Keskustelu nettistriimistä ja radiolähetyksistä Sport-Ässät ottelussa

  • 32 888
  • 137
Tila
Viestiketju on suljettu.

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
"The file you requested could not be found" VLC:llä sain kuvan ilman ääniä, ei paljoa lohduta. Perkele!

Mä sain aikasemmin winampilla äänen ilman kuvaa. Koita molempia yhtä aikaa?

On kyllä aivan järjettömän paskasti hoidettu homma, nyt sain sentään koko toisen erän katsottua.
 
Olen aiemminkin ollut asialla, mutta Radio Porin äänenlaatu on sen oloinen, että radiosignaali tulee suoraan 80-luvulta.

Musiikki, äänenlaatu ja Jussi Aho on kyllä mulle kulttuurikokemus. (Huom. kannatan Ässiä tässä sarjassa.)
 

shaminy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestarit'13, Honkey Donkey Honkanen, Ape ja Pena
Toimii ja toimii... tuolla VLC:llä. Muuten toimii hyvin, mutta ääni alkaa pätkimään aina siinä 3-4 minuutin jälkeen. Korjaantuu kun painaa playta uudelleen. Ärsyttävää kyllä, mutta noh näillä mennään.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Täällä porukka itkee jostain vaasalaisten 5 €skon paskastreameista.

Saataisiin edes voitot tasoihin jumalauta.

Niin, ja itse suhasin Ulvilan ja Pub Winstonin väliä, kunnes päätin keskittyä Jussi Ahon asiantuntevaan selostukseen.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Muuten toimii lähetys, mutta ääntä ei kuulu, ei sitten kirveelläkään.
 

Travel Boss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, RU-38, NHL
Hienosti pelitti

Kiitokset sportille streamistä.
Hienosti pelitti vlc:llä, lukuunottamatta alun katkoa. Joka tapauksessa kiitettävä suoritus.
 

Tompse

Jäsen
Kiitokset vaasaan loistavasta nettistriimistä. Oman pienen alkusähellyksen jälkeen kaikki toimi hienosti. Äänet ja kuva. Selostaja oli melko legendaarinen, porukalla repeiltiin muutamaan kertaan oikein huolella, sen verran kovaa settiä sieltä tuli, muumilaaksosta lähtien. :D

Mutta näille, joilla ei tuo toiminut sellaista pientä vinkkiä, hankkikaa kunnon yhteys ja kunnon vermeet, niin hommakin pelittää. :) Tällaisia varten tulisi kuitenkin jo olla 8 megan tai nopeampi netti ja muutenkin nykypäivää oleva kompuutteri. Muuten voi olettaa, että hommat kusee. Tietysti jos on ollut vikaa hyvistä laitteista ja yhteydestä huolimatta, niin sitten homma on jotenkin kussut muuten.

Eikä tarvinnut edes VLC - playeriin turvautua, ihan firefoxin ikkunassa toimi hienosti.
 
Paketoimme tämän ketjun tältä osin tähän. Tämäniltainen oli kokemus meillekin ja johti palstan moderoinnin kannalta sellaiseen päätökseen, että OF:lle on nyt avattu pysyvä ketju näitä keskusteluja varten. Toki jatkossa toivomme ettei jokainen käyttäjä jokaikistä lähetyksen katkeamista ketjuun ilmoita, mutta toivomme että sieltä jokainen saa apua ja vinkkejä jos lähetyksien kanssa on ongelmia ja siellä jokainen voi kysyä lähetysten perään.


Moderaattorit
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös