Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 572
  • 66 539

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Onks tää ketju vähän niinkuin uus kalsarikänniketju?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hei @Smitty#41 , oot kirjotellut paljon tänne palstalle erinäisiä asioita, mutta Papa-JohnJohn on bongannut paljon tietyntyyppisiä viestilöitä. Setä kysyykin nyt ihan vilpittömästi että onko veli puutteessa...?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF

Glove

Jäsen
Kyllä ja parasta elämässä on se, että kaikki suunnitelmat joutuu tasaisin väliajoin laittamaan uusiksi ja kaikkeen ei voi itse vaikuttaa.
Niin joutuu. Minäkin tässä mietin, että mitä tekisin isona? Tuskin ainakaan alan rakentamaan omakotitaloa, kun ei ole perhettäkään, joka semmoista tarvisi. Pitääkin alkaa miettimään asioita, mitä ei halua tehdä niin lopuksi jää jäljelle ne asiat mitä haluaa tehdä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hei @Smitty#41 , oot kirjotellut paljon tänne palstalle erinäisiä asioita, mutta Papa-JohnJohn on bongannut paljon tietyntyyppisiä viestilöitä. Setä kysyykin nyt ihan vilpittömästi että onko veli puutteessa...?

Olen huomannut saman. Pitäisikö meidän ostaa veli @Smitty#41 lle nainen? Joku Baltian rouva mielellään antaisi tunnin aikaansa veljelle eikä hintakaan ole korkea.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
HIFK on muuten surkea. Naapurihalli tulee mieleen. Suomen suorituksesta en vielä anna tuomiota. Kaaposta puhumattakaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olen huomannut saman. Pitäisikö meidän ostaa veli @Smitty#41 lle nainen? Joku Baltian rouva mielellään antaisi tunnin aikaansa veljelle eikä hintakaan ole korkea.
Kannatetaan. Pistetäänpäs jatkoajan setämiesten kesken kolehti pystyyn. Valentina voisi sitten sattua @Smitty#41 n kassalle ja "vahingossa" sujauttaa herralle yhteystietonsa samalla kun maksaa ostoksensa: Mansikoita, kermavaahtoa, kynttilöitä, kortsuja sekä semmosen halloween teemasen irtileikatun ja nyrkkiinpuristetun kumikouran.
 

Glove

Jäsen
Minä taidan tehdä sohvalle tyynyistä ja peitoista pesän, johon asetun katsomaan Schindlerin listaa. Muistaakseni se on ihan hyvä elokuva, mutta siitä on varmaan 20 vuotta kun katsoin sen edellisen kerran.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Minä taidan tehdä sohvalle tyynyistä ja peitoista pesän, johon asetun katsomaan Schindlerin listaa. Muistaakseni se on ihan hyvä elokuva, mutta siitä on varmaan 20 vuotta kun katsoin sen edellisen kerran.
Kuulostaa hyvältä. Vähän pikkusnäksiä ja juamaa kylkeen niin jo vain.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lähes samalla hetkellä (en ota huomioon lähetysten viivettä) Kaapo Kakko tekee uransa avausmaalin New Yorkissa ja Pohjanpalo Suomen ensimmäisen maalin Bosniassa.

Erästä radiojuontajaa lainatakseni en sano mittään mutta outoa on. Tai ainakin melkoinen sattuma.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Lähes samalla hetkellä (en ota huomioon lähetysten viivettä) Kaapo Kakko tekee uransa avausmaalin New Yorkissa ja Pohjanpalo Suomen ensimmäisen maalin Bosniassa.

Erästä radiojuontajaa lainatakseni en sano mittään mutta outoa on. Tai ainakin melkoinen sattuma.

On kyllä outoa. Todella outoa. Haisee melkein yhtä isolta salaliitolta kuin Huutokauppakeisarin myymät 500€:n kuparipannut.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kyl mä ainaki... tai joo, kirjoitinhan minä tänne kerran kännissä mutta se on nyt menneen talven lumia... tai kesän helteitä.
Minä taisin kirjoittaa selvin päin Jatkoaikaan viimeksi joskus 2011.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Mä olin tänään ihan pikkasen vaan kännissä mut pakko se oli hukuttaa tää fiilis Fostersiin ku mun kannattama joukkue on aivan hanurista taas vaihteeks eikä Huuhkajien taaperrus varsinaisesti nostattanu fiilareita sen enempää.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Minä taisin kirjoittaa selvin päin Jatkoaikaan viimeksi joskus 2011.
Mä kirjoitan nytkin. Siis selvänä. Mut ei ne jutut tästä parane. Mut mennäkö nukkumaan ennen aika-ajoa? Sit pitää niiden jälkeen muutamalla tunnilla unia herätä kisaa katsomaan. Ja sit taas muutamalla tunnilla unta ja Mäksää katsomaan. Ja sitä en missään tapauksessa jätä väliin.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mä olin tänään ihan pikkasen vaan kännissä mut pakko se oli hukuttaa tää fiilis Fostersiin ku mun kannattama joukkue on aivan hanurista taas vaihteeks eikä Huuhkajien taaperrus varsinaisesti nostattanu fiilareita sen enempää.
Ei kannata, siis tuo fiilisten hukuttaminen. Tai en ole montaa kertaa kokeillut. Ehkä kerran pari, ja todennut ettei se tilannetta ole mihinkään parantanut.

On kyllä outoa. Todella outoa. Haisee melkein yhtä isolta salaliitolta kuin Huutokauppakeisarin myymät 500€:n kuparipannut.
Aivan. Voi tuossa sellaisenkin nähdä, jos niihin on taipumusta.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Siis olit, mutta et ole enää?
No ei mul täs oo tähän hätään mitään promillemittaria millä voisin tarkistaa kännin. Toki tässä on vielä lievä humalatila päällä kun tuli juotua tuo jälkimmäinen bisse melko etanantahtiin mut ei oo nyt enää sellanen känniolo et "menis lujaa".
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Ei kannata, siis tuo fiilisten hukuttaminen. Tai en ole montaa kertaa kokeillut. Ehkä kerran pari, ja todennut ettei se tilannetta ole mihinkään parantanut.
Joo siis ja en mä yleensä mut sattui vaan nii täydellisesti et kävin eilen illalla itte ostaa tätä päivää varten yhen lauantaibissen eikä tullut mainittua asiasta mitään niin vanhemmat (kyllä, punkkaan tosiaan vielä toistaseks jonki aikaa saman katon alla) oli käyny aamusta kaupassa ja tuoneet sieltä toisen mulle mitään kertomatta, niin ku Pelicans sai kun saikin mut häpeemään silmät sun muut elimet päästä niin tilaisuus pääs tekee varkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös