Ketä Sakun laidoille?

• 1 258
  • 6

Kossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
PARAS SEURA
Jos Montreal putoaa ja Saku jatkaa Göteborgiin, kenet Aravirran tulisi sijoittaa SK:n laidoille? Teemun tietysti, mutta entä jos Teme jatkaa? Jere ei lähde, S Kapanen ei lähde, Peltonen loukkaantunut...

Ehdotan

Eero Somervuori - Saku Koivu - Antti Miettinen

Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Viestin lähetti Kossu

Ehdotan

Eero Somervuori - Saku Koivu - Antti Miettinen

Kaks vauhtikonetta. hmm OK. Itse vaihtaisin toisen kyllä kulma ja maalinedus mieheksi. Toiseen laitaan Pärssistä tahi viitakoski...

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
no kun täällä nyt on aloitettu jo spekulaatiot tästäkin asiasta niin lyömpä oman lusikkani myös samaan soppaan sitten. Minä taas veikkaisin että Vesa Viitakoski voisi olla toisessa laidassa ja olisikohan sitten toisessa laidassa Kimmo Rintanen
Rintanen - Koivu - Viitakoski
Timonen - Karalahti
Tällä viisikolla voisi ainakin ylivoima toimia ihan loistavasti

Rocco

Jäsen
Saku tarii rinnalleen vahvan vääntäjän. Eihän Selänne-Koivu-Peltonen toiminut lainkaan mutta antaa olla kun Tuomainen pantiin Peltosen paikalle niin johan alkoi tapahtumaan.

Itse laittaisin laidoille Mika Alatalon ja Tomi Kallion

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sakun rinnalle tietysti Törmänen ja Lind,Aran suosikit.

Vaicci#63

Jäsen
itse en pistäisi miettistä tai somervuorta vaan sieltä parhaasta päästä:Kallio-Koivu-Hagman jos Selänne tulee Selänne-Koivu-Hagman.Mutta kyllä olisi sääli hajottaa Hagman-Jokinen akseli.Kuka on sanonut että Sami Kapanen ei tule kisoihin,vaikka sopimus umpeutuisi niin kyllähän uuden voi tehdä jo pleijareiden aikaan.Entäs jos Kapasella onkin jo sopimus mutta se paljastetaan vasta myöhemmin.Täydellinen vauhtikenttä:Kapanen-Koivu-Hagman
Timonen-Niinimaa

Tällä kentällä tulisi kyllä tulosta

Akseli

Jäsen
Jos Montreal häviää suoraan Bostonille, niin koska on viimeinen ottelu? Eli ehtiikö Saku tällöin alkusarjaan? Alkusarja huitaistaan kuitenkin viidessä päivässä...

Olisihan Saku kuitenkin tervetullut esim. tärkeään Puola-otteluun

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy