hooceebruins
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Boston Bruins, Janette Lepistö
Vituttaa muuten, että minulle tuputetaan 11 kuukautta vuodesta pelkkää hetero-meininkiä. Ei jaksaisi aina vaan.
Joo ja eihän priden tuputtaminen oo mitään siihen verrattuna miten joulua, pääsiäistä, vappua tai itsenäisyyttä/-päivää tuputetaan. Missä voi vastustaa näiden tuputtamista?Vituttaa muuten, että minulle tuputetaan 11 kuukautta vuodesta pelkkää hetero-meininkiä. Ei jaksaisi aina vaan.
Pride-kulkuetta ei saa järjestää, jos ei järjestetä myös heterokulkuetta ja kulkuetta joulua, pääsiäistä ym. vastaan. Ja huom., minä en halua olla noita kulkueita itse järjestämässä, jonkun muun se on tehtävä. Mieluiten kaupungin tai valtionhallinnon.Joo ja eihän priden tuputtaminen oo mitään siihen verrattuna miten joulua, pääsiäistä, vappua tai itsenäisyyttä/-päivää tuputetaan. Missä voi vastustaa näiden tuputtamista?
Koska kaikista ryhmistä löytyy todella ahdasmielistä porukkaa. Oli vähemmistö tai ei.Miksi moninaisuuden kirjo ei mahdu sateenkaaren alle?
Niin löytyy.Koska kaikista ryhmistä löytyy todella ahdasmielistä porukkaa. Oli vähemmistö tai ei.
Mutta nyt, näkee jos jonkinlaista versiota tuosta lipusta, joista edes keskivertoa liberaalimpi kansalainen ei pysy perillä. On transkolmiota, on interpuoliympyrää. Lipusta on tullut eksklusiivinen — vaikea ymmärtää. ... Miksi moninaisuuden kirjo ei mahdu sateenkaaren alle?
Sateenkaariyhteisö on ensisijaisesti yhteisö eikä sinällään eroa muista vastaavista. Mitä ihminen yhteisöstä hakee? Samanmielisiä ihmisiä. Ihmisen tarve samanmieliseen seuraan on sen verran vahva, että ihminen on valmis muuttamaan omaa ajatteluaan yhteisön mukaiseksi ihan tiedostamattaankin.Koska kaikista ryhmistä löytyy todella ahdasmielistä porukkaa. Oli vähemmistö tai ei.
Tuossa pari viikkoa sitten oli Manse Pride. Kaveri oli käymässä ulkopaikkakunnalta ja halusi mennä marssimaan, niin mikäs siinä. Olihan se ihan hienoa tukkia liikenne hetkeksi (kerran vuodessa, ei ole keneltäkään pois).Joskus aikoinaan koin tuon yhteisön omakseni. En enää. On vähemmistön vähemmistön vähemmistöjä. Tietenkin niitä on, mutta ollaan menty sille nyanssitasolle mihin mun ymmärrys ei enää riitä. LTGBQ+ ja lisää kirjaimia lienee se nykyinen korrekti ilmaisu.
Mutta onko jokaiselle suuntaukselle pakko olla oma terminsä?
Riikka Purraa saa kiittää siitä, että natsit ilmestyivät lastentapahtumaan paikalle riehumaan.Eikö lapset saisi olla ihan ilman näitä juttuja? Aikuiset olkoot mitä kukin parhaaksi tuntee ja kokee.
Riikka Purraa saa kiittää siitä, että natsit ilmestyivät lastentapahtumaan paikalle riehumaan.
Mikäs tuossa varsinaisesti on pahaa? Enemmän itse paheksun lastentapahtumaan tulleita häiriköitä.Eikö lapset saisi olla ihan ilman näitä juttuja? Aikuiset olkoot mitä kukin parhaaksi tuntee ja kokee.
Eikö lapset saisi olla ihan ilman näitä juttuja? Aikuiset olkoot mitä kukin parhaaksi tuntee ja kokee.
Hieno maalitolppien siirtely taas tutulta suunnalta..
Mä olen ihan samaa mieltä siitä, että marssikoot ihmiset minkänäköisinä tahansa ja kokekoot itsensä miksi tahansa, mutta kyllä noille lapsille voitaisiin se lapsuus säästää, eikä pistää pieniä päitä entistä enemmän ymmälle maailman monimutkaisuuksista...
Ei sen puoleen, ymmärrystä ei kyllä meikäläiseltä saa silti tuollainen häiriköintikään.
Kirjastotapahtumassa riehuvat natsi-idiootit ja heidän yllyttäjänsä ovat ainoat maalit jokaisen täysillä käyvän ihmisen päässä.Hieno maalitolppien siirtely taas tutulta suunnalta..
Olen kyllä samaa mieltä; aikuiset natsilippujen kanssa eivät kuulu lasten satutuokioon.Eikö lapset saisi olla ihan ilman näitä juttuja? Aikuiset olkoot mitä kukin parhaaksi tuntee ja kokee.
Hyvin sanottu. Lisäksi sellainen juttu, että lähtökohtaisesti dragissahan ei välttämättä ole mitään seksuaalista sisältöä. Uskoisin että ero tässä kyseisessä tapahtumassa normaaliin satuhetkeen lasten näkökulmasta on lähinnä satujen lukijan värikkäässä asussa. Ja niissä hakaristien kanssa paikalle saapuneissa öykkäreissä.Joka vuosi joku kauhistelee että miten karmiva homorummutus ja joka puolelta päälle säihkyvät sateenkaarivärit tuhoavat lasten psyykkeitä ja mitä lie, mutta luulisi että jossain vaiheessa nämä katastrofin ainekset alkaisivat näkymään ja oireilemaan jollain tavalla. Aika hiljaista on ollut vielä sillä saralla, enpä ole ainakaan itse kuullut tai nähnyt minkäänlaista uutisointia tai tilastoja siitä millä tavalla tämä kaikki on itseasiassa sekoittanut lapsiparkojen päitä. Voisiko kyseessä olla siis todellisuudessa vain aikuisten omat harhaiset pelot aiheen tiimoilta?
Juuri tästä on kyse.Voisiko kyseessä olla siis todellisuudessa vain aikuisten omat harhaiset pelot aiheen tiimoilta?