Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 572
  • 66 539

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Älä ny hyvä mies puhu pehmoisia. Sitäpaitsi huomenna tulee James Bond leffa jossa Bondia näyttelee Roger Moore.
Hölmöillään nyt pari päivää. Pian tämä punapää lähtee pois Suomesta niin eiköhän sitä silloin viimeistään rauhoituta.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kun Sheeran lopettaa uransa, niin teen hänestä leffan. Ediä näyttelee luonnollisesti tummaihoinen nainen. Näyttelijän nimi on joko Ed Moore tai Roger Sheeran.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Enpä muistanutkaan että The Last Action Hero kertoo luuseriäidin pojasta, jota ei kiinnosta koulunkäynti ja pervosta namusedästä, joka houkuttelee poikaa luokseen jatkuvasti pyörittämällä tälle elokuvia elokuvateatterissa, jossa poika sitten lopullisesti menettää järkensä ja luulee olevansa elokuvassa sisällä.

Ihan ok leffa silti reaalielämän draamaelokuvaksi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eihän Hämeentien laitaa voi dallailla kun siellä on katutöitä. Tämä ärsyttää. Tosin en sinne olisi mennyt muutenkaan, etenkään tänään, sillä aikomukseni on dallailla Cellan mäki ylös ja alas. Karhupuiston lippakioskista en osta mitään, kun se ei enää ole homolippis, vaan sen uuden inhan kahvilan ulkopiste. Homolippiksellä jengi kävi näyttäytymässä ja osoittamassa avarakatseisuuttaan, sekin vitutti. Homolippiksen ent. työntekijä sanoi mulle, että hän voi eheyttää mut heteroudesta jahka töistä pääsee. Saakelin hankala oli kävellä seuraavana päivänä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Täällä on moni vaihtanut nimimerkkiä. Pitäskö itekin? Mulla ois jo yks mielessä:

Ed Sheeran
Mullakin ois yks aika erikoinen ja omaperäinen nimimerkki mielessä:

Scholl
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Turha Kaukalo ei voi, ei. Mikä muuten on homolippis? Sitä muuten vois itsekin vaihtaa nimimerkkiä. Ottais ihan lempinimen käyttöön.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joo hei mulla on hyvä idea. Vaihdetaan kaikki nimimerkkejä. Sitten, kun ollaan vaihdettu kerran, niin aletaan vaatia uusintakierrosta. Sitten voidaan alkaa pelaamaan arvaa kuka peliä.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Tiedote:

Nukuin yöni hyvin ja nyt olen back! Eli selkä.

Täällä varmasti moni ehti jo pelästyä palaanko koskaan. Palasin.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Urheilufanittaminen alkaa olemaan minulle yhä enemmän yhdentekevää. Jotenkin en jaksa välittää kunnolla koko fanittamisesta ja tulee olo, että miksi mä edes olen fani.
Veikkaan. Olet tulossa siihen ikään, että "fanius" alkaa muuttaa muotoaan. Normaali kiertokulku.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös