkumaan niin korvatulpille, "rakkaille" keltaisilla eareille on töitä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
On kyllä hyvä fiilis kun saa salilla tehtyä maastavedossa henkilökohtaisen ennätyksen. 140 kiloa nousi peräti viisi kertaa ylös.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
No mulla on vinkki: Yritä noudattaa turvavälejä ja käytä maskia suositusten mukaan. Muuta et oikein voi tehdä ja se riittää.
Voit ja edellä kerrottu ei riitä. Ehkä tärkein, pese käsiäsi riittävän usein.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
On kyllä hyvä fiilis kun saa salilla tehtyä maastavedossa henkilökohtaisen ennätyksen. 140 kiloa nousi peräti viisi kertaa ylös.

Eli kaljakopan kantaa kevyesti kaupasta auton takaluukkuun. Hyvä. Tuli mieleen, että paljonkohan mulla lähtisi maasta vetäen? Ei mitään käsitystä, varmasti todella vähän.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ulkona alkoi sataa. Tulee hyvä mieli kun kuuntelee pisaroiden ropisevan ikkunalaudalle ja itse on sisällä vällyjen välissä lämpimässä. On tullut aina.

Ässät voisi voittaa tänään Sportin.

Mä oon muuten ollut voittamassa Sportia. Junioreissa. Ässiä vastaan en muista että olisi pelattu, mutta Tepsiltä tuli pataan todella rumasti. Täällä ei sada. Vaan ei paistakaan.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mä oon muuten ollut voittamassa Sportia. Junioreissa. Ässiä vastaan en muista että olisi pelattu, mutta Tepsiltä tuli pataan todella rumasti.

Joskus kolmesataa vuotta ja -10kg sitten, kun vielä kiekkoa jaksoin pelata, niin pääsin pelaamaan merkityksellisiä otteluita juurikin Tepsiä sekä Ässiä vastaan. TPS oli vastassa aluesarjan finaalissa ja seuraavana vuonna Ässät pronssiottelussa. Voitettiin molemmat ottelut, joten kahtena vuotena peräkkäin saatiin kausi päättää voitettuun mitalliin.

Siirtyminen näistä aluesarjan peleistä CSM tasolle ei sitten enää mennytkään aivan yhtä hohdokkaasti, mutta ei siitä sen enempää.
 

Glove

Jäsen
Mä oon muuten ollut voittamassa Sportia. Junioreissa. Ässiä vastaan en muista että olisi pelattu, mutta Tepsiltä tuli pataan todella rumasti. Täällä ei sada. Vaan ei paistakaan.
Minäpä oon tehny Ässiä vastaan maalin Turkuturnauksessa, olisko ollut 1986. Sain kiekon viivassa ja ajattelin vetää kovan lämärin. Laukaus oli kuitenkin ihan paska, mutta meni kolmen pompun jälkeen maalivahdin patjan yli alanurkkaan. Sportia vastaankin taidettiin pelata C- tai B-junnuissa, matseista ei ole kyllä minkäänlaisia muistikuvia.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Minäpä oon tehny Ässiä vastaan maalin Turkuturnauksessa, olisko ollut 1986. Sain kiekon viivassa ja ajattelin vetää kovan lämärin. Laukaus oli kuitenkin ihan paska, mutta meni kolmen pompun jälkeen maalivahdin patjan yli alanurkkaan. Sportia vastaankin taidettiin pelata C- tai B-junnuissa, matseista ei ole kyllä minkäänlaisia muistikuvia.

Mä en oo tehnyt maalia kuin HPK:ta vastaan. Rannari siniviivalta ja maalivahti imuroi sen aika tyylikkäästi sisään. Silloin oli se ääliömäinen lämäyskielto. Ei pakit maaleilla juhlinut. Tosin ei muutenkaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Lämäyskielto... kuulostaapa nynnyltä.

Semmoista se oli silloin. Täyttä paskaa. Se oli kai alle 12-vuotiailla. Mitä junnuja silloin ollaan, D? Eipäs kun E. Miten se nyt menee, A 18-20, B 16-18, C 14-16, D 12-14, E 10-12, F 8-10, G 6-8. Jotenkin noin. En tiedä miten on nykyisin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pää on tyhjä... Mikään ei ole ihmettänyt, naurattanut, itkettänyt, avautunut tai ei avautunut. Numeroa ei viitsi kasvattaa ja vitsejä ei juuri nyt ole kerrottavana. Dokumentit on tylsiä eikä koronasta ole mitään sanottavaa. Kasvit ei enää kasva eikä miehen lapsi ketuta. Täytyy tyytyä olemaan hiljaa.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Totta muuten toi korona ja mukana hengaaminen. Harmi ettei mennyt läpi, mutta sellaista se välillä on. Suomessa etenkin, jossa on ilmeisen tiukka toi katsastuskäytäntö.
Totta muuten toi korona ja mukana hengaaminen. Harmi ettei mennyt läpi, mutta sellaista se välillä on. Suomessa etenkin, jossa on ilmeisen tiukka toi katsastuskäytäntö.

Päivitystä katsastustilanteeseen, kun tiedän että et ole unta saanut koko viikkona kun asia on mieltäsi painanut.

Nyt on autossa leima ja 160e piti mekaamikolle antaa että hitsasi reiät umpeen ja teki muitakin poppaskonsteja.

11. vuosi tuolla lähtee koslalla lähtee liikkeelle. On muuten edelleen eka autoni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös