Keskustelua SaiPan kotisivuista – www.saipa.fi

  • 121 335
  • 354

Ferris

Jäsen
Voisko joku kertoa mistä SaiPan kotisivuilta löytyy pelaajien pistepörssi? En saa sitä silmiini mitään kautta...

Itse itselleni vastaten: Ei taida löytyä mistään. Ei ainakaan täällä näy mulla mitään. Pelaajatilastot

Mutta tää ei ollut se asia mistä alunperin tulin nyt kirjoittamaan. Aihe oli se, että ilmeisesti SaiPa on ruvennut säästämään myös kotisivujen ylläpidossa, kun pelaajakorttilistoja ei päivitetä. Persson mm. kummittelee edelleen listalla ja vastaavasti uusia tulijoita sieltä ei löydy (mm. Jalonen, Shaggy ja Forslund eikä näköjään A-junnujakaan).
 

ahal

Jäsen
Eli näyttää koko organisaatio piiputtavan tällä hetkellä. Olisko palaverin paikka? Tahi useammankin...
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Minä oletin että meidän selostajamme hoitaa nämäkin sivut kuten keltamustien, mutta SaiPan sivuthan näköjään hoidetaan Porista käsin.
 

Spac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sarı ve siyah, HIFK, Ketterä
Kaiken kaikkiaan tälle kaudelle saatu ihan tyylikkäät ja ilmeikkäät sivut maltillisilla muutoksilla. Alareunan sarjataulukko ja pistepörssi ovat vielä viime kaudessa, mutta muuten kaikkine pelaaja- ja henkilökuvineen pirteän näköinen kokonaisuus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös