Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 410
  • 66 539
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Eilen Helsingistä Vimpeliin. Tänään Sotkamoon. Huomenna Kärsämäki ja taas Vimpeli. Reisumieheks syntynyt mä vainen, kun paljain jaloin kierrän maailmaa...
Matkalta tarttuuko mukaan taas nuori nainen,
kartuttamaan banskun seksikkäiden muistojen kokoelmaa?

*hymiö*
 
@redpecka: Ei rööki pala sarjassa enää. Vanhoina hyvinä aikoina oli jokunen poikkeus. Kari tietty joukon ykkönen siinäkin. Seppokin joskus veti röökin Barbaarin tiskillä, näin joku väitti ja muistelin itsekin.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Lucky Lukekin lopetti joskus ja alkoi heinänkortta vieroituksissaan puree. Jolly Jumper sanoikin tästä jotenkin nasevasti joskus jotain. Toivottavasti Luken lakko on kumminkin pitänyt kun tuskin näinä päivinä enää sarjakuvissa blaadata saisi.
Viimeisimmässä lukemassani Lucky Lukessa kaupungin pormestari pisti itse sikariksi ja samanlaisesta hienosta lootasta tarjosi Luckylle heinänkortta, Lucky kieltäytyi ja sanoi yrittävänsä lopettaa senkin.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Uuno Turhapuro armeijan leivissä on omalla tavallaan hyvä. Jollain tasolla ainoa joka on jokseenkin kestänyt aikaa, lähinnä se menee sellaisena inttihuumorina.

Joo kyllä tämä paras tästä leffasarjasta on, mutta rehellisyyden nimissä se ei ole vielä paljon se.

No on siinä sentään Ulla Taalasmaa ja Ensio Itkonen sivuroolissa.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Ilmeisesti @banaaninviljelijä on pitänyt minua kuin poikanaan, @Czescku kummipoikanaan ja @Breeze Harbour pikkuveljenään. Jatkoaika-perheestä jää puuttumaan enää äiti. Oma valintani tuohon rooliin olisi @Iisoppi, joka ihmettelee meikäläisen tapaan kasveja ja luontoa.

Eikös sulla ole vielä @Johnny B. Goode pervoja puhuvana setänä, joka ilmaantuu aina kutsumatta sukujuhliin juomaan viinaa (vaikkei sitä olisikaan tarjolla), puhumaan rivoja ja puristelemaan perseitä?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Juon viinaa ja kuuntelen Oasista. Ministä paikattiin tänään rengas. Rakas Mini on taas kunnossa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
On kyllä käsittämätöntä, miten rakas tuosta autosta on tullut. Mini on kolmas ihan oma autoni, sitä ennen oli muutama vanhempien omistama auto, Mersuja ja ranskalaisia. Mutta tuntuu siltä että näiden itse omistamien autojen kanssa rakkaus vain syvenee. Foordi ja Volvo olivat rakkaita molemmat, mutta luulen, että Mini on silti rakkaampi. Ja näiden autoon kiintymisten piti olla naisten juttuja.
 

redpecka

Jäsen
Jep, Maarit Salin. Tekisipä paluun vielä sarjaan!



Ai että on mukava katsoa tällaisia vanhanajan puumia. Itte olisin lassena vienyt ton jo kämpille.

Se mitä tänä koronakeväänä olen nyt ottanut tubesta tsalkkarit haltuun niin ihmettelen miksi kaikilla tytöillä on niin pienet tissit. Tämä antaa vääriä signaaleja aa katsojille ja bee koekuvauksiin hakeville naisen aluille. Mutta jos olet +40 roolihahmoinen henkilö sinulta odotetaan isoja rintoja. Vai oonko tehnyt väärät päätelmät. En ole tsalkkari asiantuntija.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
On kyllä käsittämätöntä, miten rakas tuosta autosta on tullut. Mini on kolmas ihan oma autoni, sitä ennen oli muutama vanhempien omistama auto, Mersuja ja ranskalaisia. Mutta tuntuu siltä että näiden itse omistamien autojen kanssa rakkaus vain syvenee. Foordi ja Volvo olivat rakkaita molemmat, mutta luulen, että Mini on silti rakkaampi. Ja näiden autoon kiintymisten piti olla naisten juttuja.
Tästä tuli ihan dokumenttikin joskus, siinä vaan muistaakseni se mies osoitti rakkauttaan muiden autoja kohtaan.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Salkkareista puheen ollen, alkuaikojen Ismo ei välttämättä menisi läpi tänä päivänä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Piti sitten IFK:n voiton kunniaksi käydä hakemassa pienet keskiviikkotissuttelut. Kolme olutta (värisuora Stadin Panimoa) ja siideri, niin ei tästä kai mene ihan rappiolle vielä. Strongbow oli tarkoitus ottaa, mutta Lidlissä oli vain tyhjä laatikko siinä kohtaa, niin poimin jonkun vissiin Lidlin oman tuotteen. Hyvi vittu kun pahaa, makeat siiderit on saatanasta ja tämä vielä huono sellainen. Onneksi on vielä yksi olut jäljellä tuon jälkeen.

Sentencediä olen kuunnellut aika vähän, mutta tämähän on ihan hyvää kakkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös