Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 536
  • 66 549

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä täällä tapahtuu? Kovin vihapuheista tekstiä sivu tolkulla. Vanhat kaunat kummittelee sekä jotain vanhukset vs nuoriso vääntöä.

Voin toimia valtakunnan sovittelijana ja ehdotan seuraavaa: veli @abianos ja veli @FASlapsi tapaavat ja ottavat kaverikuvan. Sekä veli @mikko6000 ja veli @Punamusta tapaavat ja ottavat kaverikuvan.

Problem solved ja palsta voi palata taas päiväjärjestykseen jossa kaikilla on kivaa. Ei tarvii kiittää hei!
Hyviä ideoita, mutta koska sä otat Ed Sheeranin kanssa selfien?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mistä löytyisi nainen, mielellään täältä Budapestista, joka tekisi nakkikastiketta?
Hiton vaikea sanoa mutta tsemppiä etsimiseen...
Iltalehti tehnyt välillä ikäviä uutisia tyyliin Suomen amfetamiinipääkaupunki.. Varmaan liioittelevat tuttuun tapaansa.
Mistäs minä tietäisin...en käytä. Kyllähän täällä monenmoisia ongelmia on riippuu vähän missä päin asuu. Mutta luulen kyllä ettei ne kaikki n. 100 000 asukasta asu pakosta Lahdessa että kyllä täällä varmaan joitain tyytyväisiäkin löytyy vaikka paljon on myös tyytymättömyyttä.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jumalauta elämä olis varmaan paljon helpompaa, jos ei olisi tälläinen jännittäjä. Kaikkea pitää aina jännittää niin kauheasti.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Oon tässä miettiny että ai että ois ihana asuu vaikka esimerkiksi Australiassa. Siellä kun ei koskaan ole varsinaista talvea, niin ulkona törmäisi tyrmäävän näköisiin naisiin useammin kuin muutamana kuukautena vuodessa. Lisäksi kuuntelen nykysin tosi paljon australialaista metalli- ja rockmusaa, lempiolueni on Fosters niin sulautuisin varmaan nopeasti joukkoon.

No joo, toki tässä rakkaassa Suomessakin on omat puolensa mutta pohjoismaisista talvista en ole ikinä oppinut pitämään. En vain kykene.

Miksi et mene. Sinne saa työviisumin ihan vain hakemalla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viimeinen lomapäivä (tai no virallisestihan se oli eilen kun sunnuntai muutenkin vapaata enkä työskentele julkisella, joilla perjantai olisi ollut se viimeinen virallinen lomapäivä). Melkein krapula, paitsi ettei ole kun olen vielä kännissä. Kokemuksen perusteella arvioituna ehkä noin 1,3 promillea. No onneksi kuitenkin noin 24h aikaa ennen kuin pitää olla työpaikalla, ehtii selvitä jopa loiventavien kera.

Taisin juuri päättää, että en mene huomennakaan. Etänä taas vaan, mutta missähän kohtaa sitten tulee jo sanomista. Kertokaas johtajat kuinka usein avokonttorissa pitää käydä näyttäytymässä.

Sen jo tiesinkin, että kaksi kiinnostavaa ottelua pelataan samaan aikaan ja nyt tajusin, että niitähän on kolme.

Miten niitä runoja kirjoitetaan tai kasvimaata hoidetaan, kun ei tämä harrastus oikein toimi. Tässä täytynee ensin hakea ne neuvoa-antavat ainakin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Itselläni vielä kolme viikkoa lomaa jäljellä. Ihan hyvä että rokit oli tässä heti loman alkuun niin on vielä muutama viikko aikaa tehdä muuta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jumalauta elämä olis varmaan paljon helpompaa, jos ei olisi tälläinen jännittäjä. Kaikkea pitää aina jännittää niin kauheasti.

Mulla oli jotain sanomista, ei kun kysymistä, että mitä tällä kertaa jännität / jännitit. Enhän mä muista mitään. Älä kerro jos ei tunnu siltä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kun on päiväkahveet juotu niin voidaan alkaa valua täältä Savosta sivistystä kohden... Matka kyllä tyssää Hämeeseen mutta on sekin jo alku. Hello Siiskosen keltainen bebe-leivos... Iisoppi on tulossa (syömään sinut).
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ootteks te jo tässä kuussa katsoneet sähköposteja? Mä ajattelin tänään kurkata mitä kaikkea oon missannut. Yhden nettikilpailuvoiton jo huomasin kun vanhoja tekstiviestejä tutkin. Joku kotimaanmatka. No ihan sama. Hitto ryypätessä kaikki energia menee itse asiaan. Kuka muka silloin jaksaa pestä jotain pyykkiä jne.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai niin oli mulla perjantaillekin hommattu päiväreissu Lappeenrantaan, mutta olin niin kännissä ja väsytti niin en jaksanut lähteä. Eikä siihen aikaan oltais myyty edes kaljaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olen mä ehkä kerran pari käynyt niitä vilkaisemassa, mutta ei jaksa nähdä sen enempää vaivaa perehtyä niihin. Tuskinpa siellä seassa on ylipäätään mitään tärkeää tai kiireistä. Ikään kuin kenelläkään olisi meikäläiselle hyvin tärkeää tai kiireistä asiaa. Tai jos on, niin laittavat yleensä viestiä muuta kautta.

Pitää ensi viikolla taas tutkia mitä kaikkia majoituksia sitä on tullut varattua. Osa niistä on joskus peruutuskelvottomia.

Aavistuksen vitutti viime vuonna, kun olin kokonaan unohtanut retken minne jo aikaisemmin päätin olla menemättä. Sieltä ne tililtä tietenkin ihan laillisesti rahat poistui.

Nyt ei ole mielessä sellaista mitä en tarvitsisi vaan sitä ei aina tiedä.
 
K

Kiekkokatsoja

Kesän lämpöennätys tänään rikki Porvoossa. +33.6 astetta, toistaiseksi. Huomenna viilenee.
Aika hassua, että samalla loppuu myös mun kesäloma. Loma oli tapahtumarikas. Hyvää oli se, että sain matkustella Suomessa ja baltian maissa. Ei ollut tarvetta herätä aamuisin aikaisin, ja kaikki normaali arkisäännöllisyys oli poissa. Lomalla tapahtui myös huonoja asioita. Niitä en kommentoi enempää.
Katselen kelloa, ja seuraan kuinka viimeinen lomapäivä lähestyy loppua. Taas vuosi arkea, ennenkuin uusi loma. Hieman haikea olo siitä on.
Lisäys: Sellaista se elämä on. Mikään ei kestä ikuisesti. Asiat, tapahtumat ja muut ihmiset vievät vain elämää eteenpäin, aikansa.
Lisäys 2. Lupaus. Korkki on nyt kiinni, ja se pysyy suljettuna. Juomalla vain tuhoaa itsensä, mielialansa ja kaiken sen mikä onkaan ympärillään. Se on typerää se!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Matka kohden Lahtea jatkuu hyvässä hengessä kun tankattiin Siiskosella sämpylää, limsaa ja leivonnaisia. Lähtö vähän venyi kun lapsen piti päästä vielä uimaan kun se on niin kivaa ja uimapaikalla on hyvä sukellella. Minut on nyt sijoitettu tänne takapenkille joten jos sattuu huvittamaan voin kirjotella tänne. Tai sitten voin vaan katsella maisemia. Hitonmoiset tieremontit ennen Mikkeliä menossa. Tulee uutta ja ehtaa tietä... Siinä on kyllä Juvan rajalla komea silta.
 

redpecka

Jäsen
Olen mä ehkä kerran pari käynyt niitä vilkaisemassa, mutta ei jaksa nähdä sen enempää vaivaa perehtyä niihin. Tuskinpa siellä seassa on ylipäätään mitään tärkeää tai kiireistä. Ikään kuin kenelläkään olisi meikäläiselle hyvin tärkeää tai kiireistä asiaa. Tai jos on, niin laittavat yleensä viestiä muuta kautta.
Tämän takia kaveripiirini kutistuu tunti tunnilta kun ketkään vanhukset eivät enää jaksa käyttää sähköpostia. Joku käy kerran vuodessa ja huomaa että kato, onks toi ykskin urpo vielä hengissä.

Moniko muu minun lisäksi on syönyt ihmisen istukkaa huippukokin valmistamana?
Huippukokista en tiedä, mutta Tunna söi Rikun & Tunnan jossain ohjelmassa joskus. Oli jomman kumman näiden siskon istukka.

Kertokaa mulle, mahdollisimman yksinkertaisesti, miten tänne saa noita kuvia liitettyä. Ja ottakaa huomioon, että olen ihan nolla näissä jutuissa.
Joko onnistuit tässä? Mä jouduin kans aikoinaan kysyä tätä nörtteilyä ihan ylläpidon tekniikkaniiloilta aikoinaan kun en mistään löytänyt tuota nappia, joka salakavalasti on piilotettu tuohon oikeaan alakulmaan sen sijaan että olisi tuossa ylähilavitkutin rivillä muiden vastaavien kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Huippukokista en tiedä, mutta Tunna söi Rikun & Tunnan jossain ohjelmassa joskus. Oli jomman kumman näiden siskon istukka.
Ovat syöneet istukkaa ainakin kahdesti. Toisella kertaa huippukokin valmistamana, samaiaissa kuvauksissa pääsin tätä herkkua maistamaan.
 

redpecka

Jäsen
Ovat syöneet istukkaa ainakin kahdesti. Toisella kertaa huippukokin valmistamana, samaiaissa kuvauksissa pääsin tätä herkkua maistamaan.
Khuul! Ilmeisesti olet selvinnyt näistä kannibalismifiestoista elävänä takaisin. Mä en uskaltaisi ehkä osallistua kun ei tiedä vaikka huippukokki tekisi seuraavaksi safkaa seisokista. Mutta oliko se itse istukka hyvää? Tunna irvisteli syödessään, eikö tykännyt siskonsa syömisestä vai pitikö vähän dramatisoida kun kamera kävi?

Olen kuullut, että eläimet joskus luonnossa sen syö, jota jotkut naturataiteilijathipit pitävät merkkinä sen terveellisyydestä vaikka kyse saattaisi olla vain että niukkaravintorikkaassa maastossa kaikki hyvä proteiinivalmiste kandee käyttää.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olen kuullut, että eläimet joskus luonnossa sen syö, jota jotkut naturataiteilijathipit pitävät merkkinä sen terveellisyydestä vaikka kyse saattaisi olla vain että niukkaravintorikkaassa maastossa kaikki hyvä proteiinivalmiste kandee käyttää.
Istukan syönti eläimillä voi johtua myös siitä että yritetään estää tietoa pienokaisen syntymisestä leviämästä pedoille. Istukka rupeaa nopeasti lemuamaan ja houkuttaa pesän luokse petoja...
 

Ralph

Jäsen
Näin unta, että MustatKortit palasi palstalle kertomaan maksetuista vedoista ja siitä tuli minulle ilmoitus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös