Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 313 831
  • 66 796

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mielessä oli. Miten tässä käy.

TIEDOITE:

Suunnittelen ulkona vierailemista.
Älä sinne mene. Tuut kuitenkin kohta kertomaan, kuinka kuuma siellä oli. Saat myös idean vaihtaa nimimerkkiäsi. Kadulla näet Ed Sheeranin mainoksen ja tule ihmettelemään kuka hän on. Näet myös Laineen äidin, vaikka hänen pitäisi olla Kanadassa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kuka on Ed Sheeran?

Iltapäivälehteä en ole koskaan ostanut.

En tunne yhtään Sauli Niinistön äänestäjää.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Onko kellään myydä lippua Ed Sheeranin tämän iltaiselle keikalle? Maksoi mitä maksoi saatana!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ihmiset valittaa taas helteistä. Kenelle nämä on muka ongelma? Hyvin pärjää. Äsken piti laittaa villasukat jalkaan kun ilmalämpöpumpun alla meinasi tulla kylmä.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Ihmiset valittaa taas helteistä. Kenelle nämä on muka ongelma? Hyvin pärjää. Äsken piti laittaa villasukat jalkaan kun ilmalämpöpumpun alla meinasi tulla kylmä.
Etpä noista selkeesti itsekkään nauti jos aikasi vietät noin. Varmaan vielä kuuntelet samalla korvalappustereoistasi Ed Sheerania.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Etpä noista selkeesti itsekkään nauti jos aikasi vietät noin. Varmaan vielä kuuntelet samalla korvalappustereoistasi Ed Sheerania.
Tämä nyt oli sellaista matalamielistä vitsihuumoria. Mulla ei itselläni edes ole ilmalämpöpumppua kotona. Nyt tosin olen vanhempien luona ja täällä sellainen olisi, mutta eipä olo ainakaan nyt niin tukala ole että sitä tarvitsisi. Täällä itse asiassa keli ei ole mikään erityisen hyvä edes. Kuuma on toki kuin perkeleessä, mutta aurinko on pilvessä joten ei tuossa pysty oikein auringostakaan mitään ottamaan irti. Kohta pitäisi lähteä Kuopioon ajelemaan, jospa siellä se aurinkokin näkyisi taivaalla.

Ei minua kuumuus haittaa jos vaan muistaa juoda tarpeeksi, nimenomaan vettä. Tosin saas nähdä miten tämä tuleva Kuopiorock -viikonloppu menee, to-la on luvattu sitä n. 30 asteen lämpöä ja toki auringossa se paahde on vielä enemmän. Heman liian kuuma festarikeliksi, joku parikymmentä astetta olisi varmastikin paras.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Homokahvilan, siinä Agricolankadun ja Kaarlenkadun kulmassa, kesäkahvila, jota siis ei enää ole. Itse asiassa homolippakioski oli ensin, sitten vasta kulmakahvila.
Siis Karhukaffela. Joo, sitä ei enää ole. En käynyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös