Keskustelu ja kyselyt otteluiden netti-, TV- ja radiolähetyksistä

  • 1 195 881
  • 5 139

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Nelonen Pro 2.

Kiva, mulla näkyy vain Pro 1. Maanantaina kyllä näin Jok-Jyp -version, vitun outoa? Tulikohan maanantain matsi Pro 1:seltä vai onko mun Pro 2 lopettanut mystisesti näkymisen tässä välissä? Vittu kun ei ihminen pysy mukana näissä maksutv-kuvioissa. Urpo tv ei myöskään striimaa tätä matsia.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Maanantaina kyllä näin Jok-Jyp -version, vitun outoa? Tulikohan maanantain matsi Pro 1:seltä vai onko mun Pro 2 lopettanut mystisesti näkymisen tässä välissä?
Maanantainen tuli Pro 1:ltä, joten siksi varmaan näit sen.

Ja älä kysy, miksi politiikka on tuollaista että kanava vaihtuu kesken kaiken. Nelonen ehkä osaa siihen vastata, mutta en minä.

Toki jos arvata pitää, niin molempien kanavien käyttö pakottaa ihmiset ottamaan enemmän kanavia, ja sitä kautta tulee enemmän rahaa neloselle.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kumma homma, että Elitserienistä ja Tshekin liigasta tuntuu aina löytyvän striimejä, mutta ei SM-liigan peleistä.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olis ees jonkinlainen striimi mutta ei, ei mitään. Ei taida kukaan haluta maksukanavaansa jakaa...
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Illan finaali

Ei hyvänen aika, onko tuo autokauppias Virmanen kiinnitetty kauden loppuun asti tuonne studioon? Mä luulin että se kommentoi vain narripelejä. Ja psykologi Grönmann, kukas muukaan. Kyllä on taas laatua studio täynnä!
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kiitokset CaptainSämille täältäkin.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Pätkii vaan niin pirusti tuo CaptainSämin linkittämä stream. Ääni kuuluu hyvin, mutta kuva tulee perässä "diashowna".
 

Giorgio

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pätkii vaan niin pirusti tuo CaptainSämin linkittämä stream. Ääni kuuluu hyvin, mutta kuva tulee perässä "diashowna".

Mulla on tosi hyvä kuva eikä pätki. Olisko sun oma yhteys huono?
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Ei tuo minullakaan toimi kun pari minuuttia putkeen, ja sitten valittaa noista maarajoituksista. Onko jollain vinkkejä noihin proxyihin? Olen yrittänyt etsiä, mutta en ole löytänyt mitään toimivaa.
 

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
Loistavasti toiminut tuo CaptainSämin tarjoama linkki, kiitokset! Ei ole pätkäissyt eikä edes hidastellut kertaakaan. 5Mt yhteys ja uusin Opera selaimena.
 

Topnaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho ja Kulman Pojat
Kiitoksia suuresti eilisille linkin laittaneille!

Mahtaisiko tämän illan finaaliin löytyä samanlaista streamia kuin vaikkapa tuo nimimerkki KKtig:in linkkaama? Justintv:llä ilmoitteli hetken välein että pitäisi ostaa jokin tunnus.
 

Js11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse laitoin Google Chromen Auto Refresh Plus pluginin refreshaamaan tota yllä linkitettyä justintv:n lähetystä minuutin välein. Ei mikäään katselunautinto, mutta menettelee kun tosta toisesta näytöstä sivusilmällä välillä katselee.
 

Bulvaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Itse "tuhlasin" 9,9 taalaa, jolla ohittuu tuo maakohtainen käyttäjärajoitus. Eipä pätkinyt enää kertaakaan. Ja tuleehan sillä hinnalla katsottua ainakin 2 ottelua Synergialta (vaikka kuva nyt on mitä on...)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös